Ja!! V&D op de Kalverstraat, 4e verdieping, zo'n automaat. De mevrouw in Amerika van zo'n hotel keek ongelovig van mij naar m'n pasfoto en zei dat ik er zo jong uitzag op die foto en nadat ze mijn ijzige blik zag, voegde ze er haastig aan toe: 16, 17 tops!! Toen ontdooide ik weer wat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:43 schreef Merel het volgende:
Co weet ergens een geweldig verjongend pasfotohokje! Toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het lijkt niet wat het is
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:38 schreef neen het volgende:balen. Geen vervangende meneer waar je mee weg kan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
ik boks ook meequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:32 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja!! V&D op de Kalverstraat, 4e verdieping, zo'n automaat. De mevrouw in Amerika van zo'n hotel keek ongelovig van mij naar m'n pasfoto en zei dat ik er zo jong uitzag op die foto en nadat ze mijn ijzige blik zag, voegde ze er haastig aan toe: 16, 17 tops!! Toen ontdooide ik weer wat.
Oh en boks wat betreft meneren-leed!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wil iig spaanse les gaan doen, maar dat is dan maar 1 dag in de week.. wil ook wel bij een sportvereniging, maar wát dan? weet het echt niet.. en dan wil ik eigenlijk op zondagen gaan werken, maar ik weet niet wat en ook niet waar ik het moet vinden (hou de uitzendbureaus in de gaten, maar er is gewoon niet zo veel hier)
genoeg plannen dus maar dan moet ik ze wel ook echt uitvoeren![]()
blegh wat een klaagpost, sorry het staat me allemaal een beetje tegen de laatste tijd..but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Jah maar ieder uur bevestiging zoeken dat het toch écht HEEL erg zielig is, is een beetje veel van het goede. Gelukkig weet ik dat hij het voornamelijk doet om mij op te naaien. En toch werkt het.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:29 schreef Sts het volgende:
M_M: maar hij is toch ook best een beetje zielig?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:38 schreef neen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry neen, maar je bent soms echt zo fijn grappig!
voor Blurred!
Een grote? of koetjesreep formaat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh ik ben trouwens een hele reep chocolade naar binnen aan het werken. Dag goede lijstje.
Nú stoppen dan en de rest in de kast leggen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh ik ben trouwens een hele reep chocolade naar binnen aan het werken. Dag goede lijstje.
Een grote! Maar ik ben ongesteld dus dan mag dat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:48 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Een grote? of koetjesreep formaat?
My precious!quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Bestaan er eigenlijk butterscotchrepen met pure chocolade? Nee he?
*slaakt zucht van verlichting.
Dat dus. Min de wekker en het slapen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:29 schreef Merel het volgende:
Ja loveli, ik wil eigenlijk ook wel weten hoe het met de karbonades zit. En met de rest. Als je het kwijt wilt: PM staat open. Maar nu ga ik slapen, wekker gaat om 5:15
Je bedoelt puur met butterscotchstukjes? Ja die bestaan en die zijn goddelijk.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Bestaan er eigenlijk butterscotchrepen met pure chocolade? Nee he?
*slaakt zucht van verlichting.
ja super! Ik loop maar 1x per week hard ipv de voorgenomen "mínstens 2 en liever 3"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow Cali, jij gaat ook goed met hardlopen!! Helemaal goed zeg!!
Hoe voel je erbij?
Goed bezigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:15 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ja super! Ik loop maar 1x per week hard ipv de voorgenomen "mínstens 2 en liever 3"Maar het gaat zo makkelijk als ik samen met iemand mee loop. nu moet ik wel zeggen dat we niet zo rap lopen, onder de 10 km/h, maar ik zou wel sneller kunnen. Maar ach, ik vind het zo ook wel lekker, dan doet het niet direct overal pijn
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:38 schreef neen het volgende:jij bent echt een van de grappigste mensen die ik kenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
QFTquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
jij bent echt een van de grappigste mensen die ik ken
Welkom, wie is je moeder, wat is je streef, wat is je plan en lust je broccoli?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:24 schreef BruinBeertje het volgende:
Wandelen is héél goed![]()
teveel hardlopen is slecht (overbelasting spieren)![]()
véél water drinken (niet te veel)
![]()
voordat je gaat wandelen of sporten een ijskoud glas (of ijswater) drinken (vebrand je meer calorien)
langzaam eten![]()
Niet té slank worden, dat is gewoon eng
ik stond al in de slank-lijst (als aychellequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Welkom, wie is je moeder, wat is je streef, wat is je plan en lust je broccoli?
Dat koude water, verbrand je meer kcals omdat je moet opwarmen? Eerste keer dat ik zoiets lees.
Zo dát doe je goed!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:33 schreef Noukjee het volgende:
Net terug van introdag van m'n nieuwe school.
't was echt super leuk! Ook leuke mensen!
En gelijk een briefje gehad van een jongen van 22, die zei dat hij me nu af de tofste meid van de klas vind haha![]()
Ben nu met vrienden even film kijken!
Vanavond post ik wel wat uitgebreider!
Klinkt tof!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:33 schreef Noukjee het volgende:
Net terug van introdag van m'n nieuwe school.
't was echt super leuk! Ook leuke mensen!
En gelijk een briefje gehad van een jongen van 22, die zei dat hij me nu af de tofste meid van de klas vind haha![]()
Ben nu met vrienden even film kijken!
Vanavond post ik wel wat uitgebreider!
Uhw kickboksen, roeien sowieso, tennis en eh zeilenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:29 schreef Sts het volgende:
Hele reactie getypt, *boem* topic dicht
Maar geen idee dus. Ik heb het wel eens eerder gehad. Het gaat ook vanzelf wel weer over, maar het is pijnlijk en debiel
Deel van de reactie:
Merel, rot zeg, uit elkaar zijn terwijl je nog van elkaar houdt.Ga anders een enge film kijken ter afleiding
. Niet meer nodig dus, welterusten!
M_M: maar hij is toch ook best een beetje zielig?
Oh en ik vroeg me ook nog af welke sport PF nu ging doen. Kickboksen? Roeien?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:52 schreef P.F. het volgende:
[..]
Uhw kickboksen, roeien sowieso, tennis en eh zeilen
Haar studio zit toch in Chicago?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:46 schreef neen het volgende:
Oprah is in Chicago, het gaat over directeuren enzo die dan ook eens het "lagere" werk gaan doen. Wel geinig.
Oeps ik zei Leeuwardenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haar studio zit toch in Chicago?
Nu jij het gezegd heb durf ik ook. Ik heb een reep Milka Daim gehadquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Valt er dan wat te winkelen in Drachten?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:
Winkelen in Drachten, niks gekocht![]()
Ik typte gisteren naar een collega dat ik het ford aan het bewaken wasquote:Op woensdag 25 augustus 2010 06:17 schreef Merel het volgende:
GoeiemorgenZit op het station op m'n trein te wachten. Ben zo moe dat ik "trijn" wilde typen
Ja, dat begrijp ik wel. Ik zou het waarschijnlijk ook doen. Maar ik maak me wel wat zorgen om je, dus had ik liever dat je lekker thuis zou zitten met een dekentje en een filmpje ter afleiding ipv werkquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Phaidra: ik ben alleen op de afdeling. Dus als ik er niet ben, stagneert de dienstverlening. Gisteren kon ik het voor een uurtje wel overdragen aan een collega, maar hele dag wordt wat lastig...
Oh ja, ik moet ook weer in september... En ik ga over 2 weekjes richting België, misschien toch maar wat haast makenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
pasfoto's maken, ID-kaart aanvragen..
Niemand is 100% onmisbaar, ook jij mag ziek worden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Phaidra: ik ben alleen op de afdeling. Dus als ik er niet ben, stagneert de dienstverlening. Gisteren kon ik het voor een uurtje wel overdragen aan een collega, maar hele dag wordt wat lastig...
Dat klinkt wel lekker idd, maar ik ben - voor zover nu bekend - niet echt ziek. Ja, de rechterhelft van mn gezicht doet een beetje raar, maar ik kan gewoon praten, lopen, koffie drinken en typen, dus dan kan ik ook werkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:06 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik wel. Ik zou het waarschijnlijk ook doen. Maar ik maak me wel wat zorgen om je, dus had ik liever dat je lekker thuis zou zitten met een dekentje en een filmpje ter afleiding ipv werk![]()
.
O ik hoorde na 20 zinnen: je bent te vaak in Californië. Kate Perry luister ik ook niet meerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:18 schreef Laureline het volgende:
P.F., Mad Men speelt zich voornamelijk af op Madison Avenue! Er speelt zich echt (grove schatting) maar 1 op de 20 afleveringen eens af in Californië. Kijken dus!
lekkerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge... Sterkte Vik! en Chico met de introductiedinges. Ik zit ook weer in de trein. Vannacht is het niet erger geworden, dus maar gewoon aan de slag.
Planning:
O: 1 boterham met komijnekaas, 1 boterham met aardbeien, glas verse jus
T: perzik
L: 2 boterhammen appelstroop
T: appel
S: RPM
D: of gehaktballetjes met ikea-saus, ovenfrietjes en groentemix (broccoli/peen/bloemkool) of pasta met veel verse groente.
T: bakje kwark o.i.d.
Naar de huisarts gaan met m'n duizeligheid heeft niet zoveel zin, want zelfs in het academisch ziekenhuis kunnen ze er geen verklaring voor vinden. Het is irritant: ik moet nu steeds opletten hoe ik m'n hoofd neerleg, wil ik voorkomen dat de kamer begint te tollen. Maar het gaat wel steeds weer zo goed als over, dus ik hoop dat dat ook nu weer gebeurt. Ik wil er nog wel een keer goed naar laten kijken, maar nu even niet. Het is gewoon een restant van mijn operatie van 1,5 jaar geleden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:38 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh
Volgens mij heb ik in coma gelegenNog geen spierpijn
@viking: ben je al naar de huisarts geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Nee hoor, dat is heel logischquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:41 schreef P.F. het volgende:
De new best friends van mijn broertje mogen niet in mijn kamer slapen, wil ze eerst even zien, of is dat flauw
Ah, ok. Ik wist niet dat er nog een heel verhaal aan vast hingquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Naar de huisarts gaan met m'n duizeligheid heeft niet zoveel zin, want zelfs in het academisch ziekenhuis kunnen ze er geen verklaring voor vinden. Het is irritant: ik moet nu steeds opletten hoe ik m'n hoofd neerleg, wil ik voorkomen dat de kamer begint te tollen. Maar het gaat wel steeds weer zo goed als over, dus ik hoop dat dat ook nu weer gebeurt. Ik wil er nog wel een keer goed naar laten kijken, maar nu even niet. Het is gewoon een restant van mijn operatie van 1,5 jaar geleden.
Anyway. Ik heb nog even de oogjes toe gedaan en nu voel ik me alweer wat beter gelukkig. Dus ik ga maar eens douchen en eten en dan m'n gesprek voorbereiden
.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed...Dat duurt nog best lang... Mgoed, eigenlijk is dit een soort geruststelling. Als ze hadden gedacht dat er iets ernstigs aan de hand zou zijn, zouden ze er immers veel meer haast achter hebben gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop in ieder geval dat je je snel beter voelt![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:41 schreef P.F. het volgende:
De new best friends van mijn broertje mogen niet in mijn kamer slapen, wil ze eerst even zien, of is dat flauw
Ligt er denk ik ook aan hoe je broertje isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:41 schreef P.F. het volgende:
Is volgende week al he...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen allemaal!
[..]
Dat duurt nog best lang... Mgoed, eigenlijk is dit een soort geruststelling. Als ze hadden gedacht dat er iets ernstigs aan de hand zou zijn, zouden ze er immers veel meer haast achter hebben gezet.
Ik hoop in ieder geval dat je je snel beter voelt
Goed...wow, dat gaat snel zeg, fijn!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
quote:
Nee, helemaal niet. Jouw huis, jij bepaalt wie erin komt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:41 schreef P.F. het volgende:
September klinkt voor mij gewoon nog als ontzettend ver weg, lol.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:46 schreef Viking84 het volgende:
Lol:
Coco: Dat duurt nog even
Nynke: Wow, dat gaat snel zeg.
Dit is de eerst of tweede keer dat er iemand in mijn kamer slaapt en de eerste keer dat ik iemand de sleutel geefquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ligt er denk ik ook aan hoe je broertje is
Mijn beste vriendin laat haar broertje nu ook op haar kamer slapen en hij mocht zomaar iemand meenemen omdat ze er vanuit gaat dat hij wel een beetje mensenkennis heeft
Ik zou het denk ik niet zo snel doen, maar heb ook geen broertje en ben ook niet zo sociaal
Goed...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo'n ding heet een cochleair implantaatquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Vervelend die duizeligheid Vik. Heeft dat iets te maken met dat apparaat in je hoofd of had je dat daarvoor ook al? (lekker subtiel weerhoe heet zo'n ding ook alweer?)
Whut? Jij?!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha, ik heb gewoon de bold curve van levi's id!!
Apart.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zo'n ding heet een cochleair implantaat. En het is idd een gevolg van de operatie. Het is het meest logisch om ervan uit te gaan dat mijn evenwichtsorgaan het probleem is. Het vreemde is alleen dat ik vooral last heb van duizeligheid als ik lig. Dan leg ik mijn hoofd op een bepaalde manier neer, hoor ik een soort 'swooosh'-geluid en dan begint het ineens enorm te tollen. En aangezien duizeligheid tgv een gestoord evenwichtsorgaan vooral zou moeten optreden tijdens het bewegen, is dit vreemd en weten ze in het ziekenhuis niet wat ze ermee moeten.
Hihihiiiiiii, ja kan gewoon dat ik een bold curve heb in een kleine maat? Ik heb best een lekker kontje hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whut? Jij?!
Nu geloof ik helemaal niet meer in 'de perfecte jeans voor iedere vrouw'. Als jij al bold curves hebt wat heb ik dan?![]()
[..]
Apart.
Wat studeer je?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:23 schreef horned_reaper het volgende:
Straks heb ik mijn laatste Fysiologie tentamen....![]()
Als ik een kip zou zijn was ik nu helemaal van de leg![]()
En dit!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:27 schreef Swietje het volgende:
XM, fijn dat die onderzoeken al best snel kunnen plaatsvinden. Sterkte![]()
weinig? echt? hm, ik ben geen kleine eter normaal en heb nu ook geen honger...dat is iets waar ik niet aan doe, honger leidenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:25 schreef shinydiscoball het volgende:
Het zou voor mij weinig zijn BBB, maar qua eten een mooi lijstje
Dat koop ik bij de Jumbo, zelf brood maken kost me teveel tijdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:30 schreef MinderMutsig het volgende:
@BBB: Wat is koolhydraat-arm brood? Koop je dat of maak je dat zelf en waarom wil je koolhydraat-arm?
Geneeskunde...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Wat studeer je?
XM wat fijn dat het redelijk snel kan, ik hoop dat er iets duidelijks uitkomt,..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:43 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Geneeskunde...
Het staat ook in mijn profiel
ik kijk zelden tot nooit in profielen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes met je tentamen!I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Volgens mij is het prima.:Yquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx voor de steun lieve Slankies, doet me echt wel goed![]()
.
Is mn lijstje voor vandaag een beetje ok?
waar is je lijstje dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx voor de steun lieve Slankies, doet me echt wel goed![]()
.
Is mn lijstje voor vandaag een beetje ok?
Dankjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:45 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
ik kijk zelden tot nooit in profielen.
Succes met je tentamen!
Dit tentamen en mijn tentamen van morgen zijn nog van afgelopen jaar ....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
owh, en mn colleges beginnen pas volgende week donderdag
Zou eerst maandag nog 17th/18th British Literature van M. Corporaal hebben maar die heeft (yay voor haar!) een onderzoeksmogelijkheid toegewezen gekregen voor 5 jaar, dus gaat lesgeven op een lager pitjewel al een vervanger gevonden (Kent iemand Dr. Jan Veenstra?) maar die kan pas vanaf week 2
Voorgesneden groente, aangevuld met courgette en tomaat. Saus gewoon tomatensaus van Heinz, wat ik zelf kruid met ui/knoflook. Ok?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:45 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Volgens mij is het prima.:Y
Als jij het hebt over pastasaus met veel groente bedoel je dan een saus uit een potje of zakje of klus je zelf iets in elkaar met ui, knof en tomaten (uit blik)?
Niet dat er op zich iets mis is met af en toe iets uit een pakje maar mijn darmen slaan op hol van prefabmaaltijden dus ik ben een beetje van de zelluf-doen-maffia.
Nee dat dacht ik ook niet hoor, dat je honger hebt. Alleen leek 't wat mager, maar het zal wel genoeg zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
weinig? echt? hm, ik ben geen kleine eter normaal en heb nu ook geen honger...dat is iets waar ik niet aan doe, honger leidenMischien is de salade alleen ala avond eten wat weinig, maar dat kan ik altijd nog aanvullen met een snee brood met pindakaas oid
[..]
Dat koop ik bij de Jumbo, zelf brood maken kost me teveel tijd
KH arm omdat ik heb gemerkt dat ik met minder kh's beter terugkom op een "normaal gewicht"
Ik eet dit brood niet altijd hoor. Maar nu haal ik even alles uit de kast voor een week of 2, dan zit ik weer op mijn normale gewicht en kan ik weer gewoon "normaal" eten
Het helpt me echt, minder kh's, maar lunch zonder brood trek ik niet
Dankje. Ik kende het niet, vandaar. Wat gebruiken ze in dat brood dan als vervanging van koolhydraten en smaakt het nog wel als echt brood?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Dat koop ik bij de Jumbo, zelf brood maken kost me teveel tijd
KH arm omdat ik heb gemerkt dat ik met minder kh's beter terugkom op een "normaal gewicht"
Ik eet dit brood niet altijd hoor. Maar nu haal ik even alles uit de kast voor een week of 2, dan zit ik weer op mijn normale gewicht en kan ik weer gewoon "normaal" eten
Het helpt me echt, minder kh's, maar lunch zonder brood trek ik niet
Haar lijstje is zeer zeker niet genoeg!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:54 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik ook niet hoor, dat je honger hebt. Alleen leek 't wat mager, maar het zal wel genoeg zijn
Heyquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:54 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dankje. Ik kende het niet, vandaar. Wat gebruiken ze in dat brood dan als vervanging van koolhydraten en smaakt het nog wel als echt brood?
Succes met je tentamen h_r!
Mijn colleges beginnen pas de 13e en ik heb nog steeds niks gehoord over mijn inschrijving voor dit jaar maar als ik het Hanze-topic bekijk ben ik niet de enige.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had mij toch aangemeld op zo'n site voor publiek&figuranten gezocht. Nou ik kreeg dus gister een mailtje dat ik aangewezig mag/kan zijn bij de opnames van 'De Zaterdagavondshow met Marc-Marie & Beau’ aankomende zondag. Dus ik terug mailen dat ik interesse had. Nou, kreeg net een bevestiging dat ik mag komen met m'n vriend.
Heeft iemand het programma wel eens gezien? Ben benieuwd![]()
Oh en ik las dat je zelf pasfoto's in zo'n pasfoto hokje kan laten maken? Zijn die voor alles bruikbaar? Ook voor ID en rijbewijs enzo? Want dan weet ik dat voor de volgende keer, aangezien ik altijd naar zo'n fotograag ga, en dat geen reet aan vindt![]()
@ XM, fijn dat je volgende week terecht kan!![]()
Ik wacht nog even op het filmpje van Michelle Phan 'School Picture Look will be coming soon. Photogenic makeup tutorial really. Highlighting, light contouring. Almost like real life Photoshop haha!'quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
zo, ik ben weer een afgrijselijke pasfoto en een IDkaartaanvraag en een paspoort met gaatjes rijker
Alles ging super snel, dus ben te vroeg in 't sportcentrum...
Heb daarnet meteen een aanbeveling gehad van het werkbureau aan een kookstudio en of ik daar binnenkort langs kan gaan voor kennismaking en kijken wat de mogelijkheden zijn
XM: fijn dat je zo snel terecht kunt!
Zo spinnen. Yay!
Hier!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:46 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
waar is je lijstje dan?
Fijn dat het je goed doet!! Iedereen leeft met je mee
Ik vind dat je regelmatig erg kort door de bocht oordeelt. Zeker niet iedereen MOET 2100 kcal eten. Als ik dat zou doen, ben ik in no-time tonnetje rond. Ik ben namelijk 1.53 m. 'lang' en mijn onderhoud ligt rond de 1750 kcal (wel wat meer als ik sport, maar dat lukt de laatste tijd niet ivm blessures en chronisch tijdgebrek). Als ik wil afvallen wil ik rond 1500 kcal zitten... Standaardgetalletjes zijn gewoon niet op iederéén van toepassing. Misschien bij 80-90% wel, maar ik zou toch voorzichtiger zijn met dergelijk statements.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:55 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Haar lijstje is zeer zeker niet genoeg!
De 2100 calorieën komen hiermee niet eens in de buurt.... en dat is zeker wel nodig!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:56 schreef Noukjee het volgende:
goeiemorgen!
Noukjee, het klinkt zo tof, je intro, dat ik helemaal zin krijg om maandag ook te beginnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had mij toch aangemeld op zo'n site voor publiek&figuranten gezocht. Nou ik kreeg dus gister een mailtje dat ik aangewezig mag/kan zijn bij de opnames van 'De Zaterdagavondshow met Marc-Marie & Beau’ aankomende zondag. Dus ik terug mailen dat ik interesse had. Nou, kreeg net een bevestiging dat ik mag komen met m'n vriend.
Heeft iemand het programma wel eens gezien? Ben benieuwd![]()
Oh en ik las dat je zelf pasfoto's in zo'n pasfoto hokje kan laten maken? Zijn die voor alles bruikbaar? Ook voor ID en rijbewijs enzo? Want dan weet ik dat voor de volgende keer, aangezien ik altijd naar zo'n fotograag ga, en dat geen reet aan vindt![]()
@ XM, fijn dat je volgende week terecht kan!
![]()
En leuk dat je bij de zaterdagavondshow aanwezig mag zijn!
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
Ja daarom zei ik, het zal voor haar wel genoeg zijn.. Bij mij gaan die 2000 kcal namelijk wel op, maar dat ligt aan de persoon.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:02 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik vind dat je regelmatig erg kort door de bocht oordeelt. Zeker niet iedereen MOET 2100 kcal eten. Als ik dat zou doen, ben ik in no-time tonnetje rond. Ik ben namelijk 1.53 m. 'lang' en mijn onderhoud ligt rond de 1750 kcal (wel wat meer als ik sport, maar dat lukt de laatste tijd niet ivm blessures en chronisch tijdgebrek). Als ik wil afvallen wil ik rond 1500 kcal zitten... Standaardgetalletjes zijn gewoon niet op iederéén van toepassing. Misschien bij 80-90% wel, maar ik zou toch voorzichtiger zijn met dergelijk statements.
Vooruit maar dan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Voorgesneden groente, aangevuld met courgette en tomaat. Saus gewoon tomatensaus van Heinz, wat ik zelf kruid met ui/knoflook. Ok?
Ja, maar af en toe een bevestiging van een jongen dat je tof bent, is toch wel leuk!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:13 schreef Viking84 het volgende:
Haha, ik lees nu pas de spoiler van noukjee.
Had je niet al een vriendje?.
Nouja, ik vind het eigenlijk niet meer dan logisch hoe je je erover voeltquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Een half jaar voor zijn studie. Maarrr ik klaag wel veel hier maar ik probeer het ook te vergeten!!
Maar lukt niet zo, alles met amerika, verliefde mensen, etc. maakt mij overstuurEn dan droom ik er 's nachts ook nog over dat ie langs was gekomen even. Stom he.
Maar ja ik ga gewoon verderr met mn leven, niets aan te doen! En er zijn wat meer negatieve dingen zeg maar, als ik overall happy was dan is het ook makkelijk om er minder bij stil te staan.
Als het je gerust stelt, ik had van de week een vrij bizarre droom. Ik was iemand aan het vertellen over mijn reis door China. En for your information, IRL ben ik daar dus nog nooit geweest... En ik vond het best wel raar dat ik zoveel dingen niet meer wistquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Een half jaar voor zijn studie. Maarrr ik klaag wel veel hier maar ik probeer het ook te vergeten!!
Maar lukt niet zo, alles met amerika, verliefde mensen, etc. maakt mij overstuurEn dan droom ik er 's nachts ook nog over dat ie langs was gekomen even. Stom he.
Maar ja ik ga gewoon verderr met mn leven, niets aan te doen! En er zijn wat meer negatieve dingen zeg maar, als ik overall happy was dan is het ook makkelijk om er minder bij stil te staan.
Het staat zelfs in de post boven je.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:13 schreef Viking84 het volgende:
Haha, ik lees nu pas de spoiler van noukjee.
Had je niet al een vriendje?.
Is mij ook een raadsel.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Huh, waarom eten ze in de dieetclub liever geen rijst/aardappelen maar wel koekjes/ijsjes/cornflakes
Dan kom je wel lager uit in kcal misschien, maar ook in voedingsstoffen
Ik had taalvaardigheid 1 van haarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Corporaal! Ik had 19th c lit van haar. Leuk mens, jammer dat je haar misloopt.
Oooooooh dat maakt het al veel beter!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx voor het receptje MiMu, maarrrrrrr... het is geen saus uit een potje! Het is:
[ afbeelding ]
dat!
Eerlijk gezegd geen ideequote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Dankje. Ik kende het niet, vandaar. Wat gebruiken ze in dat brood dan als vervanging van koolhydraten en smaakt het nog wel als echt brood?
als ik 2100 calorieën per dag eet ben ik denk ik binnen nog time enorm dik. Daarbij tel ik geen calorieën (meer), ik eet zoveel dat ik geen honger heb en let erop dat ik mijn groente fruit en andere dingetjes binnenkrijg zodat ik gezond ben. Is voor mijn gevoel een stuk beter als calorieën tellenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:55 schreef horned_reaper het volgende:
Haar lijstje is zeer zeker niet genoeg!
De 2100 calorieën komen hiermee niet eens in de buurt.... en dat is zeker wel nodig!
*triomfantelijk kijktquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:23 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oooooooh dat maakt het al veel beter!
Vooral sinds mijn vriendin onder toezicht van een specialistisch arts is gaan leven is het mij opgevallen dat mensen echt veel moeten eten om af te vallen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
als ik 2100 calorieën per dag eet ben ik denk ik binnen nog time enorm dik. Daarbij tel ik geen calorieën (meer), ik eet zoveel dat ik geen honger heb en let erop dat ik mijn groente fruit en andere dingetjes binnenkrijg zodat ik gezond ben. Is voor mijn gevoel een stuk beter als calorieën tellen
Graag, daar ben ik best wel benieuwd naar!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd geen ideezal straks eens op de verpakking kijken
Het smaakt naar echt brood, maar het is niet zo lekker natuurlijk...het smaakt "minder vol" geen idee hoe ik dat nou moet uitleggenen wat droger.
Dat lijkt mij ook de beste manier eerlijk gezegd. Met als kanttekening dat je dan wel een normaal ontwikkeld idee moet hebben van wat te weinig / voldoende / teveel is. Ik voel me bijvoorbeeld al heel snel vol terwijl ik dan echt nog veel te weinig heb gegeten. Ik heb dus inmiddels wel een plaatje in mijn hoofd van wat normaal voor mij zou moeten zijn maar mijn lichaam is het daar nog niet zo mee eens.quote:[..]
als ik 2100 calorieën per dag eet ben ik denk ik binnen nog time enorm dik. Daarbij tel ik geen calorieën (meer), ik eet zoveel dat ik geen honger heb en let erop dat ik mijn groente fruit en andere dingetjes binnenkrijg zodat ik gezond ben. Is voor mijn gevoel een stuk beter als calorieën tellen
Ik gebruikte mezelf even als voorbeeld, omdat ik zeker weet dat ik écht geen 2100 kcal. per dag hoef te eten. Niet dat ik me echt aangesproken voelde.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:40 schreef loveli het volgende:
Wil even een kleine nuance geven aan het verhaal van HR. Er is ooit een onderzoek gedaan waarbij mensen bovenop hun standaard eetpatroon een kcal of 500 extra te verstouwen kregen. Een ding was duidelijk, door de extra kcals kwam iedereen aan. Alleen lag het minimum op 3.5 kilo en het max was 35 kilo. De conclusie was dat de een toch echt makkelijker dik wordt dan de ander.
Mijn punt, generaliseren mag, maar met mate. Denk dat Phaidra qua postuur buiten de generalisatie mag vallen.
Dus al die vrouwen, jong / oud, 35 of 45 kilo, al jaaaaren patiënt of pas sinds een paar maanden, ongeacht bouw en lengte, zouden exact met dezelfde kcal op gewicht blijven? Het spijt me, maar dat vind ik erg moeilijk te geloven. Weet je ook wat dat veroorzaakt? Een specifieke stofwisseling bij anorexiapatiënten? Dat is namelijk het enige wat ik me nog enigszins kan voorstellen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:29 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Vooral sinds mijn vriendin onder toezicht van een specialistisch arts is gaan leven is het mij opgevallen dat mensen echt veel moeten eten om af te vallen.
Veel mensen met een buikje die iedere dag 1500 calorieën eten zouden bijvoorbeeld kunnen afvallen met 2100 calorieën, hoe tegenstrijdig dat misschien ook klinkt?
Het staat inderdaad ook al in de OP, maar als ik bijvoorbeeld kijk naar een anorexia kliniek... daar worden strikte lijsten (samengesteld door specialisten) gehanteerd.
Het gaat hier om meiden die al tussen de 35 en 45 kilo wegen en de lijstjes die ze daar handhaven om op gewicht te blijven bestaan uit ruim 2200 calorieën, de lijsten om iets aan te komen bestaan uit 2800 calorieën en de lijsten en de lijsten om weer op een gezond gewicht te komen bestaan uit ruim 3500 calorieën per dag.
En het klopt vreemd genoeg ook nog.... die meisjes van 38 kilo die iedere dag die 2200 calorieën eten blijven ook echt op die 38 kilo.... waarom? Omdat ze de hele dag door porties eten en hun stofwisseling daardoor flink op gang blijft. (Ze worden natuurlijk wel een heel stuk gezonder als ze weer gaan eten:) )
(Ohja, bij deze lijstjes kijken ze niet naar lengte)
ik heb haar als collega gehad, geen vakken gevolgd. zo grappig, iedereen die haar kent vindt haar enorm tof geloof ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Corporaal! Ik had 19th c lit van haar. Leuk mens, jammer dat je haar misloopt.
inderdaad, zoals XM zegt, als pdf meesturen. En dan in de mail verwijzen naar de bijlages..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:25 schreef loveli het volgende:
Normaal gesproken solliciteer ik schriftelijk, begin m'n brief met:
Naam
Adres
Foonnummer
Naam bedrijf
t.a.v. P&O-miep
Adres bedrijf
Woonplaats, dd datum van vandaag
Betreft: vacature medewerker blabla
Maar nu moet ik per mail solliciteren, hoe maak je dat het beste op?
Die meisjes zijn vast ook onder de 30quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:29 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Vooral sinds mijn vriendin onder toezicht van een specialistisch arts is gaan leven is het mij opgevallen dat mensen echt veel moeten eten om af te vallen.
Veel mensen met een buikje die iedere dag 1500 calorieën eten zouden bijvoorbeeld kunnen afvallen met 2100 calorieën, hoe tegenstrijdig dat misschien ook klinkt?
Het staat inderdaad ook al in de OP, maar als ik bijvoorbeeld kijk naar een anorexia kliniek... daar worden strikte lijsten (samengesteld door specialisten) gehanteerd.
Het gaat hier om meiden die al tussen de 35 en 45 kilo wegen en de lijstjes die ze daar handhaven om op gewicht te blijven bestaan uit ruim 2200 calorieën, de lijsten om iets aan te komen bestaan uit 2800 calorieën en de lijsten en de lijsten om weer op een gezond gewicht te komen bestaan uit ruim 3500 calorieën per dag.
En het klopt vreemd genoeg ook nog.... die meisjes van 38 kilo die iedere dag die 2200 calorieën eten blijven ook echt op die 38 kilo.... waarom? Omdat ze de hele dag door porties eten en hun stofwisseling daardoor flink op gang blijft. (Ze worden natuurlijk wel een heel stuk gezonder als ze weer gaan eten:) )
(Ohja, bij deze lijstjes kijken ze niet naar lengte)
30+ *boks*quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:30 schreef Syrena het volgende:
[..]
Die meisjes zijn vast ook onder de 30Want dat gaat ook meetellen op een gegeven moment.
*huil*
Yay, ik kan googelen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:31 schreef loveli het volgende:
Dubbele noob... hoe maak ik een pdf van een word-doc?
*boksboksquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Adres opzoeken loveli! Zal ik je anders de tekst PM'en zoals ik mijn sollicitatie voor mijn huidige baan heb verstuurd?
Komt er aan, even in mijn sent items van mijn (zeer trage) webmail neuzen!quote:
In pinda's zitten goeie vetten. Als je er niet teveel van eet is het een prima manier om gezonde kcal binnen te krijgen (en het is gewoon erg lekker).quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:30 schreef Noukjee het volgende:
lijstje:
o: beschuitje met appelstroop, cracker met kipfilet en komkommet, glaasje optimeldrink
t: ontbijt was laat, dus -
m: 2 boterhammen met pindakaas of kipfilet
t: fruit
a: ? nog geen idee wat mama kookt vanavond!
t: bakje magere fruityoghurt
Ik zie 'veel' mensen hier pindakaas eten. Heeft dat een reden of eten jullie dat omdat jullie dat lekker vinden?
Ja hè? Ik zit ook al te F5-en.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Popcorntopic:
Kamertje gehuurd, hoofdverhuurderscontract word opgedrongen
Leuk popcorntopic! Helaas moet ik werkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:53 schreef Viking84 het volgende:
Popcorntopic:
Kamertje gehuurd, hoofdverhuurderscontract word opgedrongen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha, ik dacht dat ik om mijzelf te troosten 2 frikandellen had gegeten. En daar voelde ik mij vet lullig over. Maar dat had ik dus gedroomd bedenk ik nu pas!!!!!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha, ik dacht dat ik om mijzelf te troosten 2 frikandellen had gegeten. En daar voelde ik mij vet lullig over. Maar dat had ik dus gedroomd bedenk ik nu pas!!!!!
Ja dat bedacht ik mij toen ik op de achterkant van een doos negerzoenen zag staan: gedroogd kippeneiwit. Is dat dan van gedroogde kippeneieren of gedroogde kipquote:
Gewoon eiwit uit een eitje.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik mij toen ik op de achterkant van een doos negerzoenen zag staan: gedroogd kippeneiwit. Is dat dan van gedroogde kippeneieren of gedroogde kip?
Ik weet zeker dat iedereen die dat leest, zich hetzelfde af zou vragen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik mij toen ik op de achterkant van een doos negerzoenen zag staan: gedroogd kippeneiwit. Is dat dan van gedroogde kippeneieren of gedroogde kip?
Waar gaan jullie uit eten?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat een dromen!
Besloten vanavond niet te gaan sporten. Te moe toch merk ik. Morgenavond dan maar. En vrijdag gaan we uit eten voor de Restaurantweek. Afleiding FTW!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:16 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat iedereen die dat leest, zich hetzelfde af zou vragen.
Gewoon een restaurantje hier in Goudaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:18 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Waar gaan jullie uit eten?
Maar ze zijn wel erg lekkerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:19 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]Ja er zat wel meer rommel in
Ik vind uit eten altijd zo gezelligquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:20 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Gewoon een restaurantje hier in Gouda.
oh, dat heb ik ook altijd met hardlopen, dat m'n darmen dan extra hard gaan werken. Misschien ga ik straks ook nog wel even lopen...Eerst m'n eten maar even laten zakken!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:54 schreef shinydiscoball het volgende:
Lijstje today:
T: groot handje amandelen
O: 2 volkoren boterhammen, rosbief en smeerkaas, glas coolbest
S: 4.75 km hardlopen
T: appel
S: buikspieren 6x15
L: bak yoghurt
T: koffie, 2 crackers, nog iets van fruit
D: pasta met zalm en boursin
T: bak yoghurt
Hardlopen ging mwa. Ik kreeg na 5 minuten kramp omdat ik net had gegeten dus ik moest de snelheid minderen. Na 15 minuten begonnen m'n darmen heel erg op gang te komen
Na 30 min moest ik echt stoppen en teruggaan
Oh, dat valt idd goed mee danquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Restaurantweek is het maar 25 euro pp voor een driegangenmenu, dus dat valt op zich wel mee.
Ik vind zowel garnalen als avocado ontzettend vies dus ik kan geen combi verzinnen die wel eetbaar zou zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:26 schreef Phaidra het volgende:
Hebben jullie nog ideeën voor mijn avondeten? Ik eet sowieso een bakje hollandse garnalen met avocado, maar wat kan ik daar nog bij eten? Elke combi die ik verzin, lijkt me vies. Het enige acceptabele dat in me opkomt is een salade van tomaat en komkommer, maar daar zitten weer wat weinig voedingsstoffen in...
gepofte aardappel met een schep philadelphia lightquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:26 schreef Phaidra het volgende:
Hebben jullie nog ideeën voor mijn avondeten? Ik eet sowieso een bakje hollandse garnalen met avocado, maar wat kan ik daar nog bij eten? Elke combi die ik verzin, lijkt me vies. Het enige acceptabele dat in me opkomt is een salade van tomaat en komkommer, maar daar zitten weer wat weinig voedingsstoffen in...
Nee man, ga je daar nu niet druk om maken! Een keertje niet sporten kan echt geen kwaad. Jij mooie, slanke denquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
En buitenkans om restaurantjes uit te proberen die anders veel te duur zijn.
Hm, nu ik niet ga sporten vraag ik me af of mn lijstje dan niet too much is...
Nee, andersom. Sollicitatiebrief als pdf meesturen met e-mail.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:35 schreef neen het volgende:
Ze moest toch van PDF naar doc of mis ik iets
kon ik iig niet vinden bij 'save as'. Maar ik heb een nieuwe compu met een nieuwere versie van word dan ik ooit gehad heb, dus ik snap er de ballen nog van. Maar wel op m'n CV zetten dat ik met Word kan omgaan hequote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:32 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij kun je gewoon in Word zelf (2007 iig) een PDF maken van een Word-file, stelletje omslachtige mutsen.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:38 schreef loveli het volgende:
[..]
kon ik iig niet vinden bij 'save as'. Maar ik heb een nieuwe compu met een nieuwere versie van word dan ik ooit gehad heb, dus ik snap er de ballen nog van. Maar wel op m'n CV zetten dat ik met Word kan omgaan he
quote:
Als je het niet kunt vinden moet je windows update even draaien. De mogelijkheid om als PDF op te slaan zit bij Office 2007 in ieder geval in een update.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:38 schreef loveli het volgende:
[..]
kon ik iig niet vinden bij 'save as'. Maar ik heb een nieuwe compu met een nieuwere versie van word dan ik ooit gehad heb, dus ik snap er de ballen nog van. Maar wel op m'n CV zetten dat ik met Word kan omgaan he
*boks*quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:53 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Als je het niet kunt vinden moet je windows update even draaien. De mogelijkheid om als PDF op te slaan zit bij Office 2007 in ieder geval in een update.
Welke link gebruik jij daarvoor? Ik heb dat eigenlijk nog nooit uitgerekend...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:04 schreef Tinkepink het volgende:
*bokst ook gezellig mee
Nog even terugkomen op het kcal-verhaal. Op mijn computer thuis heb een linkje naar de BMR-berekener waarmee je vrij accuraat kan berekenen hoeveel kcal je minimaal nodig heeft. DIt hangt o.a. af van je lengte, leeftijd, gewicht en acitiviteitenniveau.
Bij mij is mijn BMR dus veranderd, omdat ik afgevallen en ouder geworden ben en ook iets minder beweeg dan tijdens mijn afvalperiode. Ik kan nu minder eten dan twee jaar geleden
Waarom wil je dat? En wat voeg je toe aan het bedrijf? Wat is hun voordeel als ze jou aannemen? En wat heb jij eraan? En waarom?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:03 schreef loveli het volgende:
En man man man wat ben ik slecht in het 'bla' gedeelte van zo'n brief. Ja, ik ind de functie interessant en het sluit aan bij m'n opleiding en ik wil doorgroeien. Denk ik.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:04 schreef MinderMutsig het volgende:Awww..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit haal ik zo weer weg om geen rellen te ontketenen maar ik moest het even kwijt.
![]()
![]()
Eens.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:04 schreef MinderMutsig het volgende:
Dit haal ik zo weer weg om geen rellen te ontketenen maar ik moest het even kwijt.
Waarom wil je dat?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:05 schreef Tinkepink het volgende:
die eerste, geweldigquote:
Nou, paar zinnetjes eromheen breien. Sommige redenen wat mooier formuleren of anders omschrijven. Klaar!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Waarom wil je dat?
Omdat ik intelligenter werk wil en uitzicht op leuker/beter verdienend werk.
En wat voeg je toe aan het bedrijf?
Ben zeer goed in een ondersteunende rol, hoef niet te veel op de voorgrond. Weet soms scherp knelpunten aan te wijzen.
Wat is hun voordeel als ze jou aannemen?
Ik solliciteer op een baan onder m'n niveau, dus iemand die meer werk uit handen zal nemen dan wat ze verwachten.
En wat heb jij eraan?
Weekenden, intelligentere collega's, maar wel (veel) meer reistijd.
En waarom?
Omdat ik niet eeuwig met fysieke arbeid m'n geld kan blijven verdienen...
Ik eet inmiddels meer dan het dubbele van wat ik een paar maanden geleden (wegens omstandigheden) at dus ik ben op de goede weg maar het mag inderdaad nog wel wat meer. Ik ben alleen wel van mening dat je dit langzaam moet opbouwen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:09 schreef FutureFairytale het volgende:
net de lijstjes gelezen... jemig... wat jullie op een hele dag eten heb ik om 13u erin zitten zo ongeveer. en dat zegt misschien wel iets over mij maar zeker over jullie. waarom niet gewoon 5-8 boterhammen per dag?
waarom 1 's ochtends en 1 's middags? daar word je toch moe en duf van en minder concentratievermogen
Als je de voorgaande topics had gelezen, had je ook gezien dat deze discussie net gevoerd is. De dames/heren die hier al langer rondhangen eten over het algemeen prima. De nieuwkomers moeten nog een beetje wennenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:09 schreef FutureFairytale het volgende:
net de lijstjes gelezen... jemig... wat jullie op een hele dag eten heb ik om 13u erin zitten zo ongeveer. en dat zegt misschien wel iets over mij maar zeker over jullie. waarom niet gewoon 5-8 boterhammen per dag?
waarom 1 's ochtends en 1 's middags? daar word je toch moe en duf van en minder concentratievermogen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Probleem is eigenlijk dat ik deze functie sie als springplank tot netwerk enm niet heel netjes kan vertellen dat ik zit te springen om deze baan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:12 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nou, paar zinnetjes eromheen breien. Sommige redenen wat mooier formuleren of anders omschrijven. Klaar!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:17 schreef motorbloempje het volgende:WaaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.??
Volgens mij kan je dat wel. Overigens niet zeggen dat je overgekwalificeerd bent, maar eerder dat de functie perfect aansluit bij jouw huidige ambitieniveau (en waarom: dus niet meer alleen slepen etc. gewoon uitleggen wat je leuk vindt aan deze baan). Je mag beste ambitieus zijn hoor! Het zal je nieuwe werkgever echt wel duidelijk zijn dat je max. 2 jaar in deze baan blijft hangen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Probleem is eigenlijk dat ik deze functie sie als springplank tot netwerk enm niet heel netjes kan vertellen dat ik zit te springen om deze baan.
Euhm, ja, ik bedoel ook optimel drink. Fout beschrevenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:13 schreef MinderMutsig het volgende:
@Pandorah: lijstje is volgens mij prima. Goedemorgen drinkontbijt bevat volgens mij stiekem nog best veel calorieën dus daar zou je even naar kunnen kijken maar verder is er niks mis mee dacht ik.
Een diner van aardappels, groente en vlees is op zich prima maar ik kan me voorstellen dat het zo vlak voor de yoga net even teveel is. Ik zou het niet helemaal uit je eetpatroon schrappen maar misschien alleen op die dagen even iets lichters eten? Zelfgedraaid soepje of een stukje vlees met roerbakgroente en dan gedurende de dag of na de yoga nog even iets extra aan koolhydraten eventueel?
Wrom troostvoer?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:18 schreef Tinkepink het volgende:
Mijn daglijstje tot nu toe
o. gekookt ei + 2 volkoren boterhammen pindakaas
t. troostvoer: een McFlurry stroopwafel
t. nectarine
l. 2 volkorenboterhammen met avocado + minibolletje blauwe muisjes (kindje geboren hier)
t. yoghurt met frambozen
d. iets wat vooral uit groente bestaat
Kun je meteen je armband wegflikkeren.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:22 schreef P.F. het volgende:
Volgens mij ben ik zwanger, zit in een nieuwe bus en word wèèr misselijk van het parfum van een ander![]()
!
Ben je iig. niet alleenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:22 schreef P.F. het volgende:
Volgens mij ben ik zwanger, zit in een nieuwe bus en word wèèr misselijk van het parfum van een ander![]()
!
dat wilde ik ook al postenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jij bent zwanger???![]()
![]()
![]()
![]()
of was dat oud nieuws en lig ik hopeloos achter?
oh ok, ik dacht al even. straks lopen er allemaal bleke mensen rond omdat ze zo weinig etenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Als je de voorgaande topics had gelezen, had je ook gezien dat deze discussie net gevoerd is. De dames/heren die hier al langer rondhangen eten over het algemeen prima. De nieuwkomers moeten nog een beetje wennenEcht, komt wel goed.
Was een beetje zielig vandaag. Ben moe (gebroken nachten, 32 uur normaal werken, spoedopdrachten van voormalige opdrachtgevers die er ook nog even bij gedaan moeten worden, huishouden, kinderen, man op reis, externe deadlines, verplichtingen en gedoe en dan alles wat ik zelf nog wilquote:
nee hoor, ik ben alleen bleek vanwege de helm die ik meestal op m'n kop heb met lekker weerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ok, ik dacht al even. straks lopen er allemaal bleke mensen rond omdat ze zo weinig eten
Nee johquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jij bent zwanger???![]()
![]()
![]()
![]()
Sommige mensen zijn gewoon bleekquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ok, ik dacht al even. straks lopen er allemaal bleke mensen rond omdat ze zo weinig eten
Mmm, dat klinkt idd wel erg goed!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:32 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
gepofte aardappel met een schep philadelphia light
Maar, dan snap ik deze niet:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Dan is PF niet meer alleen
quote:
Oh, never mind, ik heb 'm al (!).quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:29 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Maar, dan snap ik deze niet:
[..]
Nog beter, ik kan hem dan eindelijk als armband dragenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Kun je meteen je armband wegflikkeren.
Is dat een gebruikelijk woord in een brief? Brieven voor anderen doorlezen en commentaar geven is zoveel makkelijkerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:22 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat wel. Overigens niet zeggen dat je overgekwalificeerd bent, maar eerder dat de functie perfect aansluit bij jouw huidige ambitieniveau (en waarom: dus niet meer alleen slepen etc. gewoon uitleggen wat je leuk vindt aan deze baan). Je mag beste ambitieus zijn hoor! Het zal je nieuwe werkgever echt wel duidelijk zijn dat je max. 2 jaar in deze baan blijft hangen.
Nee hoor!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:27 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Scherp hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:30 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh, never mind, ik heb 'm al (!).
Hahahahahaha! Ik moest echt hard lachen om deze postquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jij bent zwanger???![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moest huilenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahahahahaha! Ik moest echt hard lachen om deze post.
Oh lol, is het zo erg dan? Ik moet nog...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik moest huilenWil echt nooit meer zwanger worden.
Tip: neem een Mirena, dan kun je alvast wennen aan het gevoel van weeënquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:34 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh lol, is het zo erg dan? Ik moet nog...
awwwquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon bleek
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tip: neem een Mirena, dan kun je alvast wennen aan het gevoel van weeën.
Ik denk dat zwanger wórden trouwens best leuk is(voor de heterovrouw dan
)
Omg, neee! Daar is het >10 jaar te vroeg voor!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:26 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jij bent zwanger???![]()
![]()
![]()
![]()
Toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren (in 1989, waren de meesten van jullie toen al geboren?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:28 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn gewoon bleek
Ik vind het geen rare vraag, weet ik hoe ze die dieren hebben gedestilleerdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Pfff, dat moet jij nodig zeggen met je kippeneiwit-vraag![]()
Bouwjaar 1981 hierquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren (in 1989, waren de meesten van jullie toen al geboren?) toen is er ook een familieportret gemaakt waar ik meteen uitsprong als het bleke spook. Toen heeft m'n moeder lippenstift op m'n wangen gesmeerd op de foto om me toch nog een beetje rode koontjes te geven
.
Voor jou lijkt het me iets minder romantisch in ieder geval. Ook wel een voordeel, het gebeurt niet onverwachtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tip: neem een Mirena, dan kun je alvast wennen aan het gevoel van weeën.
Ik denk dat zwanger wórden trouwens best leuk is(voor de heterovrouw dan
)
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:38 schreef P.F. het volgende:
Ik werd helemaal zen toen ik bedacht dat de apotheker mijnanticonceptie
aan het halen was. Dat werd dan ook meteen mijn mantra voor de volgende minuten..
Wil je geen lief, klein, doddig, aanhankelijk, niet weglopend bundeltje vreugde?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:34 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik moest huilenWil echt nooit meer zwanger worden.
Ja dat is wel erg handigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Voor jou lijkt het me iets minder romantisch in ieder geval. Ook wel een voordeel, het gebeurt niet onverwacht.
Jij hebt teveel films gezienquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Wil je geen lief, klein, doddig, aanhankelijk, niet weglopend bundeltje vreugde?
Je vergeet "wondertje".quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:40 schreef loveli het volgende:
[..]
Wil je geen lief, klein, doddig, aanhankelijk, niet weglopend bundeltje vreugde?
Hurray! Joh, je gaat vast vlammenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:40 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben klaar met de voorbereiding van m'n gesprek. Al blijf ik het gevoel houden dat ik niet klaar ben en dat het nog beter kan etc etc. Nou ja, het zou goed moeten komen zo
.
Owquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:42 schreef loveli het volgende:
Potverdekut. Had gevraagd of ik nog buiten de termijn mocht solliciteren (vacature geplaatst toen ik op vakantie was), was ja op gezegd doot PZ. Wordt er net gebeld door hoofd van die afdeling dat ze al 2 kandidaten heeft gekozen voor de volgende ronde en dat ik niet meer hoef te schrijven
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:43 schreef loveli het volgende:
Ah well, is het een plan om een soort van open sollicitatie doen zodat ze m'n CV vast hebben?
Je hebt het over dode kuikens?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:40 schreef loveli het volgende:
[..]
nee hoor, want je weet nu hoe het moet voortaanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:44 schreef loveli het volgende:
Heb ik die niet voor niets omgezet naaer PDF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |