abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85663499

Het vorige deel: Slank #1137 - met baksels

De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden

• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.

• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.

• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.

• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.

• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!

Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop: • O Ontbijt • T Tussendoortje • L Lunch • D Diner • S Sport

Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.

BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Dieetweb Op dieetweb wordt een lijstje bijgehouden dat hier geplaatst wordt. Wil je in dat lijstje komen, ga dan naar Dieet-web en maak daar een account aan. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst. Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM. Update minmaal eens per maand om in het lijstje te blijven staan. Dit lijstje is niet verplicht hoor!!

[ afbeelding ]

Linkjes Heel heel vroeger hadden we een hele lijst met linkjes, ik denk dat niemand hier meer kijkt, geef anders een gil, ben wel benieuwd; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:26:43 #2
70532 loveli
N
pi_85663516
kvp
crap in = crap out
pi_85663541
Sts hoe kom je aan die ontsteking dan?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:29:13 #4
331 Merel
Be here now.
pi_85663651
Ja loveli, ik wil eigenlijk ook wel weten hoe het met de karbonades zit. En met de rest. Als je het kwijt wilt: PM staat open. Maar nu ga ik slapen, wekker gaat om 5:15 :o
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85663680
Hele reactie getypt, *boem* topic dicht :+
Maar geen idee dus. Ik heb het wel eens eerder gehad. Het gaat ook vanzelf wel weer over, maar het is pijnlijk en debiel :')

Deel van de reactie:
Merel, rot zeg, uit elkaar zijn terwijl je nog van elkaar houdt. :* Ga anders een enge film kijken ter afleiding :+. Niet meer nodig dus, welterusten!
M_M: maar hij is toch ook best een beetje zielig :P ?
Oh en ik vroeg me ook nog af welke sport PF nu ging doen. Kickboksen? Roeien?
pi_85663823
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:43 schreef Merel het volgende:
Co weet ergens een geweldig verjongend pasfotohokje! Toch?
Ja!! V&D op de Kalverstraat, 4e verdieping, zo'n automaat. De mevrouw in Amerika van zo'n hotel keek ongelovig van mij naar m'n pasfoto en zei dat ik er zo jong uitzag op die foto en nadat ze mijn ijzige blik zag, voegde ze er haastig aan toe: 16, 17 tops!! Toen ontdooide ik weer wat. :')

Oh en boks wat betreft meneren-leed! :*
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:38:01 #7
236335 neen
schone schijn
pi_85664121
:*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het lijkt niet wat het is
pi_85664130
Karbonadevindpost (gevonden).
Bedtijd, ook.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_85664268
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:38 schreef neen het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
balen. Geen vervangende meneer waar je mee weg kan?
pi_85664294
ik ben voor het eerst in 2 maanden weer eens goed wezen trainen. Als ik zeg dat ik gaar ben dan is het een understatement :')
pi_85664314
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:32 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja!! V&D op de Kalverstraat, 4e verdieping, zo'n automaat. De mevrouw in Amerika van zo'n hotel keek ongelovig van mij naar m'n pasfoto en zei dat ik er zo jong uitzag op die foto en nadat ze mijn ijzige blik zag, voegde ze er haastig aan toe: 16, 17 tops!! Toen ontdooide ik weer wat. :')

Oh en boks wat betreft meneren-leed! :*

ik boks ook mee :{

ik moet echt wat gaan dóen als het collegejaar weer begint, zit me zo vaak te vervelen de laatste tijd :N
SPOILER
wil iig spaanse les gaan doen, maar dat is dan maar 1 dag in de week.. wil ook wel bij een sportvereniging, maar wát dan? weet het echt niet.. en dan wil ik eigenlijk op zondagen gaan werken, maar ik weet niet wat en ook niet waar ik het moet vinden (hou de uitzendbureaus in de gaten, maar er is gewoon niet zo veel hier -O- )
genoeg plannen dus maar dan moet ik ze wel ook echt uitvoeren :')
blegh wat een klaagpost, sorry het staat me allemaal een beetje tegen de laatste tijd..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_85664382
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:29 schreef Sts het volgende:
Jah maar ieder uur bevestiging zoeken dat het toch écht HEEL erg zielig is, is een beetje veel van het goede. Gelukkig weet ik dat hij het voornamelijk doet om mij op te naaien. En toch werkt het. :')

Naar van je borst. :X
There is no love sincerer than the love of food.
pi_85664433
Oh ik ben trouwens een hele reep chocolade naar binnen aan het werken. Dag goede lijstje. -O-
pi_85664465
Hmm, lekker MM!! Doe mij een stukje :@
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:47:26 #15
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85664580
Merel en sigme, weltrusten O+

Lijst:
O: boterham komijnkaas, boterham gerookte paard, beker melk
S: 1.15 uur wandelen
T: appel
L: beschuit jam, cracker kaas, nectarine
Winkelen in Drachten, niks gekocht :o
T's: cappuccino met slagroom en likeur :9, kom yoghurt en vla, wortels, flesje bier
D: Grote pot spinazie, gegrilde karbonade, ui, paprika en courgette.
S: 1 uur hometrainen
T's cola berenburg, kommetje nibb-its, druifjes, paar toastjes met kaas, blokje choco
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_85664596
quote:

SPOILER
_O- Sorry neen, maar je bent soms echt zo fijn grappig! O+

:* voor Blurred!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:48:09 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85664613
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:44 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh ik ben trouwens een hele reep chocolade naar binnen aan het werken. Dag goede lijstje. -O-
Een grote? of koetjesreep formaat?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:50:33 #18
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85664734
quote:
Nú stoppen dan en de rest in de kast leggen.

Ik heb net nog een klein bakje yoghurt met havermout gegeten. En was vergeten dat ik vanmorgen nog een stukje roombrie heb gegeten, dus de 1700 kcal zijn zeker bereikt.

Verder iedereen met mannen-leed :* (ja, jij ook neen!)
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_85665430
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:48 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Een grote? of koetjesreep formaat?
Een grote! Maar ik ben ongesteld dus dan mag dat. O-)
Maar goed dat ik dat bijna nooit in huis heb want anders...

quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:45 schreef Swietje het volgende:
Hmm, lekker MM!! Doe mij een stukje :@
My precious! o|O
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:05:50 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_85665495
Bestaan er eigenlijk butterscotchrepen met pure chocolade? Nee he?
*slaakt zucht van verlichting.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:08:28 #21
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85665671
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
:D
Vind die witte 'chocolade'' met crisp en hazelnoten zo lekker! Of melkchocolade met noten en rozijnen... Hmmm
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:10:52 #22
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_85665813
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:29 schreef Merel het volgende:
Ja loveli, ik wil eigenlijk ook wel weten hoe het met de karbonades zit. En met de rest. Als je het kwijt wilt: PM staat open. Maar nu ga ik slapen, wekker gaat om 5:15 :o
Dat dus. Min de wekker en het slapen.

En Merel: Diep respect dat je ook met dat wind en regen blijft fietsen. ik ben fier op u *O*

En ook op de hardlopers onder ons *O* ! (en dus ook een beetje op mijzelf, nieuw afstands-record: 8.3 km *O* )

En ik heb nog een :* voor XM, fijn dat je niet hoefde te blijven, ik kan me voorstellen dat je je nu wat ongerust gaat maken, maar bedenkt maar zo: hoe jij je ook voelt of wat je ook denkt nu, dat verandert niets aan de situatie, dus probeer maar wat afleiding te zoeken....
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:12:40 #23
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_85665904
Wow Cali, jij gaat ook goed met hardlopen!! Helemaal goed zeg!!
Hoe voel je erbij?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:13:44 #24
277802 _Calimero_
pi_85665965
En we hebben veel meneren-leed hier he? Zal ik jullie een stukje van mijn meneren-gejubel toesturen? Dat helpt zeker niets, zonder een leuke meneer erbij he :{
Dan maar een welgemeende wens: dat iedereen met menerenleed snel zonder leed komt en indien gewenst, weer met een leuke meneer O+ :*
pi_85666009
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:05 schreef Tinkepink het volgende:
Je bedoelt puur met butterscotchstukjes? Ja die bestaan en die zijn goddelijk. O+
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:15:10 #26
277802 _Calimero_
pi_85666050
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:12 schreef uniekhoorn het volgende:
Wow Cali, jij gaat ook goed met hardlopen!! Helemaal goed zeg!!
Hoe voel je erbij?
ja super! Ik loop maar 1x per week hard ipv de voorgenomen "mínstens 2 en liever 3" :') Maar het gaat zo makkelijk als ik samen met iemand mee loop. nu moet ik wel zeggen dat we niet zo rap lopen, onder de 10 km/h, maar ik zou wel sneller kunnen. Maar ach, ik vind het zo ook wel lekker, dan doet het niet direct overal pijn :@
pi_85666100
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:15 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ja super! Ik loop maar 1x per week hard ipv de voorgenomen "mínstens 2 en liever 3" :') Maar het gaat zo makkelijk als ik samen met iemand mee loop. nu moet ik wel zeggen dat we niet zo rap lopen, onder de 10 km/h, maar ik zou wel sneller kunnen. Maar ach, ik vind het zo ook wel lekker, dan doet het niet direct overal pijn :@
Goed bezig :Y
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:19:18 #28
277802 _Calimero_
pi_85666274
quote:

SPOILER
jij bent echt een van de grappigste mensen die ik ken _O_
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:24:57 #29
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_85666560
Wandelen is héél goed ^O^
teveel hardlopen is slecht (overbelasting spieren) ;(
véél water drinken (niet te veel :P ) ^O^
voordat je gaat wandelen of sporten een ijskoud glas (of ijswater) drinken (vebrand je meer calorien)
langzaam eten ^O^

Niet té slank worden, dat is gewoon eng ;(
Vrouwen aan the power! ...
*O* *O* *O*
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:28:54 #30
70532 loveli
N
pi_85666785
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:19 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

jij bent echt een van de grappigste mensen die ik ken _O_
QFT
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:30:16 #31
70532 loveli
N
pi_85666879
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:24 schreef BruinBeertje het volgende:
Wandelen is héél goed ^O^
teveel hardlopen is slecht (overbelasting spieren) ;(
véél water drinken (niet te veel :P ) ^O^
voordat je gaat wandelen of sporten een ijskoud glas (of ijswater) drinken (vebrand je meer calorien)
langzaam eten ^O^

Niet té slank worden, dat is gewoon eng ;(
Welkom, wie is je moeder, wat is je streef, wat is je plan en lust je broccoli?

Dat koude water, verbrand je meer kcals omdat je moet opwarmen? Eerste keer dat ik zoiets lees.
crap in = crap out
pi_85666978
Neen O+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:32:11 #33
277802 _Calimero_
pi_85666997
dat is volgens mij wel het idee ja.Ik weet dat veel anorexiapatienten veel koud water drinken om zo hun lichaam aan te zetten tot het verwarmen ofzo..
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:33:15 #34
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_85667065
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Welkom, wie is je moeder, wat is je streef, wat is je plan en lust je broccoli?

Dat koude water, verbrand je meer kcals omdat je moet opwarmen? Eerste keer dat ik zoiets lees.
ik stond al in de slank-lijst (als aychelle :P ) maar ben nu onder andere naam. Mijn streef is niet persé kilo's maar eerder een fitness-figuur dus alles strák! O+

Echt waar van dat koude water geloof me. Je lichaam moet dan harder werken om het koude/ijswater te verbranden dan als je warm water drinkt. En warm water helpt je hongergevoel een beetje weg.
En 2 uur van te voren eten voordat je slaapt is óók slecht. Vette dingen moet je lichaam nou eenmaal hebben dus een bakje chips, wat chocola maakt niet uit. Je lichaam moet ook op vet voortleven
*O* *O* *O*
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 22:33:41 #35
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85667095
Net terug van introdag van m'n nieuwe school.
't was echt super leuk! Ook leuke mensen!
En gelijk een briefje gehad van een jongen van 22, die zei dat hij me nu af de tofste meid van de klas vind haha :D
Ben nu met vrienden even film kijken!

Vanavond post ik wel wat uitgebreider! ;)
pi_85667191
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:33 schreef Noukjee het volgende:
En gelijk een briefje gehad van een jongen van 22, die zei dat hij me nu af de tofste meid van de klas vind haha :D

Zo dát doe je goed! :o Fijn dat het leuk was meid! ^O^
pi_85667553
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:33 schreef Noukjee het volgende:

Klinkt tof!
pi_85668158
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:29 schreef Sts het volgende:
Hele reactie getypt, *boem* topic dicht :+
Maar geen idee dus. Ik heb het wel eens eerder gehad. Het gaat ook vanzelf wel weer over, maar het is pijnlijk en debiel :')

Deel van de reactie:
Merel, rot zeg, uit elkaar zijn terwijl je nog van elkaar houdt. :* Ga anders een enge film kijken ter afleiding :+. Niet meer nodig dus, welterusten!
Oh en ik vroeg me ook nog af welke sport PF nu ging doen. Kickboksen? Roeien?
Uhw kickboksen, roeien sowieso, tennis en eh zeilen :D
pi_85668320
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 22:52 schreef P.F. het volgende:

[..]

Uhw kickboksen, roeien sowieso, tennis en eh zeilen :D
:D Toe maar.
I call it a day. Morgen in de auto naar Deutschland nog even de eindredactie van mijn verslag en dan is het bijna klaar om ingeleverd te worden. En dan kan ik nu lekker mijn stress in de marsepein gaan kneden. :+ Ofzo.
pi_85668350
Hoi!

Ik heb gewerkt! En 't was super leuk *O*
Ze waren ook zeer tevreden en zulks! Allemaal 8-en op mn beoordelingsformulier *) ook de collega van vanavond, die echt bij het freelancebureau werkt was tevreden 8-) yay!

En nu nog even avondeten. Kon daar ook wel, maar wilde gewoon thuis eten :@ Mr.Mo had gekookt, dus daar wilde ik wel even gebruik van maken!
Ja doei.
pi_85668456
O chico, wanneer jij kan. Morgen weet ik meer.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:43:12 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85670695
Hi *).

Wij hebben The Lovely Bones gezien. Best een leuke film op zich (wel eentje die je raakt, zeg maar), maar wel een beetje langdradig, al had dat ook wel weer wat. En de visuele effecten waren echt prachtig gedaan, maar dat mag je ook wel verwachten van Peter Jackson :+.
Niet meer actief op Fok!
pi_85670786
Ik ontdekte net Mad Man. Leuk. Daarna ontdekte ik dat het zich in Californië afspeelt. Einde Afleiding.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:46:34 #44
236335 neen
schone schijn
pi_85670867
Oprah is in Chicago, het gaat over directeuren enzo die dan ook eens het "lagere" werk gaan doen. Wel geinig.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:50:00 #45
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85671005
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:46 schreef neen het volgende:
Oprah is in Chicago, het gaat over directeuren enzo die dan ook eens het "lagere" werk gaan doen. Wel geinig.
Haar studio zit toch in Chicago? :?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:51:01 #46
236335 neen
schone schijn
pi_85671040
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 23:50 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Haar studio zit toch in Chicago? :?
Oeps ik zei Leeuwarden

Chicago ja :')
pi_85671088
Nou, spullen zijn gepakt, morgenochtend weer weg (begeleider op eerstejaarskamp). Zo geen zin om weer 3 dagen mensen om me heen te hebben :X :@. En dan vrijdag weer thuis, 's avonds filmavond/nacht, zaterdag een verjaardag bij familie waarvan ik beloofd had om erheen te gaan en dan maandag moet ik alweer werken. Verveling is vervelend, maar anderhalve week helemaal volgepland hebben en mensen om je heen stiekem ook wel :@.

Dus, tot ziens, fijne week nog allemaal!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:52:53 #48
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85671102
quote:
Nu jij het gezegd heb durf ik ook. Ik heb een reep Milka Daim gehad :').
Ik moet ook écht weer normaal doen, maar hopelijk ga ik het de komende dagen zó druk krijgen dat ik geen tijd heb om te snacken / snoepen en dan komt het vanzelf wel weer goed *).

:* voor Blurred. Ik herken het gevoel van iets willen doen, maar niets kunnen doen omdat er niks is maar al te goed...
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:54:14 #49
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85671145
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:47 schreef uniekhoorn het volgende:

Winkelen in Drachten, niks gekocht :o
Valt er dan wat te winkelen in Drachten? :').
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:55:07 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85671179
Goed gedaan, MoBlo. Allemaal achten! Je hebt duidelijk kont geschopt! ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 23:55:53 #51
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85671213
Ik zit me af te vragen waarom het ineens zo rustig is, maar het zal wel met het tijdstip te maken hebben :').

Ik ga ook maar eens pitten :W.

Veel plezier deze week, Chico! :).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 06:17:52 #52
331 Merel
Be here now.
pi_85676098
Goeiemorgen :O Zit op het station op m'n trein te wachten. Ben zo moe dat ik "trijn" wilde typen :D
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_85676110
Goedemorgen. Ik zit op de bank met een espresso, zo maar eens brinta ofzo gaan maken.
Slecht geslapen Merel? Of laat naar bed?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 25 augustus 2010 @ 06:36:51 #54
331 Merel
Be here now.
pi_85676124
Ik sliep om 22 uur denk ik, en om 5:15 ging de wekker. Dat is veel te vroeg voor mij! ;)
pi_85676188
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 06:17 schreef Merel het volgende:
Goeiemorgen :O Zit op het station op m'n trein te wachten. Ben zo moe dat ik "trijn" wilde typen :D
Ik typte gisteren naar een collega dat ik het ford aan het bewaken was :') Pas toen ze zei bedoel je niet fort zag ik het.

En nu opstaan. Zoooooo geen zin.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 25 augustus 2010 @ 07:17:43 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85676271
Goeiemorgen :W.

Duizelig en hoofdpijn ;(. Zal wel van de spanning komen, al is de duizeligheid al een tijdje weer terug ;(.
Niet meer actief op Fok!
pi_85676394
mogguh :)

Volgens mij heb ik in coma gelegen :P Nog geen spierpijn *O*

@viking: ben je al naar de huisarts geweest?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 07:40:30 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85676410
Mogge... Sterkte Vik! en Chico met de introductiedinges. Ik zit ook weer in de trein. Vannacht is het niet erger geworden, dus maar gewoon aan de slag.

Planning:
O: 1 boterham met komijnekaas, 1 boterham met aardbeien, glas verse jus
T: perzik
L: 2 boterhammen appelstroop
S: RPM
D: of gehaktballetjes met ikea-saus, ovenfrietjes en groentemix (broccoli/peen/bloemkool) of pasta met veel verse groente.
T: bakje kwark o.i.d.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85676702
Als je een heel drukke dag hebt waarop je van 9 tot 9 bezig bent, is het niet slim om de avond van te voren bier te gaan drinken en om 3 uur te gaan slapen. Wish me luck. ;( .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_85676706
XM, je bent gek dat je niet even een dagje in bed blijft! Ook al voel je je niet 'ziek', een dag uitrusten kan nooit kwaad natuurlijk.

Merel, ik vind je een held, 5.15 opstaan ;) .

MoBlo, fijn dat het zo goed ging! *O*

Och, DaD, sterkte!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85676713
:W mogge!
Ja doei.
pi_85676750
P.F., Mad Men speelt zich voornamelijk af op Madison Avenue! Er speelt zich echt (grove schatting :P ) maar 1 op de 20 afleveringen eens af in Californië. Kijken dus!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 08:33:57 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85676919
@Phaidra: ik ben alleen op de afdeling. Dus als ik er niet ben, stagneert de dienstverlening. Gisteren kon ik het voor een uurtje wel overdragen aan een collega, maar hele dag wordt wat lastig...
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_85676951
als jij onder tram 9 komt moeten ze 't ook opvangen... klinkt cru, maar iedereen is vervangbaar... durf eens voor jezelf te kiezen!
Ja doei.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 08:37:57 #65
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85676970
Weet ik wel Mo, maar ik mankeer verder niets en werk is ook gewoon een afleiding. Thuis ga ik alleen maar googlen en me druk maken. Kom ik ook niets verder mee. En heb hier genoeg te doen!
pi_85677080
mogge!
Ik kan me voorstellen dat ik werken ook fijner zou vinden dan thuis gaan zitten piekeren, maar doe je het wel rustig aan vandaag XM? :Y
vandaag in het lab werken en mijn research proposal bespreken met mijn supervisor, hoop dat ze het wat vindt :D
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_85677149
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85677252
Lijstje:

O: 500gr kwark
S: spinnen
T: banaan
S: fitness (krachttraining)
L: iets met zalm en avocado en geroosterd brood ofzo
T: nectarine
D: gevulde schnitzel met gesmoorde venkel en nog wat andere groente

En nu naar de stad:

pasfoto's maken, ID-kaart aanvragen.. :z
Ja doei.
pi_85677389
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 08:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Phaidra: ik ben alleen op de afdeling. Dus als ik er niet ben, stagneert de dienstverlening. Gisteren kon ik het voor een uurtje wel overdragen aan een collega, maar hele dag wordt wat lastig...
Ja, dat begrijp ik wel. Ik zou het waarschijnlijk ook doen. Maar ik maak me wel wat zorgen om je, dus had ik liever dat je lekker thuis zou zitten met een dekentje en een filmpje ter afleiding ipv werk :P :* .
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:07:28 #70
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85677420
sterkte vandaag, XM! En jij ook, DaD!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_85677534
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 08:57 schreef motorbloempje het volgende:
pasfoto's maken, ID-kaart aanvragen.. :z
Oh ja, ik moet ook weer in september... En ik ga over 2 weekjes richting België, misschien toch maar wat haast maken ):O .

Mijn lijstje van gister:
O: kwark met muesli
T: bakje kwark, koffie met melk
L: salade van geitenkaas, paprika en courgette
T: gevulde koek, flesje 'vers' aardbeiensap
D: gewokte kipfilet, broccoli en champignons met beetje zoetzure saus en rijst
T: koffie met melk

In ieder geval genoeg groenten *O* (eindelijk weer ns), wel jammer van de gevulde koek...

Planning vandaag:
O: kwark met muesli
T: koffie met melk
T: druiven
L: 2 boterhammen met gekookte worst
T: bakje kwark
D: weet nog niet, in ieder geval bakje hollandse garnalen met avocado en citroensap maar wat zal ik erbij eten? Tips?
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? woensdag 25 augustus 2010 @ 09:19:06 #72
70532 loveli
N
pi_85677676
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 08:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
Niemand is 100% onmisbaar, ook jij mag ziek worden.
Edit: ik zie dat Mo het een beetje sterker neerzet ;)
crap in = crap out
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:22:50 #73
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85677758
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:06 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ja, dat begrijp ik wel. Ik zou het waarschijnlijk ook doen. Maar ik maak me wel wat zorgen om je, dus had ik liever dat je lekker thuis zou zitten met een dekentje en een filmpje ter afleiding ipv werk :P :* .
Dat klinkt wel lekker idd, maar ik ben - voor zover nu bekend - niet echt ziek. Ja, de rechterhelft van mn gezicht doet een beetje raar, maar ik kan gewoon praten, lopen, koffie drinken en typen, dus dan kan ik ook werken ;).
pi_85677850
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 08:18 schreef Laureline het volgende:
P.F., Mad Men speelt zich voornamelijk af op Madison Avenue! Er speelt zich echt (grove schatting :P ) maar 1 op de 20 afleveringen eens af in Californië. Kijken dus!
O ik hoorde na 20 zinnen: je bent te vaak in Californië. Kate Perry luister ik ook niet meer :')
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:32:44 #75
314562 BruinBeertje
100%female,100%proud!
pi_85677996
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 07:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mogge... Sterkte Vik! en Chico met de introductiedinges. Ik zit ook weer in de trein. Vannacht is het niet erger geworden, dus maar gewoon aan de slag.

Planning:
O: 1 boterham met komijnekaas, 1 boterham met aardbeien, glas verse jus
T: perzik
L: 2 boterhammen appelstroop
S: RPM
D: of gehaktballetjes met ikea-saus, ovenfrietjes en groentemix (broccoli/peen/bloemkool) of pasta met veel verse groente.
T: bakje kwark o.i.d.
lekker :9
*O* *O* *O*
pi_85678083
Tevens kan ik ook geen romantische comedies aanzien en geen liedjes aanhoren a la teenage dream. Gadver.

Dus ik kijk So Thijs maar ja dat is klaar nu ;(
pi_85678142
Wat vervelend dat ze niet weten wat het is XM, maar je bent in ieder geval goed nagekeken dus dat scheelt!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:38:55 #78
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85678151
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 07:38 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh :)

Volgens mij heb ik in coma gelegen :P Nog geen spierpijn *O*

@viking: ben je al naar de huisarts geweest?
Naar de huisarts gaan met m'n duizeligheid heeft niet zoveel zin, want zelfs in het academisch ziekenhuis kunnen ze er geen verklaring voor vinden. Het is irritant: ik moet nu steeds opletten hoe ik m'n hoofd neerleg, wil ik voorkomen dat de kamer begint te tollen. Maar het gaat wel steeds weer zo goed als over, dus ik hoop dat dat ook nu weer gebeurt. Ik wil er nog wel een keer goed naar laten kijken, maar nu even niet. Het is gewoon een restant van mijn operatie van 1,5 jaar geleden.

Anyway. Ik heb nog even de oogjes toe gedaan en nu voel ik me alweer wat beter gelukkig :). Dus ik ga maar eens douchen en eten en dan m'n gesprek voorbereiden :9.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:39:12 #79
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85678157
Goed...

SPOILER
pi_85678198
De new best friends van mijn broertje mogen niet in mijn kamer slapen, wil ze eerst even zien, of is dat flauw :o
pi_85678241
lijstje:

O: havermoutprutje
T: Eiwitshake en 1/2 komkommer
L: 3 plakjes ham, 15 gram pindakaas en 2 roggebrood
T: 1 peer, 2 tomaten
D: Uit eten voor werk; probeer biefstuk te ritsen met groente
T: 250 gram kwark met light siroop
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:43:12 #82
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85678248
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:41 schreef P.F. het volgende:
De new best friends van mijn broertje mogen niet in mijn kamer slapen, wil ze eerst even zien, of is dat flauw :o
Nee hoor, dat is heel logisch :).

Ik zou ze ook nog even flink toespreken, zodat je zeker weet dat je kamer na hun verblijf nog in dezelfde staat verkeert.
Niet meer actief op Fok!
pi_85678274
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Naar de huisarts gaan met m'n duizeligheid heeft niet zoveel zin, want zelfs in het academisch ziekenhuis kunnen ze er geen verklaring voor vinden. Het is irritant: ik moet nu steeds opletten hoe ik m'n hoofd neerleg, wil ik voorkomen dat de kamer begint te tollen. Maar het gaat wel steeds weer zo goed als over, dus ik hoop dat dat ook nu weer gebeurt. Ik wil er nog wel een keer goed naar laten kijken, maar nu even niet. Het is gewoon een restant van mijn operatie van 1,5 jaar geleden.

Anyway. Ik heb nog even de oogjes toe gedaan en nu voel ik me alweer wat beter gelukkig :). Dus ik ga maar eens douchen en eten en dan m'n gesprek voorbereiden :9.
Ah, ok. Ik wist niet dat er nog een heel verhaal aan vast hing :)

Succes met voorbereiden :Y
pi_85678279
Goedemorgen allemaal!

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Goed...

SPOILER
Dat duurt nog best lang... Mgoed, eigenlijk is dit een soort geruststelling. Als ze hadden gedacht dat er iets ernstigs aan de hand zou zijn, zouden ze er immers veel meer haast achter hebben gezet.

Ik hoop in ieder geval dat je je snel beter voelt :*
pi_85678288
quote:
:? da's niet meer dan normaal.
pi_85678296
quote:
Ligt er denk ik ook aan hoe je broertje is
Mijn beste vriendin laat haar broertje nu ook op haar kamer slapen en hij mocht zomaar iemand meenemen omdat ze er vanuit gaat dat hij wel een beetje mensenkennis heeft
Ik zou het denk ik niet zo snel doen, maar heb ook geen broertje en ben ook niet zo sociaal
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:46:09 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85678312
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:44 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goedemorgen allemaal!
[..]

Dat duurt nog best lang... Mgoed, eigenlijk is dit een soort geruststelling. Als ze hadden gedacht dat er iets ernstigs aan de hand zou zijn, zouden ze er immers veel meer haast achter hebben gezet.

Ik hoop in ieder geval dat je je snel beter voelt :*
Is volgende week al he...
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:46:12 #88
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_85678317
quote:
Goed...

SPOILER
wow, dat gaat snel zeg, fijn!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 09:46:55 #89
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85678333
Lol:

Coco: Dat duurt nog even
Nynke: Wow, dat gaat snel zeg

:').
Niet meer actief op Fok!
pi_85678401
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:46 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Is volgende week al he...
-O- Da's waar ja. Zes weken vakantie enzo, mijn hele gevoel voor tijd is door de war :')

Wordt tijd dat ik weer aan 't werk ga...
pi_85678407
quote:
Nee, helemaal niet. Jouw huis, jij bepaalt wie erin komt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_85678461
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:46 schreef Viking84 het volgende:
Lol:

Coco: Dat duurt nog even
Nynke: Wow, dat gaat snel zeg

:').
September klinkt voor mij gewoon nog als ontzettend ver weg, lol.
pi_85678739
Fijn dat je zo snel terecht kunt XM. :)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:03:20 #94
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85678756
Hebben ze in Den Haag ook fruitvliegjes trouwens? }:|.
Niet meer actief op Fok!
pi_85678808
Bah, werd vanmorgen ontzettend stijf wakker met mijn neus zowat in mijn navel en mijn rug wil ondanks pijnstillers en wat rek- en strekoefeningen nog steeds niet soepel worden. Zo'n week ineens minder bewegen hakt er wel in. Vanmiddag maar weer even op de fiets naar het volgende dorp voor boodschappen want dan voel ik me meestal wel weer wat beter. Kan ik gelijk een regenpak halen bij de Eksjun want dat is met dit weer ook geen overbodige luxe. :')

Maar eerst nog even stofzuigen en dweilen en een was wegwerken want het is nu nog droog dus die kan lekker buiten hangen.

O: Gebakken ei met een eigeel en twee eiwitten, champignons en tomaat op twee volkoren boterhammen
T: banaan
L: Broccoli-preisoep met een dot monchou
T: Boterham met appelstroop en een boterham met pindakaas
D: gestoomde bloemkool en aardappels met een gehaktbal :7
T: Trifle met perzik, peer en ricotta
S: 20 km fietsen, stofzuigen en dweilen oO<
pi_85678845
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 09:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ligt er denk ik ook aan hoe je broertje is
Mijn beste vriendin laat haar broertje nu ook op haar kamer slapen en hij mocht zomaar iemand meenemen omdat ze er vanuit gaat dat hij wel een beetje mensenkennis heeft
Ik zou het denk ik niet zo snel doen, maar heb ook geen broertje en ben ook niet zo sociaal
Dit is de eerst of tweede keer dat er iemand in mijn kamer slaapt en de eerste keer dat ik iemand de sleutel geef :P Ben zelf maar bij mijn ouders gaan slapen vandaag haha

O en al mijn personal stuff ligt overal, op zich vind ik het niet heel erg maar ik heb niet eens nog een logerbed..
pi_85678872
quote:
Goed...

SPOILER
SPOILER
pi_85679051
Ik geef je groot gelijk PF, zou ik ook niet zomaar doen en al helemaal niet als ik er zelf niet ben. Krijg je er commentaar op dan?

Vervelend die duizeligheid Vik. Heeft dat iets te maken met dat apparaat in je hoofd of had je dat daarvoor ook al? (lekker subtiel weer :') hoe heet zo'n ding ook alweer?)

XM: Fijn dat je zo snel terecht kan! Hopelijk komt er iets uit. Niet dat ik hoop dat je iets hebt natuurlijk maar wat meer duidelijkheid is wel fijn lijkt me. Zulke klachten vanuit het niets is ook rot.
pi_85679145
Haha, ik heb gewoon de bold curve van levi's id :D!!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:16:09 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85679166
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:12 schreef MinderMutsig het volgende:
Vervelend die duizeligheid Vik. Heeft dat iets te maken met dat apparaat in je hoofd of had je dat daarvoor ook al? (lekker subtiel weer :') hoe heet zo'n ding ook alweer?)

Zo'n ding heet een cochleair implantaat :P. En het is idd een gevolg van de operatie. Het is het meest logisch om ervan uit te gaan dat mijn evenwichtsorgaan het probleem is. Het vreemde is alleen dat ik vooral last heb van duizeligheid als ik lig. Dan leg ik mijn hoofd op een bepaalde manier neer, hoor ik een soort 'swooosh'-geluid en dan begint het ineens enorm te tollen. En aangezien duizeligheid tgv een gestoord evenwichtsorgaan vooral zou moeten optreden tijdens het bewegen, is dit vreemd en weten ze in het ziekenhuis niet wat ze ermee moeten.
Niet meer actief op Fok!
pi_85679385
Goedemorgen!

Niet helemaal bijgelezen, nog en nu ook weinig tijd voor :)
XM, fijn dat je snel terecht kunt en dat ze serieus dingen gaan nakijken.
PF, ik geefj e ook groot gelijk!

Lijstje voor vandaag
O: 2 gekookte eieren
T: activia
L: 2 sneen kh arm brood met kalkoelfilet
T: cashews
T:ananas
D: salade met gerookte zalm van gister aangezien ik gister om 6 uur naar mijn oma ging in t ziekenhuis en eten ik dus uiteindelijk alleen 2 broodjes met kaas en tomaat heb gegeten ..slecht slecht!
S: uur paardrijles
pi_85679406
Straks heb ik mijn laatste Fysiologie tentamen.... :(

Als ik een kip zou zijn was ik nu helemaal van de leg ;(
pi_85679466
Het zou voor mij weinig zijn BBB, maar qua eten een mooi lijstje ^O^
pi_85679505
XM, fijn dat die onderzoeken al best snel kunnen plaatsvinden. Sterkte :*

Ik ben strontmisselijk wakker geworden, hopelijk helpt het als ik wat eet want dit is niks zeg. :N
pi_85679526
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:15 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Haha, ik heb gewoon de bold curve van levi's id :D!!
Whut? Jij?! :D
Nu geloof ik helemaal niet meer in 'de perfecte jeans voor iedere vrouw'. Als jij al bold curves hebt wat heb ik dan? :')

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zo'n ding heet een cochleair implantaat :P. En het is idd een gevolg van de operatie. Het is het meest logisch om ervan uit te gaan dat mijn evenwichtsorgaan het probleem is. Het vreemde is alleen dat ik vooral last heb van duizeligheid als ik lig. Dan leg ik mijn hoofd op een bepaalde manier neer, hoor ik een soort 'swooosh'-geluid en dan begint het ineens enorm te tollen. En aangezien duizeligheid tgv een gestoord evenwichtsorgaan vooral zou moeten optreden tijdens het bewegen, is dit vreemd en weten ze in het ziekenhuis niet wat ze ermee moeten.
Apart. :o
pi_85679579
@BBB: Wat is koolhydraat-arm brood? Koop je dat of maak je dat zelf en waarom wil je koolhydraat-arm?
pi_85679635
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:28 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Whut? Jij?! :D
Nu geloof ik helemaal niet meer in 'de perfecte jeans voor iedere vrouw'. Als jij al bold curves hebt wat heb ik dan? :')
[..]

Apart. :o
Hihihiiiiiii, ja kan gewoon dat ik een bold curve heb in een kleine maat? Ik heb best een lekker kontje hoor :|W
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:34:12 #108
277802 _Calimero_
pi_85679694
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:23 schreef horned_reaper het volgende:
Straks heb ik mijn laatste Fysiologie tentamen.... :(

Als ik een kip zou zijn was ik nu helemaal van de leg ;(
Wat studeer je?

XM wat fijn dat het redelijk snel kan, ik hoop dat er iets duidelijks uitkomt,..
pi_85679727
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:27 schreef Swietje het volgende:
XM, fijn dat die onderzoeken al best snel kunnen plaatsvinden. Sterkte :*
En dit!

Nouk: wat tof van je intro! Ik wil ook beginnen maar moet nog gewoon 2 weken wachten :(
pi_85679828
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:25 schreef shinydiscoball het volgende:
Het zou voor mij weinig zijn BBB, maar qua eten een mooi lijstje ^O^
weinig? echt? hm, ik ben geen kleine eter normaal en heb nu ook geen honger...dat is iets waar ik niet aan doe, honger leiden :P Mischien is de salade alleen ala avond eten wat weinig, maar dat kan ik altijd nog aanvullen met een snee brood met pindakaas oid :)

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:30 schreef MinderMutsig het volgende:
@BBB: Wat is koolhydraat-arm brood? Koop je dat of maak je dat zelf en waarom wil je koolhydraat-arm?
Dat koop ik bij de Jumbo, zelf brood maken kost me teveel tijd :P
KH arm omdat ik heb gemerkt dat ik met minder kh's beter terugkom op een "normaal gewicht"

Ik eet dit brood niet altijd hoor. Maar nu haal ik even alles uit de kast voor een week of 2, dan zit ik weer op mijn normale gewicht en kan ik weer gewoon "normaal" eten
Het helpt me echt, minder kh's, maar lunch zonder brood trek ik niet :)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:39:10 #111
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85679862
Thnx voor de steun lieve Slankies, doet me echt wel goed :Y O+.

Is mn lijstje voor vandaag een beetje ok?
pi_85680033
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:34 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Wat studeer je?

XM wat fijn dat het redelijk snel kan, ik hoop dat er iets duidelijks uitkomt,..
Geneeskunde...

Het staat ook in mijn profiel :)

SPOILER
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:45:05 #113
277802 _Calimero_
pi_85680075
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:43 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Geneeskunde...

Het staat ook in mijn profiel :)

SPOILER
ik kijk zelden tot nooit in profielen.

Succes met je tentamen!
pi_85680095
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:39 schreef XcUZ_Me het volgende:

Volgens mij is het prima.:Y
Als jij het hebt over pastasaus met veel groente bedoel je dan een saus uit een potje of zakje of klus je zelf iets in elkaar met ui, knof en tomaten (uit blik)?
Niet dat er op zich iets mis is met af en toe iets uit een pakje maar mijn darmen slaan op hol van prefabmaaltijden dus ik ben een beetje van de zelluf-doen-maffia. oO<
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:46:20 #115
277802 _Calimero_
pi_85680120
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:39 schreef XcUZ_Me het volgende:

waar is je lijstje dan?
Fijn dat het je goed doet!! Iedereen leeft met je mee :Y
pi_85680131
zo, ik ben weer een afgrijselijke pasfoto en een IDkaartaanvraag en een paspoort met gaatjes rijker ;(

Alles ging super snel, dus ben te vroeg in 't sportcentrum...

Heb daarnet meteen een aanbeveling gehad van het werkbureau aan een kookstudio en of ik daar binnenkort langs kan gaan voor kennismaking en kijken wat de mogelijkheden zijn 8-)

XM: fijn dat je zo snel terecht kunt!

Zo spinnen. Yay!
Ja doei.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:47:25 #117
277802 _Calimero_
pi_85680180
zij die voor het laatst muren gaan schilderen, groeten u w/
pi_85680185
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:45 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

ik kijk zelden tot nooit in profielen.

Succes met je tentamen!
Dankje :)
pi_85680299
owh, en mn colleges beginnen pas volgende week donderdag ;(

Zou eerst maandag nog 17th/18th British Literature van M. Corporaal hebben maar die heeft (yay voor haar!) een onderzoeksmogelijkheid toegewezen gekregen voor 5 jaar, dus gaat lesgeven op een lager pitje ;( wel al een vervanger gevonden (Kent iemand Dr. Jan Veenstra?) maar die kan pas vanaf week 2 ;(
Ja doei.
pi_85680333
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
owh, en mn colleges beginnen pas volgende week donderdag ;(

Zou eerst maandag nog 17th/18th British Literature van M. Corporaal hebben maar die heeft (yay voor haar!) een onderzoeksmogelijkheid toegewezen gekregen voor 5 jaar, dus gaat lesgeven op een lager pitje ;( wel al een vervanger gevonden (Kent iemand Dr. Jan Veenstra?) maar die kan pas vanaf week 2 ;(
Dit tentamen en mijn tentamen van morgen zijn nog van afgelopen jaar ....

Mijn colleges beginnen 13 september weer :)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:53:34 #121
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85680368
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:45 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Volgens mij is het prima.:Y
Als jij het hebt over pastasaus met veel groente bedoel je dan een saus uit een potje of zakje of klus je zelf iets in elkaar met ui, knof en tomaten (uit blik)?
Niet dat er op zich iets mis is met af en toe iets uit een pakje maar mijn darmen slaan op hol van prefabmaaltijden dus ik ben een beetje van de zelluf-doen-maffia. oO<
Voorgesneden groente, aangevuld met courgette en tomaat. Saus gewoon tomatensaus van Heinz, wat ik zelf kruid met ui/knoflook. Ok? ;)
pi_85680386
Corporaal O+! Ik had 19th c lit van haar. Leuk mens, jammer dat je haar misloopt.
pi_85680394
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

weinig? echt? hm, ik ben geen kleine eter normaal en heb nu ook geen honger...dat is iets waar ik niet aan doe, honger leiden :P Mischien is de salade alleen ala avond eten wat weinig, maar dat kan ik altijd nog aanvullen met een snee brood met pindakaas oid :)
[..]

KH arm omdat ik heb gemerkt dat ik met minder kh's beter terugkom op een "normaal gewicht"

Ik eet dit brood niet altijd hoor. Maar nu haal ik even alles uit de kast voor een week of 2, dan zit ik weer op mijn normale gewicht en kan ik weer gewoon "normaal" eten
Nee dat dacht ik ook niet hoor, dat je honger hebt. Alleen leek 't wat mager, maar het zal wel genoeg zijn :)
pi_85680412
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Dankje. Ik kende het niet, vandaar. Wat gebruiken ze in dat brood dan als vervanging van koolhydraten en smaakt het nog wel als echt brood?

Succes met je tentamen h_r!

Mijn colleges beginnen pas de 13e en ik heb nog steeds niks gehoord over mijn inschrijving voor dit jaar maar als ik het Hanze-topic bekijk ben ik niet de enige. :')
pi_85680439
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:54 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Nee dat dacht ik ook niet hoor, dat je honger hebt. Alleen leek 't wat mager, maar het zal wel genoeg zijn :)
Haar lijstje is zeer zeker niet genoeg!
De 2100 calorieën komen hiermee niet eens in de buurt.... en dat is zeker wel nodig! :{
pi_85680455
Die verkoudheid/allergie loopt een beetje uit de hand bij mij. Ik lijk totaal uit snot te bestaan?!
pi_85680470
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:54 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dankje. Ik kende het niet, vandaar. Wat gebruiken ze in dat brood dan als vervanging van koolhydraten en smaakt het nog wel als echt brood?

Succes met je tentamen h_r!

Mijn colleges beginnen pas de 13e en ik heb nog steeds niks gehoord over mijn inschrijving voor dit jaar maar als ik het Hanze-topic bekijk ben ik niet de enige. :')
Hey :) ook iemand die in Groningen studeert ^^
Gezellig :Y
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:56:50 #128
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85680490
goeiemorgen! :W

SPOILER
Ik had mij toch aangemeld op zo'n site voor publiek&figuranten gezocht. Nou ik kreeg dus gister een mailtje dat ik aangewezig mag/kan zijn bij de opnames van 'De Zaterdagavondshow met Marc-Marie & Beau’ aankomende zondag. Dus ik terug mailen dat ik interesse had. Nou, kreeg net een bevestiging dat ik mag komen met m'n vriend *) .
Heeft iemand het programma wel eens gezien? Ben benieuwd :s)

Oh en ik las dat je zelf pasfoto's in zo'n pasfoto hokje kan laten maken? Zijn die voor alles bruikbaar? Ook voor ID en rijbewijs enzo? Want dan weet ik dat voor de volgende keer, aangezien ik altijd naar zo'n fotograag ga, en dat geen reet aan vindt :X

@ XM, fijn dat je volgende week terecht kan! :)
pi_85680596
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
zo, ik ben weer een afgrijselijke pasfoto en een IDkaartaanvraag en een paspoort met gaatjes rijker ;(

Alles ging super snel, dus ben te vroeg in 't sportcentrum...

Heb daarnet meteen een aanbeveling gehad van het werkbureau aan een kookstudio en of ik daar binnenkort langs kan gaan voor kennismaking en kijken wat de mogelijkheden zijn 8-)

XM: fijn dat je zo snel terecht kunt!

Zo spinnen. Yay!
Ik wacht nog even op het filmpje van Michelle Phan 'School Picture Look will be coming soon. Photogenic makeup tutorial really. Highlighting, light contouring. Almost like real life Photoshop haha!'

:P
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:02:19 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85680679
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:46 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

waar is je lijstje dan?
Fijn dat het je goed doet!! Iedereen leeft met je mee :Y
Hier!

En veel succes met schilderen! :Y
pi_85680692
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:55 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

De 2100 calorieën komen hiermee niet eens in de buurt.... en dat is zeker wel nodig! :{
Ik vind dat je regelmatig erg kort door de bocht oordeelt. Zeker niet iedereen MOET 2100 kcal eten. Als ik dat zou doen, ben ik in no-time tonnetje rond. Ik ben namelijk 1.53 m. 'lang' en mijn onderhoud ligt rond de 1750 kcal (wel wat meer als ik sport, maar dat lukt de laatste tijd niet ivm blessures en chronisch tijdgebrek). Als ik wil afvallen wil ik rond 1500 kcal zitten... Standaardgetalletjes zijn gewoon niet op iederéén van toepassing. Misschien bij 80-90% wel, maar ik zou toch voorzichtiger zijn met dergelijk statements.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_85680758
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:56 schreef Noukjee het volgende:
goeiemorgen! :W

SPOILER
Ik had mij toch aangemeld op zo'n site voor publiek&figuranten gezocht. Nou ik kreeg dus gister een mailtje dat ik aangewezig mag/kan zijn bij de opnames van 'De Zaterdagavondshow met Marc-Marie & Beau’ aankomende zondag. Dus ik terug mailen dat ik interesse had. Nou, kreeg net een bevestiging dat ik mag komen met m'n vriend *) .
Heeft iemand het programma wel eens gezien? Ben benieuwd :s)

Oh en ik las dat je zelf pasfoto's in zo'n pasfoto hokje kan laten maken? Zijn die voor alles bruikbaar? Ook voor ID en rijbewijs enzo? Want dan weet ik dat voor de volgende keer, aangezien ik altijd naar zo'n fotograag ga, en dat geen reet aan vindt :X

@ XM, fijn dat je volgende week terecht kan! :)
Noukjee, het klinkt zo tof, je intro, dat ik helemaal zin krijg om maandag ook te beginnen! *O*
En leuk dat je bij de zaterdagavondshow aanwezig mag zijn! :)
pi_85680851
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:02 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik vind dat je regelmatig erg kort door de bocht oordeelt. Zeker niet iedereen MOET 2100 kcal eten. Als ik dat zou doen, ben ik in no-time tonnetje rond. Ik ben namelijk 1.53 m. 'lang' en mijn onderhoud ligt rond de 1750 kcal (wel wat meer als ik sport, maar dat lukt de laatste tijd niet ivm blessures en chronisch tijdgebrek). Als ik wil afvallen wil ik rond 1500 kcal zitten... Standaardgetalletjes zijn gewoon niet op iederéén van toepassing. Misschien bij 80-90% wel, maar ik zou toch voorzichtiger zijn met dergelijk statements.
Ja daarom zei ik, het zal voor haar wel genoeg zijn.. Bij mij gaan die 2000 kcal namelijk wel op, maar dat ligt aan de persoon.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:08:23 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85680871
Noukje, klinkt goed joh! Wat leuk dat je zo enthousiast bent!!
pi_85680905
Huh, waarom eten ze in de dieetclub liever geen rijst/aardappelen maar wel koekjes/ijsjes/cornflakes

Dan kom je wel lager uit in kcal misschien, maar ook in voedingsstoffen :o
pi_85680924
Maar ik voel mij weer een te grote bemoeial dus ik blijf weer hier :+
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:10:48 #137
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85680966
Ja vind het ook echt fijn. Stel dat het een saaie dag was en dat je nog niemand had waar je een beetje contact mee kreeg. Dan zou ik er echt tegenop zien, en daar was ik ook bang voor. Maar dat is gelukkig niet gebeurt :)

@ P.F. waarom en hoelang blijft je vriendje eigenlijk in het buitenland?
Want ik hoorde gister (van een vriend van m'n vriend) dat mijn vriend in het 3e jaar van zijn studie (volgend jaar) en het 4e jaar van zijn studie een halfjaar moet stage lopen, en dat hij dit in het buitenland kan en wil doen.. :{
Had er vanacht al nachtmerrie's over (serieus! :@ )
:X [sorry als ik erover begon en je het er niet over wilt hebben]

Nu maar even een ontbijt fixen! En straks met vriendje naar de stad!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:13:38 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85681053
Haha, ik lees nu pas de spoiler van noukjee O+.
Had je niet al een vriendje? :@.
Niet meer actief op Fok!
pi_85681072
Een half jaar voor zijn studie. Maarrr ik klaag wel veel hier maar ik probeer het ook te vergeten :P!!

Maar lukt niet zo, alles met amerika, verliefde mensen, etc. maakt mij overstuur :+ En dan droom ik er 's nachts ook nog over dat ie langs was gekomen even. Stom he.

Maar ja ik ga gewoon verderr met mn leven, niets aan te doen! En er zijn wat meer negatieve dingen zeg maar, als ik overall happy was dan is het ook makkelijk om er minder bij stil te staan.
pi_85681173
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:53 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Voorgesneden groente, aangevuld met courgette en tomaat. Saus gewoon tomatensaus van Heinz, wat ik zelf kruid met ui/knoflook. Ok? ;)
Vooruit maar dan. :%

Er is op die manier ook niks mis mee maar weet je wat ik er wel jammer aan vind? Met de ingrediënten die je nu gebruikt om het lekkerder te maken zou je ook gewoon prima een snelle saus from scratch kunnen maken. Eigenlijk maak je nu dus een prima zelfgemaakte pastasaus die je vervolgens aanvult met saus uit een potje die waarschijnlijk ook nog eens veel onnodige suikers bevat.

Mag ik doorzeuren en dat jij dan net doet of je het leest maar intussen denkt :6 en het gewoon naast je neerlegt? Ik ga je gewoon een receptje geven van een heel simpele basistomatensaus. Als je die in grote hoeveelheden maakt en in de vriezer pleurt heb je altijd een lekkere en gezonde saus voor als je even iets snels en makkelijks wilt.

Ui snijden (hoeft niet eens heel fijn) en even in wat olijfolie smoren.
Chilipeper erbij (of als je geen verse peper wilt gebruiken wat chilipoeder bij het gehakt mikken in de volgende stap)
Gehakt erbij en rul bakken
Wat Italiaanse kruiden erbij (tijm, rozemarijn, oregano, marjolein e.d. Kan vers, gedroogd, uit de vriezer of zo'n tube van de AH)
Blikje gepelde en gehakte tomaten en eventueel een scheut gezeefde tomaten (geeft een wat vollere smaak wat ik wel lekker vind) en / of balsamicoazijn erdoor
Even laten pruttelen en dan de knof erbij
Op smaak maken met peper, zout en desnoods nog een schepje suiker of paar druppels stevia als het wat te zurig is en klaar.

Ik maak hem meestal met drie flinke uien, 1 chilipeper, een aantal tenen knoflook, 500 gr. gehakt, vier blikken tomaten en een half tot een heel pakje gezeefde tomaten en daar eten we dan twee of drie keer van afhankelijk van wat we er verder bij eten.

Als ik de saus maak dan eten we er een makkelijke salade bij, haal ik hem uit de vriezer dan wok ik eerst een berg groente en mik ik de saus daar overheen en hebben we zin aan lasagne dan warm ik hem op en doe ik tussen elke laag saus en lasagnebladen nog wat groente (spinazie is erg lekker :9 ).

Het is echt heel makkelijk!

[/preek]
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:17:45 #141
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_85681214
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:13 schreef Viking84 het volgende:
Ja, maar af en toe een bevestiging van een jongen dat je tof bent, is toch wel leuk!
Alhoewel ik dat smsje ook wel weer teveel van het goeie vond!
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Een half jaar voor zijn studie. Maarrr ik klaag wel veel hier maar ik probeer het ook te vergeten :P!!

Maar lukt niet zo, alles met amerika, verliefde mensen, etc. maakt mij overstuur :+ En dan droom ik er 's nachts ook nog over dat ie langs was gekomen even. Stom he.

Maar ja ik ga gewoon verderr met mn leven, niets aan te doen! En er zijn wat meer negatieve dingen zeg maar, als ik overall happy was dan is het ook makkelijk om er minder bij stil te staan.
Nouja, ik vind het eigenlijk niet meer dan logisch hoe je je erover voelt :X ! Echt als mijn vriend dat ook doet volgend jaar.. zou er niet aan moeten denken.
Zou hetzelfde reageren als jou/jij, dat weet ik nu al ;)
Was al helemaal kapot vorig jaar toen hij 3 weken met z'n vrienden op vakantie ging, hahaha :@
pi_85681218
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

Als het je gerust stelt, ik had van de week een vrij bizarre droom. Ik was iemand aan het vertellen over mijn reis door China. En for your information, IRL ben ik daar dus nog nooit geweest... En ik vond het best wel raar dat ik zoveel dingen niet meer wist _O- .

Verder is het natuurlijk echt naar, zeker de aanloop ernaar toe. Ik hoop zo dat je je snel weer vrolijker voelt :* .
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:18:24 #143
236335 neen
schone schijn
pi_85681242
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:13 schreef Viking84 het volgende:
Het staat zelfs in de post boven je.

Nu ga ik maar uit bed.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:19:06 #144
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85681267
Thnx voor het receptje MiMu, maarrrrrrr... het is geen saus uit een potje! Het is:

dat!
pi_85681374
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:09 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Huh, waarom eten ze in de dieetclub liever geen rijst/aardappelen maar wel koekjes/ijsjes/cornflakes

Dan kom je wel lager uit in kcal misschien, maar ook in voedingsstoffen :o
Is mij ook een raadsel. oO<

Noukje: klinkt leuk die intro! Die situaties zijn altijd goed voor je ego. B-)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:21:59 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85681375
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Corporaal O+! Ik had 19th c lit van haar. Leuk mens, jammer dat je haar misloopt.
Ik had taalvaardigheid 1 van haar :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_85681436
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx voor het receptje MiMu, maarrrrrrr... het is geen saus uit een potje! Het is:

[ afbeelding ]

dat!
Oooooooh dat maakt het al veel beter! _O_
pi_85681446
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:54 schreef MinderMutsig het volgende:
Eerlijk gezegd geen idee :@ zal straks eens op de verpakking kijken
Het smaakt naar echt brood, maar het is niet zo lekker natuurlijk...het smaakt "minder vol" geen idee hoe ik dat nou moet uitleggen :D en wat droger.

quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:55 schreef horned_reaper het volgende:
als ik 2100 calorieën per dag eet ben ik denk ik binnen nog time enorm dik. Daarbij tel ik geen calorieën (meer), ik eet zoveel dat ik geen honger heb en let erop dat ik mijn groente fruit en andere dingetjes binnenkrijg zodat ik gezond ben. Is voor mijn gevoel een stuk beter als calorieën tellen :)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:24:37 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_85681463
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:23 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Oooooooh dat maakt het al veel beter! _O_
*triomfantelijk kijkt :D
pi_85681529
Goedemorgen lieve mensen :W
Ik heb me enorm verslapen, wilde vroeg opstaan, maar hey, 't is nog vakantie ;)
pi_85681637
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:24 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

als ik 2100 calorieën per dag eet ben ik denk ik binnen nog time enorm dik. Daarbij tel ik geen calorieën (meer), ik eet zoveel dat ik geen honger heb en let erop dat ik mijn groente fruit en andere dingetjes binnenkrijg zodat ik gezond ben. Is voor mijn gevoel een stuk beter als calorieën tellen :)
Vooral sinds mijn vriendin onder toezicht van een specialistisch arts is gaan leven is het mij opgevallen dat mensen echt veel moeten eten om af te vallen.

Veel mensen met een buikje die iedere dag 1500 calorieën eten zouden bijvoorbeeld kunnen afvallen met 2100 calorieën, hoe tegenstrijdig dat misschien ook klinkt?
Het staat inderdaad ook al in de OP, maar als ik bijvoorbeeld kijk naar een anorexia kliniek... daar worden strikte lijsten (samengesteld door specialisten) gehanteerd.

Het gaat hier om meiden die al tussen de 35 en 45 kilo wegen en de lijstjes die ze daar handhaven om op gewicht te blijven bestaan uit ruim 2200 calorieën, de lijsten om iets aan te komen bestaan uit 2800 calorieën en de lijsten en de lijsten om weer op een gezond gewicht te komen bestaan uit ruim 3500 calorieën per dag.

En het klopt vreemd genoeg ook nog.... die meisjes van 38 kilo die iedere dag die 2200 calorieën eten blijven ook echt op die 38 kilo.... waarom? Omdat ze de hele dag door porties eten en hun stofwisseling daardoor flink op gang blijft. (Ze worden natuurlijk wel een heel stuk gezonder als ze weer gaan eten:) )

(Ohja, bij deze lijstjes kijken ze niet naar lengte)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')