Van mij? :pquote:
Dan ben je waarschijnlijk heel passief, dan heeft je lichaam weinig nodig en als je dan een snel metabolisme hebt dan gaat alles er gewoon weer uit. Ik kon ook altijd alles eten zonder ook maar iets aan te komen, maar door veel sporten ben ik nu iets van 15kg aangekomen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:56 schreef Gochme het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Kan elk uur eigenlijk wel wat stevigs eten en kom niks aan.
Dan lijkt het me zaak te zorgen dat je weer wat meer energie gaat krijgen en je beter in je vel gaat voelen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:41 schreef milowww het volgende:
[..]
Ik ben meeste van de tijd super chagrijnig en vrij energieloos, als ik wat eet voel ik me wel beter maar dan eet ik niet genoeg. Ik moet echt continue iets eten maar ik heb niet de puf om de hele tijd te eten, meestal is er niks lekkers thuis.
Ik heb paar uurtjes geleden 5 bruintjes gegeten, van die choco koekjes en daarna niks meer. Ik eet in de avond meestal niks.
Da's geen probleem hoor. Ik zou willen dat ik dat had.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:56 schreef Gochme het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem. Kan elk uur eigenlijk wel wat stevigs eten en kom niks aan.
Wat voor sport, of bedoel je fitness? Ik heb voor fitness geen geduld en vind het strontsaai.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 01:51 schreef ssebass het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk heel passief, dan heeft je lichaam weinig nodig en als je dan een snel metabolisme hebt dan gaat alles er gewoon weer uit. Ik kon ook altijd alles eten zonder ook maar iets aan te komen, maar door veel sporten ben ik nu iets van 15kg aangekomen.
Ik vind het tegenwoordig ook niet heel erg meer, maar vooral in de puberteit was ik zo mager als wat. Als ik destijds 10 kilo meer woog was ik misschien wel profvoetballer geweest!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Da's geen probleem hoor. Ik zou willen dat ik dat had.
Das best weinig. Toch maar een idee om met een diëtist te gaan praten? Een hele goede vriend van me had een soortgelijk probleem qua niet kunnen eten. Hij was super super mager en nu is hij naar een diëtist geweest en die heeft een eetprogramma voor hem gemaakt. Hij doet nu ook aan fitness en heeft meer energie dan ooit.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:47 schreef milowww het volgende:
Als ik stress dan krijg ik echt niks binnen, ik heb gisteren 1 broodje met jam+1 broodje met ei gegeten en thee.
In de middag half broodje kroket en dat was het... ik was de hele dag best down.
ssebass (ofzoiets) zal inderdaad fitness bedoelen, maar jij kunt voor jezelf elke sport uitkiezen die je leuk vind. Misschien is boksen ofzo iets voor jou. Het gaat om lichamelijk bezig zijn, niet persé om het bankdrukken denk ikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:40 schreef Gochme het volgende:
[..]
Wat voor sport, of bedoel je fitness? Ik heb voor fitness geen geduld en vind het strontsaai.
Dat kan het niet zijn, denk ik. Ik voetbal elke dag, behalve zaterdag. Ik train 4 x per week en heb twee wedstrijden. Op zondag op het veld en vrijdag in de zaal.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:10 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
ssebass (ofzoiets) zal inderdaad fitness bedoelen, maar jij kunt voor jezelf elke sport uitkiezen die je leuk vind. Misschien is boksen ofzo iets voor jou. Het gaat om lichamelijk bezig zijn, niet persé om het bankdrukken denk ik
Oh.. dat is wel genoeg jaquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:32 schreef Gochme het volgende:
[..]
Dat kan het niet zijn, denk ik. Ik voetbal elke dag, behalve zaterdag. Ik train 4 x per week en heb twee wedstrijden. Op zondag op het veld en vrijdag in de zaal.
Ik kom al aan als ik ergens naar kijk bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 23:42 schreef Gochme het volgende:
[..]
Ik vind het tegenwoordig ook niet heel erg meer, maar vooral in de puberteit was ik zo mager als wat. Als ik destijds 10 kilo meer woog was ik misschien wel profvoetballer geweest!
Maar geld is ook niet alles.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:50 schreef DeTolk het volgende:
Ik moet wel wat houvast hebben. Kom eerst maar eens 10 - 15 kilo aan!
De link die CarbonC hierboven postte bevestigt wat ik al dacht; ik moet gaan bodybuilden hehe.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 17:34 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
Oh.. dat is wel genoeg jadan weet ik het niet
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:49 schreef 08gnoT. het volgende:Ze kan het mischien makkelijk hebben, maar het fucking slecht voor je natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer dat eens, dat geven ze aan anorecten om weer aan eten te wennen. Als je zo moeilijk aankomt als je zegt, kun je dat dus makkelijk hebben.
Aankomen door vet te eten, slib je lekker van dicht
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
Ja klopt, veel krachttraining en dus veel eiwitten. Puur spier opbouw en probeer geen vet aan te zetten, maar dan zou je heel droog moeten eten. Ik deed zes keer kracht per week naast de andere sporten. Wel steeds kort en groepen afwisselen. Dit heb ik puur gedaan om gewicht aan te zetten, want ik vond mijzelf te dun eerst.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 12:10 schreef Cherryblossom het volgende:
[..]
ssebass (ofzoiets) zal inderdaad fitness bedoelen, maar jij kunt voor jezelf elke sport uitkiezen die je leuk vind. Misschien is boksen ofzo iets voor jou. Het gaat om lichamelijk bezig zijn, niet persé om het bankdrukken denk ik
Dat ken ik, als ik down ben eet ik ook slecht, maar je moet jezelf er wel aan herrineren dat je lichaam gewoon voedsel nodig heeft en jezelf dan toch dwingen weinig maar voldoende te eten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 09:47 schreef milowww het volgende:
Als ik stress dan krijg ik echt niks binnen, ik heb gisteren 1 broodje met jam+1 broodje met ei gegeten en thee.
In de middag half broodje kroket en dat was het... ik was de hele dag best down.
Ik heb dat menu ook niet bedacht, dat is gewoon de instapeetlijst die eetstoornispatienten krijgen om niet verder af te vallen heb ik gehoord*. Niet eens om van aan te komen. Het is samengesteld door deskundige dietisten.quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 18:01 schreef Compomotive155 het volgende:
[..]
Ze kan het mischien makkelijk hebben, maar het fucking slecht voor je natuurlijk
Aankomen door vet te eten, slib je lekker van dicht
quote:Doet hij veel aan sport/beweging? Dat kan een hoop schelen.Op donderdag 28 oktober 2010 15:59 schreef Gia het volgende:
Even een kickje van 2 maanden. Vond het van de zotte om een nieuw topic hierover te openen, namelijk.
Onze zoon van 16 kwam twee weken geleden thuis met de uitslag van een fittest. Dit was van school uit geregeld, bij een officiele sportschool. Zijn vetpercentage was 3,2 %, extreem laag, dus.
Nu heeft hij altijd al ondergewicht gehad. We hebben dit een half jaar geleden of zo ook al eens laten onderzoeken, maar het bloed was goed. Niks met de schildklier, geen suiker of zo, enz.....
Hij eet gewoon normaal, de hele dag eigenlijk. 's Avonds ook een bord warm eten, als het erg lekker is meer. En op de avond ook nog regelmatig wat brood roosteren, zakje chips, in het weekend een biertje. Kortom, heel gewoon eigenlijk.
Ben ook van plan hier morgen de huisarts maar weer eens mee lastig te vallen. Vooral dat lage vetpercentage baart me zorgen.
Overigens, hij is dus 16 jaar, 1.75 m, en weegt 48 kg.
Zijn er mensen met tips of ervaring op dit vlak?
quote:Nee, hij sport niet. Dat is hem overigens, op basis van zijn ondergewicht wel aangeraden. Maar nu ik dat vetpercentage weet, zie ik dat dus ook niet zitten.Op donderdag 28 oktober 2010 16:13 schreef Jovatov het volgende:
Doet hij veel aan sport/beweging? Dat kan een hoop schelen.
Ik had op mijn zestiende ook ondergewicht (58kg op 1.80m), sportte toen ook veel, toen ik daarmee stopte was ik in een half jaar ook weer op een normaler gewicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |