ken dat. 16 and pregnant. En het enige wat ik steeds dacht toen ik dat zag, dat ze domme btiches waren. Dat er niets dan ellende zou zijn. En geloof me, het was altijd drama.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:41 schreef Deceit het volgende:
En op MTV vind ik 16 and pregnant wel best een goed programma en....
ze hebben ook een programma over jonge mensen met ziektes! ook een interessant programma!
voor de rest bagger uiteraard
hoe lang blijft ie in Nederland? Komende tijd zijn er leuke parties her en derquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:44 schreef Deceit het volgende:
[..]
neh naar Northampton.. daar woont ie..
Kutstad! vooral met het idee dat ik niet ver van Londen af zat!!!
Maar t was wel heel erg leuk..
Mwah zal wel zien na dit weekend! Heb er in ieder geval veel zin in!
tot ik gisteren een afl. zag van een cheerleader die zwanger was.. en die ging er juist volwassen mee om. deed uiteindelijk goed studeren, werken en voor de baby zorgen! eerste keer dat ik geen zeurende/huilende tienermoeder zag.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ken dat. 16 and pregnant. En het enige wat ik steeds dacht toen ik dat zag, dat ze domme btiches waren. Dat er niets dan ellende zou zijn. En geloof me, het was altijd drama.
vrijdag t/m maandag maarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:50 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hoe lang blijft ie in Nederland? Komende tijd zijn er leuke parties her en der![]()
Kan je hem lekker bezighouden.![]()
druk op het werk, jongen?
ja, maar was waarschijnlijk een uirtzondering. Ik heb niet veel van die afleveringen gezien, maar meestal is die jongen ook van die leeftijd en die wil allen maar feesten en wil niet gebonden zijn. Dus je kan er vanuit gaan dat ze single mom wordt. Tis niets meer dan ellende om zo'n baby op zo'n jonge leeftijd te hebben. Ze moeten ook nog naar school. Niet dat alle single moms het slecht doen...don't get me wrong..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:52 schreef Deceit het volgende:
[..]
tot ik gisteren een afl. zag van een cheerleader die zwanger was.. en die ging er juist volwassen mee om. deed uiteindelijk goed studeren, werken en voor de baby zorgen! eerste keer dat ik geen zeurende/huilende tienermoeder zag.
was mooi om te zien hoe sterk ze bleef!
o, hij blijft maar een paar dagen..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:53 schreef Deceit het volgende:
[..]
vrijdag t/m maandag maar
ja ben dan vrij.. dus wordt een drukke planning dit weekend![]()
waar zijn d'r parties komende tijd? up-date me!!
House, Criminal Minds, True Blood, Nurse Jackie, Dexter... Dat is het wel zo'n beetjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:43 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, xie het ook s nachts.. tis een leuke opvuller..![]()
waar kijjk jij dan graag naar?
jaaaaaaaaaaaaaa Dexter, Housequote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
House, Criminal Minds, True Blood, Nurse Jackie, Dexter... Dat is het wel zo'n beetje
volgende weekquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:44 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja van die heerlijke kijkweg bullshit..![]()
School weer begonnen? Tweede jaar
jaaaaaaaaa, heb je geen data???quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o, hij blijft maar een paar dagen..woon je op jezelf btw? just asking...
De SupperClub heeft weer shit gepland en de oude Roxy club komt weer bij één..![]()
.. Daar houd jij toch ook van?
Ik heb wel betere dingen te doen dan TV kijken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 02:13 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaa Dexter, House![]()
![]()
Dat is het wel zo'n beetje?niets meer? ...C-span 4 god's sake.
Ik heb daar familie wonen!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:28 schreef Stecky het volgende:
[..]
Ik ben Ricky, bijna 17 jaar, kom uit Goirle en ga binnenkort leren voor kapper.... meer zeg ik niet!!!
En dat gaat met die nieuw aanwinst waarschijnlijk ook gebeurenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb daar familie wonen!
Ik spreek ze nooit
Ik snap je niet, mag ik een klinker kopen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En dat gaat met die nieuw aanwinst waarschijnlijk ook gebeuren
Snap je wel, niet spreken met hem, dus geen communicatie, stilte?quote:
Ja, bedankt......quote:Op woensdag 25 augustus 2010 07:21 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[Jip en Janneketaal]
[..]
Snap je wel, niet spreken met hem, dus geen communicatie, stilte?
[/Jip en Janneketaal]
Na vrijdag zal ik wel het filmpje plaatsen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je Lady GaGa stukje? Dat krijgen we natuurlijk toch wel te zien hier he?KP doet toch ook mee?
en straks naar de winkel om een groot stevig kettingslot te halen ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Fiets vannacht gejat. En van een zwerver (die waarschijnlijk met zijn vriendjes net mijn fiets gejat had) welke héél toevallig langskwam met "fiets kopen?" drie minuten later, een nieuwe gekocht voor te veel geld.. Kut asociale kutjunkies.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Fiets vannacht gejat. En van een zwerver (die waarschijnlijk met zijn vriendjes net mijn fiets gejat had) welke héél toevallig langskwam met "fiets kopen?" drie minuten later, een nieuwe gekocht voor te veel geld.. Kut asociale kutjunkies.
Om de zwervers te lijf te gaan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en straks naar de winkel om een groot stevig kettingslot te halen ?
komt vast harder aan dan een mep van Erik z'n handtasquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Om de zwervers te lijf te gaan?
een straatklinker kan ook effectief zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Of hij moet een strijkijzer met zich meezeulen in dat ding.
Hoe is het met de patient?quote:
Snotneus is zo goed als weg, hoofdpijn ook.quote:
Daar helpt maar een ding tegenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:57 schreef Ang3l het volgende:
Blijft over: keelpijn en kriebelhoest.
Thee met honing?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar helpt maar een ding tegen
quote:
Vanavond even kijkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:15 schreef Ang3l het volgende:
TV
Deze was live ZO mooi
Ok, dit filmpje is van Paradiso en niet van LL.... maar toch!
Parental control was een van mijn lievelings programma's als ik een kater had. In het engels met spaanse ondertiteling, tofquote:Op woensdag 25 augustus 2010 01:41 schreef Deceit het volgende:
En op MTV vind ik 16 and pregnant wel best een goed programma en....
ze hebben ook een programma over jonge mensen met ziektes! ook een interessant programma!
voor de rest bagger uiteraard
Klinkt die ook net zoals haar vader zoals die gast van Fiction Planequote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:16 schreef Ang3l het volgende:
Lonely robot in a wasteland
rusting in a lonely harbor
Lonely robot in a wasteland
rusting in the harbor’s water
I’m not a human if you say I’m not
I’m not a human if my engines lock
And this motor that you call my heart
Is another machine that will stopIk hou van de dochter van Sting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |