quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:28 schreef innepin het volgende:
Ohhh ik kan het niet laten:
zojuist gespot in één mailtje:
"gekocgt", "af genommen", "2 weeken laater", "kland", "raat", "verkoope" en "gezecht".
en spellingscontrole....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:32 schreef innepin het volgende:
Nou ja, kom er net achter dat de schrijver in kwestie nogal dyslectisch is, dus mja. Maar dan moet je geen mails aan incassobureaus en advocaten schrijven (zeker als je personeel hebt!)
Ja tuurlijk, dat snap ik ook welquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:02 schreef Diaan73 het volgende:
Pff Vicky, inderdaad, om moedeloos van te worden.![]()
![]()
Fannie, ik voer ook wel eens sollicitatiegesprekken en heb soms snel al het gevoel dat die persoon wel of niet bij de organisatie of team zou passen. Het is vaak een kwestie van gevoel denk ik op deze manier. Maar natuurlijk niet minder kut!!voor Vicky.
Bij ons zal dat niet snel gebeuren. Wij hebben dan ook 2 sollicitatiecommissies: één onderzoekt of de persoon het werk (aan) kan en de andere commissie kijkt of de persoon in het team past en ook wel een beetje wat de kandidaat (niet) kan. Die laatste commissie is samengesteld door de OR en daar zitten mensen van het betreffende team in. De twee commissies samen moeten tot de voordracht van één kandidaat komen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:40 schreef Fannie het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat snap ik ook wel, maar stel nou dat zo iemand wel erg goed in z'n werk is, dan zou een bedrijf het toch kunnen proberen lijkt mij.
Ok, das duidelijk.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij ons zal dat niet snel gebeuren. Wij hebben dan ook 2 sollicitatiecommissies: één onderzoekt of de persoon het werk (aan) kan en de andere commissie kijkt of de persoon in het team past en ook wel een beetje wat de kandidaat (niet) kan. Die laatste commissie is samengesteld door de OR en daar zitten mensen van het betreffende team in. De twee commissies samen moeten tot de voordracht van één kandidaat komen.
Extra complicatie op dit moment is natuurlijk ook dat er nu heel veel werkzoekenden zijn. Bedrijven hebben de keus uit heel veel kandidaten en kiezen dan liever een persoon van wie ze denken dat hij/zij z'n werk goed doet èn in het team past.
Onlangs hadden wij een vacature voor administratief medewerker en daar hadden we meer dan 250 reacties op. Dan ga je ook voor de kandidaat die het meest bij je functie/team past.
Binnenkort hebben we nog een vacature, maar helaas een beetje ver weg voor Vicky.
ja ik moest maat 44/46 kopen van broek normaal 40/42quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:34 schreef mefke79 het volgende:
laatste keer dat ik in de WE was kon ik nog niet in een maat 48! Terwijl ik normaal 24/44 heb en dat ook gewoon kan kopen bij andere merken...ik vrees dus dat de WE niet mijn winkel is. Al hebben ze er wel een extra lange broeken collectie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |