Nee helaas dat gaat niet lukkenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:20 schreef Dagoduck het volgende:
Kijk ik heb een trap gemaakt:
[ afbeelding ]
Past nog precies links van de flat![]()
Jahwohl, want er passen 610 pixels in een bericht, en de flat is 600 breed en de trap 8 dus nog 2 pixels over voor een leuningquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn maar een beperkt aantal van deze woningen gebouwd... Dus mocht je er voor in aanmerking willen komen, dan kan je het enorm gepimpte huis naar uw woningbouwcommissie PM-en
Mvg,
DotOok al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Nopequote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jahwohl, want er passen 610 pixels in een bericht, en de flat is 600 breed en de trap 8 dus nog 2 pixels over voor een leuning
Jahwohlquote:
Het is mijn huisquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:56 schreef HaJee het volgende:
Goedemiddag !
Hebben we nieuwe onderburen Dottey, of staat dat ding leeg en is het te huur ?
De Dokter had even wat andere bezigheden en gaat zo verder met de bouw van het nieuwe ziekenhuis. Zuster Dottey neemt waar en bij ernstige spoedgevallen ben ik oppiepbaar.
Groet, Dr. HaJee
Dat zei ik niet ik zei:quote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:02 schreef Dottey het volgende:
euh.. jij wilde je flatjes weg :S en je hangaartje etc..
maar je kunt niet meer naast je rockcafe wonen..
je mag wel een nieuwe woning shoppen voor onderin ergens.
Dat is dus1 verdieping onder mijn flatjes, op het witte vakje en ipv de hangar.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Graag deze op 30C:
[ afbeelding ]
En deze op 30D:
[ afbeelding ]
...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Olé, maar alsnog mag mn heli wegen ook dat platform ernaast
Zet je die maar te huur
Hiero.quote:
Ik breng de minibar mee!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:56 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Hiero.Kom naar mij toe, heb bier, chips en snacks.
We gaan ongeveer hier voor :quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:05 schreef Hyundai het volgende:
Leuk nieuwtje;
Op dit moment is de FOK!flat gelijk aan dit gebouw hieronder qua hoogte en verdiepingen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |