TS is erg hopeloosquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:20 schreef gekkewiebel het volgende:
Dit is al je 4e topic van hetzelfde
Was jij niet op zoek naar een idee voor een 0900-lijn?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:27 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Ja nee ts..ze bellen gewoon aan bij je voordeur...en dan is het hups......
Liefde bij de eerste deurbel...
Jongen je moet er wel iets voor doen....!
Maja wat is dus de vraag
LOL ja...! Verdomd dit is het!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:28 schreef n8n het volgende:
[..]
Was jij niet op zoek naar een idee voor een 0900-lijn?
Typ maar 1 't' meer.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:30 schreef AceOfDubs het volgende:
Dude, kijk eens naar je posthistory..
Dat jij je onzeker gaat voelen omdat je denkt dat meisjes minder naar je kijken op straat, geeft eigenlijk al aan waar het probleem ligt: Je bent te onzeker. Je zoekt factoren van buitenaf om je zelfverzekerdheid op te krikken. Als die er niet zijn, dan voel je je slechter. Begin eens met daar mee op te houden.
Iemand kan pas van jou houden, als jij van jezelf houd.
Ik kan hier 821 cliche-affirmaties typen die allemaal dezelfde big picture hebben, maar denk er eens een beetje positief over na, en dan begrijp je waarschijnlijk wel waar het fout gaat.
ツ
Je hebt wel gelijk hij moet een positief zelfbeeld van zich krijgen. Maar zoals ik ook al zei, liefde komt je niet aanwaaien en ik zou zelf ook wat ondernemenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:30 schreef AceOfDubs het volgende:
Dude, kijk eens naar je posthistory..
Dat jij je onzeker gaat voelen omdat je denkt dat meisjes minder naar je kijken op straat, geeft eigenlijk al aan waar het probleem ligt: Je bent te onzeker. Je zoekt factoren van buitenaf om je zelfverzekerdheid op te krikken. Als die er niet zijn, dan voel je je slechter. Begin eens met daar mee op te houden.
Iemand kan pas van jou houden, als jij van jezelf houd.
Ik kan hier 821 cliche-affirmaties typen die allemaal dezelfde big picture hebben, maar denk er eens een beetje positief over na, en dan begrijp je waarschijnlijk wel waar het fout gaat.
ツ
Uiteraard. Niks in het leven komt je aanwaaien, je moet uiteindelijk zelf initiatief tonen wil je iets bereiken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:36 schreef MYV het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk hij moet een positief zelfbeeld van zich krijgen. Maar zoals ik ook al zei, liefde komt je niet aanwaaien en ik zou zelf ook wat ondernemen
Ik geef je honderd procent gelijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:40 schreef AceOfDubs het volgende:
[..]
Uiteraard. Niks in het leven komt je aanwaaien, je moet uiteindelijk zelf initiatief tonen wil je iets bereiken.
Maar ik ben van mening dat je beter eerst jezelf op orde kan hebben, voordat je overgaat tot het versieren/contact zoeken met meisjes.. Als je niet 100% achter jezelf staat, merkt diegenen met wie je praat dat ook, en komen er al snel beperkingen in het contact.. Vooral vrouwen hebben hier een neus voor, die ruiken onzekerheid van kilometers afstand, ook al doe je nog zó je best het te verbergen..
ツ
Zout nou eens op met die kansloze topics overal te spammen. Nobody cares.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:30 schreef Keep_Walking het volgende:
Suriboy topic/Antiliaan topic
Marokkaanse meiden met niet-marokkaanse jongens
Direct en indirect versieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |