Ohquote:
Mijn vader heeft facebook.quote:
Jij hebt mijn eigen gegevens waarmee je het kon vinden. Gegevens die Otis in ieder geval niet had.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:58 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben er anders zelf achtergekomen. Niemand heeft mij een link gestuurd.
Ik heb geen foto;s gekeken op je hyves, en nu kan ik ze niet meer zien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Oh![]()
Maarre, moos, jij hebt toch wel eens de foto's op m'n hyves gezien, dus dan weet je ook hoe m'n vriend eruit ziet
Je vader is een eckte eckte baas?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn vader heeft facebook.
Mijnes ook, ik vind dat zo erg he.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het enige wat ik wist was je hyves, haar naam heb je hier zelf ooit gepost volgens mijquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:00 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt mijn eigen gegevens waarmee je het kon vinden. Gegevens die Otis in ieder geval niet had.
Dan is hij dus een eckte ecktequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, en het ging niet over 'haar' maar die vriendin van haar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het enige wat ik wist was je hyves, haar naam heb je hier zelf ooit gepost volgens mij
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je vader is een eckte eckte baas?
Ik heb ook facebook
Ik ook, concurrentie bekijken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:00 schreef Crack_ het volgende:
Ik wil ook weten hoe je vriend er uit ziet
Die is netzo fijn, die heeft me ook al toegevoegd op msn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, en het ging niet over 'haar' maar die vriendin van haar.
Ja, ik weet niet zo goed wat ik ervan moet vinden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:00 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijnes ook, ik vind dat zo erg he.![]()
![]()
Ik maak er geen gebruik meer van, dus ik ook niet denk ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hmpf ja?
Ik heb geen facebook, dus ik ben geen baas.
Oh, ik weet helemaal niks over de vriendin van "haar"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, en het ging niet over 'haar' maar die vriendin van haar.
Semi.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik maak er geen gebruik meer van, dus ik ook niet denk ik
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:02 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die is netzo fijn, die heeft me ook al toegevoegd op msn.
Dat doet me toch wel deugdquote:
Sowieso. Zwoegen in kolenmijnen is geen pretje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het leven van een jongen is moeilijk
wat is wat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:04 schreef reetveter het volgende:
hahah gelijk pm's van iedereen wat is dit
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:04 schreef reetveter het volgende:
hahah gelijk pm's van iedereen wat is dit
De sc is net een voedselbank.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:04 schreef Dqod het volgende:
Appeltaart, brownies, vanille cola en fanta pomelo.. Ik wacht vol smart
Echt eh.. Of een marktplaats.. Er wordt flink onderhandeld..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De sc is net een voedselbank.
Veemarkt zou ook nog kunnen, inclusief vleeskeuringen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Echt eh.. Of een marktplaats.. Er wordt flink onderhandeld..
Echt he.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
waarom de naam van mijn vriendin hier posten dan
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Veemarkt zou ook nog kunnen, inclusief vleeskeuringen.
Klara?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
waarom de naam van mijn vriendin hier posten dan
Nee maar het is wel een goeie film.quote:
Jongenskonten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |