Doet dat. UPC had een storing merkte ik, de DNS servers waren niet bereikbaar en wij hadden dus geen internet.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:19 schreef ArTiC het volgende:
ik trek nog een half litertje uit de koelkast enk ik
goh...dat had UPC 10 jaar geleden toen ik nog chello had ook regelmatigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:33 schreef Juup© het volgende:
[..]
Doet dat. UPC had een storing merkte ik, de DNS servers waren niet bereikbaar en wij hadden dus geen internet.
Ik heb er tot vandaag nog geen last van gehad in al die jaren bij UPC.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:34 schreef ArTiC het volgende:
[..]
goh...dat had UPC 10 jaar geleden toen ik nog chello had ook regelmatig
ik na een tijdje ook niet meer omdat ik de DNS servers van XS4all had ingesteld op mijn netwerkkaartquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik heb er tot vandaag nog geen last van gehad in al die jaren bij UPC.
Als het vaker voor gaat komen doe ik dat ook, ik ga denk ik het secundaire DNS adres server dinges veranderen van UPC naar bv XS4ALL.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik na een tijdje ook niet meer omdat ik de DNS servers van XS4all had ingesteld op mijn netwerkkaart
idd..weet niet of dat nog kan alsa je geen xs4all lid bent...maar dan neem je een anderequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:38 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als het vaker voor gaat komen doe ik dat ook, ik ga denk ik het secundaire DNS adres server dinges veranderen van UPC naar bv XS4ALL.
Ik probeer gewoon van alles uit, ik heb nog een account bij Wish/Tiscali/Telfort en die kan ik ook wel pakken om te testen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:39 schreef ArTiC het volgende:
[..]
idd..weet niet of dat nog kan alsa je geen xs4all lid bent...maar dan neem je een andere
ik ook...bier, whisky, wodka, wijn, etcquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik probeer gewoon van alles uit, ik heb nog een account bij Wish/Tiscali/Telfort en die kan ik ook wel pakken om te testen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 00:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook...bier, whisky, wodka, wijn, etc
shoarma, kebab, doner, gyros, etcquote:
gezelligquote:
kleine dopneusje?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Hoe is het met je kleine dopneusje? Het is al echt een hele meid aan het worden he?
Nee hoor, over een jaar of 5 hopelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
kleine dopneusje?
dat is vrouwen-met-rammelende-eierstokken-taal
waar kunnen we wedden?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
Teamlead is terug, ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze de nieuwe ligt te wurgen
Gaat heerlijk met de kleine druktemaakster, groeit goed e.d..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:05 schreef Inu het volgende:
[..]
Hoe is het met je kleine dopneusje? Het is al echt een hele meid aan het worden he?
is het al gebeurd?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
Teamlead is terug, ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze de nieuwe ligt te wurgen
Ik dacht dat jij een nieuwe lease auto kreeg?quote:
Alles duurt lang bij onsquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:13 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij een nieuwe lease auto kreeg?
Ik zie nog steeds je auto zonder antenne staan...
correctquote:
Steeds meer aanwijzingen dat je toch echt wel erover nadenktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:48 schreef Inu het volgende:
Ik heb dit weekend een vest gekocht bij de H&M, met knopen aan de bovenkant en dan zo wat strakker onder mn tieten en de onderkant gewoon los, erg leuk vond ik. Doe ik hem net aan, issie van de MAMA collectie
Ja, als de onderkant niet dicht hoeft kan er wel een dikke buik onder ja
Ja, mn onderbewustequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:50 schreef Blueman het volgende:
[..]
Steeds meer aanwijzingen dat je toch echt wel erover nadenkt![]()
RIP aan de nabestaandenquote:
nou nou wat een taalgebruikquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:48 schreef Inu het volgende:
Ik heb dit weekend een vest gekocht bij de H&M, met knopen aan de bovenkant en dan zo wat strakker onder mn tieten en de onderkant gewoon los, erg leuk vond ik. Doe ik hem net aan, issie van de MAMA collectie
Die collectie hangt toch in een aparte hoekquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:48 schreef Inu het volgende:
Hier in Dordrecht is de overgang niet zo duidelijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Die collectie hangt toch in een aparte hoek
-moppie- shopt ook in dat hoekje dusquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Die collectie hangt toch in een aparte hoek
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Hier in Dordrecht is de overgang niet zo duidelijk
Volgens mij hangt er hier in Eindhoven zo'n grote tekst ergens in dat bepaalde deel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:59 schreef Inu het volgende:
[..]
Hier in Dordrecht is de overgang niet zo duidelijk
trek in augurk?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:01 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Volgens mij hangt er hier in Eindhoven zo'n grote tekst ergens in dat bepaalde deel.
En nee, ik shop daar niet
Ben er toevallig net een aan het eten, maar als het daar vanaf moet hangen ben ik al jaren zwanger.quote:
Ik heb ze ook herontdektquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ben er toevallig net een aan het eten, maar als het daar vanaf moet hangen ben ik al jaren zwanger.
Ik heb een augurkverslaving
Android, helden OSquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |