Ik post hier nog veel, tussen de vakantie door.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:25 schreef VASND het volgende:
Zeg Bart, lurk je hier veel of zit je merel's post history bij te houden?
Maar waarom jij dan dat enorm on-retro plaatje onder je naam hebt, ik snap er de hele tijd niks van!quote:
Ja hij ging stuk toen de webicons dood gingen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Maar waarom jij dan dat enorm on-retro plaatje onder je naam hebt, ik snap er de hele tijd niks van!
Dat kan, maar ik zit tegenwoordig bij een andere vereniging uit mijn logo dus moet ik dat ook weer fixen enzo. Lijkt me een enorm zondagsklusje, en het is nu dinsdag (naar het schijnt) dus helaas.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef Merel1808 het volgende:
Maar dan kan je hem toch nog wel weer maaaaaaaaaaaaaaaaaken!?
Nee dat monsterlijke ding van jou dan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef VASND het volgende:
Dat gare sterretje met oudheids-effect.
Vet retro was dat idd.
Nijnja style: Welkom.quote:
Bij welke vereniging zit je nu danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik zit tegenwoordig bij een andere vereniging uit mijn logo dus moet ik dat ook weer fixen enzo. Lijkt me een enorm zondagsklusje, en het is nu dinsdag (naar het schijnt) dus helaas.
quote:
Die ene met rood.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:30 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Bij welke vereniging zit je nu dan
Die Lotte voor me gemaakt had was meesterlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee dat monsterlijke ding van jou dan.
Bl;auw!!!@!!@$quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
3 keer raden wat voor kleur mijn club heeft.
Oranjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:32 schreef kanovinnie het volgende:
3 keer raden wat voor kleur mijn club heeft.
Checkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:31 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ben je overgestapt naar de UvAroeiclub ja?
Er moet veel gebeuren, om dat te bewerkstelligenquote:
M'n photobucket accounts zijn dood helaas, daar stonden ze nog op.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:31 schreef VASND het volgende:
[..]
Die Lotte voor me gemaakt had was meesterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |