Leer mij dat, voor drie weken Nederland heb ik twee koffers en handbagage nodigquote:Op maandag 30 augustus 2010 07:39 schreef Vanyel het volgende:
Natuurlijk kan dat in een rugzak passen, maar lang is het wel om je schatje te missen.
Yea, ze is nu net een uurtje wegquote:
Huh?quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:53 schreef Vanyel het volgende:
Ridicuul, zo'n termijn. Waarom niet per 1 sept?
Op vakantiequote:
Intussen met P&O gebeld, brief nog wel aangepast (ik moest 'm aan iemand anders richtenquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:39 schreef Vanyel het volgende:
Ja sorry, ik was 2 dingen tegelijk aan het doen en zat even scheeef in mijn maanden. 1 okt it is.
Dat je sectorhoofd op vakantie is lijkt me zijn of haar probleem. Als jij maar zorgt dat je brief/mail er op tijd is.
Waarom neemt ze je niet mee?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:43 schreef Brittie het volgende:
[..]
Op vakantie. Ze wilde graag na haar studie gaan reizen, zodoende. Gelukkig is het maar 5 weken en niet 3 maanden, wat ze eerst voor ogen had
.
Zou mooi zijn. Als je nog vakantiedagen hebt, kun je daar natuurlijk ook nog vanalles mee regelen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Intussen met P&O gebeld, brief nog wel aangepast (ik moest 'm aan iemand anders richten), maar hij is nu wel weg. Aangetekend en wel
![]()
Uitwerktijd schijnt altijd in overleg te zijn. Dus, 10 dagen kan ook als mijn baas en ik het eens zijn.
Ik werk fulltime, heb niet zoveel vakantiedagen in het jaar én er het geld niet voorquote:
ik heb nog 2,5 week vakantie staanquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Als je nog vakantiedagen hebt, kun je daar natuurlijk ook nog vanalles mee regelen.
ga je dan nog op vakantie?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:51 schreef Vanyel het volgende:
Oeh. Ik kijk uit naar 2 weken in de zeer nabije toekomst.
oh, dat zit ik momenteel ook te doen jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:33 schreef Vanyel het volgende:
Niet op vakantie, gewoon vrij. Even bijkomen van het leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |