abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85650507
Sambal bij?
De Republiek
  Admin dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:57:37 #52
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_85650517
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:46 schreef ABombali het volgende:

[..]

Er zijn wel verschillende sites die het verkopen, maar het goedkoopste wat ik heb gevonden was ebay, voorbeeld:
http://cgi.ebay.nl/PURE-C(...)_Home_Garden_Food_SM

Wel uitkijken, want kan best intens zijn :9

Verder weet ik niet of je het gewoon bij een wereldwinkel/toko kan kopen, nooit gechecked..
Wow :D
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_85655795
er is een kat aankomen lopen en die wil niet meer weg, is van buurman die er niks om geeft en hem heletijd buitenlaat!

hij heet sambal! (tis niet eens een rode :<)
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 19:10:15 #54
307755 Draai_kont
Nee heb je, ja kun je krijgen.
pi_85657548
Ik ben nou aan het minderen met eten van sambal, ik las dat het kankerverwekkend is.. darmkanker, slokdarm, maagkankeren.. en nog veel meer. ;(
Op woensdag 18 augustus 2010 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
Als een vrouw zich als een eikel gedraagt mag je dr als een eikel behandelen. gelijke rechten enzo.
pi_85657754
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:10 schreef Draai_kont het volgende:
Ik ben nou aan het minderen met eten van sambal, ik las dat het kankerverwekkend is.. darmkanker, slokdarm, maagkankeren.. en nog veel meer. ;(
Rode pepers volgens mij niet, die voorkomen juist kanker...Er is sowieso aangetoond dat capsaicine kankercellen kan doden door activatie van bepaalde pathways. Maar sowieso is het alleen in diermodellen getest en niet bij mensen...
pi_85658134
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 15:46 schreef ABombali het volgende:

[..]

Er zijn wel verschillende sites die het verkopen, maar het goedkoopste wat ik heb gevonden was ebay, voorbeeld:
http://cgi.ebay.nl/PURE-C(...)_Home_Garden_Food_SM

Wel uitkijken, want kan best intens zijn :9

Verder weet ik niet of je het gewoon bij een wereldwinkel/toko kan kopen, nooit gechecked..
euh....

check dit filmpje:
dit is de heetste peper ter wereld (die natuurlijk voorkomt).
op de scoville schaal haalt die de 1 miljoen.

capsaicin is 16.000.000 op de scoville schaal, 16x zo erg.

dus als mensen denken daarmee een geintje te willen uithalen.
het slachtoffer zal eindigen in het ziekenhuis en zijn slokdarm en alles verbrand, denk dat het zelfs dodelijk kan zijn!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')