Hmm misschienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Same.Als schrale troost drink ik cherry coke.
Zouden ze het bij de macro hebben? Sinds kort hebben wij een pas.
Ik weetquote:
Misschien niet hier nee..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee hoor, dat heb ik niet gezegd. Lees maar terug.
Hij heeft respect gegeven aan Chai.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb alleen verteld dat jijprivé informatie heeft doorgestuurd naar Otis & Co en dat jij zomaar respect hebt lopen geven op een bepaald iemand.
Heb je enig idee hoeveel respect ik geef op hyves aan meidenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb alleen verteld dat jijprivé informatie hebt doorgestuurd naar Otis & Co en dat jij zomaar respect hebt lopen geven op een bepaald iemand.
Oja, ik heb het er op tinychat over gehad. En alleen over dat verraad van Rv.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Misschien niet hier nee..
[ afbeelding ]
DITquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:45 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zie deze rat vies stoken dan terwijl lot allang heeft uitgelegd waarom dat niet meer zo is.
Maar waar moet ik dan terug lezen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oja, ik heb het er op tinychat over gehad. En alleen over dat verraad van Rv.
OMG ja.. Dat was ook zo lekker!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:51 schreef Sok. het volgende:
Dqod, dronk jij vroeger ook wel eens Fanta Pomelo?
Neemt niet weg dat ik dat niet chill vind. En dat is ook het enige wat ik heb gezegd, als iemand daarop besluit jou te verwijderen, dan is dat niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:51 schreef reetveter het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoeveel respect ik geef op hyves aan meiden. Is maar 2 bier voor nodig
.
Oh dat weet ik niet maar bedoelde dat je het wsl ook niet hier tegen haar gezegd had.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:51 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oja, ik heb het er op tinychat over gehad. En alleen over dat verraad van Rv.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
OMG ja.. Dat was ook zo lekker!!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Alles voor geld. Nouja, bijna alles.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hmm misschien
Stuur je ook ff wat naar mij dan? Maak ik wel geld over
Cherry coke is ook lekker trouwens
Je hebt dingen die ik je in vertrouwen hebt gegeven doorgestuurd naar anderen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:51 schreef reetveter het volgende:
Ik heb niet eens lopen kutten. Maar misschien in de toekomst dan.
Wat niet dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alles voor geld. Nouja, bijna alles.
Wat als ik stop met FOK!en dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:53 schreef L0t.. het volgende:
Maar stop deze discussie maarik voeg nooit meer FOK!kers toe
Nee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
Japsnars heeft een nieuwe chimeid op het oog?
Jij bent degene die mij heeft lopen fucken. Het enige wat ik gedaan heb is verteld wat er is gebeurdquote:
Hou toch op johquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je hebt dingen die ik je in vertrouwen hebt gegeven doorgestuurd naar anderen.
Nee, jij dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:53 schreef Broekpaling het volgende:
Japsnars heeft een nieuwe chimeid op het oog?
Bij de makro hebben ze geen pomelo, iig niet bij onsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Same.Als schrale troost drink ik cherry coke.
Zouden ze het bij de macro hebben? Sinds kort hebben wij een pas.
Pomelo? Wat de neuk?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
Bij de makro hebben ze geen pomelo, iig niet bij ons
WANT ANDERS HE?!?!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:55 schreef Mozy het volgende:
Maar Lot, als je wil dat ik morgen aardig tegen je doe. Zal je toch echt me moeten toevoegen op hyves.
Dit ging nog over vanille cola u_uquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:55 schreef Devvie het volgende:
[..]
Bij de makro hebben ze geen pomelo, iig niet bij ons
*giggle*quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Noua...euh...dingen....mompel
Gast, ik heb niemand anders die link gestuurd. Of heel misschien Sat, maar jij bent degene die het naar Otis had gestuurd die vervolgens doodleuk haar naam hier ging lopen postenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hou toch op joh. Die dingen hadden anderen net zo goed. Maar hou maar op. Anders blijf ik stoken
.
Later pasquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
ohik dacht dat het daar over ging
Ze zijn gewoon eindelijk goed bezig. En als Ajax wint, dan is dat goed voor het volledig Nederlands voetbalquote:
Ik ben er anders zelf achtergekomen. Niemand heeft mij een link gestuurd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gast, ik heb niemand anders die link gestuurd. Of heel misschien Sat, maar jij bent degene die het naar Otis had gestuurd die vervolgens doodleuk haar naam hier ging lopen posten
Mehquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:58 schreef Devvie het volgende:
[..]
Vanille hebben ze ook niet daardus had ik toch gelijk
Ohquote:
Mijn vader heeft facebook.quote:
Jij hebt mijn eigen gegevens waarmee je het kon vinden. Gegevens die Otis in ieder geval niet had.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben er anders zelf achtergekomen. Niemand heeft mij een link gestuurd.
Ik heb geen foto;s gekeken op je hyves, en nu kan ik ze niet meer zien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh![]()
Maarre, moos, jij hebt toch wel eens de foto's op m'n hyves gezien, dus dan weet je ook hoe m'n vriend eruit ziet
Je vader is een eckte eckte baas?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn vader heeft facebook.
Mijnes ook, ik vind dat zo erg he.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het enige wat ik wist was je hyves, haar naam heb je hier zelf ooit gepost volgens mijquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt mijn eigen gegevens waarmee je het kon vinden. Gegevens die Otis in ieder geval niet had.
Dan is hij dus een eckte ecktequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, en het ging niet over 'haar' maar die vriendin van haar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het enige wat ik wist was je hyves, haar naam heb je hier zelf ooit gepost volgens mij
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je vader is een eckte eckte baas?
Ik heb ook facebook
Ik ook, concurrentie bekijken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil ook weten hoe je vriend er uit ziet
Die is netzo fijn, die heeft me ook al toegevoegd op msn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, en het ging niet over 'haar' maar die vriendin van haar.
Ja, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijnes ook, ik vind dat zo erg he.![]()
![]()
Ik maak er geen gebruik meer van, dus ik ook niet denk ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmpf ja?
Ik heb geen facebook, dus ik ben geen baas.
Oh, ik weet helemaal niks over de vriendin van "haar"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, en het ging niet over 'haar' maar die vriendin van haar.
Semi.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik maak er geen gebruik meer van, dus ik ook niet denk ik
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die is netzo fijn, die heeft me ook al toegevoegd op msn.
Dat doet me toch wel deugdquote:
Sowieso. Zwoegen in kolenmijnen is geen pretje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het leven van een jongen is moeilijk
wat is wat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:04 schreef reetveter het volgende:
hahah gelijk pm's van iedereen wat is dit
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:04 schreef reetveter het volgende:
hahah gelijk pm's van iedereen wat is dit
De sc is net een voedselbank.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:04 schreef Dqod het volgende:
Appeltaart, brownies, vanille cola en fanta pomelo.. Ik wacht vol smart
Echt eh.. Of een marktplaats.. Er wordt flink onderhandeld..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De sc is net een voedselbank.
Veemarkt zou ook nog kunnen, inclusief vleeskeuringen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh.. Of een marktplaats.. Er wordt flink onderhandeld..
Echt he.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
waarom de naam van mijn vriendin hier posten dan
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Veemarkt zou ook nog kunnen, inclusief vleeskeuringen.
Klara?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
waarom de naam van mijn vriendin hier posten dan
Nee maar het is wel een goeie film.quote:
Jongenskonten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |