Leer mij dat, voor drie weken Nederland heb ik twee koffers en handbagage nodigquote:Op maandag 30 augustus 2010 07:39 schreef Vanyel het volgende:
Natuurlijk kan dat in een rugzak passen, maar lang is het wel om je schatje te missen.
Yea, ze is nu net een uurtje wegquote:
Huh?quote:Op maandag 30 augustus 2010 08:53 schreef Vanyel het volgende:
Ridicuul, zo'n termijn. Waarom niet per 1 sept?
Op vakantiequote:
Intussen met P&O gebeld, brief nog wel aangepast (ik moest 'm aan iemand anders richtenquote:Op maandag 30 augustus 2010 10:39 schreef Vanyel het volgende:
Ja sorry, ik was 2 dingen tegelijk aan het doen en zat even scheeef in mijn maanden. 1 okt it is.
Dat je sectorhoofd op vakantie is lijkt me zijn of haar probleem. Als jij maar zorgt dat je brief/mail er op tijd is.
Waarom neemt ze je niet mee?quote:Op maandag 30 augustus 2010 10:43 schreef Brittie het volgende:
[..]
Op vakantie. Ze wilde graag na haar studie gaan reizen, zodoende. Gelukkig is het maar 5 weken en niet 3 maanden, wat ze eerst voor ogen had
.
Zou mooi zijn. Als je nog vakantiedagen hebt, kun je daar natuurlijk ook nog vanalles mee regelen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:02 schreef lezzer het volgende:
[..]
Intussen met P&O gebeld, brief nog wel aangepast (ik moest 'm aan iemand anders richten), maar hij is nu wel weg. Aangetekend en wel
![]()
Uitwerktijd schijnt altijd in overleg te zijn. Dus, 10 dagen kan ook als mijn baas en ik het eens zijn.
Ik werk fulltime, heb niet zoveel vakantiedagen in het jaar én er het geld niet voorquote:
ik heb nog 2,5 week vakantie staanquote:Op maandag 30 augustus 2010 11:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zou mooi zijn. Als je nog vakantiedagen hebt, kun je daar natuurlijk ook nog vanalles mee regelen.
ga je dan nog op vakantie?quote:Op maandag 30 augustus 2010 18:51 schreef Vanyel het volgende:
Oeh. Ik kijk uit naar 2 weken in de zeer nabije toekomst.
oh, dat zit ik momenteel ook te doen jaquote:Op maandag 30 augustus 2010 20:33 schreef Vanyel het volgende:
Niet op vakantie, gewoon vrij. Even bijkomen van het leven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:53 schreef Qebbel het volgende:
Thnx. Ik ben nu volgepropt met aspirines, neusspray en koffie (wat ik nóóit drink 's nachts), klaar om met m'n "stewardessen glimlachje" 2700 passagiers te ontvangen. Life's good
Welk vliegveld? Dan zal ik wel even suggestieve bewegingen maken naar elke stewardess die langs komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:10 schreef Qebbel het volgende:Schiphol Ga je vliegen dan?
Speldjes heb ik, maar die zijn standaard van klm.Nee, maar ik ga er soms gewoon zitten en naar mensen staren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ik was er bij.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:17 schreef wonderer het volgende:
Ik zit de musical singalong te kijken nu
Ik erger me meer aan die feelgood familiemusicals als petticoat en volendamquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:24 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ik was er bij.![]()
Jammer van al die stomme musicals trouwens. Het zijn nu bijna allemaal compilatie-musicals met een stom verhaal er om heen.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:53 schreef Qebbel het volgende:
Thnx. Ik ben nu volgepropt met aspirines, neusspray en koffie (wat ik nóóit drink 's nachts), klaar om met m'n "stewardessen glimlachje" 2700 passagiers te ontvangen. Life's good
Moet je 2e kerstdag werken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
* lezzer oefent alvast haar knipoog.Ik wist niet eens dat ze bestondenquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:25 schreef wonderer het volgende:
Ik erger me meer aan die feelgood familiemusicals als petticoat en volendam
![]()
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 01:16 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Nee, maar ik ga er soms gewoon zitten en naar mensen staren.
'k Zal 't eens opperen bij de werkgever. Of beter nog; de ontwerper. Mart Visser weet vast wel hoe hij regenboogjes maaktquote:
Geen idee, maar daar ga ik nu wel voor zorgen!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 05:08 schreef lezzer het volgende:
[..]
Moet je 2e kerstdag werken?![]()
* lezzer oefent alvast haar knipoog.
Big dyke in Nike pants op weg naar Gran Canaria... that's mequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 07:56 schreef Qebbel het volgende:
Geen idee, maar daar ga ik nu wel voor zorgen!
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 00:53 schreef Qebbel het volgende:Hee maar ho. Goed lesbo's spotten zit m maar deels in het uiterlijk. Als jij je flirtpet opzet en leuk genoeg lacht en kijkt naar de lesbo aan je balie, heb je best kans op reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
De musical. Het is wel met Jon van Eerd, ja.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:19 schreef lezzer het volgende:
Als in, de film?
Of is daar nu weer een musical van?
Volgens mij heb die ook gezien, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:26 schreef lezzer het volgende:
Heb je de film ooit gezien? (een van de tig varianten)?
Dit is trouwens de enige die ik ooit gezien heb:
http://www.imdb.com/title/tt0115685/
Ja, het is echt heeeeel erg duidelijk in '95 gemaakt.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:42 schreef Bakfiets. het volgende:
Late Bloomers is mooi trouwens, maar ze heeft wel hele rare kleren aan soms.
Ziet er een beetje uit als een klein jongetje van 50.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:44 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, het is echt heeeeel erg duidelijk in '95 gemaakt.
En zeg eerlijk, die langste is gewoon eng
Terwijl die andere steeds schattiger wordt in de loop van de filmquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:46 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Ziet er een beetje uit als een klein jongetje van 50.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |