De rente is hoger omdat je meer in een keer stort op een nieuwe rekening?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:58 schreef Inu het volgende:
De afwijking bij jou is juist het feit dat je het ziet als keuze en alsnog ervoor kiest om koppig te zijn
Wooh, mn spaargeld is iets meer dan ik dacht, dus de rente is ook veel hogerHeb al een rekening aangevraagd, nu wachten op mn inlog, dan kan ik storten en beginnen met cashen
Uh, het bedrag wat ik krijg door de rente bedoelde ik jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:00 schreef -moppie- het volgende:
[..]
De rente is hoger omdat je meer in een keer stort op een nieuwe rekening?
Ik dacht al dat je dat bedoelde maar je hebt ook van die rekeningen waar je om te beginnen even 25k moet storten en dan vervolgens 4% rente krijgt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Uh, het bedrag wat ik krijg door de rente bedoelde ik ja
Ik heb niet zoveel spaargeld dat ik een echt hoge rente krijgDat is allemaal vanaf 10.000 euro ofzo
Ja, als je zoveel spaargeld hebt doe je er toch wel iets anders mee zou ik denken?...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je dat bedoelde maar je hebt ook van die rekeningen waar je om te beginnen even 25k moet storten en dan vervolgens 4% rente krijgt.
en dan te bedenken dat ik niet eens op jou doeldequote:
Maar hoe is 't nou SQ? Minder pijn, antibioticakuur slaat aan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ik niet eens op jou doelde
Overigens heb ik wel tanden, kiezen is echter een ander verhaal
Ik vond het (her)gebruiken van het woordgedeelte "loze" reden om je post te quotenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en dan te bedenken dat ik niet eens op jou doelde
Overigens heb ik wel tanden, kiezen is echter een ander verhaal
Nee, dan was je vrijgezelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:02 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben wel echt oprecht blij dat niet alle mannen zoals jou zijn.
ja, ja en morgen. gelukkig, dacht op een gegeven moment echt dat ik van een flat ging springenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:07 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Maar hoe is 't nou SQ? Minder pijn, antibioticakuur slaat aan?
Wanneer mag je weer naar de tandarts?
Dat moet je zelf begrijpen. Anders hoor je hier niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:32 schreef Dyll het volgende:
Waarom staat er dan geen DÉ ONZ SC in de TT
Erzähl doch mal.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:34 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat moet je zelf begrijpen. Anders hoor je hier niet.
Omdat friet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:32 schreef Dyll het volgende:
Waarom staat er dan geen DÉ ONZ SC in de TT
faalquote:
faalquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:52 schreef Dyll het volgende:
[..]
Niks faal, in Venlo is het gewoon petat.
bb zijn lego verkocht?quote:
249 potjes?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, mijn overtollige nagellak
zo voel ik me wel...quote:
Vanlo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:52 schreef Dyll het volgende:
[..]
Niks faal, in Venlo is het gewoon petat.
Gelukkig!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:44 schreef Levitation het volgende:
Vakantie was tof en erug warm.Heb echt vet veul brommerts gezien, (bijna) allemaal Honda's.
En de mensen zijn heel aardig, maar wel suicidaal in het verkeer.
Het is constant chaos en drukte en overal brommerts enzo. En ze vervoeren alles op de brommer, hele wasmachines.
En het eten was lekker, alleen is het niet handig om -zoals ik- niet van garnalen en andere kruipers te houden, want daar zijn ze dol op en ze stoppen het liefst overal garnaal in.
Land is mooi en we hebben heel veel gezien en gedaan. Vietnam is echt een aanrader.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Gelukkig!
Ben blij dajje der weer bent!
Alleen achterop. Bij zo'n klein tenger mannetje.quote:
Heb het nageteld en hij bestaat nog uit even veel delen als voor vertrek.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
heeft V. al z'n lichaamsdelen nog?
Nee!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:05 schreef amaranta het volgende:
Had ik al gezegd dat Fabian kei hard kan kruipen
Ja, maar die gratis wifi gaat 2.0mpbs - 1 streepjequote:
Nee natuurlijk niet, die ruikt de vrijheidquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, maar die gratis wifi gaat 2.0mpbs - 1 streepje
Denk dat uploaden heel erg lang gaat duren.
zodra ik back in NL ben ga ik ze voor je opladen
En hij doet al heel veel sta pogingen, op zn knietjes lukt al, een keer zelfs zonder handen
maar hij heeft bijna niks om zich aan op te trekken en de 'box' is van een soort gaas en nietmet spijlen dus het lukt hem niet, maar pogingen genoeg.
Hij wil niks anders meer dan kruipen.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:55 schreef Inu het volgende:Aziaten
![]()
Wij hebben net een koelkast vervoerd achterin mijn autootje, dat is ook ongeveer een brommert![]()
Nu hoeven alleen de kledingkast, de 2 billy's, het bureautje en de stoel nog. Hopelijk kan ik dan de wasmachine e.d. laten staan, de bank gaat naar grof vuil en een meisje mocht van papa het bed overkopen, dus hopelijk komen die vrijdag
Kom niet dichterbij hè?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:17 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, zaterdag over en 6 september sleuteloverdrachtBen ik weer dichter bij Brabant
![]()
bonus?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:04 schreef ArTiC het volgende:
fsck..ik lees de nieuwsbrief die we maandelijks uitgeven en ik ben "medewerker van de maand"
grote smurfquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:08 schreef febster het volgende:
Grote smurf (rode broek, blauwe bodypaint en witte baard) meldt zich! Intro 2010 is een best sletterig jaar.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:04 schreef ArTiC het volgende:
fsck..ik lees de nieuwsbrief die we maandelijks uitgeven en ik ben "medewerker van de maand"
Zal vies koud zijn met dit weer.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:08 schreef febster het volgende:
Grote smurf (rode broek, blauwe bodypaint en witte baard) meldt zich! Intro 2010 is een best sletterig jaar.
ik ben de eerste niet-directeurquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bonus?maar ja, met zoveel collega's als jij hebt loop je dat risico al snel
De duitse herder blaft wel maar bijt niet, heb hem deze week 3 dingen gevraagd en hij heeft het allemaal al geregeldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:12 schreef Juup© het volgende:
[..]
![]()
Daar zal de "nwe" directeur het vast niet mee eens zijn
12 maanden per jaar... Dus een jaar en drie maanden roulatie. Of werkt dat daar niet zo?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ben de eerste niet-directeur
en we hebben over alle BV's verspreid toch 15 man
ik denk wel langer want er komt weer wat bijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
12 maanden per jaar... Dus een jaar en drie maanden roulatie. Of werkt dat daar niet zo?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:15 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De duitse herder blaft wel maar bijt niet, heb hem deze week 3 dingen gevraagd en hij heeft het allemaal al geregeld
Hoe is het met de kiespijn?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
12 maanden per jaar... Dus een jaar en drie maanden roulatie. Of werkt dat daar niet zo?
Ik kijk regelmatig Dog Whisperer op NGCquote:
Hij kan goed met honden omgaan iig.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig Dog Whisperer op NGC
[ afbeelding ]
Wat een held is deze man
caesar en zijn hond daddyquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig Dog Whisperer op NGC
[ afbeelding ]
Wat een held is deze man
idd...echt verbazingwekkend somsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:21 schreef Juup© het volgende:
[..]
Hij kan goed met honden omgaan iig.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja goed, medicijn slaat gelukkig snel aan!
Geen stank meer?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja goed, medicijn slaat gelukkig snel aan!
oh...thnx voor het antwoordquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:25 schreef -moppie- het volgende:
Moggel!
Vandaag is de dag, dat waarschijnijk SQ's kies eruit mag.....
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh...thnx voor het antwoord
RIP aan de nabestaanden van SQ's kies![]()
Meteen een kroon laten zetten. Wat ze nu maken moet over vijf jaar toch vervangen worden door een kroon.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:28 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, we gaan eerst proberen de kies te redden!
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:28 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, we gaan eerst proberen de kies te redden!
een goudenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Meteen een kroon laten zetten. Wat ze nu maken moet over vijf jaar toch vervangen worden door een kroon.
Kassaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Meteen een kroon laten zetten. Wat ze nu maken moet over vijf jaar toch vervangen worden door een kroon.
ja?quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:31 schreef ArTiC het volgende:
zo...cafe bar maar eens bellen...de koffieautomaat moet worden ontkalkt maar nergens staat hoe je dat doet
Nee, ze mailen nu de beschrijvingquote:
Is Daddy dood?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd...echt verbazingwekkend soms![]()
"stay calm and assertive"![]()
Zijn eigen pitbull is/was ook zo gaaf...Daddy![]()
helaas dit jaar overleden.
ja, begin dit jaar overledenquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
die 300 krijg ik vergoed, die 600 nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nu 300 uitgeven en over 5 jaar 600 euro is beter idd.
Ieder jaar 150 betalen dan maar. Ben je over 32 of 28 jaar klaar.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die 300 krijg ik vergoed, die 600 niet
Maar goed, 25% van 600 is nog maar 150 en dat heb ik wel over voor een pijnvrij-garantie
Noh! Als het zo ver moet komen is het rendabeler om meteen een prothese te nemenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ieder jaar 150 betalen dan maar. Ben je over 32 of 28 jaar klaar.
Met een kroon ook.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:56 schreef r8ality het volgende:
Implantaat geen optie? Kost iets meer maar ben je er meteen vanaf.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:57 schreef r8ality het volgende:
En nee Juup, Inu gaat niet samenwonen met mij. Dat zou namelijk in een perfecte wereld wel gebeuren maar dat is het niet bepaald he.
Die leg je dan iedere avond op je nachtkastje.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Noh! Als het zo ver moet komen is het rendabeler om meteen een prothese te nemen
je hebt humorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:57 schreef r8ality het volgende:
En nee Juup, Inu gaat niet samenwonen met mij. Dat zou namelijk in een perfecte wereld wel gebeuren maar dat is het niet bepaald he.
in een bakkie op de wastafelquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:59 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Die leg je dan iedere avond op je nachtkastje.
* Trekt roze bril van Inu's bakkesquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:01 schreef Inu het volgende:
Wat een activiteit op de vroege ochtend
Mijn wereld is wel perfectEn ik wil niet in achteraf Eindhoven wonen
naast de buttplug inderdaadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:02 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik moet opeens ergens aan denken.![]()
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nu 300 uitgeven en over 5 jaar 600 euro is beter idd.
Nee joh, dat is goedquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
* Trekt roze bril van Inu's bakkes
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:57 schreef r8ality het volgende:
Dat kost een beetje veel meer (weet er alles vanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:56 schreef r8ality het volgende:
Implantaat geen optie? Kost iets meer maar ben je er meteen vanaf.
gefikstquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee joh, dat is goedAl dat negatieve realistische altijd maar
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:09 schreef Juup© het volgende:
De tunnel naar de kattenbak in de achtertuin is nu waterdicht gemaakt (katten liepen natte poten binnen als het inregende) en heb er op verzoek van de vrouw gelijk twee raampjes in gemaakt zodat de katten wat kunnen zien
Mooi zo. Al zou mijn wereld zonder sex voor het huwelijk niet zo leuk zijn, maar goed dat ben ik.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:09 schreef Inu het volgende:
[..]Mijn wereld is erg leuk op het moment
psst evi, kijk es wat papa voor je gejat heeftquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:08 schreef Juup© het volgende:
Zooo, even 8 Nijntje DVD's aan het downloaden
Ik ook nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:01 schreef Inu het volgende:
Wat een activiteit op de vroege ochtend
Mijn wereld is wel perfectEn ik wil niet in achteraf Eindhoven wonen
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:09 schreef Juup© het volgende:
De tunnel naar de kattenbak in de achtertuin is nu waterdicht gemaakt (katten liepen natte poten binnen als het inregende) en heb er op verzoek van de vrouw gelijk twee raampjes in gemaakt zodat de katten wat kunnen zien
Je kunt nog genoeg andere dingen doenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
Mooi zo. Al zou mijn wereld zonder sex voor het huwelijk niet zo leuk zijn, maar goed dat ben ik.
Downloaden magquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
psst evi, kijk es wat papa voor je gejat heeft
Kattenbak op het riool aansluiten is niet slim, zal erg verstopt raken dat riool.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik las laatst ook ergens mensen die hun kattenbak op het riool hadden aangesloten
[..]
Je kunt nog genoeg andere dingen doen![]()
Was het geen grapje van Juup?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik las laatst ook ergens mensen die hun kattenbak op het riool hadden aangesloten
[..]
Heb ik iets gemist, is de seks in de ban?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:11 schreef Inu het volgende:
[..]
[..]
Ben je op de zaak?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:11 schreef FUFR het volgende:
[..]
psst evi, kijk es wat papa voor je gejat heeft
quote:
nee thuisquote:
*meeleestquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, is de seks in de ban?
Juup, een grapje?quote:
Schijnbaarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist, is de seks in de ban?
denk het niet, beetje thuis werken en tegen avond naar camping..quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik geloof het overigens niet. Gaan samenwonen, maar dan niet meer neuken! uhuh
Dat is die wijk waar Milly is vermoordquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:17 schreef FUFR het volgende:
http://www.funda.nl/koop/dordrecht/huis-47889080-schuilenburg-67
165K!
nadeel: tuin is omgespit..
Omdat je net deed alsof het waar was, doe dat dan ook nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:18 schreef Inu het volgende:
[..]Waarom zouden we dat in godsnaam doen? (ja, misschien in godsnaam...)
Tuurlijk is seks niet in de banJe 'kennen' me toch
Wel wat voor bb:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:17 schreef FUFR het volgende:
http://www.funda.nl/koop/dordrecht/huis-47889080-schuilenburg-67
165K!
nadeel: tuin is omgespit..
quote:Goed onderhouden 2-laagse hoekwoning (type "lego")
Ik ging mee in Juups belevingswereldquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Omdat je net deed alsof het waar was, doe dat dan ook niet
Neem je het ons echt kwalijk dat we even dachten dat het echt zo was, gezien J.'s achtergrond?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, als je een groter huis wilt kun je er nog een blokje bijzetten
ja, dit is weer serieus...
Nu gaat ze ook elke avond naar het kleine huis op de prairie kijken terwijl ze piepers jastquote:
Niet?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oh...
Maar daar gebruik ik mijn tanden heul niet bij
Zou toch een beetje vreemd zijn, eerst lekker alles doen waar je zin in hebt en dan ineens volgens het boekje gaan leven?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neem je het ons echt kwalijk dat we even dachten dat het echt zo was, gezien J.'s achtergrond?
Doe je dat niet dan?quote:
BB zou het wel diggen denk ikquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Zou toch een beetje vreemd zijn, eerst lekker alles doen waar je zin in hebt en dan ineens volgens het boekje gaan leven?Zo is Job ook niet trouwens
Maar het klinkt zo ongelooflijk met die blokken, daarom zette ik het erbij
Schijnbaar was die serie met die vrouwelijke dokter in het wilde westen ook heel popi onder de refo-bevolkingquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu gaat ze ook elke avond naar het kleine huis op de prairie kijken terwijl ze piepers jast
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij wel? Lekker de kaasrandjes er af knagen?
McLeods Daughters? Of...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:29 schreef Inu het volgende:
[..]
Schijnbaar was die serie met die vrouwelijke dokter in het wilde westen ook heel popi onder de refo-bevolking
Weet ik, daarom ging ik er ook in meequote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:30 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij poste enige topics geleden dat jij niet aan sex voor het huwelijk deed
Nee, dat mens met die hele lange haren...quote:
Uh. Geen ideeeeequote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Weet ik, daarom ging ik er ook in mee
[..]
Nee, dat mens met die hele lange haren...
Aah, gevond! http://www.crazyabouttv.com/drquinn.htmlquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:32 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Uh. Geen ideeeee
Maar goed, als refo's het tof vinden, vind ik het meestal kut
Precies, sinds ik niet meer snoep moet ik toch iets...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jij wel? Lekker de kaasrandjes er af knagen?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:33 schreef Inu het volgende:
[..]
Aah, gevond! http://www.crazyabouttv.com/drquinn.html
Ach joh, straks trouwen en kindjes krijgen en thuis zitten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
heel erg on-refo, een werkende vrouw!
Maar ze zal wel niet getrouwd zijn en haar leven aan God wijden verder, dan mag het.
Nee, schijnbaar heeft ze drie kinderen geadopteerdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ach joh, straks trouwen en kindjes krijgen en thuis zitten.
DUIVELSE KETTERquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:42 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, schijnbaar heeft ze drie kinderen geadopteerd![]()
Om precies te zijn:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Weet ik, daarom ging ik er ook in mee
[..]
Nee, dat mens met die hele lange haren...
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Een kind krijgen zonder te trouwen?Ik doe niet aan seks voor het huwelijk
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu gaat ze ook elke avond naar het kleine huis op de prairie kijken terwijl ze piepers jast
Maria kreeg geen vieze negerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:49 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Precies, net zoiets als Maria, niet neuken maar wel een kind krijgen!
nee die is DJ net als FUFRquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel ik denk dat jezus wel een neger was. En maria dus ook.
Of God is een neger.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:56 schreef Stormqueen het volgende:
hoewel ik denk dat jezus wel een neger was. En maria dus ook.
Of God is een DJ.
Ik begin het idee te krijgen dat je een affaire met FUFR hebt...quote:
ik ga ff keihard chillenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
wil die ook matties wordne op facebook? Wiekiewiekiewiekie!
Laat het denken maar aan andere over.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik begin het idee te krijgen dat je een affaire met FUFR hebt...
andere wat?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Laat het denken maar aan andere over.
oh, jullie doen aan partnerruil, ook goedquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
laat grammatica maar aan anderen overquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh, jullie doen aan partnerruil, ook goed
relax..ze hebben geen full HD 1080p steadyshot 80miljoen megapixel cameraquote:
ik weet al wat ik heute abend eetquote:
ja...maar jij weet ook al wat je over 3 weken eetquote:
je bent al een klein gebakje wheheheheh!!!!111!!!!!111einzquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:07 schreef Juup© het volgende:
Straks gebak halen voor bezoek, zal voor mezelf maar een klein gebakje meenemen
Zeg moppie, log es ff onder je eigen account inquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Met prei, mais, taugeh en selderie?
Nee, dat wordt wel pas op de dag zelf besloten hier (of 1 avond van te voren).quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...maar jij weet ook al wat je over 3 weken eet
Check lengte: 189 cm ongeveer.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je bent al een klein gebakje wheheheheh!!!!111!!!!!111einz
idd. wij zijn heel goed in staat platonisch met elkaar om te gaan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:00 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg moppie, log es ff onder je eigen account in
Ik was het nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zeg moppie, log es ff onder je eigen account in
mais en selderie in de nasi?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:08 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Met prei, mais, taugeh en selderie?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:12 schreef FUFR het volgende:
alhoewel, zo'n lekkere rossige boy als Colt..
zo'n bottenzak? Dat batst toch niet lekker manquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:12 schreef FUFR het volgende:
alhoewel, zo'n lekkere rossige boy als Colt..
oh ja het is zondag,quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:16 schreef r8ality het volgende:
Ik realiseer me ineens dat ik al 2 platonische relaties gehad heb en 1 neukrelatie..
Campinganarchiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:16 schreef FUFR het volgende:
camping: ja tent mag mits op uw eigen plaats en niet bij buren.
wij: eh, de buren zijn er de hele dag gewoon bij hoor, kom ook es uit je receptiehok, dan weet je meer wat er speelt.
laatst hadden anderen een speelmiddag voor de kinderen georganiseerd.
camping: dat mag niet!
Ik stap wel in de wagen om het te halen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:16 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat hoort er heul niet in man![]()
Jij maakt nasi vanavond??
met extra mei wah mais!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik stap wel in de wagen om het te halen.
in de nasi van de chinees zit ook geen mais en selderie.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:18 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik stap wel in de wagen om het te halen.
Bij Oriental echt wel!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
in de nasi van de chinees zit ook geen mais en selderie.
ik denk dat coltz in de war is met die mexicaanse rijstquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:19 schreef -moppie- het volgende:
[..]
in de nasi van de chinees zit ook geen mais en selderie.
Is ze al drie weken niet meer thuis geweest?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:19 schreef FUFR het volgende:
Colt, vrouw wil een dagje naar huis, want <insert kutsmoes om naar de snorfiets te kijken>
Neen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat coltz in de war is met die mexicaanse rijst
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:16 schreef r8ality het volgende:
Ik realiseer me ineens dat ik al 2 platonische relaties gehad heb en 1 neukrelatie..
yep, nu wil ze naar huis om "eh ja, gewoon even thuis te dingesen"quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:20 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Is ze al drie weken niet meer thuis geweest?
lachen zegquote:
je verkoopt je lak voor 3x de nieuwprijs?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:23 schreef Stormqueen het volgende:
marktplaatsik heb het helemaal gevonden hoor!
*knippert nog een keer met ogenquote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:24 schreef ColtZ40 het volgende:
*zoeken gaat naar 80cc en 15mm carburateur
Nee, dat lukt me nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je verkoopt je lak voor 3x de nieuwprijs?
Nee..vind het gewoon bijzonder flauw en makkelijk scoren.quote:
2x dan?quote:
miewiewieuwquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee..vind het gewoon bijzonder flauw en makkelijk scoren.
nee ik maak er geen winst op.quote:
Hij geeft zelf het voorzetje.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee..vind het gewoon bijzonder flauw en makkelijk scoren.
je alarm gaat afquote:
Dan kan je niet meer stoer doen tegen kassabakvisjes dat je 250 potjes hebtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee ik maak er geen winst op.
Maar ik heb tientallen potjes die ik niet zal gebruiken, en dan is verkopen toch wel zo fijn!
Mensen diequote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:38 schreef r8ality het volgende:
Mensen die op MP kijken voor vernaggellak.
probeer eens te scoren met een omhaal ipv met een intikkertjequote:
* zakdoek geeft.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
probeer eens te scoren met een omhaal ipv met een intikkertje
zet die tv es uitquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:41 schreef FUFR het volgende:
aha! de pro comfort ob glijdt er makkelijk in, ook op moeilijke dagen.
doe eens niet zo janken jongen, als je er zo'n moeite mee hebt, stel je dan anders op en probeer eens te scoren......quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
probeer eens te scoren met een omhaal ipv met een intikkertje
ze kan zichzelf wel verdedigen, ze is oud en Fries genoeg daarvoorquote:
Draait daar het leven om?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
doe eens niet zo janken jongen, als je er zo'n moeite mee hebt, stel je dan anders op en probeer eens te scoren......
quote:
Mensenquote:
En dat lukt niet met veel werken, achter de computer zitten en darten in een bruin mannen cafe.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
doe eens niet zo janken jongen, als je er zo'n moeite mee hebt, stel je dan anders op en probeer eens te scoren......
die zakdoek was voor jou...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze kan zichzelf wel verdedigen, ze is oud en Fries genoeg daarvoor
je doet teveel aannames omdat ik een bepaald imago in je ogen heb....als er 1 ding is wat ik niet hier zou vertellen is het wel of en wanneer ik dates etc heb...puur alleen al om het huilliegedrag van bepaalde mensen hier.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:42 schreef -moppie- het volgende:
[..]
tenzij je op bruine mannen valt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En dat lukt niet met veel werken, achter de computer zitten en darten in een bruin mannen cafe.
Als je er niet mee zou zitten zou je hier nu ook geen huillie doen!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je doet teveel aannames omdat ik een bepaald imago in je ogen heb....als er 1 ding is wat ik niet hier zou vertellen is het wel of en wanneer ik dates etc heb...puur alleen al om het huilliegedrag van bepaalde mensen hier.
ah, dus je neukt wel!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je doet teveel aannames omdat ik een bepaald imago in je ogen heb....als er 1 ding is wat ik niet hier zou vertellen is het wel of en wanneer ik dates etc heb...puur alleen al om het huilliegedrag van bepaalde mensen hier.
Je weet zelf dat we trots op je zouden zijn als een date hebt.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vieze negrofiel!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:44 schreef FUFR het volgende:
[..]
tenzij je op bruine mannen valt.
op zich ook niets mis mee.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je weet zelf dat we trots op je zouden zijn als een date hebt.
Waarom maak jij voor de 800ste keer zo'n opmerking tegen r8 of mij?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:45 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Als je er niet mee zou zitten zou je hier nu ook geen huillie doen!
beetje maarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:43 schreef r8ality het volgende:
En inderdaad, mijn post was wel een beetje een voorzetje.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
rossige negers moeten het dus zijn voor FUFR.
Zie post R8quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waarom maak jij voor de 800ste keer zo'n opmerking tegen r8 of mij?
Ik vraag jou toch ook niet waarom jij voor de 800-ste keer insinueert dat ik iets met FUFR zou doen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Waarom maak jij voor de 800ste keer zo'n opmerking tegen r8 of mij?
zit jij er soms mee dat wij niet genoeg seks zouden hebben?
niet met elkaar he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |