hoi!quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 09:17 schreef Bakfiets. het volgende:
HoiHOI.![]()
Ik wil trouwens naar La cage aux folles.
quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 17:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
hoi!
Ik heb tickets voor de eerste tryoutRij drie
Ik moet vijftig boeken verkopen voor zo'n kaartjequote:Op dinsdag 31 augustus 2010 19:20 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Stombo. Ik ga er ook nog heen. Moet nog wel het geld verzamelen.
Ik ben anders ook aan het werk hoorquote:
Mijn baas denkt nog. Dat kan varieren van 10 dagen (minimaal) tot 6 weken.quote:Op woensdag 1 september 2010 15:36 schreef Vanyel het volgende:
Gefeli lezzer. Hoe lang moet je nog voor de grote vrijheid (van deze baan dan) aanbreekt?
Dat soort mededelingen vragen om een fooootoooo!quote:Op woensdag 1 september 2010 18:00 schreef Bakfiets. het volgende:
Super, Lezzer!![]()
En ik ben naar de kapper geweest.Was weer erg fijn.
Ik ga mijn eigen bedrijf uitbreiden, en algemeen management doen in het bedrijf van mijn vrouw.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:21 schreef Blue-eyes het volgende:
Fijn voor je, Lezzer. Zagen je collega's/baas het aankomen of was het een grote verrassing?
Ga je er iets anders voor in de plaats doen of heb je genoeg aan je eigen bedrijfje?
Is haar bedrijf ook met heuse medewerkers dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 18:38 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik ga mijn eigen bedrijf uitbreiden, en algemeen management doen in het bedrijf van mijn vrouw.
Dat deed ik al, maar nu ga ik dat officieel en ingepland doen. Eerst deed ik dat er bij.
NEVER. Foto's zijn niet mijn beste vrienden. Ik zie er op de een of andere manier altijd uit alsof ik geestelijk niet in orde ben.quote:Op woensdag 1 september 2010 18:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat soort mededelingen vragen om een fooootoooo!
Foto van alleen je haar dan?quote:Op woensdag 1 september 2010 18:59 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
NEVER. Foto's zijn niet mijn beste vrienden. Ik zie er op de een of andere manier altijd uit alsof ik geestelijk niet in orde ben.
quote:Op woensdag 1 september 2010 18:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is haar bedrijf ook met heuse medewerkers dan?
Michelle williams (properties...). Volgens mij speelt zij in heel veel pottenfilms, maar ze roept ergens ook een Dawsons creek gevoel op.quote:Op woensdag 1 september 2010 19:17 schreef wonderer het volgende:
Nice!
Wie is dat trouwens? Ze komt me bekend voor.
Oeh, sexay!quote:Op woensdag 1 september 2010 19:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja hoor, een heus echt bedrijf met medewerkers en alles er op en er aan
Ugh, ik kan dan programma niet meer zien sinds ik een vriendin heb die een miljoen kilometer weg woont. Word ik veel te jaloers op al die mensen die hun lief wel weer in de armen mogen sluiten.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef Qebbel het volgende:
Er was een lesbostel met kindje in Hello Goodbye![]()
Leuk altijd he.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef Qebbel het volgende:
Hoi.quote:Op donderdag 2 september 2010 07:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Leuk altijd he.
En Goeiemorgen. Ondanks dat ik al uuuuren wakker lig zonder enige reden..
Ik had dat ook gezienquote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef Qebbel het volgende:
quote:Op donderdag 2 september 2010 14:32 schreef Vanyel het volgende:
Grrom. TNT-josti zou vandaag tussen 8 en 13 mijn camera brengen en we wilden dan ook wel ongeveer weg. 13u, niemand te zien. Smijt die rukker om 14u een niet-thuisbriefje door de bus. Naar de voordeur gesprint en m teruggeroepen: "ik had echt aangebeld hoor".
Yeah right, bij het vorige adres zeker...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:05 schreef lezzer het volgende:
15 oktober is de dag, dat lezzer vertrekken mag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Ik heb ze net gezien. Erg lief.quote:Op woensdag 1 september 2010 22:25 schreef Qebbel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
Yep, de S90. Heb er in de auto even mee gespeeld maar de accu was nogal snel leeg. Bovendien weet ik helemaal niks van foto's maken buiten wijzen en klikken, dus denk dat t nog wel even duurt voor ik er echt iets mee kan.quote:Op donderdag 2 september 2010 14:58 schreef Qebbel het volgende:
Maar hoest met de cam?Ook een powershot toch? Ik heb de powershot G11 en ben nog nooit zo blij geweest met een camera! Het is echt mijn homie
.
quote:Op donderdag 2 september 2010 15:05 schreef lezzer het volgende:
15 oktober is de dag, dat lezzer vertrekken mag.Nog zes weken! Das lang.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |