Als dit serieus is... shit hee, dan moet ze echt even naar de dokter. Dat is echt ongezond!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:59 schreef horned_reaper het volgende:
naja.... mijn vriendin is 1,67 met een gewicht van 44 kg.
En ze heeft cup D.... dus tjah... mij schrikt het niet af hoor
Ze staat onder behandeling wegens anorexia... ja het was serieus...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:10 schreef Yoewie het volgende:
[..]
Als dit serieus is... shit hee, dan moet ze echt even naar de dokter. Dat is echt ongezond!
Ah dat verklaard een hoop.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:13 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ze staat onder behandeling wegens anorexia... ja het was serieus...
Dus TS, het is niet zo vreemd dat mensen het soms eng vinden hoor!
't maakt mij wel verdomde nieuwsgierigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:00 schreef milowww het volgende:
Even voor de duidelijkheid ik hoef geen stijl check van jullie![]()
[ afbeelding ]
.. hoe haar botten eruitzien onder haar way oversized lumberjack shirt?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:14 schreef blup het volgende:
[..]
't maakt mij wel verdomde nieuwsgierig
Meiden met anorexia zijn niet eng hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:13 schreef milowww het volgende:
Bedankt voor jullie reacties, ik heb geen anorexia voor de duidelijkheid. Hebben jullie ooit kennis gemaakt met zulke meiden, die zijn zo engg brrr...
Ik ga denk ik snel naar de huisarts, die zal mij naar een diëtist sturen denk ik. Alleen het is zo dat ik geen Nederlandse ben en we hebben thuis dus ook andere gerechten die niet bekend zijn. Maar ik ga even vragen ...
.. nee hoe dr kop eruit ziet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:41 schreef Boudibou het volgende:
[..]
.. hoe haar botten eruitzien onder haar way oversized lumberjack shirt?
Dat verschilt ook per lichaamsbouw... ik ben ook 1.75, ik weeg 67 kilo en ik ben gewoon slank. Maar mijn lichaamsbouw is heel anders dan mijn vriendin met dezelfde lengte, die weegt inderdaad iets van 58 en is ook slank.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:13 schreef ElMafia het volgende:
ja. 58-60 kilo is een ok gewicht met jouw lengte
Dan heb je ook een stoornis. Ik ben 1.74/75 en weeg 66 en ik ben al dun...bedoel gespierd.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:31 schreef blup het volgende:
[..]
.. nee hoe dr kop eruit ziet.
Overigens ben ik 187 en weeg net 55kg ofzo.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Als je zo'n chick aandrukt kun je je eigen piemel zien bewegen.
Dit dus.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Dude ik ben ook 1,75, heb vaak 36, soms 34, maar ik weeg toch echt wel 12 kilo meer!
Sporten is idd een goed middel om er gezonder uit te zien!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:37 schreef ssebass het volgende:
Ik vind bij die lengte voor vrouwen 55kg wel mooi eigenlijk, als je er verder gewoon gezond uitziet. Ga gewoon wat sporten dan zet je wat spier aan en houd je wat meer vast. Ik ben een man met dezelfde lengte en weeg 73kg. Vroeger was ik ook veel lichter maar ik ben krachttraining gaan doen om meer vorm te krijgen en gewicht aan te zetten. Dus er is wel wat aan te doen.
Dan ben je best dik toch? Ik ben 8 kilo lichter en van dezelfde lengte. Of heb je spieren gekweekt? Kan ook natuurlijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:37 schreef ssebass het volgende:
Ik vind bij die lengte voor vrouwen 55kg wel mooi eigenlijk, als je er verder gewoon gezond uitziet. Ga gewoon wat sporten dan zet je wat spier aan en houd je wat meer vast. Ik ben een man met dezelfde lengte en weeg 73kg. Vroeger was ik ook veel lichter maar ik ben krachttraining gaan doen om meer vorm te krijgen en gewicht aan te zetten. Dus er is wel wat aan te doen.
Veel sporten en veel krachttraining inderdaad, dus voornamelijk spier.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan ben je best dik toch? Ik ben 8 kilo lichter en van dezelfde lengte. Of heb je spieren gekweekt? Kan ook natuurlijk.
Als je dan nog dun bent door je lengte hoe zie je er dan nu uit?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:16 schreef milowww het volgende:
Ik woog ooit 54 kilo, ik voelde me net een dikke varken heel gek. Ik was nog steeds erg dun voor mijn lengte maar mijn lichaam voelde aan als van iemand met obesitas.
Vandaag:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:22 schreef 08gnoT. het volgende:
Post hier dan eens eerlijk wat je eet op een dag. Je kunt wel zeggen dat je het niet weet of niet bijhoudt, maar je bent heus niet dement en van een dag is dat nog wel te herinneren hoor
Beetje spieren zijn juist mooi. Zo snel zie je er niet uit als Fergie en Madonna ofzo hoor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:14 schreef milowww het volgende:
Ik ga geen spieren kweken want dan krijg ik een lichaam als die van fergie, lelijk.
Oke, je hoofdmaaltijden zijn niet slecht qua energie, al weet ik niet hoeveel vlees en aardappelen je had. Alleen zijn tussendoortjes geen overbodige luxe , en dan meer dan een halve appelquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:24 schreef milowww het volgende:
[..]
Vandaag:
Twee bruin brood met boter en honinh
In de middag heb ik vlees met aardappelen+2 bruin brood+1 glas cola
Halve groen appel
2 koffiebroodjes+1 kop groene thee
that's it, tot nu toe.Groot kans dat ik de hele avond niks ga eten, maar misschien dat ik toch de moeite neem om op te staan
Hoe zit het met je energielevels, ben je snel moe, snel ziek, dat soort zaken?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:14 schreef milowww het volgende:
Ik eet wanneer ik wil, ik heb nooit rekening gehouden met hoeveel ik eet (lucky me). Ik sport verder niet.
Ik zou Nederlands leren als ik jou was.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:53 schreef Athlon64x het volgende:
Ik zou naar de dokter gaan als ik jouw was
En daarna eet je niets meer? Dan zou ik volgens mij toch echt flauwvallen :pquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:24 schreef milowww het volgende:
[..]
Vandaag:
Twee bruin brood met boter en honinh
In de middag heb ik vlees met aardappelen+2 bruin brood+1 glas cola
Halve groen appel
2 koffiebroodjes+1 kop groene thee
that's it, tot nu toe.Groot kans dat ik de hele avond niks ga eten, maar misschien dat ik toch de moeite neem om op te staan
Ik ben meeste van de tijd super chagrijnig en vrij energieloos, als ik wat eet voel ik me wel beter maar dan eet ik niet genoeg. Ik moet echt continue iets eten maar ik heb niet de puf om de hele tijd te eten, meestal is er niks lekkers thuis.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:51 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoe zit het met je energielevels, ben je snel moe, snel ziek, dat soort zaken?
Andere tekenen dat je te weinig voedingsstoffen binnen krijgt?
Als dat niet zo is, je lekker energiek bent, voldoende eet(wat er staat is niet echt weinig, ook niet veel, maar niets raars), een goede weerstand hebt dan zou ik me niet teveel druk maken mits je tevreden bent met jezelf zo.
Maar schort het er wel een beetje aan op die punten hier en daar dan zou ik even langs de huisarts wippen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer dat eens, dat geven ze aan anorecten om weer aan eten te wennen. Als je zo moeilijk aankomt als je zegt, kun je dat dus makkelijk hebben.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:49 schreef 08gnoT. het volgende:Bah zoveel boterhammen op 1 dag zou ik echt niet afkrijgen. Vind dat helemaal niet lekker :p Qua avondeten vind ik het wel makkelijk te doen, alleen als ik 's avonds nog maar 1 pak koekjes ofzo zou mogen zou mijn maag de hele avond geluid maken :p Eet meerdere keren in de week bijna een hele zak chips op in mijn eentje haha het liefst samen met chocolaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probeer dat eens, dat geven ze aan anorecten om weer aan eten te wennen. Als je zo moeilijk aankomt als je zegt, kun je dat dus makkelijk hebben.
吴 曼 迪
Ik eet ook veel meer dan dat jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bah zoveel boterhammen op 1 dag zou ik echt niet afkrijgen. Vind dat helemaal niet lekker :p Qua avondeten vind ik het wel makkelijk te doen, alleen als ik 's avonds nog maar 1 pak koekjes ofzo zou mogen zou mijn maag de hele avond geluid maken :p Eet meerdere keren in de week bijna een hele zak chips op in mijn eentje haha het liefst samen met chocola
Als je 's avonds nog een heel pak koek/chips en choco nodig hebt, dan eet je overdag gewoon niet voldoende lijkt mij...?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:10 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bah zoveel boterhammen op 1 dag zou ik echt niet afkrijgen. Vind dat helemaal niet lekker :p Qua avondeten vind ik het wel makkelijk te doen, alleen als ik 's avonds nog maar 1 pak koekjes ofzo zou mogen zou mijn maag de hele avond geluid maken :p Eet meerdere keren in de week bijna een hele zak chips op in mijn eentje haha het liefst samen met chocola
Ik kan nooit veel tegelijkertijd eten. Zit best snel vol, maar heb dan ook weer heel snel honger. Avond eten is meestal wel 3 lepels groente, stuk vlees en 3/4 aardappels ofzo (aardappels weet ik niet precies dat doe ik op zicht)? Maar anderhalf uur na het eten moet ik alweer iets anders hebben om te eten. Altijd gehad, ik eet iedere twee uur wel iets.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 23:59 schreef Marouska het volgende:
[..]
Als je 's avonds nog een heel pak koek/chips en choco nodig hebt, dan eet je overdag gewoon niet voldoende lijkt mij...?
Ik heb hetzelfde probleem. Kan elk uur eigenlijk wel wat stevigs eten en kom niks aan.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 00:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kan nooit veel tegelijkertijd eten. Zit best snel vol, maar heb dan ook weer heel snel honger. Avond eten is meestal wel 3 lepels groente, stuk vlees en 3/4 aardappels ofzo (aardappels weet ik niet precies dat doe ik op zicht)? Maar anderhalf uur na het eten moet ik alweer iets anders hebben om te eten. Altijd gehad, ik eet iedere twee uur wel iets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |