België, daar heb je pas lekkere en je krijgt daar een normale portie.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die kleffe zooi die je bij de mac krijgt noem ik friet waar ik ook ben in het land

.... Maar..................quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ze noemt een leeftijdscategorie waar je je nu op moet richten.

Hahahahquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er was trouwens wel een programma over buren bemiddeling waar dit onderwerp aanleiding was voor een fikse ruzie.
Zegt die vrouw van het seksende stel: ja dan doen ze toch oordopjes in?
Ehm...?
 Nouja ik hoor de buren bijv. heel vaak ruzie maken, ook schreeuwen midden in de nacht enzo, dus het heft elkaar wel op denk ik
 Nouja ik hoor de buren bijv. heel vaak ruzie maken, ook schreeuwen midden in de nacht enzo, dus het heft elkaar wel op denk ik  

de patat van bram ladagequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Friet van de mac is meestal wel lekker, mits goed bereid. Die vieze dikke vlaamse frieten daarentegen, bah

quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:24 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ze noemt een leeftijdscategorie waar je je nu op moet richten.

Belgisch frietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
België, daar heb je pas lekkere en je krijgt daar een normale portie.
Laatst uit eten met 5 mensen, kregen we 2 minuscule bakjes patat.
Echt een soort vingerkommetjes.
 Die vieze dikke dingen waar veel te veel vet in zit
 Die vieze dikke dingen waar veel te veel vet in zit  

Ik hoor dan toch liever seks denk ik?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
HahahahNouja ik hoor de buren bijv. heel vaak ruzie maken, ook schreeuwen midden in de nacht enzo, dus het heft elkaar wel op denk ik

Ohquote:

waar de fuck heb je het overquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:26 schreef Broekpaling het volgende:
O mijn god, Truus en Trien deden boodschappen hoor.
Ja blabla dit en zo en allemaal vlekken en ik zie dat jij wasmiddel koopt dus je gaat lekker wassen he hahahahaa ja ik moet ook nodig en vis en gewouwel en maar niet afrekenen en maar door ouwehoeren.

Het was gewoon normale patat, niet extreem dik ofzo.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Belgisch frietDie vieze dikke dingen waar veel te veel vet in zit

Jaa, het is helemaal klaarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:26 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ahh oke! Heb je alles al helemaal ingericht?
 .
 . .
. 

quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
HahahahNouja ik hoor de buren bijv. heel vaak ruzie maken, ook schreeuwen midden in de nacht enzo, dus het heft elkaar wel op denk ik
 Mensen die geen geluid maken bij het neuken.
 Mensen die geen geluid maken bij het neuken.  

The fuck.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:26 schreef Broekpaling het volgende:
O mijn god, Truus en Trien deden boodschappen hoor.
Ja blabla dit en zo en allemaal vlekken en ik zie dat jij wasmiddel koopt dus je gaat lekker wassen he hahahahaa ja ik moet ook nodig en vis en gewouwel en maar niet afrekenen en maar door ouwehoeren.

Beterr, hier hebben ze dit weekend :quote:

K was aan t werk zegt ie danquote:
Ja, ik moet toch eerst pics maken danquote:

Stil nou.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
K was aan t werk zegt ie dan [ afbeelding ]

Wat een ballen opkomstquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Beterr, hier hebben ze dit weekend :
Vince Vega
Shermanology
Roog
Lucien Foort
MC Roga
Dj Yorit
Def Rhymz
Cooldown Cafe
Party Animals
DJ Jerome