nicky is een maf wijf, soort van emo.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Lange bar. Samen met Nicky, Nina en Carie
.
Jij hebt kinderen, dat is de overtreffende trapquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ben zo blij dat ik niet getrouwd ben
Goeiemorgen Erwinquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:10 schreef ErwinDikkie het volgende:
nicky is een maf wijf, soort van emo.
carie is een oudere dame.
en nina ken ik niet...
*auw* That hurtsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:11 schreef douche-eendje het volgende:
Jij hebt kinderen, dat is de overtreffende trap
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemorgen Erwin![]()
[..]
*auw* That hurts
wat is iedereen weer aardigquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ben je in het echt ook zo gemeen?
Dan ben ik nog veel ergerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dan blijf ik wel thuis vrijdag als je gemeen gaat doenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:40 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dan ben ik nog veel erger.
vrede in deze topicquote:
wordt geen kermis, gewoon zuipenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:07 schreef douche-eendje het volgende:
Ik kan mij best gedragen hoor. Zolang ik maar niet naar de kermis moet...
Inholland. Maar dat via Uitgeest, vanuit Zaandam. Het slechste overstappunt ooitquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:42 schreef lynda het volgende:
Zeg dat dan gelijkWaar moet je zijn..?
Gelukkig maarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:30 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
wordt geen kermis, gewoon zuipen
Huh via uitgeest, sinds wanneer is er geen intercity meer die langs Zaandam gaat?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Inholland. Maar dat via Uitgeest, vanuit Zaandam. Het slechste overstappunt ooit
zaandam naar alkmaar gaat rechtstreeks of ben ik nou gek?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Inholland. Maar dat via Uitgeest, vanuit Zaandam. Het slechste overstappunt ooit
Werktuigbouwkunde. Overgens richting Zaandam, ik kom uit zo'n gat wat ertussen ligtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:47 schreef lynda het volgende:
[..]
Huh via uitgeest, sinds wanneer is er geen intercity meer die langs Zaandam gaat?
En gezelligWelke opleiding..? Ik begin eindelijk aan mn laatste jaar daar
welke intro?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:53 schreef kanovinnie het volgende:
Hebben jullie nog last van die intro van Inholland?
Introductieweek van inholland. Die is deze week dacht ik.quote:
niets gemerkt. aan de andere kant ik ben overdag niet in de stadquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Introductieweek van inholland. Die is deze week dacht ik.
hmmm dat is toch niet zo lastig toch?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:23 schreef lynda het volgende:
[..]
Druk met een vogel uit zijn kooi te krijgen
Ik vond wel tof toen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:19 schreef lynda het volgende:
Neuh weinig intro.. Nooit echt wat gemerkt al die jaren!
Als het weer is zoals elk jaar zullen ze wel ergens deze week in de stad lopen met geweldige tshirts aan
Ja, vandaar dat ik actief meepostquote:
Ben aan het werk! Labmedewerkster is ziek dus sta nu een ochtendje patiëntenmateriaal te verwerken. Heb net een liquor gedaan en ben nu bezig met wat pleuravochtquote:
Moet Nina niet Nana zijn? Of keek ik weer eens scheel?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:10 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
nicky is een maf wijf, soort van emo.
carie is een oudere dame.
en nina ken ik niet...
Nu de minor Toegepaste psychologiequote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vond wel tof toen.
Wat doe jij eigelijk voor opleiding?
Helaasquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:25 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
hmmm dat is toch niet zo lastig toch?
Dan is alles nog hetzelfde, ik had vorig jaar ook een BBQquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:46 schreef lynda het volgende:
[..]
Nu de minor Toegepaste psychologie![]()
Opleiding MER![]()
De BBQ was wel gezellig die week
Hebben we het ook alweer over 5 jaar geleden![]()
ik weet niet of thijs nieuwe mensen heeftquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet Nina niet Nana zijn? Of keek ik weer eens scheel?
Appel en een ei op de kermis..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan is alles nog hetzelfde, ik had vorig jaar ook een BBQ
En elke avond veel bier drinken, kroegentocht enzo
ik heb het rooster voor me, het is nana...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel goed gezien dusquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik heb het rooster voor me, het is nana...
je bent niet kippigquote:
En hoe gedraagt een getrouwde man zich?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 08:53 schreef douche-eendje het volgende:
Bart, wat ben je weer typisch bezig. Gedraag je eens als een getrouwde man!
Legt geen beperkingen op hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ben zo blij dat ik niet getrouwd ben
Nog ergerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Buiten spelen...quote:
Oh dan blijf ik vanmiddag binnenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had visite
Zometeen de oudste ophalen
eten
autorijden
Hoezo dan? Is die beter?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mij ook al, maar dan heb ik een bruiloft...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:53 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik weet niet of thijs nieuwe mensen heeft
ik mag zaterdag op komen draven.
en thijs vroeg me voor 3 september ook
Ik dan niet blijkbaarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:09 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik heb het rooster voor me, het is nana...
Biancaquote:
Ik kom af en toe wel ff buurten, afhankelijk van het lekkere-wijvengehalte beneden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:26 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik sta in het bovencafe, alleen. kom gezellig bij mij werken veel gezelliger. ze staan dan met zn 3en ik alleen
op die fiets.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kom af en toe wel ff buurten, afhankelijk van het lekkere-wijvengehalte beneden.
Vraag MdMa98, die kan je dat prima uitleggenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:21 schreef Bart het volgende:
[..]
En hoe gedraagt een getrouwde man zich?
[..]
Nog erger.
[..]
Nog niet, straks even langs de wibraquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:35 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
op die fiets.
bianca komt als bezoeker zaterdag. gezellig.
nog gelukt met het t-shirt bianc?
Wat voor shirt?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog niet, straks even langs de wibra
En niet verklappen gaan!
Een geintje, zie je zaterdag wel.quote:
Getrouwdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:21 schreef Bart het volgende:
En hoe gedraagt een getrouwde man zich?
Weet je het zeker?quote:Legt geen beperkingen op hoor.
Of ik kom niet vrijdagquote:Oh dan blijf ik vanmiddag binnen.
echt waar? nooit opgevallenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:09 schreef douche-eendje het volgende:
Bart is erg gemeen. En vreemd.
En jij niet?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:09 schreef douche-eendje het volgende:
Bart is erg gemeen. En vreemd.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:11 schreef douche-eendje het volgende:
Jij hebt kinderen, dat is de overtreffende trap
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En jij niet?
[..]
Ja hoor. Ik ben gemeen, ik praat teveel, kan mijn kop niet houden, ben vaak te druk, lach teveel om dingen die niet grappig zijn, heb momenten dat ik zo achterlijk ben als het maar zijn kan en mijn beste vriend vind mij onmogelijk. Vind je het gek dat ik nog altijd vrijgezel ben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kan dat allemaal?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja hoor. Ik ben gemeen, ik praat teveel, kan mijn kop niet houden, ben vaak te druk, lach teveel om dingen die niet grappig zijn, heb momenten dat ik zo achterlijk ben als het maar zijn kan en mijn beste vriend vind mij onmogelijk. Vind je het gek dat ik nog altijd vrijgezel ben?
Ik wil het nu wetenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een geintje, zie je zaterdag wel.
Dus ik moet vreemdgaan ofzo?quote:
Niet meer dan voordat ik getrouwd was, dat weet ik zeker.quote:[..]
Weet je het zeker?
quote:[..]
Of ik kom niet vrijdagAls je zo gemeen blijft doen
Welkom in mijn leven!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:17 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
kan dat allemaal?![]()
volgens mij ontploft je hoofd.
jeujquote:
schijnt het wel mee te vallen... heel relatief.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:24 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar verder schijnt het best wel mee te vallen met mij hoor
Zolang er nog altijd vrienden zijn die het niet erg vinden om met mij op vakantie te gaan, een festival te bezoeken, te shoppen of een cafe in te duiken en het overleven zonder gillend gek te worden en nog contact met mij blijven houden... valt het relatief wel meequote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
schijnt het wel mee te vallen... heel relatief.
Zijn die mensen er?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zolang er nog altijd vrienden zijn die het niet erg vinden om met mij op vakantie te gaan, een festival te bezoeken, te shoppen of een cafe in te duiken en het overleven zonder gillend gek te worden en nog contact met mij blijven houden... valt het relatief wel mee.
zo denk ik ook over mezelf... ik ben niet 1 van de makkelijkste. vraag maar aan biancaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zolang er nog altijd vrienden zijn die het niet erg vinden om met mij op vakantie te gaan, een festival te bezoeken, te shoppen of een cafe in te duiken en het overleven zonder gillend gek te worden en nog contact met mij blijven houden... valt het relatief wel mee.
Bianca, vertel eens?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:33 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
zo denk ik ook over mezelf... ik ben niet 1 van de makkelijkste. vraag maar aan bianca
Kan het me niet voorstellenquote:
Euhm welkom in mijn levenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:29 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
ik woon ook samen... en ritalin hebben ze nooit genoemd bij mijquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:37 schreef lynda het volgende:
[..]
Euhm welkom in mijn leven![]()
En zelfs ik woon samen.. Hoe vaak die wel niet roept dat er een ritalin bij mij in moet![]()
![]()
Nee, dan word je nog langzamer.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:39 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
ik woon ook samen... en ritalin hebben ze nooit genoemd bij mij
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:16 schreef douche-eendje het volgende:
Ja hoor. Ik ben gemeen, ik praat teveel, kan mijn kop niet houden, ben vaak te druk, lach teveel om dingen die niet grappig zijn, heb momenten dat ik zo achterlijk ben als het maar zijn kan en mijn beste vriend vind mij onmogelijk. Vind je het gek dat ik nog altijd vrijgezel ben?
Helemaal niks mis meequote:
zoiets jaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dan word je nog langzamer.
Jij bent niet makkelijk in de zin dat je juist een schop onder je kont moet krijgen soms.
Maar goed, zo heeft iedereen wel zo z'n dingen, dunkt me.
Ze moesten het toch aan mij vragen?quote:
das waarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze moesten het toch aan mij vragen?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dan word je nog langzamer.
Jij bent niet makkelijk in de zin dat je juist een schop onder je kont moet krijgen soms.
beetje chaos in de orde scheppen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
. Hier krijg ik ook regelmatig de opmerking of ik niet eens aan de Ritalin moet. Maar zolang ik geen chaos in mijn hoofd heb maar gewoon chaos veroorzaak door mijn drukke gedoe vind ik dat niet nodig
.
Ja, heerlijk!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:58 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
beetje chaos in de orde scheppen?
quote:
Ik niet, ik ben perfect.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
I LOLed. Like, out loud.quote:
quote:
Doel bereiktquote:
Dan was het waarschijnlijk een Alkmaarder.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:09 schreef kanovinnie het volgende:
Vaag, ben net gebeld door een nummer uit alkmaar. Nummer is nergens op internet terug te vinden.
Dat was ik!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:09 schreef kanovinnie het volgende:
Vaag, ben net gebeld door een nummer uit alkmaar. Nummer is nergens op internet terug te vinden.
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:12 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
When top level guys look down, they see only shit;
When bottom level guys look up, they see only assholes...
beetje peper en zout nodig? of sambal?quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
beetje peper en zout nodig? of sambal?
ok dan nietquote:
dat klopt...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:38 schreef douche-eendje het volgende:
Volgens Bianca heb jij die sambal, zout en peper zelf al vaak genoeg nodig...
wat misbruiken?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:42 schreef douche-eendje het volgende:
Zo zonde als ik het dan ga misbruiken!
Wel op alle eetbare dingen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
wat misbruiken?
ik doe het niet overal op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |