das waarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze moesten het toch aan mij vragen?
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, dan word je nog langzamer.
Jij bent niet makkelijk in de zin dat je juist een schop onder je kont moet krijgen soms.
Maar goed, zo heeft iedereen wel zo z'n dingen, dunkt me.
beetje chaos in de orde scheppen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:56 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
. Hier krijg ik ook regelmatig de opmerking of ik niet eens aan de Ritalin moet. Maar zolang ik geen chaos in mijn hoofd heb maar gewoon chaos veroorzaak door mijn drukke gedoe vind ik dat niet nodig
.
Ja, heerlijk!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:58 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
beetje chaos in de orde scheppen?
quote:
Ik niet, ik ben perfect.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar goed, zo heeft iedereen wel zo z'n dingen, dunkt me.
I LOLed. Like, out loud.quote:
quote:
Doel bereiktquote:
Dan was het waarschijnlijk een Alkmaarder.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:09 schreef kanovinnie het volgende:
Vaag, ben net gebeld door een nummer uit alkmaar. Nummer is nergens op internet terug te vinden.
Dat was ik!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:09 schreef kanovinnie het volgende:
Vaag, ben net gebeld door een nummer uit alkmaar. Nummer is nergens op internet terug te vinden.
quote:
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:12 schreef Bart het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
When top level guys look down, they see only shit;
When bottom level guys look up, they see only assholes...
beetje peper en zout nodig? of sambal?quote:
Nee hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
beetje peper en zout nodig? of sambal?
ok dan nietquote:
dat klopt...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:38 schreef douche-eendje het volgende:
Volgens Bianca heb jij die sambal, zout en peper zelf al vaak genoeg nodig...
wat misbruiken?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:42 schreef douche-eendje het volgende:
Zo zonde als ik het dan ga misbruiken!
Wel op alle eetbare dingen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:45 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
wat misbruiken?
ik doe het niet overal op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |