dat was voor mij de reden om te stoppen daar met mijn gegevens te uploaden. Hier aan het ijsselmeer waait het ook zo goed als altijd en kreeg er commentaar over.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
Awekas.at twijfelt over mijn windgegevens
The administrator has added the following note: There is always strong wind at Holwerd pier. Where is your anemometer mounted. On top of a windcraft plant? Or can you feel it on your skin?
Nu een blockade van 24h op de windmetingen. Lekker dan! terwijl je toch correct meet. Ivp eerst uit te zoeken blocken ze je gewoon
Het leek op allebei...een rolwolk met daarachter een wolkendek die wel massief leek zoals bij de shelf-cloudquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waar leek het het meest op?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rolwolk
http://nl.wikipedia.org/wiki/Shelf_cloud
Aha! Dat zal dan ook wel 1 van redenen zijn dat Julianadorp ook gestopt is, die zit ook wel goed.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 06:49 schreef dimage het volgende:
[..]
dat was voor mij de reden om te stoppen daar met mijn gegevens te uploaden. Hier aan het ijsselmeer waait het ook zo goed als altijd en kreeg er commentaar over.
Mooi om te zien lijkt me, jammer dat er geen foto's zijn.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:10 schreef wobbel het volgende:
[..]
Het leek op allebei...een rolwolk met daarachter een wolkendek die wel massief leek zoals bij de shelf-cloud
Wat een onzin, willen ze accurate gegevens maar wat er niet in hun denkbeelden past komt commentaar op....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 06:49 schreef dimage het volgende:
[..]
dat was voor mij de reden om te stoppen daar met mijn gegevens te uploaden. Hier aan het ijsselmeer waait het ook zo goed als altijd en kreeg er commentaar over.
Wat jammer, laat ze dan eens eerst een keertje komen kijken voordat ze beginnen te blaten dat het niet kan kloppen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha! Dat zal dan ook wel 1 van redenen zijn dat Julianadorp ook gestopt is, die zit ook wel goed.
Ik heb verder nog nooit commetaar gehad, ook niet toen het hier stormachtig waaide aantal maanden terug, snap niet waarom nu wel
Anyway nog geen bericht gehad maar volgens mij moet ik ook maar stoppen.
Wat is er mis mee?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:34 schreef meteo-online het volgende:
Lekkere berekening van de Canadezen...
[ afbeelding ]
Inderdaad, Hirlam model (eerste kaart) komt morgen ook met een aardige hoeveelheid regen. Gfs tweede kaart.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
Wat is er mis mee?
Edit: Of bedoel je op de toon van, Dat ziet er positief uit voor onze tuinen?
Het eerste kaartje wel, tweede kaartje is 48 uurquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:43 schreef Drassss het volgende:
Dat kaartje wat je daar boven laat zien is toch de verwachting voor de komende 84 uur?
Nee oke, dacht dat je dat niet gezien hadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:48 schreef meteo-online het volgende:
[..]
Het eerste kaartje wel, tweede kaartje is 48 uur
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:12 schreef SoldMayor het volgende:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop1uur
er komt een bak water aan
Ja maak hun dat maar eens wijs, daar zijn ze gewoon veel te lui voor.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Wat een onzin, willen ze accurate gegevens maar wat er niet in hun denkbeelden past komt commentaar op....![]()
[..]
Wat jammer, laat ze dan eens eerst een keertje komen kijken voordat ze beginnen te blaten dat het niet kan kloppen.
Jep.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:09 schreef TommyGun het volgende:
Ben benieuwd
Snel 't geld uit Pakistan terughalen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |