abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 augustus 2010 @ 00:32:47 #101
269001 Veadige
helemaal klaar
pi_85672728
Je weegt 49.
49 wat?
Koeien, pond, tafels of stoelen?

Ik haat topictitels die niet volledig zijn.
Als je er tijd en energie in steekt om een nieuw topic te openen, maak dan op z'n minst een volledige titel.

Komt ook serieuzer over.

En ja, je bent aan de vrij lichte kant, in kilogrammen gezien.
komt een goudvis bij de dokter,
zegt de dokter:
ah, ik zie het al,
uit de kom.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 00:36:29 #102
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_85672879
49 is best anorexic ja, met jouw lengte. Zoveel weegt mn zusje en die is 1,60. En zij is al een wandelend skelet.
Goed van jou.
pi_85672990
:')

Mijn ex was trouwens ongeveer even lang en zwaar. Ietsjes kleiner en lichter. Ze had wat mij betreft een perfect figuur en was echt niet te dun. Heeft overigens wel eetstoornissen gehad, maar ziet er nu weer goed uit. Geen dunne latjes maar gewoon nog mooie benen en dergelijke. :) Wat mij betreft prima zo.
pi_85673778
naja.... mijn vriendin is 1,67 met een gewicht van 44 kg.
En ze heeft cup D.... dus tjah... mij schrikt het niet af hoor :)
pi_85678399
opgeschoond
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_85678973
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 00:59 schreef horned_reaper het volgende:
naja.... mijn vriendin is 1,67 met een gewicht van 44 kg.
En ze heeft cup D.... dus tjah... mij schrikt het niet af hoor :)
Als dit serieus is... shit hee, dan moet ze echt even naar de dokter. Dat is echt ongezond!

En milowww mag mee naar de dokter...
pi_85679063
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:10 schreef Yoewie het volgende:

[..]

Als dit serieus is... shit hee, dan moet ze echt even naar de dokter. Dat is echt ongezond!
Ze staat onder behandeling wegens anorexia... ja het was serieus...

Dus TS, het is niet zo vreemd dat mensen het soms eng vinden hoor! ;(
pi_85679085
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:04 schreef milowww het volgende:
34 soms 36
Dude ik ben ook 1,75, heb vaak 36, soms 34, maar ik weeg toch echt wel 12 kilo meer! 8)7
pi_85679103
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:13 schreef horned_reaper het volgende:

[..]

Ze staat onder behandeling wegens anorexia... ja het was serieus...

Dus TS, het is niet zo vreemd dat mensen het soms eng vinden hoor! ;(
Ah dat verklaard een hoop.

Maar als milowww nou wel gewoon goed eet (ik weet het niet natuurlijk) en ze blijft zo dun, dan kan er een fysieke reden achterliggen. Ook een reden om naar de dokter te rennen.

Met de lengte 1.75m mag je echt wel 70 a 75kg wegen.
Dan heb je een gemiddelde kledingmaat.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 10:14:55 #110
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_85679123
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 21:00 schreef milowww het volgende:
Even voor de duidelijkheid ik hoef geen stijl check van jullie :P
[ afbeelding ]
't maakt mij wel verdomde nieuwsgierig :@
pi_85679944
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:14 schreef blup het volgende:

[..]

't maakt mij wel verdomde nieuwsgierig :@
.. hoe haar botten eruitzien onder haar way oversized lumberjack shirt?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:01:17 #112
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_85680630
TS: hoe oud ben je? Zo ben ik toen ik jonger was (tot een jaar of vijftien-zestien in mijn geval) ook heel lang wat aan de lichte kant geweest (ook ongeveer deze lengte + gewicht), en na een bezoekje aan de arts bleek ik toch echt wel meer voedingstoffen nodig te hebben omdat ik gewoon al dat voedsel dat ik naar binnen stouwde zowat direct al opbrandde. En ik at echt wel veel. Ik kreeg toen een wat uitgebalanceerder dieet aangeraden (meer eiwitten en koolhydraten enzo, lekker pasta stouwen tussen de middag!), met ook wat meer lichaamsbeweging, zodat ik wat meer spieren zou kweken. Ik kwam uiteindelijk wel aan, maar niet op een 'enge manier': ik werd wat stabieler, stond wat steviger in mn schoenen, zonder vetjes te kweken hoor (zie dat je daar bang voor bent), en ik voelde me ook veel krachtiger en gezonder, werd ook minder snel ziek. Kreeg er erg positieve reacties op: ik was nog steeds een heel slank meisje, maar ik leek niet meer alsof je me zomaar om kon blazen. Plus ik ging een cupmaat omhoog, yay! O+ Ik had, kortom, gewoon een wat minder kinderlijk lijf gekregen. Ik ben nog steeds wat aan de lichte kant, al met al, en dat zal ik heus ook wel blijven, maar 't scheelt echt wel stukken met vroeger.

Een keertje langs de huisarts kan dus geen kwaad, vooral als je vindt dat je normaal eet. Misschien doe je onderbewust iets fout, of heeft je lijf gewoon wat meer nodig. En dan bedoel ik niet uiterlijk-technisch (ik vind je zo op de foto een mooi lijf hebben hoor, niks mis mee), maar fysiek. Ik merkte dat ik echt wel lekkerder in mn vel ging zitten met een paar gezonde kilo's meer (die heel anders oogden dan 'gewone' patat-en-friet-overdose kilo's, let wel!). Gewoon even laten onderzoeken. :)

Maar trek je niet teveel aan van alle internethelden hier die direct durven te roepen dat je wel of geen anorexia hebt, of hoeveel je wel of niet zou moeten wegen bij jouw lengte. Alleen je arts die jouw persoonlijk heeft gezien, gesproken en onderzocht kan daar iets over zeggen, niet een of andere gochem zonder enige kennis van zaken die toevallig online zit...!
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
pi_85681059
Bedankt voor jullie reacties, ik heb geen anorexia voor de duidelijkheid. Hebben jullie ooit kennis gemaakt met zulke meiden, die zijn zo engg brrr...

Ik ga denk ik snel naar de huisarts, die zal mij naar een diëtist sturen denk ik. Alleen het is zo dat ik geen Nederlandse ben en we hebben thuis dus ook andere gerechten die niet bekend zijn. Maar ik ga even vragen ...
pi_85681398
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:13 schreef milowww het volgende:
Bedankt voor jullie reacties, ik heb geen anorexia voor de duidelijkheid. Hebben jullie ooit kennis gemaakt met zulke meiden, die zijn zo engg brrr...

Ik ga denk ik snel naar de huisarts, die zal mij naar een diëtist sturen denk ik. Alleen het is zo dat ik geen Nederlandse ben en we hebben thuis dus ook andere gerechten die niet bekend zijn. Maar ik ga even vragen ...
Meiden met anorexia zijn niet eng hoor :) Misschien wat uiterlijk betreft soms... maar meestal zijn ze erg lief en gevoelig!

Waarschijnlijk heb je gewoon een erg snelle stofwisseling. Stel voor jezelf een eetpatroon samen dat uit minimaal genoeg calloriëen bestaat om jezelf boven de 50 kilo te houden! Dat moet je niet gaan doen met fast-food en chips... maar een gevarieerd met stevig dieet.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 11:31:22 #115
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_85681697
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:41 schreef Boudibou het volgende:

[..]

.. hoe haar botten eruitzien onder haar way oversized lumberjack shirt?
.. nee hoe dr kop eruit ziet.

Overigens ben ik 187 en weeg net 55kg ofzo.
pi_85682724
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:13 schreef ElMafia het volgende:
ja. 58-60 kilo is een ok gewicht met jouw lengte
Dat verschilt ook per lichaamsbouw... ik ben ook 1.75, ik weeg 67 kilo en ik ben gewoon slank. Maar mijn lichaamsbouw is heel anders dan mijn vriendin met dezelfde lengte, die weegt inderdaad iets van 58 en is ook slank.

49 is in ieder geval niet gezond :{
pi_85682850
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 11:31 schreef blup het volgende:

[..]

.. nee hoe dr kop eruit ziet.

Overigens ben ik 187 en weeg net 55kg ofzo.
Dan heb je ook een stoornis. Ik ben 1.74/75 en weeg 66 en ik ben al dun...bedoel gespierd. ;)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 12:08:13 #118
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85683138
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Als je zo'n chick aandrukt kun je je eigen piemel zien bewegen.
:')
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_85683758
Je bent te lang en te mager. Gefeliciteerd. Probeer minstens 6 kilo aan te komen voor je eigen gezondheid.
pi_85684080
49 is wel heel weinig inderdaad! Probeer het rond de 60 te krijgen :Y
pi_85684242
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 10:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Dude ik ben ook 1,75, heb vaak 36, soms 34, maar ik weeg toch echt wel 12 kilo meer! 8)7
Dit dus.

Overigens woog ik ooit wel amper 50 kilo bij 1.75. Maar toen was ik 18, vormloos, ziek en maat 34 was eigenlijk een beetje te groot.
This ain't rock 'n roll. This is genocide!
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:13:55 #122
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_85685607
Ik ben zelf 1.75m en weeg 55 kilo. Soms is je bouw gewoon zo dat wat je ook eet je niet aankomt. Dit zit in mijn familie. Het belangrijkste is dat je genoeg voedingsstoffen binnen krijgt :Y
pi_85686490
Hangt er vanaf hoe je gebouwd bent lijkt me. Als je brede schouders hebt enzo en je bent zo licht kan het er raar uit zien, maar als je smal gebouwd bent kan het je juist gewoon goed staan toch? Ik hou persoonlijk niet zo van maatje fotomodel, heb altijd zo'n gevoel alsof ze ieder moment door midden breken. Maar als alles een beetje in verhouding is kan het er gewoon mooi uitzien.
pi_85686645
Ik vind bij die lengte voor vrouwen 55kg wel mooi eigenlijk, als je er verder gewoon gezond uitziet. Ga gewoon wat sporten dan zet je wat spier aan en houd je wat meer vast. Ik ben een man met dezelfde lengte en weeg 73kg. Vroeger was ik ook veel lichter maar ik ben krachttraining gaan doen om meer vorm te krijgen en gewicht aan te zetten. Dus er is wel wat aan te doen.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
  woensdag 25 augustus 2010 @ 13:47:50 #125
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_85687080
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:37 schreef ssebass het volgende:
Ik vind bij die lengte voor vrouwen 55kg wel mooi eigenlijk, als je er verder gewoon gezond uitziet. Ga gewoon wat sporten dan zet je wat spier aan en houd je wat meer vast. Ik ben een man met dezelfde lengte en weeg 73kg. Vroeger was ik ook veel lichter maar ik ben krachttraining gaan doen om meer vorm te krijgen en gewicht aan te zetten. Dus er is wel wat aan te doen.
Sporten is idd een goed middel om er gezonder uit te zien! :)
pi_85690391
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 13:37 schreef ssebass het volgende:
Dan ben je best dik toch? Ik ben 8 kilo lichter en van dezelfde lengte. Of heb je spieren gekweekt? Kan ook natuurlijk.
pi_85691971
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:08 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Dan ben je best dik toch? Ik ben 8 kilo lichter en van dezelfde lengte. Of heb je spieren gekweekt? Kan ook natuurlijk.
Veel sporten en veel krachttraining inderdaad, dus voornamelijk spier.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_85692319
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 20:16 schreef milowww het volgende:
Ik woog ooit 54 kilo, ik voelde me net een dikke varken heel gek. Ik was nog steeds erg dun voor mijn lengte maar mijn lichaam voelde aan als van iemand met obesitas.
Als je dan nog dun bent door je lengte hoe zie je er dan nu uit?
Want ik met mijn krappe 1.60 begin al echt mager te worden met dat gewicht, onder slank dus...

Ben je zo mager omdat je jezelf een heel strak eetpatroon hebt aangemeten, of eet je gewoon(kijkend naar andere mensen) en blijf je gewoon zo door heel veel sporten enzo?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_85693792
Mag hopen van wel.
pi_85697691
Ik eet wanneer ik wil, ik heb nooit rekening gehouden met hoeveel ik eet (lucky me). Ik sport verder niet.
pi_85697708
Ik ga geen spieren kweken want dan krijg ik een lichaam als die van fergie, lelijk.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 18:22:05 #132
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_85697951
Post hier dan eens eerlijk wat je eet op een dag. Je kunt wel zeggen dat je het niet weet of niet bijhoudt, maar je bent heus niet dement en van een dag is dat nog wel te herinneren hoor
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_85698039
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Post hier dan eens eerlijk wat je eet op een dag. Je kunt wel zeggen dat je het niet weet of niet bijhoudt, maar je bent heus niet dement en van een dag is dat nog wel te herinneren hoor
Vandaag:

Twee bruin brood met boter en honinh
In de middag heb ik vlees met aardappelen+2 bruin brood+1 glas cola
Halve groen appel
2 koffiebroodjes+1 kop groene thee

that's it, tot nu toe.Groot kans dat ik de hele avond niks ga eten, maar misschien dat ik toch de moeite neem om op te staan :P
pi_85698256
Ik vind het mooi! Zo'n lengte + gewicht. :Y
Sowieso schrijf je zo.
pi_85698306
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:14 schreef milowww het volgende:
Ik ga geen spieren kweken want dan krijg ik een lichaam als die van fergie, lelijk.
Beetje spieren zijn juist mooi. Zo snel zie je er niet uit als Fergie en Madonna ofzo hoor.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 18:50:46 #136
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_85698893
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:24 schreef milowww het volgende:

[..]

Vandaag:

Halve groen appel

that's it, tot nu toe.Groot kans dat ik de hele avond niks ga eten, maar misschien dat ik toch de moeite neem om op te staan :P
Oke, je hoofdmaaltijden zijn niet slecht qua energie, al weet ik niet hoeveel vlees en aardappelen je had. Alleen zijn tussendoortjes geen overbodige luxe , en dan meer dan een halve appel ;) Is goed voor je bloedsuikerspiegel ook. Iets tussendoor heb je echt wel nodig om aan een normale hoeveelheid calorieen te komen.

En om over de inhoud van je lijstje te zeuren, je drinkt te weinig, eet te weinig groente en fruit en zuivel.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_85706422
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:14 schreef milowww het volgende:
Ik eet wanneer ik wil, ik heb nooit rekening gehouden met hoeveel ik eet (lucky me). Ik sport verder niet.
Hoe zit het met je energielevels, ben je snel moe, snel ziek, dat soort zaken?
Andere tekenen dat je te weinig voedingsstoffen binnen krijgt?

Als dat niet zo is, je lekker energiek bent, voldoende eet(wat er staat is niet echt weinig, ook niet veel, maar niets raars), een goede weerstand hebt dan zou ik me niet teveel druk maken mits je tevreden bent met jezelf zo.
Maar schort het er wel een beetje aan op die punten hier en daar dan zou ik even langs de huisarts wippen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_85706482
Ik zou naar de dokter gaan als ik jouw was _O-
  woensdag 25 augustus 2010 @ 22:06:45 #139
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_85707171
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:53 schreef Athlon64x het volgende:
Ik zou naar de dokter gaan als ik jouw was _O-
Ik zou Nederlands leren als ik jou was.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 22:11:48 #140
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_85707472
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 18:24 schreef milowww het volgende:

[..]

Vandaag:

Halve groen appel

En daarna eet je niets meer? Dan zou ik volgens mij toch echt flauwvallen :p

Zelf ben ik 1.70m en weeg altijd tussen de 50 en 52 kg schommelt altijd. Maar ik kom gewoon niet meer bij, hoeveel ik ook eet. Tegenwoordig vind ik dat ik smal ben maar niet mager. Toch heb ik eigenlijk ondergewicht volgens de BMI rekenwijze. Toen ik 14 was dachten echter veel mensen dat ik anorexia had ofzo, als ik oude vakantiefoto's in mijn bikini bekijk vind ik ook dat ik er echt verschrikkelijk uitzie, ik ben sowieso altijd bleek dus best een beetje ziekelijk.
Jouw foto is een beetje onduidelijk door je wijde vest, maar als ik kijk bij je tas vind ik je toch wel heel erg smal. Maat 36 lijkt mij toch echt te groot voor jou, dat draag ik omdat bij maat 34 de stof niet mooi zit bij mijn borsten (wordt dan zo uitgerekt ertussenin/rimpelig) dus jij hebt dat zeker niet nodig.
Aan de andere kant kan ik wel begrijpen als het niet lukt om bij te komen, heb ik dus ook maar je zegt zelf dat je al 54kg hebt gewogen dus het is wel mogelijk.
吴 曼 迪
pi_85709199
Ik komt ook heel erg moeilijk aan ja, ik heb ooit geprobeerd om aan te komen door veel chocoladepasta( :r ) te eten en dat lukte aardig. Maar ik verloor die gewicht binnen 1 week weer }:|
pi_85709293
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 21:51 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoe zit het met je energielevels, ben je snel moe, snel ziek, dat soort zaken?
Andere tekenen dat je te weinig voedingsstoffen binnen krijgt?

Als dat niet zo is, je lekker energiek bent, voldoende eet(wat er staat is niet echt weinig, ook niet veel, maar niets raars), een goede weerstand hebt dan zou ik me niet teveel druk maken mits je tevreden bent met jezelf zo.
Maar schort het er wel een beetje aan op die punten hier en daar dan zou ik even langs de huisarts wippen.
Ik ben meeste van de tijd super chagrijnig en vrij energieloos, als ik wat eet voel ik me wel beter maar dan eet ik niet genoeg. Ik moet echt continue iets eten maar ik heb niet de puf om de hele tijd te eten, meestal is er niks lekkers thuis.

Ik heb paar uurtjes geleden 5 bruintjes gegeten, van die choco koekjes en daarna niks meer. Ik eet in de avond meestal niks.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 22:49:29 #143
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_85709725
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer dat eens, dat geven ze aan anorecten om weer aan eten te wennen. Als je zo moeilijk aankomt als je zegt, kun je dat dus makkelijk hebben.
  woensdag 25 augustus 2010 @ 23:10:54 #144
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_85710764
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 22:49 schreef 08gnoT. het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probeer dat eens, dat geven ze aan anorecten om weer aan eten te wennen. Als je zo moeilijk aankomt als je zegt, kun je dat dus makkelijk hebben.
Bah zoveel boterhammen op 1 dag zou ik echt niet afkrijgen. Vind dat helemaal niet lekker :p Qua avondeten vind ik het wel makkelijk te doen, alleen als ik 's avonds nog maar 1 pak koekjes ofzo zou mogen zou mijn maag de hele avond geluid maken :p Eet meerdere keren in de week bijna een hele zak chips op in mijn eentje haha het liefst samen met chocola :*
吴 曼 迪
pi_85711427
-O-

Ik ben ook 1,75 (18 jaar) en weeg 65 kilo, met maat 36/38 en ik ben altijd al tenger geweest, dus 49 kilo voor een meid van mijn lengte is echt niet normaal, hoor. Je BMI zegt volgens mij trouwens al genoeg. Maar ja, als jij er blij mee bent en geen gezondheidsproblemen hebt zou ik zeggen hou op met dat onzekere gedoe en ga zo door I guess..
  woensdag 25 augustus 2010 @ 23:32:04 #146
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_85711646
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 23:10 schreef megamandy het volgende:

[..]

Bah zoveel boterhammen op 1 dag zou ik echt niet afkrijgen. Vind dat helemaal niet lekker :p Qua avondeten vind ik het wel makkelijk te doen, alleen als ik 's avonds nog maar 1 pak koekjes ofzo zou mogen zou mijn maag de hele avond geluid maken :p Eet meerdere keren in de week bijna een hele zak chips op in mijn eentje haha het liefst samen met chocola :*
Ik eet ook veel meer dan dat ja :)
  woensdag 25 augustus 2010 @ 23:59:32 #147
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_85712630
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 23:10 schreef megamandy het volgende:

[..]

Als je 's avonds nog een heel pak koek/chips en choco nodig hebt, dan eet je overdag gewoon niet voldoende lijkt mij...?
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
  donderdag 26 augustus 2010 @ 00:47:19 #148
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_85714560
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 23:59 schreef Marouska het volgende:

[..]

Als je 's avonds nog een heel pak koek/chips en choco nodig hebt, dan eet je overdag gewoon niet voldoende lijkt mij...?
Ik kan nooit veel tegelijkertijd eten. Zit best snel vol, maar heb dan ook weer heel snel honger. Avond eten is meestal wel 3 lepels groente, stuk vlees en 3/4 aardappels ofzo (aardappels weet ik niet precies dat doe ik op zicht)? Maar anderhalf uur na het eten moet ik alweer iets anders hebben om te eten. Altijd gehad, ik eet iedere twee uur wel iets.
吴 曼 迪
  donderdag 26 augustus 2010 @ 00:55:39 #149
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_85714813
pics?
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  donderdag 26 augustus 2010 @ 00:56:35 #150
305701 Gochme
Goed van mij.
pi_85714836
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 00:47 schreef megamandy het volgende:

[..]

Ik kan nooit veel tegelijkertijd eten. Zit best snel vol, maar heb dan ook weer heel snel honger. Avond eten is meestal wel 3 lepels groente, stuk vlees en 3/4 aardappels ofzo (aardappels weet ik niet precies dat doe ik op zicht)? Maar anderhalf uur na het eten moet ik alweer iets anders hebben om te eten. Altijd gehad, ik eet iedere twee uur wel iets.
Ik heb hetzelfde probleem. Kan elk uur eigenlijk wel wat stevigs eten en kom niks aan.
Goed van jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')