quote:Waar lees jij dat ze onzeker is, sterker nog ze voelde zich zeker, dat lees je een paar reply's later. Ik heb op de OP gereageerd niets meer en niets minder. En nep barbie slaat inderdaad op het eeuwige gezeur van dames die zich te dik vinden, borsten laten opspuiten, lichaam laten verbouwen tot de maatstaf van de maatschappij(zeg maar het type Pamela, en die fucking Paris, bang omdat ze anders niet meetellen. Het is al erg genoeg dat jullie vrouwen elkander al uitsluiten als je tegenwoordig geen maatje 34-36 hebt. Tja jammer voor jullie want er zijn ook mannen die er niets mee hebben. Daarbij komt dat ze zelf de vraag stelt of je erop afknapt of niet.Op zaterdag 30 oktober 2010 02:21 schreef Marouska het volgende:
[..]
Prima dat jij wat anders fijn vindt, maar ik vind het nogal kinderachtig dat je een meisje, dat al aangeeft onzeker te zijn over haar gewicht, figuur en voedingspatroon, een 'nep barbie' noemt. Dat getuigt niet echt van klasse.
quote:Zelf ben je veel en veel te mager, en je vindt jezelf nog te dik. Je vertoont duidelijk trekjes van een eetstoornis, en het is geen best plan om andere mensen daar in mee te slepen.Op donderdag 28 oktober 2010 23:30 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Ik wordt hier wel blij van en durf dat dan ook eerlijk toe te geven. Al die kritiek van ongezond en te lage BMI waardes, het gaat er meer om hoe je je voeld. Als TS zich hierin prettig voelt wie zijn wij (en jullie) dan om vanachter de computer te beoordelen of TS ziek of ongezond is.
Moet TS dan zijn 1.75 meter en 75 kg wegen.![]()
Ik ben zelf geruime tijd op pro ana forums actief geweest, wat je daar allemaal ziet aan foto's en gewichten die worden nagestreeft dan is TS nog een dikkerd tegen.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 02:47 schreef poktor het volgende:
Een meisje van 1m75 hoort rond 55-65 kilo te wegen, dat is normaal, slank. Alles eronder is ongezond, erboven ook.
quote:Haha 1.75 en 55 kilo? Dat is ook behoorlijk dun.,Op zaterdag 30 oktober 2010 02:47 schreef poktor het volgende:
Een meisje van 1m75 hoort rond 55-65 kilo te wegen, dat is normaal, slank. Alles eronder is ongezond, erboven ook.
quote:Een vrouw van 1.75 kan 75 kilo wegen en dan nog heeft ze een gezond gewicht. Of iets móói is, is natuurlijk een ander verhaal. Maar maak alsjeblieft niet van die domme opmerkingen over obesitas als je niet eens weet wat het is
quote:Nee een vriendin zal ik nooit meer krijgen. Maar wat is er mis met een type Karin Bloemen. Een prachtige vrouw.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:33 schreef fespo het volgende:
[..]
niks van aan trekken.
Cherna heeft zijn eisen gewoon verlaagd anders krijgt hij nooit een vriendin.
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 02:47 schreef poktor het volgende:
quote:Ik kook elke avond gewoon normale, gezonde kost.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:29 schreef fespo het volgende:
[..]
ik zou toch echt die vette happen eruit gooien met meer gezonde dingen eten met veel voedingstoffen.
quote:Sorry dat ik niet elke maaltijd tot in de puntjes besproken heb, maar pasta eten we ook minimaal één keer per week. Ook een keer bami met verse groente of rijst met kip en groente.Op vrijdag 29 oktober 2010 17:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd en ga eens pasta eten in plaats van aardappels bijvoorbeeld.
quote:Gast, 65 kilo bij 1.75 is een BMI van 21, dat zou ik nog lang geen obesitas noemen
quote:Prachtige vrouw, maar ze heeft wel overgewicht.Op zaterdag 30 oktober 2010 11:31 schreef Cherna het volgende:
Nee een vriendin zal ik nooit meer krijgen. Maar wat is er mis met een type Karin Bloemen. Een prachtige vrouw.
En dan je buik inhouden ook nogquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 02:27 schreef OreO het volgende:
Yep TTIWWOP. Kan je foto van je lichaam maken? gewicht is nogal relatief.. heb je super lichte botten????
Anders is het echt zoiets[ afbeelding ]
Die breken al doormidden als je ernaar kijktquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:36 schreef -Strawberry- het volgende:
Gewoon dun zijn is niet zo erg.
Als je er maar niet zo uitziet:
[ afbeelding ]
Als zal Fusion het wel mooi vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |