quote:
Oh dat is ook een goede inderdaad!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:39 schreef Greys het volgende:
Wat een internasjonaaaaaaale TT Senes!![]()
Mijn tip:
WalnotenDat mept zo heerlijk en door de niet mooi ronde vorm en de ribbels schieten ze alle kanten op, heel verrassend dus en ze maken ook nog lekker herrie op een houten vloer/laminaat. Succes verzekerd!
Rietjes! Vinden ze hier ook erg leuk inderdaad.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:12 schreef Soempie het volgende:
Rietjes en er dan ook zacht door blazen.
De mijne is ook verzot op uienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:57 schreef PiperMaru het volgende:
En laatst was Flip uren zoet met een:
Ui
[ afbeelding ]
Waar heb je die vandaan? Ik heb de blauwe gewonnen met een Sinterklaasspel -staat als mascotte op m'n bureau- en snap nu pas waarom de kat er iedere keer mee vandoor gaat.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:40 schreef roos85 het volgende:
ook populair (zit kattenkruid in):
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:31 schreef Spiegelei het volgende:
Ik maak gehaakte muisjes met kattenkruid, dat is echt een hit bij onze drie katten (en ook diverse katten van collega's zweren er nu bij).
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan? Ik heb de blauwe gewonnen met een Sinterklaasspel -staat als mascotte op m'n bureau- en snap nu pas waarom de kat er iedere keer mee vandoor gaat.
Nee, ik heb hem heel vaak afgepakt, teruggezet en haar dan een eigen muis gegeven. Nu komt ze er niet meer aan. Misschien denkt ze wel: 'oke, dat is een speeltje voor het baasje. En het baasje deelt niet.'quote:
Lol! Die ga ik onthouden!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:10 schreef Lienekien het volgende:
Dat wat plakkerige verband dat je om je arm krijgt na bloeddonatie: daar kun je perfect een balletje van rollen. De kat vindt het geweldig: ze haakt het zo leuk aan haar nagels.
via kattenplazaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Waar heb je die vandaan? Ik heb de blauwe gewonnen met een Sinterklaasspel -staat als mascotte op m'n bureau- en snap nu pas waarom de kat er iedere keer mee vandoor gaat.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:47 schreef roos85 het volgende:
[..]
via kattenplaza![]()
http://www.kattenplaza.nl/kattenforum/viewtopic.php?f=12&t=80587
daar kan je ze bestellen, de opbrengst gaat naar dierenasiel Canina (in Essen)
ik heb er nog nooit 1 gevonden. 2 katers. Komen niet buiten.quote:Op woensdag 8 september 2010 22:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
getver het lijken wel haarballen
ik vond er vanochtend nog eentje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |