kaas in de gehaktballetjesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:49 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat in de VIP lounge de hapjes van een hoger niveau zijn
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:52 schreef Holy_Goat het volgende:
Holy _Goat wordt ruw wakker geschud door Dagoduck terwijl hij half dronken voor zn deur op zn kratje zit
* Holy_Goat * Huh? Wat? Mamma? ... Oh wacht... Een patient!
omhoogkrabbelt
* Holy_Goat * Wat scheelt er, dan kan ik aan de slag![]()
Zal ik die nu ff gaan maken?quote:
Ja ehh ja, ehh mw tawndn zwein wleg gewrot dowr cowla..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:52 schreef Holy_Goat het volgende:
Holy _Goat wordt ruw wakker geschud door Dagoduck terwijl hij half dronken voor zn deur op zn kratje zit
* Holy_Goat * Huh? Wat? Mamma? ... Oh wacht... Een patient!
omhoogkrabbelt
* Holy_Goat * Wat scheelt er, dan kan ik aan de slag![]()
Nou, zo te horen gaat de tandarts in één avond twee maandsalarissen binnenharkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja ehh ja, ehh mw tawndn zwein wleg gewrot dowr cowla..
ja ik ben slecht voor je gezondheidquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:01 schreef HaJee het volgende:
[..]
En daar schiet de cholesterolspiegel van Dr. HaJee weer omhoog
* Holy_Goat * Kun je dat ff herhalen misschien? Je praat namelijk alsof je tanden zijn weggerot door de colaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja ehh ja, ehh mw tawndn zwein wleg gewrot dowr cowla..
We verbranden het later wel weerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
ja ik ben slecht voor je gezondheid
* Holy_Goat * ik kan je tanden er wel uittrekken zondr verdoving, dan voel je je keel niet meer zo. Maar je kunt beter naar Medische Dienst Dr Hajee, Zuster Dottey en piloot Tripleforce toe gaan. Ten eerste zijn die waarschijnlijk niet bezopen en ten tweede ben ik een tandarts, geen huisarts.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:09 schreef HappyBob het volgende:
Dokter, ik begin ziek te wordenHeb last van mijn keel en moet hele tijd hoesten
En zaterdag ga ik op vakantie, dus maak mij graag voor die tijd beter
Ja HappyBob, dat klinkt niet heel heftig maar ik schrijf je toch een klein antibiotica-kuurtje voor, voor het geval het toch een beginnende keelontsteking blijkt te zijn. Ga nu nog met het receptje naar de nacht-apotheek en neem de eerste capsule voor het slapen gaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:09 schreef HappyBob het volgende:
Dokter, ik begin ziek te wordenHeb last van mijn keel en moet hele tijd hoesten
En zaterdag ga ik op vakantie, dus maak mij graag voor die tijd beter
Jwa!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:09 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
* Holy_Goat * Kun je dat ff herhalen misschien? Je praat namelijk alsof je tanden zijn weggerot door de cola
Komt u dan maar even mee....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt u maar verder....
Dit doet maar heel even pijn....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....Na dertig minuten....
Zo! Dat is dan weer mooi gepiept!
U kunt bij dokter Hajee de nodige pijnstillers ophalen, die mag ik helaas niet meer hebben wegens teveel eigen gebruik ontbreken van vergunningen. Zo. En dan nu mijn praktijk opruimen en daarna een rekening sturen zodat ik mijn penthouse waarop nog 80 verdiepingen worden gebouwd weer eens kan betalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar moet op gedronken worden!
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Mijn dank is groot en mijn vakantie geredquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:16 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja HappyBob, dat klinkt niet heel heftig maar ik schrijf je toch een klein antibiotica-kuurtje voor, voor het geval het toch een beginnende keelontsteking blijkt te zijn. Ga nu nog met het receptje naar de nacht-apotheek en neem de eerste capsule voor het slapen gaan.
Doe bovenstaande en de vakantie zal niet in gevaar komen.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.![]()
* Dottey voegt er de raad aan toe: geen warme dranken drinken voor het weekend.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |