Van Satan's Penguins!quote:
Als de muziek er niet te hard staat vind ik het best. Je moet elkaar nog wel gewoon kunnen verstaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
en trouwens ik roep wel leuk dat we in gunnery's afspreken maar wilt iedereen daar wel naar toe?
satan's penguins, die naam alleen alquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van Satan's Penguins!
Oh ja, het is BM dus.
zolang je idd niet hoeft te schreeuwen om aandachtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
en trouwens ik roep wel leuk dat we in gunnery's afspreken maar wilt iedereen daar wel naar toe?
Ja joh, Guinness van de tapquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:13 schreef ErwinDikkie het volgende:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:47 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja joh, Guinness van de tap. Mocht het niks zijn kunnen we daarna altijd nog ergens anders naartoe.
Eerste 2 patienten hebben het overleefd.
andere 3 patienten?quote:
Wie heeft er dan geen animo voor?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:40 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik probeer alleen maar iets te regelen, maar als er geen animo voor is...
niet best... prikken is niet goedquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:03 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
JaAls het goed is gaat het prikfeest om half 4 weer verder!
zo erg is het net nietquote:
Ik voel me wel altijd slapjes.. Vooral als het bloed er zo uit ziet gaan.. brrquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:24 schreef lynda het volgende:
Val je nou ook flauw als iemand anders geprikt wordt..?
Het doet mij echt helemaal niets.. gewenning denk
GMTAquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:25 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik voel me wel altijd slapjes.. Vooral als het bloed er zo uit ziet gaan.. brr![]()
Meestal kijk ik gewoon niet.
welke berichten?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:33 schreef Ayca het volgende:
Ehh erwin klopt het dat ik jouw berichten kan lezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |