Oefening baart kunst.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:08 schreef BountyHunter340 het volgende:
[..]
ik denk dat TS weinig kans maakt
Zegt een vrouwquote:Op zondag 24 januari 2010 12:13 schreef Vousétesmavie het volgende:
Een regel wat iniedergeval keihard verboden zou moeten zijn,die klinkklare onzin openingszinnen die mannen gebruiken.
Hoi ik heet Crutch, hoe heet ben jij?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:13 schreef Vousétesmavie het volgende:
Een regel wat iniedergeval keihard verboden zou moeten zijn,die klinkklare onzin openingszinnen die mannen gebruiken.
vast..maarja soms beginnen vrouwen ook wel eens een praatje met je in de trein. ik zelf slaap altijd half in de trein..en reageer dan niet zo scherp.. maar een echte player zou gelijk nr. regelen. net als je de trein uitstapt denk je shit ik heb eigelijk een kans gemist...herkenbaar?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:09 schreef Dibble het volgende:
Als hij het 10x probeert zal vast 1x wel lukken.
Meestal zoek ik oogcontact met leuke meiden die ik op straat ziet lopen of waanneer ik in de trein zit en een meid ziet die voor mij wel aantrekkelijk uitziet dan probeer ik oogcontact te maken maar daar blijft het dan bij.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:43 schreef Esmerallda17 het volgende:
ik verander het woord meisjes even in jongens/mannen
-oogcontact.
-als het erg druk is in trein of bus daar over beginnen. de rest volgt vanzelf.
waarover praat je dan met zo een vrouw?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:44 schreef Sander het volgende:
Ik begin d'r niet eens aan als ik een cliché zin moet gaan gebruiken. Een beetje een leuk gesprek, daar ga ik voor. Dan hoeft er van mij echt geen telefoonnummer achteraan te komen hoor.
quote:Op zondag 24 januari 2010 12:44 schreef Sander het volgende:
Ik begin d'r niet eens aan als ik een cliché zin moet gaan gebruiken. Een beetje een leuk gesprek, daar ga ik voor. Dan hoeft er van mij echt geen telefoonnummer achteraan te komen hoor.
maar jij bent anti, jullie eerste woorden waren: eyy dushi pssst hahaquote:Op zondag 24 januari 2010 12:44 schreef antiliaan het volgende:
[..]
Meestal zoek ik oogcontact met leuke meiden die ik op straat ziet lopen of waanneer ik in de trein zit en een meid ziet die voor mij wel aantrekkelijk uitziet dan probeer ik oogcontact te maken maar daar blijft het dan bij.
ik ben niet een persoon die direct op een meid afstapt als ik niet zeker weet hoe ze zal reageren, als het gaat om meiden versieren ben ik verlegen
Ik dacht dat Antiliaanse mannen daar juist niet verlegen in waren?quote:Op zondag 24 januari 2010 12:44 schreef antiliaan het volgende:
[..]
Meestal zoek ik oogcontact met leuke meiden die ik op straat ziet lopen of waanneer ik in de trein zit en een meid ziet die voor mij wel aantrekkelijk uitziet dan probeer ik oogcontact te maken maar daar blijft het dan bij.
ik ben niet een persoon die direct op een meid afstapt als ik niet zeker weet hoe ze zal reageren, als het gaat om meiden versieren ben ik verlegen
Weet ik veel. Niet het weer iig, verschilt gigantisch. Ik liep ooit een coupé in met een sporttas op mijn rug. Kwam ik door de deur, bleef die tas steken. Had ik nét oogcontact met een meisje. Dus ik draai me om en wrik die tas los. Kijkt ze me heel raar aan. Ik zeg, "normaal heb ik niet zo'n dikke kont" en ik wijs naar die tas.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:45 schreef Angelonfire23 het volgende:
[..]
waarover praat je dan met zo een vrouw?
over het weer??
jij bent smooth ouwequote:Op zondag 24 januari 2010 12:49 schreef Sander het volgende:
[..]
Weet ik veel. Niet het weer iig, verschilt gigantisch. Ik liep ooit een coupé in met een sporttas op mijn rug. Kwam ik door de deur, bleef die tas steken. Had ik nét oogcontact met een meisje. Dus ik draai me om en wrik die tas los. Kijkt ze me heel raar aan. Ik zeg, "normaal heb ik niet zo'n dikke kont" en ik wijs naar die tas.
IJs gebroken. Ernaast gaan zitten, de hele rit zitten kletsen over vanalles en nog wat.
Wel iedereen is anders.quote:Op zondag 24 januari 2010 12:47 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Antiliaanse mannen daar juist niet verlegen in waren?
Ja, anders ga je even lekker iedereen over 1 kam scherenquote:Op zondag 24 januari 2010 12:47 schreef Vousétesmavie het volgende:
[..]
Ik dacht dat Antiliaanse mannen daar juist niet verlegen in waren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |