SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout

quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:20 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat de buren ons kunnen horen, maarja, ik mag ze toch niet :')

Ja, die rijst had ik ook moeten kopen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ga straks om 17:00 voor de kipfilet, ariel vloeibaar, rijst vaatwastabletten en wc eend

ik neem wel initiatief want op de verpakking staat 300 gram gehakt maar ik heb alleen porties van 500 gramquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Mensen die geen initiatief durven te nemen

16.17quote:

Zoals?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga hier maar verder niet op in.. :x
Dan krijg k zo nog rare opmerkingen naar m'n hoofd geslingerd

Dat heet luiheid.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik neem wel initiatief want op de verpakking staat 300 gram gehakt maar ik heb alleen porties van 500 gram

Hier eten we enkel patat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]
zit je in den haag? indien ja is het patat

Zoiets iddquote:

quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]

Nee dat zou te awkward zijnquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]

Nou ja, daar gaan ze echt geen opmerking over maken, lijkt me.

Nee thuis dus friet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:21 schreef Salatrel het volgende:
[..]

Wat bedoel je schat?quote:

Er was trouwens wel een programma over buren bemiddeling waar dit onderwerp aanleiding was voor een fikse ruzie.quote:
 ?
 ?

Chai?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:22 schreef Mozy het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik zit in de trein rond etenstijd.

Friet van de mac is meestal wel lekker, mits goed bereid. Die vieze dikke vlaamse frieten daarentegen, bahquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:23 schreef Salatrel het volgende:
[..]
die kleffe zooi die je bij de mac krijgt noem ik friet waar ik ook ben in het land

Ik ontving iets op dat tijdstipquote:

K zal t onthouden beste Sokquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |