abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85637778
quote:
’Nederland geen gidsland meer’

PVV-Kamerlid Hero Brinkman vindt dat een VVD/CDA-regering die door zijn partij wordt gedoogd, internationaal het PVV-gedachtengoed op het gebied van mensenrechten zal moeten verdedigen.

Daarmee wijkt hij af van de afspraak tussen de drie bij de regeringsvorming betrokken partijen om onderlinge verschillen van inzicht inzake immigratie en integratie te respecteren.

Brinkman doet zijn uitspraken in een interview in het blad Wordt Vervolgd van Amnesty International. Het blad verschijnt vrijdag. Letterlijk zegt hij: „Als de PVV straks een regering gaat gedogen, moet die regering rekening houden met de standpunten van de PVV. En dan moet Nederland, ooit het zelf-benoemde gidsland op het gebied van mensenrechten, ook internationaal voor de PVV-gedachten opkomen.”

De PVV denkt met name op het gebied van godsdienstvrijheid anders over mensenrechten (grondrechten) dan het CDA. Zo wil de partij de Koran verbieden, een verbod op de bouw van moskeeën en een immigratiestop uit moslimlanden.

Brinkman geldt als een dissident binnen de PVV-fractie omdat hij tegen de zin van partijleider Wilders de partij wil democratiseren en een jongerenorganisatie op poten wil zetten.

Momenteel werkt hij aan voorstellen daartoe voor de fractie, stelt hij in het artikel.

© Trouw 2010
De PVV-clown moest ook even zijn zegje doen. De afspraak dat de partijen elkaars onderlinge verschillen respecteren gaat echt een succes worden :')
pi_85637918
quote:
internationaal het PVV-gedachtengoed op het gebied van mensenrechten zal moeten verdedigen
.

_O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_85638086
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:07 schreef Jojoke het volgende:
De PVV-clown
Het zijn toch allemaal clowns bij die PVV? Maar hij is inderdaad wel een van de ergste.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:19:29 #4
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_85638134
Is dat zoiets als het Martijn-gedachtegoed op het gebied van pedagogiek?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 10:22:28 #5
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_85638213
Hero Brinkman:

Uitspraken trouw meer dan 6 weken oud.Toen zag de wereld compleet anders uit.Iedereen wil bij onderhandelingen max resultaten. Blijkt maar weer: links media is onbetrouwbaar en onprofessioneel. Waarom ben ik niet even gebeld?

http://twitter.com/HeroBrinkman
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_85638358
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:22 schreef Maraca het volgende:
Hero Brinkman:

Uitspraken trouw meer dan 6 weken oud.Toen zag de wereld compleet anders uit.Iedereen wil bij onderhandelingen max resultaten. Blijkt maar weer: links media is onbetrouwbaar en onprofessioneel. Waarom ben ik niet even gebeld?

Aha, meneer is weer eens gedraaid. Heerlijk betrouwbaar. En dan een krant onbetrouwbaar durven te noemen _O-
pi_85638986
quote:
Hero Brinkman:

Uitspraken trouw meer dan 6 weken oud.Toen zag de wereld compleet anders uit.
De wereld is in 6 weken amper veranderd, meneer de PVV'er.

Alhoewel ik begrijp dat de wereld elke dag voor de PVV-achterban als nieuw overkomt. :r
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_85639258
‘Ik vind mezelf niet radicaal'

Geen enkele noviteiten of opzienbarende onthullingen, dus de suggestie die Trouw blijkbaar wil doen opwekken vind ik lichtelijk armoedig.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_85640005
quote:
Hero Brinkman:

Ik neem aan dat meneer Brinkman toch zelf ook wel wist dat het interview waarin hij die uitspraken doet pas a.s. vrijdag gepubliceerd wordt?
pi_85640116
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:19 schreef Frollo het volgende:
_O-
Allah Al Watan Al Malik
pi_85641741
Dacht dat een krant het nieuws van de dag hoorde te publiceren en anders hoort het er in te staan dat het interview aantal weken terug (is in dit geval wel van belang) is afgenomen. Puur media-geilheid om dit expres later midden in de onderhandelingen te publiceren.

Ik vind dat ik als lezer dan in de maling wordt genomen. Gelukkig lees ik geen Trouw.
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:32:59 #12
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_85642098
quote:
internationaal het PVV-gedachtengoed op het gebied van mensenrechten zal moeten verdedigen
Ik heb het idee dat veel van die linkse schreeuwers niet eens de inhoud van het mensenrechten gedachtengoed van de PVV kennen.
Zij zijn alleen maar gefixeerd op de immigratiestop. Zij begrijpen niet dat bv door steeds meer islamitische import de besnijdenis/verminking van jonge meisjes in westerse landen normaal gaat worden. Dat alles onder het mom van vrijheid van godsdienst en cultuur.

Nederland die zegt voorop te lopen "het gidsland" qua mensenrechten. Maar sluit het liefst de ogen voor die toestanden.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_85642174
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:21 schreef Stiggie het volgende:
Dacht dat een krant het nieuws van de dag hoorde te publiceren en anders hoort het er in te staan dat het interview aantal weken terug (is in dit geval wel van belang) is afgenomen. Puur media-geilheid om dit expres later midden in de onderhandelingen te publiceren.

Ik vind dat ik als lezer dan in de maling wordt genomen. Gelukkig lees ik geen Trouw.
Ah joh, dan blijf je toch lekker de telegraaf lezen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_85642181
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:32 schreef sunny16947 het volgende:
Zij begrijpen niet dat bv door steeds meer islamitische import de besnijdenis/verminking van jonge meisjes in westerse landen normaal gaat worden. Dat alles onder het mom van vrijheid van godsdienst en cultuur.
Er valt niets te begrijpen omdat het leugens zijn.

Niet dat ik links ben, maar ik weet hoe simpel de wereld van de PVV'er is.
pi_85642198
quote:

Trouw is een erg prettige krant om te lezen.

Dat sommige mensen elke dag een andere mening hebben, daar kun je een krant niet op afrekenen.
pi_85642240
Het kijkt onze Hero vast mooi als de nederlandse regering bv bij Saoedie_arabie niet meer protesteert over de vervolging van christenen daar, het verbod op de Bijbel dat ze daar hebben;

maar dat Nederlands diplomaten geintereseerd vragen "Goh, hoe doen jullie dat nu eigenlijk in Saoedie-Arabie... groepen met een andere religie onderdrukken?"
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_85642584
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:35 schreef waht het volgende:

[..]

quote:
Naar schatting 100 tot 140 miljoen meisjes en vrouwen zijn al besneden en 3 miljoen meisjes per jaar lopen het risico om een besnijdenis te moeten ondergaan. Het gebeurt vooral in het westen, oosten en noordoosten van Afrika. Maar ook bij allochtone gemeenschappen in Europa worden meisjes besneden. In Europa zijn het er al ca 500.000.
Bron

Ik neem aan dat jij niet gaat beweren dat Unicef leugens aan het verspreiden is, maar wat ik van jou wil weten is in welk perspectief men deze uitspraak in de simpele wereld van de PVV'er moet inpassen.
pi_85642641
quote:

[..]

Ik heb het idee dat veel van die linkse schreeuwers niet eens de inhoud van het mensenrechten gedachtengoed van de PVV kennen.
Zij zijn alleen maar gefixeerd op de immigratiestop. Zij begrijpen niet dat bv door steeds meer islamitische import de besnijdenis/verminking van jonge meisjes in westerse landen normaal gaat worden. Dat alles onder het mom van vrijheid van godsdienst en cultuur.

Nederland die zegt voorop te lopen "het gidsland" qua mensenrechten. Maar sluit het liefst de ogen voor die toestanden.
Je denkt serieus dat het verbod op vrouwenbesnijdenis gaat verdwijnen als de immigratie uit moslimlanden niet ophoudt? Volgens mij zijn turken en marokkanen over het algemeen tegen vrouwenbesnijdenis, en vormen zij wel de grootste groep moslims in nederland.

Als een kwart van de bevolking van nederland nou somalisch zou zijn kon ik het nog wel begrijpen, maar dit is gewoon onzin.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 12:51:17 #19
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_85642652
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:35 schreef waht het volgende:

[..]

Getuigt van je eigen simpelheid. Je doet gewoon je ogen dicht en dan is het er niet.

Weet je eigenlijk dat er speciaal van die medicijnvrouwen worden ingevlogen om een heleboel van die meisjes tegelijk ritueel te kunnen verminken?
Snooker is top!!!
pi_85642705
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:49 schreef damian5700 het volgende:

[..]

[..]

Bron

Ik neem aan dat jij niet gaat beweren dat Unicef leugens aan het verspreiden is
Unicef is links, dus fout en onbetrouwbaar.
Welke partij is er trouwens voor verplichte besnijdenissen? en waarom zou dat specifiek PVV gedachtengoed zijn?
pi_85642874
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:52 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Unicef is links, dus fout en onbetrouwbaar.
Welke partij is er trouwens voor verplichte besnijdenissen? en waarom zou dat specifiek PVV gedachtengoed zijn?
Ik heb de indruk dat ik me voor jou ergens op moet verdedigen. Wat is precies hetgeen ik heb gesteld waarop ik me moet verdedigen?
pi_85642901
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:51 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Getuigt van je eigen simpelheid. Je doet gewoon je ogen dicht en dan is het er niet.
Eigenlijk geldt dit ook voor jou, jij doet alsof het probleem niet bestaat als je deze mensen niet in nederland toelaat, maar wat maakt het nou uit of iemand in nederland of in afrika verminkt wordt? Behalve dat het in nederland verboden is.
quote:
Weet je eigenlijk dat er speciaal van die medicijnvrouwen worden ingevlogen om een heleboel van die meisjes tegelijk ritueel te kunnen verminken?
Het zal altijd mogelijk zijn om dingen te doen die bij de wet verboden zijn, er gebeuren een hele hoop dingen die niet acceptabel zijn, dat los je niet op door niemand meer toe te laten en op je eigen eilandje te gaan leven.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:01:44 #23
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_85643034
Nu weten we ook dat het verhaal over enkele afvallige-CDA'ers niet klopt. Kom op zeg, een uitspraak van 6 weken geleden publiceren om de formatie te blokkeren? Een beetje triest.
pi_85643076
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:57 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik heb de indruk dat ik me voor jou ergens op moet verdedigen. Wat is precies hetgeen ik heb gesteld waarop ik me moet verdedigen?
Wat maakt het dat jij denkt dat je je moet verdedigen? :?
Iedereen typt hier onzin neer en als jij ergens wel of niet op wil reageren, dan moet je dat helemaal zelf weten....meestal lees ik geeneens terug, dus voor mij hoef je al helemaal niet te reageren....alleen als je het zelf leuk vind.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:02:59 #25
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_85643079
Dit is maar 1 aspect. Zo zijn er meer barbaarse gebruiken die je in een westers land zoals Nederland niet zou moeten willen maar toch oogluikend worden toegestaan. En dat alles onder de vrijheid van godsdienst.

En dat zou de Nederlandse regering veel meer moeten uitdragen.
Snooker is top!!!
pi_85643091
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:01 schreef Holograph het volgende:
Nu weten we ook dat het verhaal over enkele afvallige-CDA'ers niet klopt. Kom op zeg, een uitspraak van 6 weken geleden publiceren om de formatie te blokkeren? Een beetje triest.
Niet de media de schuld geven, omdat iemand elke dag een andere mening heeft.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:04:24 #27
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_85643124
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:03 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Niet de media de schuld geven, omdat iemand elke dag een andere mening heeft.
Kom op zeg, als je een interview geeft ga je die toch niet 6 weken later publiceren om de formatie te blokkeren..?
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:07:15 #28
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_85643222
quote:

[..]

Dat zegt waht nergens. Hij zegt alleen dat je leugens verspreidt.
Vrouwenbesnijdenis is namelijk helemaal niet normaal in het Westen (en trouwens ook niet in 80% van de islamitische wereld), het is in Nederland gewoon strafbaar (max 12 jaar cel) en er wordt actief aan opsporing en preventie gedaan.

Beetje raar toch om vanwege een paar geflipte Somaliërs de wetten aan te passen ten nadele van miljoenen Nederlanders die toevallig hetzelfde geloof hebben?

quote:
Nee, dat wist ik niet, maar het zou natuurlijk best kunnen. Hopelijk lopen die wijven tegen de lamp en worden ze flink gestraft.
pi_85643258
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:04 schreef Holograph het volgende:

[..]

Kom op zeg, als je een interview geeft ga je die toch niet 6 weken later publiceren om de formatie te blokkeren..?
Wat maakt het uit? Als je een mening hebt, dan heb je die 6 weken later toch ook nog?
Straks gaat Brinkman ook nog roepen dat hij de PVV niet wil democratiseren en een jongerenafdeling op wil richten, omdat het zijn mening was van 6 weken geleden en nu niet meer en dat het de schuld van de media is dat ze daar nu nog over berichten. (Nog even en het laten vallen van het AOW standpunt is ook de schuld van de media....)

Lachwekkend om te denken dat hierdoor de formatie geblokkeerd zou worden. Die gaat rustig door en daar zijn dit soort uitspraken absoluut niet op van invloed.
pi_85643260
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:02 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Wat maakt het dat jij denkt dat je je moet verdedigen? :?
Iedereen typt hier onzin neer en als jij ergens wel of niet op wil reageren, dan moet je dat helemaal zelf weten....meestal lees ik geeneens terug, dus voor mij hoef je al helemaal niet te reageren....alleen als je het zelf leuk vind.
Je begrijpt me verkeerd. Ik wil best reageren, maar dan gericht.
Als jij dit nader zou willen toelichten dan weet ik precies wat ik moet stellen.
pi_85643288
quote:
Dacht dat een krant het nieuws van de dag hoorde te publiceren
Lees het artikel:
"Brinkman doet zijn uitspraken in een interview in het blad Wordt Vervolgd van Amnesty International. Het blad verschijnt vrijdag."

Wel grappig dat Brinkman gelijk in het interview aangeeft dat hij het niet eens is met de CDA standpunten. :P
pi_85643364
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:08 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Wat maakt het uit?
Het is wel degelijk van belang voor de lading die men aan de uitspraak kan geven. Nu wordt de suggestie gewekt dat Brinkman ingaat tegen de agreement to disagree, waarvan een aantal weken geleden nog geen sprake was.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:13:16 #33
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_85643429
Vrijheid van godsdienst is een lachertje en druist in tegen mensenrechten. Ook in Nederland zijn nog christelijke die daarom hun kinderen niet laten inenten en die de rest van hun leven gehandicapt zijn.

En ja er zijn wetten en verboden. Heb alleen nog nooit gehoord van een rechtszaak tegen bv. zo'n verminking.

Zou me dus gewoon eens wat meer verdiepen in dat gedachtengoed van mensenrechten van de PVV.
Snooker is top!!!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:16:06 #34
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_85643543
quote:
Wordt Vervolgd van Amnesty International
En is dat niet een mensenrechtenorganisatie? Dan zou er toch een belletje moeten gaan rinkelen. I.p.v. ongenuanceerd te reageren.
Snooker is top!!!
pi_85643664
quote:
Ik heb het PVV verkiezingsprogramma er maar weer eens bij gepakt. Ik lees daar o.a. een hoop geblaat over dat de PVV vindt dat Nederland onvoorwaardelijk achter Israël moet gaan staan, en ik kan dan ook goed begrijpen dat ze de 'handhaving van de internationale rechtsorde' uit de grondwet willen schrappen.

En dat laat weer zo heel goed zien waarom de PVV zo'n verschrikkelijk foute partij is. Ze willen mensenrechten selectief toe gaan passen. Mensenrechten zijn universeel, en dat betekent niet alleen dat ze overal gelden zoals veel mensen denken, maar ook dat ze voor iedereen en onder alle omstandigheden gelden.

Dus wat betreft het mensenrechten gedachtengoed van de PVV, daar is alleen dit toepasbaar: :r
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:39:45 #36
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_85647223
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 10:19 schreef Frollo het volgende:
:9 :9~ *; O+
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 14:46:59 #37
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_85647495
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 13:13 schreef sunny16947 het volgende:
Vrijheid van godsdienst is een lachertje en druist in tegen mensenrechten. Ook in Nederland zijn nog christelijke die daarom hun kinderen niet laten inenten en die de rest van hun leven gehandicapt zijn.

En ja er zijn wetten en verboden. Heb alleen nog nooit gehoord van een rechtszaak tegen bv. zo'n verminking.

Zou me dus gewoon eens wat meer verdiepen in dat gedachtengoed van mensenrechten van de PVV.
De PVV is niet consequent. Verbod op Islam prima, maar dan verbod op alle religie, net als in de Sovjet-Unie het geval was. Het sprookje van de Koran is niet minder flauwekul dan het sprookje van de Bijbel of de Gita. Er staan dezelfde gruwelen in en de volgelingen van alle geloven richten schade aan en geweld. Dat is niet voorbehouden aan de Islam.

Verder wil de PVV langere gevangenisstraffen en een minder humaan detentie-regime, dus dat strookt sowieso al niet met het Amnesty gedachtengoed, die juist een humaner beleid wilde.

Dit lijkt, vergeef me de Godwin, toch weer op de NSDAP, die bij Amnesty komt aankloppen over de wreedheden in de Tora (en de Tora kent die wreedheden) en dat zij derhalve de Tora willen verbieden. Klinkt in eerste instantie jofel natuurlijk, maar de uiteindelijke Entlösung die daaruit volgde was toch iets minder jofel.

Bovendien is in Nederland de Islam nauwelijks een gevaar, omdat zij geen politieke zeggenschap heeft, dit in contrast met het Gristendom dat ons land nog heden ten dage verneukt. :N
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:34:16 #38
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_85649490
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 14:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

De PVV is niet consequent. Verbod op Islam prima, maar dan verbod op alle religie, net als in de Sovjet-Unie het geval was. Het sprookje van de Koran is niet minder flauwekul dan het sprookje van de Bijbel of de Gita. Er staan dezelfde gruwelen in en de volgelingen van alle geloven richten schade aan en geweld. Dat is niet voorbehouden aan de Islam.
Het hedendaagse christendom heeft zich m.i. ontdaan van de barbaarsheid en het geweld en wordt gezien en gelezen in die tijd. Dit in tegenstelling tot de islam waar geen ruimte is voor vernieuwing en aanpassing aan de tijd.

quote:
Verder wil de PVV langere gevangenisstraffen en een minder humaan detentie-regime, dus dat strookt sowieso al niet met het Amnesty gedachtengoed, die juist een humaner beleid wilde.
Wat is humaan? Eten en drinken op tijd en onderdak. Is tv, pc, sportvelden etc. humaan of luxe? Er wordt niet gemarteld. Kijk eens naar al die verzorgingshuizen die dat ontberen terwijl deze mensen geen vlieg kwaad hebben gedaan.

quote:
Bovendien is in Nederland de Islam nauwelijks een gevaar, omdat zij geen politieke zeggenschap heeft, dit in contrast met het Gristendom dat ons land nog heden ten dage verneukt. :N
Nog niet misschien. Maar hoor wel al het gepruttel in gemeenteraden. Een kwestie van tijd.
Snooker is top!!!
pi_85650124
quote:
Hero Brinkman:

_O-!
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_85650190
quote:

[..]

Jij hebt echt geen flauw benul van de geschiedenis van de vrouwenbesnijdenis en de strijd daartegen in Nederland....
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 16:26:35 #41
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_85651799
Is dat zo? Denk je dat onze minister van BZ dat zal uiten en protesteren, als er een lucratief handeltje te halen valt in een islamitisch land.
Snooker is top!!!
pi_85652312
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 16:26 schreef sunny16947 het volgende:
Is dat zo? Denk je dat onze minister van BZ dat zal uiten en protesteren, als er een lucratief handeltje te halen valt in een islamitisch land.
Denk je dat Geert Wilders er iets aan zal doen als zulk soort dingen gebeuren in een niet islamitisch land?
pi_85655825
quote:
Ja dat weet ik. Ik weet wat voor misdaden er op de wereld worden gepleegd.

Ik weet ook dat het nutteloze feiten zijn in de PVV-retoriek. Die feiten worden misbruikt om een leugen als waarheid te presenteren. Vervolgens wordt die leugenachtige waarheid weer gebruikt om beleid voor te stellen. Beleid gebaseerd op foute aannames gaat jammerlijk falen.
pi_85655914
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 12:49 schreef damian5700 het volgende:

[..]

[..]

Bron

Ik neem aan dat jij niet gaat beweren dat Unicef leugens aan het verspreiden is, maar wat ik van jou wil weten is in welk perspectief men deze uitspraak in de simpele wereld van de PVV'er moet inpassen.
Het gaat niet normaal worden. Het is zelfs bij wet verboden.
pi_85655963
Daarmee zegt Brinkman dus eigenlijk dat ze een extreme partij zijn.

Anders zou het niet nodig zijn om voor de PVV op te komen in het buitenland.
Leaf
pi_85657388
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 18:14 schreef waht het volgende:

Het is zelfs bij wet verboden.
Daarom is het onbesuisd onzinnig om hierover te spreken dat het leugens zijn.
pi_85657582
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:05 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Daarom is het onbesuisd onzinnig om hierover te spreken dat het leugens zijn.
Er werd gereageerd op deze post:
quote:

[..]

Het vetgedrukte is wel degelijk een leugen. Besnijdenis van jonge meisje in westerse landen gaat niet normaal worden onder het mom van vrijheid van godsdienst en cultuur. Het is namelijk nog steeds verboden en er is voorlopig geen partij die het wil legaliseren.
pi_85657770
Het PVV gedachtengoed op het gebied van mensenrechten? Als je daar als CDA voor op moet komen ben je volgens mij snel klaar...
Wir haben es gewusst
pi_85658057
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:10 schreef Wombcat het volgende:

Het vetgedrukte is wel degelijk een leugen. Besnijdenis van jonge meisje in westerse landen gaat niet normaal worden onder het mom van vrijheid van godsdienst en cultuur. Het is namelijk nog steeds verboden en er is voorlopig geen partij die het wil legaliseren.
Gelukkig niet (niet dat een partij het verschil zou kunnen uitmaken). Het is een geïmporteerd probleem en hardnekkig en groter dan men kan bevroeden.
pi_85658146
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 19:15 schreef trekhengel het volgende:
Het PVV gedachtengoed op het gebied van mensenrechten? Als je daar als CDA voor op moet komen ben je volgens mij snel klaar...
'Op het gebied van de mensenrechten' is een toevoeging van het dagblad Trouw, wat niet in het oorspronkelijke interview werd gesteld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')