WAT DOE IK NU WEER VERKEERD!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WHUT!? En Cat dan???
CAT! ZIE JE DIT????? IK WAS HET DEZE KEER NIET!
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
typo, hij wilde badeend shirtjes typen
uhuh, en je gaat ook samen naar bed, omdat je dat thuis niet hebtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
WAT DOE IK NU WEER VERKEERD!
We willen allebei graag in bad, en hebben allebei geen bad.
Dat is toch niets anders dan samen een boswandeling maken omdat je thuis geen bos hebt, of samen wat anders doen?
In bad ben je meestal naakt hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:50 schreef JJH het volgende:
[..]
WAT DOE IK NU WEER VERKEERD!
We willen allebei graag in bad, en hebben allebei geen bad.
Dat is toch niets anders dan samen een boswandeling maken omdat je thuis geen bos hebt, of samen wat anders doen?
hippe band shirtjes? Waarvan dan?quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, en je gaat ook samen naar bed, omdat je dat thuis niet hebt
Heel HIPPIE band-shirtjes besteld.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:53 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hippe band shirtjes? Waarvan dan?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, en je gaat ook samen naar bed, omdat je dat thuis niet hebt
zoals nick en simon?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heel HIPPIE band-shirtjes besteld.
Dus als een hippie shirts van bands gekocht. Weet je wel, van die groepen mensen die muziek maken
Ik heb heul wel een bed!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb jij geen bed JJH?Dat heb ik idd niet gezien tijdens de knuffelmeet!
![]()
* na gaat vragen bij Cat *
ohquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heel HIPPIE band-shirtjes besteld.
Dus als een hippie shirts van bands gekocht. Weet je wel, van die groepen mensen die muziek maken
Het is NIET wat het lijkt. Allemaal de schuld van Zwabber en Tombo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:56 schreef Cat22 het volgende:
Teruggelezen.
JJH!![]()
![]()
![]()
Zonder die smiley had ik je boswandeling verhaal wellicht nog geloofd, maar dit!? Je stelt me teleur.
quote:
Die tweede is gaaf.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de classic;
[ afbeelding ]
Loveless, Colourless, who gives a damnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:02 schreef DeZwabber het volgende:
zwart, you'll really stand out in the crowd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |