abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:28:20 #276
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_85691176
-O- Vicky -O- en ik had nog wel zo hard geduimd voor je!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_85691182
Ohhh ik kan het niet laten:
zojuist gespot in één mailtje:
"gekocgt", "af genommen", "2 weeken laater", "kland", "raat", "verkoope" en "gezecht". :X
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:29:54 #278
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85691226
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:28 schreef innepin het volgende:
Ohhh ik kan het niet laten:
zojuist gespot in één mailtje:
"gekocgt", "af genommen", "2 weeken laater", "kland", "raat", "verkoope" en "gezecht". :X
:o :'( dat is om te huilen zeg.... je kan je toch bijna niet voorstellen dat mensen het zo schrijven. ;(
Make love, not war ☮
pi_85691316
Nou ja, kom er net achter dat de schrijver in kwestie nogal dyslectisch is, dus mja. Maar dan moet je geen mails aan incassobureaus en advocaten schrijven (zeker als je personeel hebt!) :P
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  woensdag 25 augustus 2010 @ 15:38:01 #280
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_85691493
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:32 schreef innepin het volgende:
Nou ja, kom er net achter dat de schrijver in kwestie nogal dyslectisch is, dus mja. Maar dan moet je geen mails aan incassobureaus en advocaten schrijven (zeker als je personeel hebt!) :P
en spellingscontrole....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_85691507
Innepin :o Tjemig....

Vicky, ronduit klote zeg. :*

en wat diaan zegt, ik heb zelfs sollicitatiebrieven apart gelegd omdat ik uit de brief het gevoel kreeg dat het wel eens niet zou passen in ons kleine team.

Hier ook de huisstijlpolitie in eigen persoon. Helaas zijn van mijn 2200 collega's er ongeveer 10 aan gewend dat wij het willen corrigeren, dus ik heb nog wat te doen. Ben ook bezig met het aanpassen van het handboek dat dateert uit 1991 (!) joh, dat was in een tijd dat nog niemand gehoord had van e-mail ofzo.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_85691554
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:02 schreef Diaan73 het volgende:
Pff Vicky, inderdaad, om moedeloos van te worden. -O- -O-

Fannie, ik voer ook wel eens sollicitatiegesprekken en heb soms snel al het gevoel dat die persoon wel of niet bij de organisatie of team zou passen. Het is vaak een kwestie van gevoel denk ik op deze manier. Maar natuurlijk niet minder kut!!

:* voor Vicky.
Ja tuurlijk, dat snap ik ook wel :), maar stel nou dat zo iemand wel erg goed in z'n werk is, dan zou een bedrijf het toch kunnen proberen lijkt mij.
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_85691985
/klaagmodus
ik heb net een poging gedaan wat winterdingen te scoren voor mezelf. Poging gefaald. Ik hoop maar dat ik snel zwanger ben, kan ik mooi positiekleding aan. Echt alles is te strak, mouwen te kort, schouders te smal. Wat is dat toch, het lijkt wel elk seizoen erger te worden. En mijn blubbuik helpt ook niet mee.
/einde klaagmodus
pi_85692061
heel herkenbaar Mefke!!
Ik word er schijtziek van!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85692172
Nieuwe mode: schoudervullingen die puntig zijn. Leuk hoor, maar ik heb schouder genoeg van mezelf, dus dat zit dan voor geen meter...

Vicky, heb je al weer iets nieuws leuks gezien om te solliciteren? Lijkt me ook lastig om je elke keer maar weer op te laden voor iets nieuws...
pi_85692351
Mefke, nog helemaal niks... Ik blijf zoeken maar tis zo lastig!
Ik heb contact met mijn vorige baas, die is een nieuwe bedrijf gestart, maar daar is nog niks concreet qua functies.
Maar het is idd behoorlijk lastig om me elke keer weer op te laden voor iets nieuws.. Ik ben sinds eind oktober aan het zoeken, heb minstens 60 sollicitaties gedaan, ben 5x op gesprek geweest.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_85692548
Tjemig, Vicky. Dat is gewoon ook al echt vaak geschreven. En dan vijf keer worden afgewezen na een gesprek is gewoonweg rot. Ik besef me ook steeds meer dat ik zo'n enorm veel geluk gehad heb de afgelopen keer.
Had je nog wel iets leuks qua kleren kunnen scoren?
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:05:09 #288
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85692676
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 15:40 schreef Fannie het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, dat snap ik ook wel :), maar stel nou dat zo iemand wel erg goed in z'n werk is, dan zou een bedrijf het toch kunnen proberen lijkt mij.
Bij ons zal dat niet snel gebeuren. Wij hebben dan ook 2 sollicitatiecommissies: één onderzoekt of de persoon het werk (aan) kan en de andere commissie kijkt of de persoon in het team past en ook wel een beetje wat de kandidaat (niet) kan. Die laatste commissie is samengesteld door de OR en daar zitten mensen van het betreffende team in. De twee commissies samen moeten tot de voordracht van één kandidaat komen.

Extra complicatie op dit moment is natuurlijk ook dat er nu heel veel werkzoekenden zijn. Bedrijven hebben de keus uit heel veel kandidaten en kiezen dan liever een persoon van wie ze denken dat hij/zij z'n werk goed doet èn in het team past.

Onlangs hadden wij een vacature voor administratief medewerker en daar hadden we meer dan 250 reacties op. Dan ga je ook voor de kandidaat die het meest bij je functie/team past.

Binnenkort hebben we nog een vacature, maar helaas een beetje ver weg voor Vicky.
Make love, not war ☮
pi_85692722
Hopelijk gaat dat wat perspectieven opleveren Vicky, bij je vorige baas. :)

Als het goed is word ik deze of volgende week gebeld door m'n nieuwe bazin :P
Aangezien ik al vanaf 14 Juni niks van m'n vorige baas hoorde, heb ik gisteren maar weer eens gebeld met de vraag of mijn was-en strijkwerk nog gewenst was.
(Vorige baas is nu weer gewoon ober in een ander café :') )

Dus ik ben benieuwd.
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
pi_85692816
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:05 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Bij ons zal dat niet snel gebeuren. Wij hebben dan ook 2 sollicitatiecommissies: één onderzoekt of de persoon het werk (aan) kan en de andere commissie kijkt of de persoon in het team past en ook wel een beetje wat de kandidaat (niet) kan. Die laatste commissie is samengesteld door de OR en daar zitten mensen van het betreffende team in. De twee commissies samen moeten tot de voordracht van één kandidaat komen.

Extra complicatie op dit moment is natuurlijk ook dat er nu heel veel werkzoekenden zijn. Bedrijven hebben de keus uit heel veel kandidaten en kiezen dan liever een persoon van wie ze denken dat hij/zij z'n werk goed doet èn in het team past.

Onlangs hadden wij een vacature voor administratief medewerker en daar hadden we meer dan 250 reacties op. Dan ga je ook voor de kandidaat die het meest bij je functie/team past.

Binnenkort hebben we nog een vacature, maar helaas een beetje ver weg voor Vicky.
Ok, das duidelijk. ;)
pi_85692819
Mefke, ik vind mezelf best wel stoer :D
Ik hou eigenlijk helemaal niet van rokjes/jurkjes maar ik heb 2 spijkerrokken voor mezelf gekocht :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 25 augustus 2010 @ 16:09:53 #292
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_85692905
Wat enorm demotiverend Vicky -O-
:*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_85693172
Vicky, dat is ook gewoon stoer.
Ik ga zo maar eens naar boven, richting strijk en richting klerenkast. En dan eens kijken wat ik nog echt nodig heb. Misschien pas ik nu dingen die einde winter net niet paste en dan hoeft ik niet zo veel te kopen. Bij mijn vorige baan kon je gewoon een spijkerbroek + shirt aan, maar dat kan nu eigenlijk niet. Het moet minsten een spijkerbroek met nette riem, pumps en een blousje zijn. Heb dus niet alleen een kwantitatief kleding probleem door extra buikvet door de zwangerschap, maar ook een kwalitatief probleem omdat het de foute stijl is.
pi_85693317
Mefke ik ben vanmiddag geslaagd bij We voor een nette broek en ze hadden best veel andere leuke dingen hangen. Niet te veel naar gekeken natuurlijk want ik had mijn sollicitatiekleding-missie :7
pi_85693839
zooo hoe krijg je een ingedutte vrouw van 30 wakker....laat gewoon twee brandweerauto's met loeiende sirenes door de straat rijden...ik ben er weer! Helaas is Driekus er ook wakker van geworden....wij wonen midden in een wijk en horen dus never nooit niet de brandweer
pi_85694009
laatste keer dat ik in de WE was kon ik nog niet in een maat 48! Terwijl ik normaal 24/44 heb en dat ook gewoon kan kopen bij andere merken...ik vrees dus dat de WE niet mijn winkel is. Al hebben ze er wel een extra lange broeken collectie...
pi_85694141
Het is zo rustig deze weken op mijn werk dat waarschijnlijk niemand zou merken als ik naakt over de gang zou huppelen :D Denk dat de bouwvakkers voor mijn kantoorraam het wel op zouden merken overigens.

De kwaliteit van bouwvakkers is ook niet meer wat het geweest is trouwens. Wat een vieze mannetjes, waar is de lekkere coca cola man van vroeger?

Vicky het is kut. :(
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_85694331
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 16:34 schreef mefke79 het volgende:
laatste keer dat ik in de WE was kon ik nog niet in een maat 48! Terwijl ik normaal 24/44 heb en dat ook gewoon kan kopen bij andere merken...ik vrees dus dat de WE niet mijn winkel is. Al hebben ze er wel een extra lange broeken collectie...
ja ik moest maat 44/46 kopen van broek normaal 40/42 :( :o

Hallo deuk in mijn ego o|O
pi_85694465
tis wel beter voor mijn ego dat ik niet de enige ben :Y
  † In Memoriam † woensdag 25 augustus 2010 @ 17:15:31 #300
7074 moussy
kuttekop
pi_85695733
WE is een winkel die ik serieus nog nooit van binnen heb gezien :o maar qua maten en mijn tetten zie ik dus nu ook dat ik die niet eens van binnen hoef te zien :')
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')