Nee, ik zag dat een keer voorbij komen in de sc.quote:
Eh?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, das nog altijd beter dan deo op je brood spuiten.
Wat is de functie van nog harder geluid?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Volgens vrienden is het beeld groter en scherper en het geluid harder.
Doegg, veel plezier alvast!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:59 schreef Mozy het volgende:
Ik ga naar Chai, tot zaterdag iedereen.
En misschien tot morgen Lot![]()
kusjes![]()
![]()
Je hoort minder popcorn medelanders en lachende negerinnen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is de functie van nog harder geluid?
Ik vind het in de bioscoop doorgaans al hard.
De laatste keer dat ik naar de film was, was er in de pauze een negerin die ietsvan 5x keihard DARIO? krijstte.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hoort minder popcorn medelanders en lachende negerinnen?
Nou als dat de extra dimensie is....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je hoort minder popcorn medelanders en lachende negerinnen?
Mehe.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:17 schreef Chai het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik naar de film was, was er in de pauze een negerin die ietsvan 5x keihard DARIO? krijstte.
Ik vind het al heel wat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou als dat de extra dimensie is....
Ik vind pauze juist fijn. Ik krijg kramp van zo lang in een stoel zitten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mehe.![]()
Eindelijk een Pathe in Zaandam, films kijken zonder pauze.
Laat WF het niet horen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:19 schreef Lamon. het volgende:
http://video.f1cd.ru/view/f8fe149db6f395524a99ada1f1c2f7f5/
Je hebt er een paar mapjes en een videocalling eindelijk op gezet en de camera is niet helemaal crap meer, DE DRAMATIEK in dit filmpje..
Met lange films als Inception is het wel een lange zit ja. En dan nog met een liter cola en een bak aan popcorn erbij.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:20 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind pauze juist fijn. Ik krijg kramp van zo lang in een stoel zitten.
Ik heb een IPhone en ben geen Apple hater, maar de dramatiek is te erg, alsof je leven eindelijk compleet is!quote:
?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:26 schreef Broekpaling het volgende:
Ruzie met de matras, probeer het nog te sussen.
Maar die gasten zijn zo breed, daar wil je echt niet tussen.
Zolang je maar niet denkt dat je leven daarna compleet is, en de wereld ineens gekleurder dan ooit is, met geweldige muziek eronder.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:25 schreef Broekpaling het volgende:
Ik denk dat ik toch voor de iPhone 4 ga. Ik ben inferieur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |