Niets, maar mensen die express zo overdreven gaan lopen hebben juist een gebrek aan zelfvertrouwen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat is er mis met mensen met zelfvertrouwen?
Nou, en laat ze. Als je al gaat klagen over hoe mensen lopen, dan heb je volgens mij best wel een zwaar leven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Niets, maar mensen die express zo overdreven gaan lopen hebben juist een gebrek aan zelfvertrouwen.
Dit dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:35 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nou, en laat ze. Als je al gaat klagen over hoe mensen lopen, dan heb je volgens mij best wel een zwaar leven.
Ja ja, buiten in je strakke pakje rennen om zo aan iedereen te laten zien dat JIJ wel sport. Beetje goede sier maken met je conditie. Tsk!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, ik sport wel gewoon lekker in de buitenlucht.
Ik niet hoor. Men heeft het zwaarder als men constant de drang heeft om naar een sportschool te gaan en er de hele tijd op mijn letten of men wel ´breeduit´ loopt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:35 schreef SuperwormJim het volgende:
Nou, en laat ze. Als je al gaat klagen over hoe mensen lopen, dan heb je volgens mij best wel een zwaar leven.
Nee, gewoon in normale sportkledei op het strand.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:36 schreef Noek het volgende:
Ja ja, buiten in je strakke pakje rennen om zo aan iedereen te laten zien dat JIJ wel sport. Beetje goede sier maken met je conditie. Tsk!
Hoe moet die anders de sportschool verlaten? Via een raam met zijn sportkleding aan zijn riem?
Hij is gewoon breed door het trainen, hij kan niet anders.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik niet hoor. Men heeft het zwaarder als men constant de drang heeft om naar een sportschool te gaan en er de hele tijd op mijn letten of men wel ´breeduit´ loopt.
Hij was helemaal niet breed. Hij deed maar alsof.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:39 schreef Chai het volgende:
Hij is gewoon breed door het trainen, hij kan niet anders.
En dan moet je ook ´stoer´ je sporttas om je nek/ over je schouder gaan hangen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:39 schreef CantFazeMe het volgende:
Maar wat is er nou mis mee? Na het trainen blijven je spieren nog een tijdje gespannen. En daar klaag je nou over?
Ja, dat doe je met tassen. Vooral met schoudertassen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:41 schreef Socios het volgende:
En dan moet je ook ´stoer´ je sporttas om je nek/ over je schouder gaan hangen?
Doe jij dat dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
Beter dan de hele dag achter de pc zitten, chips eten en 's avonds een pizza bestellen
Het was zo een sporttas met één ´handvat´.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:43 schreef Noek het volgende:
Ja, dat doe je met tassen. Vooral met schoudertassen.
Sporttassen zijn meestal gemaakt om over je schouder te hangen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik was net nog buiten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:45 schreef Red_85 het volgende:
TS, blijf jij maar lekker achter je computertje zitten de hele dag. Kan je wel vertellen dat je er niet knapper door wordt. Een beetje beweging doet goed namelijk voor je lichaam.
Nee, twee toch?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Het was zo een sporttas met één ´handvat´.
Zou ook twee kunnen zijn, maar in ieder geval geen schoudertas.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:48 schreef Noek het volgende:
Nee, twee toch?
Laat eens zien wat voor tas je bedoelt.
Dat is iets wat TS vreemd is en daarom verwondert hij zich erover.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:31 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat is er mis met mensen met zelfvertrouwen?
Totaal niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:50 schreef HenkieVdV het volgende:
Dat is iets wat TS vreemd is en daarom verwondert hij zich erover.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Onzin. Ik liep gewoon over de straat langs die sportschool op weg naar mijn bestemming als die malloot net een paar meter ervoor die deur uit komt om diezelfde straat uit te lopen. Dan valt het wel op ja als er iemand ineens voor je loopt. Had net zo goed iemand anders kunnen zijn, dan had ik het ook gezien.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:14 schreef Garisson72 het volgende:
Net zoals het meer over jou dan over die sportschoolbezoeker zegt, dat het je opvalt hoe hij precies uit die toko komt lopen.
Is alleen maar handig, kan je je uitvoering bekijken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:20 schreef Koeketrommel het volgende:
Enige waar ik mij aan stoor op de sportschool, is dat je beneden de gewichten hebt met een muur als spiegel. Staan ze gewicht te heffen terwijl ze in de spiegel naar zichzelf staan te kijken. Vreemd.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:41 schreef heiden6 het volgende:
http://comedians.jokes.com/kevin-hart/videos/kevin-hart---the-gym
Ja, en dan hebben ze ook nog van die knieën, van die knieën man... Je weet wel, van die knieën! Daar zou je toch helemaal wild van in de rondte gaan slaan? Van die knieën man!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:15 schreef LePoo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij hebt echt problemen met jezelf, TS.
Iemand die een sportschool uit komt, hangt zijn tas over z'n schouder...
Waar jij je eigen druk om kan maken zeg, mijn god...
Eigenlijk moet er een paint bijquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
Ik kan me voorstellen hoe dat eruit moet zien. Niets mis met sportschool bezoeken, maar als die figuur daadwerkelijk op die manier uit het zicht verdween zou ik ook een-gezicht trekken. Terechte klacht.
Eindelijk iemand die het gewoon een keertje snapt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:54 schreef Panzermaus het volgende:
Ik kan me voorstellen hoe dat eruit moet zien. Niets mis met sportschool bezoeken, maar als die figuur daadwerkelijk op die manier uit het zicht verdween zou ik ook een-gezicht trekken. Terechte klacht.
Nog 1 hierquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het gewoon een keertje snapt.
TS bashed zelf ook. Namelijk een meneer die pontificaal uit de sportschool liep. TS kan zich tenminste nog verweren, de meneer die pontificaal uit de sportschiel liep niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:55 schreef Symphonic het volgende:
Is het nou klaar met TS bashern.
Gewoon normaal reageren, en ander blijf je gewoon even weg uit dit topic.
Wat iedereen van TS vind weet ik inmiddels wel, maar backfire topics zijn voltooid verleden tijd.
Dat dus. TS scheert mensen over 1 kam. Dit is een bashtopic en mag daarom ook gesloten worden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:57 schreef Diabox het volgende:
[..]
TS bashed zelf ook. Namelijk een meneer die pontificaal uit de sportschool liep. TS kan zich tenminste nog verweren, de meneer die pontificaal uit de sportschiel liep niet.
Plaatjes mogen niet meer, maar mogen ondersteunende paints wel?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:55 schreef Symphonic het volgende:
Is het nou klaar met TS bashern.
Gewoon normaal reageren, en ander blijf je gewoon even weg uit dit topic.
Wat iedereen van TS vind weet ik inmiddels wel, maar backfire topics zijn voltooid verleden tijd.
Niet waar. Ik heb het over één sportschoolbezoeker.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:57 schreef HenkieVdV het volgende:
Dat dus. TS scheert mensen over 1 kam. Dit is een bashtopic en mag daarom ook gesloten worden.
Moest hij dan autistisch zoals jij zijn tas om doen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:41 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh wat?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:59 schreef ibaneX het volgende:
Moest hij dan autistisch zoals jij zijn tas om doen?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Niet waar. Ik heb het over één sportschoolbezoeker.
Overal een ´mensen die´ -topic in zien.![]()
Ja joh.quote:
Wat is dat voor kutargument? Jij kan toch ook gewoon normaal doen in plaats van je eigen aan iemand ergeren en dat dan lekker veilig op internet delen? Ik weet zeker als je hem had aagesproken op zijn vertoning dat jij nu op de OK lag te wappen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Huh wat?![]()
Je kan een tas toch gewoon dragen i.p.v. met een zwaai ´stoer´ over de nek hangen.
Tuurlijk zijn er wel vaker ´mensen´ die er zo bij lopen. Maar de klacht gaat over dit specifieke voorval.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:02 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Wat is dat voor kutargument? Jij kan toch ook gewoon normaal doen in plaats van je eigen aan iemand ergeren en dat dan lekker veilig op internet delen? Ik weet zeker als je hem had aagesproken op zijn vertoning dat jij nu op de OK lag te fappen.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het gewoon een keertje snapt.
Socios: bedankje achterlaten mag in het Fotoboek van RobFruithof, dankzij hem hebben wij meer inzichten dan ooit te voren verkregen.quote:
Iemand ´in elkaar slaan´ op straat omdat ´ie een opmerking plaatst vind ik veel minder normaal dan op FOK! klagen over iemand.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:02 schreef MarkyB het volgende:
Wat is dat voor kutargument? Jij kan toch ook gewoon normaal doen in plaats van je eigen aan iemand ergeren en dat dan lekker veilig op internet delen? Ik weet zeker als je hem had aagesproken op zijn vertoning dat jij nu op de OK lag te wappen.
Ik niet. Als je iemand beledigd kan je klappen vangen. Dat leert men op de basisschool. Of ben jij zo iemand die direct aangifte doet als iemand een krasje op je lakschoentjes zet?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:04 schreef Socios het volgende:
[..]
Iemand ´in elkaar slaan´ op straat omdat ´ie een opmerking plaatst vind ik veel minder normaal dan op FOK! klagen over iemand.
Wat een onzin. Als iemand iets zegt, kun je daar prima over praten zonder geweld te gebruiken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:06 schreef MarkyB het volgende:
Ik niet. Als je iemand beledigd kan je klappen vangen. Dat leert men op de basisschool. Of ben jij zo iemand die direct aangifte doet als iemand een krasje op je lakschoentjes zet?
Ik laat juist iedereen in z´n waarde. Ik scheld niemand verrot etc. Ik doe op een nette manier mijn beklag zonder iemand ´af te maken´.quote:Komop, word een vent en geniet van dingen in plaats van dat gemierenneuk over onzin. Laat anderen in hun waarde.
Er is geen probleem. Ik doe mijn beklag over een sportschoolbezoeker die pontificaal naar buiten komt lopen op zo een manier om aan iedereen te ´showen´ dat ´ie zojuist heeft gesport.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:14 schreef MarkyB het volgende:
Wat is dan je probleem? Laat hem in zijn waarde dan en ga weer optel grapjes maken bij de supermarkt.
Dus? Wat voor reacties verwacht je nu?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Er is geen probleem. Ik doe mijn beklag over een sportschoolbezoeker die pontificaal naar buiten komt lopen op zo een manier om aan iedereen te ´showen´ dat ´ie zojuist heeft gesport.
Nee hij loopt gewoon naar buiten, doet zijn eigen ding. Jij bent de persoon die overal aanstoot aan neemt. Loop volgende keer gewoon door, ga je doen wat je moet doen en plaats het vooral niet op FOK!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Er is geen probleem. Ik doe mijn beklag over een sportschoolbezoeker die pontificaal naar buiten komt lopen op zo een manier om aan iedereen te ´showen´ dat ´ie zojuist heeft gesport.
Alles draait om verwachtingen. Zo verwacht de sportschoolbezoeker dat TS hem stoer vindt door zijn sporttas over zijn rug te gooien, en verwacht TS dat de sportschoolbezoeker dat van hem verwacht.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:25 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Nee hij loopt gewoon naar buiten, doet zijn eigen ding. Jij bent de persoon die overal aanstoot aan neemt. Loop volgende keer gewoon door, ga je doen wat je moet doen en plaats het vooral niet op FOK!
Wat voor reactie verwacht je van mij?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:24 schreef MarkyB het volgende:
Dus? Wat voor reacties verwacht je nu?
Zo ´gewoon´ liep ´ie dus niet, dat is juist het hele punt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:25 schreef HenkieVdV het volgende:
Nee hij loopt gewoon naar buiten, doet zijn eigen ding. Jij bent de persoon die overal aanstoot aan neemt.
Hou toch op.quote:Loop volgende keer gewoon door, ga je doen wat je moet doen en plaats het vooral niet op FOK!
Jij opent een topic, dus JIJ verwacht reacties. Wat verwacht je dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Wat voor reactie verwacht je van mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |