quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
I like my kruk black, just like my metal
Waarom heb jij krukken in diverse kleurtjes?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:19 schreef lynda het volgende:
Wees blij![]()
Zwart heb ik nog niet in de collectie.. Mag nog geen nieuwe van de verzekering
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:20 schreef IJsdraakje het volgende:
I like my kruk black, just like my metal
Eigenlijk wel jammer dat we in Gunnery's gaan zitten dan vrijdag, dan is immers ook weer metalding in de Kooltuin.quote:
niet iedereen vind de kooltuin leukquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jammer dat we in Gunnery's gaan zitten dan vrijdag, dan is immers ook weer metalding in de Kooltuin.
Hou het maar op hypermobiel en slijtende gewrichten!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waarom heb jij krukken in diverse kleurtjes?
[..]
Dat dus.. Metalquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
niet iedereen vind de kooltuin leuk
Waarom denk je dat ik er voor de rest niets over zei.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
niet iedereen vind de kooltuin leuk
ik zeg het maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik er voor de rest niets over zei.
Je weet, ik ben niet compleet achterlijk.quote:
Die Ier die genoemd werd is een fijn tentje hoor, en als het niets is zijn we snel genoeg verkast naar een van de kroegen ernaast.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
Laten we dan iets 'neutraals' kiezen
ik ben al zolang niet geweest in Alkmaar dus geen idee wat er is en wat er nog zit en wat niet
daarom zei ik ook gunnery's is het altijd wel gezellig. als het mooi weer is kunnen we tot twaal uur op het terras zittenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:35 schreef LovelyLady het volgende:
Laten we dan iets 'neutraals' kiezen
ik ben al zolang niet geweest in Alkmaar dus geen idee wat er is en wat er nog zit en wat niet
Ik vind Kooltuin leuk, mits geen metal.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eigenlijk wel jammer dat we in Gunnery's gaan zitten dan vrijdag, dan is immers ook weer metalding in de Kooltuin.
batman?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Metal
Metal over batman en smurfen
de oude batman serie uit de jaren 70 of 80 vind ik geniaal. als er iemand op zn bek geslagen wordt zag je heel groot "baf" in het schermquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |