Echt waar?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:07 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb ze ook herontdektMn ouders hadden altijd zo'n grote pot in de koelkast staan en als je dan wat wilt snacken is een augurk echt perfect, dus heb ze laatst ook weer eens gekocht
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:18 schreef Blueman het volgende:
[..]
Echt waar?
Kwam er laatst achter op Discoverychannel hoe ze gemaakt worden.
Zijn gewoon komkommers
genoteerd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ben er toevallig net een aan het eten, maar als het daar vanaf moet hangen ben ik al jaren zwanger.
Ik heb een augurkverslaving
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:48 schreef Inu het volgende:
Ik heb dit weekend een vest gekocht bij de H&M, met knopen aan de bovenkant en dan zo wat strakker onder mn tieten en de onderkant gewoon los, erg leuk vond ik. Doe ik hem net aan, issie van de MAMA collectie
Ja, als de onderkant niet dicht hoeft kan er wel een dikke buik onder ja
Betwijfel hetquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:25 schreef FUFR het volgende:
Ik denk dat Inu binnen enkele maanden op jong is geskupt, zoals we dat hier zo liefdevol noemen.
Rustig aan inderdaad, je hebt toch nog alle tijd....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:28 schreef Inu het volgende:
[..]
Betwijfel hetIk ga echt geen kind krijgen als ik alleen een jaarcontract heb en Job nog iig 2 jaar moet studeren
En trouwens, we gaan nu eerst samenwonen, eerst dat avontuur overleven
Een goede testquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:28 schreef Inu het volgende:
En trouwens, we gaan nu eerst samenwonen, eerst dat avontuur overleven
waarom rustig aan?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Rustig aan inderdaad, je hebt toch nog alle tijd....
Dromquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:29 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Rustig aan inderdaad, je hebt toch nog alle tijd....
Een kind krijgen zonder te trouwen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom rustig aan?
je kan ook gewoon vlot achter elkaar samenwonen, kind krijgen, trouwen en weer scheiden...heb je het alvast achter de rug.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom rustig aan?
je kan ook gewoon vlot achter elkaar samenwonen, kind krijgen, trouwen en weer scheiden...heb je het alvast achter de rug.
uhuhquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Een kind krijgen zonder te trouwen?Ik doe niet aan seks voor het huwelijk
is meer iets voor jouquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
waarom rustig aan?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Niemand hier trapt nog in jouw preutse schijnvertoning hoor...ranzig wijfquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:31 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat kan toch niet als je geen vrouw zo gek krijgt dat ze met je gezien wil worden gekkiequote:
nou nou nou! Neukberin okee, maar ranzig wijf?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niemand hier trapt nog in jouw preutse schijnvertoning hoor...ranzig wijf
Doe dan gewoon eens normaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat kan toch niet als je geen vrouw zo gek krijgt dat ze met je gezien wil worden gekkie
neukberin?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou nou nou! Neukberin okee, maar ranzig wijf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |