Nou, kwam net een oud college tegen die ging er ook naartoequote:
Ik care! Ik herinnerde je gister nog aan de wedstrijd!quote:
ZOMG MOET JE NIET ALLANG WEGquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik care! Ik herinnerde je gister nog aan de wedstrijd!
Als ik je niet gesproken had was ik om half 9 voor de TV gaan zittenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:21 schreef Wessiej het volgende:
[..]
ZOMG MOET JE NIET ALLANG WEGBlijft mooi
Kan allemaal uit, helemaal zoals je zelf wiltquote:
Tijd klopt niet.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:52 schreef kepler het volgende:
[..]
Mijn telefoon:
[ afbeelding ]
iPhone![]()
Welke is dat?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:52 schreef kepler het volgende:
[..]
Mijn telefoon:
[ afbeelding ]
iPhone![]()
Kheb vgs mij binnenkort een blackberry.. ik zag dat je daar ook makkelijk mee op facebook/twitter kon.. mail checken en bellen, klaar voor mij.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:59 schreef kepler het volgende:
[..]
Android, kan je allemaal zelf instellen
Vind dat altijd van de text-based DOS telefoonsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kheb vgs mij binnenkort een blackberry.. ik zag dat je daar ook makkelijk mee op facebook/twitter kon.. mail checken en bellen, klaar voor mij.
Netjes Gijs. Android 2.1 lijkt me echt geweldig!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:52 schreef kepler het volgende:
[..]
Mijn telefoon:
[ afbeelding ]
iPhone![]()
Heee, daar is het scheerapparaat weerquote:
Ik weet niet wat je bedoeld maar vind een toetsenbord wel lekker eigenlijk, op die palm beviel het ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Vind dat altijd van de text-based DOS telefoons
Qwerty op BB vind ik veels te klein. Maar ik heb collega's die erbij zweren Gijs! Het is alleen afhankelijk van de BB of je een echte grafische of text interface krijgt. Wat je wel kan doen is PING Gijsquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:29 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoeld maar vind een toetsenbord wel lekker eigenlijk, op die palm beviel het ook
Dat zou op zich nog cool zijn ook!quote:
Nope!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 20:10 schreef Bastard het volgende:
Anyways.. hebben jullie wel eens mail gehad over reacties op je youtube kanaal?
Ik krijg nooit meel, check mn mailbox daar eens, staan 15 reacties in
Hoiquote:
Nee ze genieten er van om dat voor iedereen te verpesten, wat een lol he.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:06 schreef gijsje79 het volgende:
Tja wat een figuur he. Met een ban maak je hem niet bang mee, zag al op z'n profiel dat hij ze eerder heeft gehad. Blijf dan gewoon stil en hou het voor jezelf.
http://www.neogaf.comquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:08 schreef Bastard het volgende:
Ik weet meteen weer waarom ik niet meer op GAM kwam.
Alleen lezen niet schrijven, 3 jaar geleden een account aangevraagd nog niet goedgekeurd.. en dan krijg ik toch het idee van een elite kliek, ... lees er wel.quote:
Mijn account is afgekeurd. Kansloos zooitje daar. GAM kom ik ook al maanden niet meerquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Alleen lezen niet schrijven, 3 jaar geleden een account aangevraagd nog niet goedgekeurd.. en dan krijg ik toch het idee van een elite kliek, ... lees er wel.
Geen idee? Vast een spoiler. Je bent ge-edit!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 07:59 schreef Bastard het volgende:
Echt kankerlijers in dat GAM hoor
Halo reach # 2 met gratis struisvogels
Oh my..quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen idee? Vast een spoiler. Je bent ge-edit!
GAM
Bekende user?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:08 schreef Bastard het volgende:
[..]
Oh my..
Het was zoveel netter dan dat ik hem daadwerkelijk toewenste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |