abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 augustus 2010 @ 01:40:55 #151
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_85716008
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 00:55 schreef Drinky het volgende:
pics?
Van mij? :p
Zoja:

Was nog moeilijk om eentje te vinden waar ik helemaal opsta. Het truitje is best los maar hier krijg je denk ik wel een goed idee.

Maar nu het topic weer terug naar milowww ;)
吴 曼 迪
pi_85716183
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 00:56 schreef Gochme het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde probleem. Kan elk uur eigenlijk wel wat stevigs eten en kom niks aan.
Dan ben je waarschijnlijk heel passief, dan heeft je lichaam weinig nodig en als je dan een snel metabolisme hebt dan gaat alles er gewoon weer uit. Ik kon ook altijd alles eten zonder ook maar iets aan te komen, maar door veel sporten ben ik nu iets van 15kg aangekomen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_85721333
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 22:41 schreef milowww het volgende:

[..]

Ik ben meeste van de tijd super chagrijnig en vrij energieloos, als ik wat eet voel ik me wel beter maar dan eet ik niet genoeg. Ik moet echt continue iets eten maar ik heb niet de puf om de hele tijd te eten, meestal is er niks lekkers thuis.

Ik heb paar uurtjes geleden 5 bruintjes gegeten, van die choco koekjes en daarna niks meer. Ik eet in de avond meestal niks.
Dan lijkt het me zaak te zorgen dat je weer wat meer energie gaat krijgen en je beter in je vel gaat voelen.
Ga naar een dietiste/huisarts en vind een manier die voor jou te doen is.

Aankomen op chocopasta, tja, grappig hoor, maar dat hou je niet vol, je gaat niet jaren lang bergen chocopasta eten om dat bij te houden, er moet echt wat in de basis van je voeding veranderen.
Desnoods met van die massa shake's van de fitnesswinkel, maar waarschijnlijk zal een dietist met dingen komen als wat vaker pasta en dat soort zaken, voedsel met veel energie erin die een mooie (gezonde)basis vormen.
Jij hebt misschien gewoon ne wat meer van dat soort zaken nodig, ieder mens is daarin anders.

Zoals ik het zo aanhoor zal je heeeeeeeeeel erg je best moeten doen wil je ooit te zwaar worden, sommige mensen zijn ook gewoon erg rank gebouwd.
Zolang je fit bent, goed in energie zit e.d. is dat helemaal niet zo erg, maar schort het daaraan dan doe je jezelf tekort als je zo blijft doorgaan, dan ben je niet alles wat je kunt zijn en dat is zonde!
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 10:45:46 #154
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85721414
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 00:56 schreef Gochme het volgende:

[..]

Ik heb hetzelfde probleem. Kan elk uur eigenlijk wel wat stevigs eten en kom niks aan.
Da's geen probleem hoor. Ik zou willen dat ik dat had. :P
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  donderdag 26 augustus 2010 @ 23:40:47 #155
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_85753540
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 01:51 schreef ssebass het volgende:

[..]

Dan ben je waarschijnlijk heel passief, dan heeft je lichaam weinig nodig en als je dan een snel metabolisme hebt dan gaat alles er gewoon weer uit. Ik kon ook altijd alles eten zonder ook maar iets aan te komen, maar door veel sporten ben ik nu iets van 15kg aangekomen.
Wat voor sport, of bedoel je fitness? Ik heb voor fitness geen geduld en vind het strontsaai. :P
Goed van jou.
  donderdag 26 augustus 2010 @ 23:42:36 #156
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_85753638
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 10:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Da's geen probleem hoor. Ik zou willen dat ik dat had. :P
Ik vind het tegenwoordig ook niet heel erg meer, maar vooral in de puberteit was ik zo mager als wat. Als ik destijds 10 kilo meer woog was ik misschien wel profvoetballer geweest! :(

Maar geld is ook niet alles. :D
Goed van jou.
pi_85762067
Als ik stress dan krijg ik echt niks binnen, ik heb gisteren 1 broodje met jam+1 broodje met ei gegeten en thee.
In de middag half broodje kroket en dat was het... ik was de hele dag best down.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 09:50:58 #158
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_85762155
Ik moet wel wat houvast hebben. Kom eerst maar eens 10 - 15 kilo aan!
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 10:54:34 #159
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_85763842
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:47 schreef milowww het volgende:
Als ik stress dan krijg ik echt niks binnen, ik heb gisteren 1 broodje met jam+1 broodje met ei gegeten en thee.
In de middag half broodje kroket en dat was het... ik was de hele dag best down.
Das best weinig. Toch maar een idee om met een diëtist te gaan praten? Een hele goede vriend van me had een soortgelijk probleem qua niet kunnen eten. Hij was super super mager en nu is hij naar een diëtist geweest en die heeft een eetprogramma voor hem gemaakt. Hij doet nu ook aan fitness en heeft meer energie dan ooit.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_85766419
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:40 schreef Gochme het volgende:

[..]

Wat voor sport, of bedoel je fitness? Ik heb voor fitness geen geduld en vind het strontsaai. :P
ssebass (ofzoiets) zal inderdaad fitness bedoelen, maar jij kunt voor jezelf elke sport uitkiezen die je leuk vind. Misschien is boksen ofzo iets voor jou. Het gaat om lichamelijk bezig zijn, niet persé om het bankdrukken denk ik
pi_85767014
1.80 en weeg 70 :')
pi_85767182
Gezond aankomen doe je zo: klik.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:32:09 #163
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_85778083
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:10 schreef Cherryblossom het volgende:

[..]

ssebass (ofzoiets) zal inderdaad fitness bedoelen, maar jij kunt voor jezelf elke sport uitkiezen die je leuk vind. Misschien is boksen ofzo iets voor jou. Het gaat om lichamelijk bezig zijn, niet persé om het bankdrukken denk ik
Dat kan het niet zijn, denk ik. Ik voetbal elke dag, behalve zaterdag. Ik train 4 x per week en heb twee wedstrijden. Op zondag op het veld en vrijdag in de zaal.
Goed van jou.
pi_85778146
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:32 schreef Gochme het volgende:

[..]

Dat kan het niet zijn, denk ik. Ik voetbal elke dag, behalve zaterdag. Ik train 4 x per week en heb twee wedstrijden. Op zondag op het veld en vrijdag in de zaal.
Oh.. dat is wel genoeg ja :P dan weet ik het niet :P
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:34:44 #165
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85778164
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 23:42 schreef Gochme het volgende:

[..]

Ik vind het tegenwoordig ook niet heel erg meer, maar vooral in de puberteit was ik zo mager als wat. Als ik destijds 10 kilo meer woog was ik misschien wel profvoetballer geweest! :(

Maar geld is ook niet alles. :D
Ik kom al aan als ik ergens naar kijk bij wijze van spreken. :')

quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:50 schreef DeTolk het volgende:
Ik moet wel wat houvast hebben. Kom eerst maar eens 10 - 15 kilo aan!
_O-
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 17:38:45 #166
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_85778273
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 17:34 schreef Cherryblossom het volgende:

[..]

Oh.. dat is wel genoeg ja :P dan weet ik het niet :P
De link die CarbonC hierboven postte bevestigt wat ik al dacht; ik moet gaan bodybuilden hehe. :D
Goed van jou.
pi_85778688
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:31 schreef Yoewie het volgende:

[..]

:') Je bedoeld 70 a 75 kg
60 - 65. Als je slank wilt blijven...
pi_85778904
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 22:49 schreef 08gnoT. het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer dat eens, dat geven ze aan anorecten om weer aan eten te wennen. Als je zo moeilijk aankomt als je zegt, kun je dat dus makkelijk hebben.
Ze kan het mischien makkelijk hebben, maar het fucking slecht voor je natuurlijk :')
Aankomen door vet te eten, slib je lekker van dicht 8)7
Spring op je hoofd en noem het breakdance !!
pi_85778945
Ach meisje maak je niet druk. Ja je hebt een ondergewicht als je je BMI gaat berekenen, maar sommige mensen hebben gewoon geen aanleg om dik te worden.

Verder zijn er hordes vrouwen die een moord zullen doen voor een figuurtje als dit. Enige nadeel dat ik me kan bedenken buiten dat je hier mee zit is dat je borsten misschien wat klein zijn, maar daar hebben we natuurlijk een hele simpele oplossing voor.

Ik zeg, je niet druk maken en gewoon een gezond aantal calorietjes per dan consumeren. (y)
pi_85787958
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 12:10 schreef Cherryblossom het volgende:

[..]

Ja klopt, veel krachttraining en dus veel eiwitten. Puur spier opbouw en probeer geen vet aan te zetten, maar dan zou je heel droog moeten eten. Ik deed zes keer kracht per week naast de andere sporten. Wel steeds kort en groepen afwisselen. Dit heb ik puur gedaan om gewicht aan te zetten, want ik vond mijzelf te dun eerst.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_85788894
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 09:47 schreef milowww het volgende:
Dat ken ik, als ik down ben eet ik ook slecht, maar je moet jezelf er wel aan herrineren dat je lichaam gewoon voedsel nodig heeft en jezelf dan toch dwingen weinig maar voldoende te eten.

Meid, slank en zelf skinny zijn is niet erg, maar je spreekt van weinig fut enzo, dat is niet goed.
Breng dat in evenwicht, genoeg voedsel om lekker door te kunnen gaan, energie te hebben om leuke dingen te doen waardoor je niet down wordt.
Je kan gewoon weinig hebben als je te weinig voedingsstoffen binnen krijgt, niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk.

Zoek naar goede voedingsstoffen, zoek daar hulp bij evt als het je zelf niet lukt.
Je hoeft niet veel te eten, als je maar het goede eet en je goed voelt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  vrijdag 27 augustus 2010 @ 22:33:22 #172
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_85789155
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 18:01 schreef Compomotive155 het volgende:

[..]

Ze kan het mischien makkelijk hebben, maar het fucking slecht voor je natuurlijk :')
Aankomen door vet te eten, slib je lekker van dicht 8)7
Ik heb dat menu ook niet bedacht, dat is gewoon de instapeetlijst die eetstoornispatienten krijgen om niet verder af te vallen heb ik gehoord*. Niet eens om van aan te komen. Het is samengesteld door deskundige dietisten.

* (ik ken iemand die een eetstoornis (had) en daarvoor in een kliniek gezeten heeft, ik heb zelf geen eetstoornis maar weet dus wel wat het inhoud)
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 28 oktober 2010 @ 15:59:03 #173
3542 Gia
User under construction
pi_88069633
Even een kickje van 2 maanden. Vond het van de zotte om een nieuw topic hierover te openen, namelijk.

Onze zoon van 16 kwam twee weken geleden thuis met de uitslag van een fittest. Dit was van school uit geregeld, bij een officiele sportschool. Zijn vetpercentage was 3,2 %, extreem laag, dus.
Nu heeft hij altijd al ondergewicht gehad. We hebben dit een half jaar geleden of zo ook al eens laten onderzoeken, maar het bloed was goed. Niks met de schildklier, geen suiker of zo, enz.....

Hij eet gewoon normaal, de hele dag eigenlijk. 's Avonds ook een bord warm eten, als het erg lekker is meer. En op de avond ook nog regelmatig wat brood roosteren, zakje chips, in het weekend een biertje. Kortom, heel gewoon eigenlijk.

Ben ook van plan hier morgen de huisarts maar weer eens mee lastig te vallen. Vooral dat lage vetpercentage baart me zorgen.
Overigens, hij is dus 16 jaar, 1.75 m, en weegt 48 kg.

Zijn er mensen met tips of ervaring op dit vlak?
  donderdag 28 oktober 2010 @ 16:13:49 #174
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_88070142
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 15:59 schreef Gia het volgende:
Even een kickje van 2 maanden. Vond het van de zotte om een nieuw topic hierover te openen, namelijk.

Onze zoon van 16 kwam twee weken geleden thuis met de uitslag van een fittest. Dit was van school uit geregeld, bij een officiele sportschool. Zijn vetpercentage was 3,2 %, extreem laag, dus.
Nu heeft hij altijd al ondergewicht gehad. We hebben dit een half jaar geleden of zo ook al eens laten onderzoeken, maar het bloed was goed. Niks met de schildklier, geen suiker of zo, enz.....

Hij eet gewoon normaal, de hele dag eigenlijk. 's Avonds ook een bord warm eten, als het erg lekker is meer. En op de avond ook nog regelmatig wat brood roosteren, zakje chips, in het weekend een biertje. Kortom, heel gewoon eigenlijk.

Ben ook van plan hier morgen de huisarts maar weer eens mee lastig te vallen. Vooral dat lage vetpercentage baart me zorgen.
Overigens, hij is dus 16 jaar, 1.75 m, en weegt 48 kg.

Zijn er mensen met tips of ervaring op dit vlak?
Doet hij veel aan sport/beweging? Dat kan een hoop schelen.
Ik had op mijn zestiende ook ondergewicht (58kg op 1.80m), sportte toen ook veel, toen ik daarmee stopte was ik in een half jaar ook weer op een normaler gewicht.
  donderdag 28 oktober 2010 @ 16:19:44 #175
3542 Gia
User under construction
pi_88070390
quote:
1s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 16:13 schreef Jovatov het volgende:
Doet hij veel aan sport/beweging? Dat kan een hoop schelen.
Ik had op mijn zestiende ook ondergewicht (58kg op 1.80m), sportte toen ook veel, toen ik daarmee stopte was ik in een half jaar ook weer op een normaler gewicht.
Nee, hij sport niet. Dat is hem overigens, op basis van zijn ondergewicht wel aangeraden. Maar nu ik dat vetpercentage weet, zie ik dat dus ook niet zitten.
Hij heeft 4 jaar met de bus naar school moeten reizen, redelijk inactief, dus. Had toen één keer per week gym.
Hij zit nu op het MBO, op fietsafstand (10 minuten) en loopt stage in een restaurant. (Opleiding kok)
Verder drumt hij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')