Nou, kwam net een oud college tegen die ging er ook naartoequote:
Ik care! Ik herinnerde je gister nog aan de wedstrijd!quote:
ZOMG MOET JE NIET ALLANG WEGquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik care! Ik herinnerde je gister nog aan de wedstrijd!
Als ik je niet gesproken had was ik om half 9 voor de TV gaan zittenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
ZOMG MOET JE NIET ALLANG WEGBlijft mooi
Kan allemaal uit, helemaal zoals je zelf wiltquote:
Tijd klopt niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:52 schreef kepler het volgende:
[..]
Mijn telefoon:
[ afbeelding ]
iPhone![]()
Welke is dat?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:52 schreef kepler het volgende:
[..]
Mijn telefoon:
[ afbeelding ]
iPhone![]()
Kheb vgs mij binnenkort een blackberry.. ik zag dat je daar ook makkelijk mee op facebook/twitter kon.. mail checken en bellen, klaar voor mij.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:59 schreef kepler het volgende:
[..]
Android, kan je allemaal zelf instellen
Vind dat altijd van de text-based DOS telefoonsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb vgs mij binnenkort een blackberry.. ik zag dat je daar ook makkelijk mee op facebook/twitter kon.. mail checken en bellen, klaar voor mij.
Netjes Gijs. Android 2.1 lijkt me echt geweldig!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:52 schreef kepler het volgende:
[..]
Mijn telefoon:
[ afbeelding ]
iPhone![]()
Heee, daar is het scheerapparaat weerquote:
Ik weet niet wat je bedoeld maar vind een toetsenbord wel lekker eigenlijk, op die palm beviel het ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind dat altijd van de text-based DOS telefoons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |