Dat was ook het eerste wat in mij opkwam!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Meneer van Dale wacht ook al heel lang op antwoord
Ik twijfelde om het te plaatsenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat in mij opkwam!
Die van dat carnaval feest? 49 jaar enzo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik twijfelde om het te plaatsen![]()
Ik was eigenlijk wel benieuwd of LC iets meer wist over die man die was neergehaald afgelopen weekend...was het een crimi oid??
hoe kom jij aan je inside bronnen??quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Die van dat carnaval feest? 49 jaar enzo?
Volgens inside bronnen had het slachtoffer vorig jaar de dader geprobeerd neer te knallen, en gefaald. Nu dus andersom. Weer zo'n gevalletje 'kijk hoe stoer ik ben dat ik iemand neerknal midden op straat en nu de bak in mag'... Respect afdwingen, gang gebeuren enzo
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoe kom jij aan je inside bronnen??
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En LC.... je moet een jas aan doen als je gaat fietsen met dit weer
ohh..ik lees de krant nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:55 schreef GotC het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lowlands is voor nieuwsdingen ook erg goed!
NRC gekregen op LoLa
Ik ook niet, maar kreeg m gratis meequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh..ik lees de krant niet
en was het nergens online tegen gekomen
Gelukkig lees ik altijd alles terug, dus het hoeft niet ook nog in een pmquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat in mij opkwam!
en sate shaslicks en hamburgers zijn ook hier de top 3..
(alhoewel een merquez worstje ook niet te versmaden is.. en er hopelijk meer dan 3 keuzes zijn)
moet het ok nog in een pm LC??
Nee geen idee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik twijfelde om het te plaatsen![]()
Ik was eigenlijk wel benieuwd of LC iets meer wist over die man die was neergehaald afgelopen weekend...was het een crimi oid??
Zelfde als gisteren alleen nu had je een paar tellen voorsprong.....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
![]()
Waar heb je me nou weer gezien? Voor de zekerheid ben ik breed lachend de Alberdinck Thijmstraat overgestoken.
Ennuh...op de heenweg had ik een vestje aan ,dat lag achterin. Maar ik krijg het zo warm van dat fietsen. Enige nadeel daarvan is dat dat eigenwijze ding achterop dan ook gelijk haar jas niet meer aanwil.
Ik weet alleen dat het 2 crimi families van Curacao zijn.... maar met een naam zou ik al veel verder komen zeg maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Die van dat carnaval feest? 49 jaar enzo?
Volgens inside bronnen had het slachtoffer vorig jaar de dader geprobeerd neer te knallen, en gefaald. Nu dus andersom. Weer zo'n gevalletje 'kijk hoe stoer ik ben dat ik iemand neerknal midden op straat en nu de bak in mag'... Respect afdwingen, gang gebeuren enzo
Namen geven ze niet zomaar uit hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zelfde als gisteren alleen nu had je een paar tellen voorsprong.....
[..]
Ik weet alleen dat het 2 crimi families van Curacao zijn.... maar met een naam zou ik al veel verder komen zeg maar
Nou eerlijk gezegd had ik van 'een derde' allang verwacht dat hij de namen in mijn mailbox zou droppen,.... valt een beetje tegen. Wellicht omdat het in Arnhem is geweest ipv Amsterdam dat 'mijn mannetje' (klinkt zo leuk) er niet zo snel mee is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Namen geven ze niet zomaar uit he
Maargoed, ik zal m'n krant even uit de modder halen voor je
Maar wat maakt t eigenlijk uit wie het was?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd had ik van 'een derde' allang verwacht dat hij de namen in mijn mailbox zou droppen,.... valt een beetje tegen. Wellicht omdat het in Arnhem is geweest ipv Amsterdam dat 'mijn mannetje' (klinkt zo leuk) er niet zo snel mee is.
Ja uh... .das mijn hobby zeg maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar wat maakt t eigenlijk uit wie het was?
Namen van dode mensen opsporen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja uh... .das mijn hobby zeg maar
in arnhem?? de dochter van L:C zit toch in Dh op school??quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd had ik van 'een derde' allang verwacht dat hij de namen in mijn mailbox zou droppen,.... valt een beetje tegen. Wellicht omdat het in Arnhem is geweest ipv Amsterdam dat 'mijn mannetje' (klinkt zo leuk) er niet zo snel mee is.
Ik snap er de ballen van, nu alquote:
Ik doe mee met Rose!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
in arnhem?? de dochter van L:C zit toch in Dh op school??
ohh.. en ik lust alles hoor LC.. zalmforel van de AH in allluminiumfolie met kruidenboter in z'n buikje is ook echt![]()
en merquez worstjes vind ik WEL lekker ( of chipolata ) maar die dikke saucijzen...![]()
verder zijn groente sticks ook erg lekker!
ennuh.. Rose voor mij!! ( we nemen bus 18 wel..)
Haha dank je. Kan ik tenminste weer 'verder' met de achtergrond van het conflict.quote:
Ja ik weet dat het vreemd overkomt maar dat leg ik nog weleens uit hahahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:21 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik snap er de ballen van, nu al![]()
Ik:Wat maakt t uit wie het was?
Jij: Ja dat is m'n hobby
Ik: Dus je verzamelt namen van dode mensen?
Jij: Nee!
Wtf.
Kan het artikel van NRC wel voor een gedeelte overtypen maarjaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:24 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Haha dank je. Kan ik tenminste weer 'verder' met de achtergrond van het conflict.
[..]
Ja ik weet dat het vreemd overkomt maar dat leg ik nog weleens uit hahaha
Nee hoor hoeft niet maar toch bedankt voor de moeite uiteraardquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:41 schreef GotC het volgende:
[..]
Kan het artikel van NRC wel voor een gedeelte overtypen maarja
Deze zin was ook min of meer de insteek van deze TT.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Meneer van Dale wacht ook al heel lang op antwoord
De Aldicola die LC voor mij overweegt te kopen mag jij wel hebben.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:23 schreef tuintegel het volgende:
LC ik drink gewoon fris maakt niet uit wat aangezien ik met de auto kom
Jij bent gulquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De Aldicola die LC voor mij overweegt te kopen mag jij wel hebben.
Zelfs die drink ik , dus daar heb je mij niet meequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
ik was van de week ook weer eens op facebook.. na 5 maandenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:08 schreef tuintegel het volgende:
Bedankt he, ik zit echt bijna nooit op Facebook
. Farmville is leuker via Zylom (al heet het daar anders dacht ik )
Oh dus nu heb je m'n prachtige glimlach niet gezienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zelfde als gisteren alleen nu had je een paar tellen voorsprong.....
[..]
Ja hoor, dat heb je al braaf doorgegeven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Deze zin was ook min of meer de insteek van deze TT.
Sum liet al weten in een PM rose te willen, en ik neem wel coca cola.
Die Aldicola ga ik natuurlijk vermommen als Coca!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:31 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja hoor, mijn kindjes zitten "gewoon" in DH op school. In een andere wijk dan de onze, dat dan weer welquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:20 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
in arnhem?? de dochter van L:C zit toch in Dh op school??
ohh.. en ik lust alles hoor LC.. zalmforel van de AH in allluminiumfolie met kruidenboter in z'n buikje is ook echt![]()
en merquez worstjes vind ik WEL lekker ( of chipolata ) maar die dikke saucijzen...![]()
verder zijn groente sticks ook erg lekker!
ennuh.. Rose voor mij!! ( we nemen bus 18 wel..)
we krijgen toch geen aldi rose, he??quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:48 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Die Aldicola ga ik natuurlijk vermommen als Coca!
Nee joh!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we krijgen toch geen aldi rose, he??
![]()
Ik zit wel op facebook (anders hoor je er niet bij natuurlijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:08 schreef tuintegel het volgende:
Bedankt he, ik zit echt bijna nooit op Facebook
. Farmville is leuker via Zylom (al heet het daar anders dacht ik )
Mmm nee... toch nog een grotere lach opzetten!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:47 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh dus nu heb je m'n prachtige glimlach niet gezien
Tot ik als een of andere debiel op de fiets zit zekerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:56 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mmm nee... toch nog een grotere lach opzetten!!
Hhaha ja dat iedereen denkt "toch leuk dat die mensen het naar hun zin hebben "quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:00 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Tot ik als een of andere debiel op de fiets zit zeker
Gelukkig heb ik altijd zo'n schattig ding achterop, die laat me wel vaker uitgebreid lachen op de fietsquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:09 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hhaha ja dat iedereen denkt "toch leuk dat die mensen het naar hun zin hebben "
Je moet ze ook opeten, niet in de grond planten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:57 schreef Barretje80 het volgende:
ohh! mijn vriend houdt niet van kippen poten!! ( maar die heb ik nog niet voorbij zien komen...)
Vleugeltjes wel goed?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:57 schreef Barretje80 het volgende:
ohh! mijn vriend houdt niet van kippen poten!! ( maar die heb ik nog niet voorbij zien komen...)
en ik dacht nog dat ik een normale zin had gemaakt!quote:
op de BBQ??quote:
Gisteren werd ik gelukkig getipt dat ze op de Neherkade stonden te laseren en 'fuiken'. Vandaag niemand tegen gekomen gelukkig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:15 schreef Hoogheid het volgende:
Wat een politie overal vandaagVan en naar mijn werk 3x politie in een burgerauto gezien die mensen aan de kant had gehaald..
Ze stonden trouwens wel in de tegenovergestelde richting , niet waar wij reden zeg maar. Ik zag zo een mannetje verstopt achter een boom met dat controle apparaat staanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gisteren werd ik gelukkig getipt dat ze op de Neherkade stonden te laseren en 'fuiken'. Vandaag niemand tegen gekomen gelukkig.
Ja mooi he, bij ons stond hij tussen twee vrachtwagens in..... sukkel. Eigenlijk is het ook weer geen sukkel want hij doet ook maar zijn werk maar toch..... sukkelquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:46 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ze stonden trouwens wel in de tegenovergestelde richting , niet waar wij reden zeg maar. Ik zag zo een mannetje verstopt achter een boom met dat controle apparaat staan
niks gezien gelukkigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:40 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gisteren werd ik gelukkig getipt dat ze op de Neherkade stonden te laseren en 'fuiken'. Vandaag niemand tegen gekomen gelukkig.
Ze zullen de quota wel weer moeten halenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 18:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja mooi he, bij ons stond hij tussen twee vrachtwagens in..... sukkel. Eigenlijk is het ook weer geen sukkel want hij doet ook maar zijn werk maar toch..... sukkel
Kennis zei dat ze tegenwoordig zelfs seizoensquota's hebben.. Ws. omdat iedereen in december heel netjes gaat rijdenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:05 schreef Hoogheid het volgende:
Ze zullen de quota wel weer moeten halen
Welkom!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:11 schreef Hoogheid het volgende:
Nieuw hier, maar ben alweer 21 jaartjes hagenaar
Nee, was het een grote woning?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:23 schreef tuintegel het volgende:
Ik rijd net op de M van Hennebergweg op weg naar de Gamma , is er gewoon een boom met wortel en al omgevallen tegen een woning aan. Het was geen kleintje ook ..
Je moet ook nog weer een keer naar huis he, dat weet je?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 19:27 schreef Atreidez het volgende:
Als deze wind morgen richting Delft staat ga ik op de fiets
ssssstquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:21 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je moet ook nog weer een keer naar huis he, dat weet je?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:51 schreef Lovechild het volgende:
Ik "doe" geen Facebook. Wel Hyves.
Ik zoek nog een hondervijftigste vriend
ahquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:26 schreef nectarientje het volgende:
[..]
ah
Ik bedoelde natuurlijk: Wat een ontzettend goed, sportief idee Atr! Doen!
blauwe aanhalingsteken klikken, tekst kopieren, hier op plakken drukken (baggerlayout).quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 20:32 schreef nectarientje het volgende:
thnx lurkend excuus![]()
weet niet hoe ik moet quoten uit een gesloten topic
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | [..] [uit lurkmodus schiet] Sterkte :* [/terug in lurkstand] [/quote] |
Tjaquote:
Sommige mensen hebben altijd gelukquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:00 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Tjaach ik heb het druk zat hoor
. ik heb vanaf donderdag tot en met zondag meer als genoeg te doen
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:16 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben altijd geluk
maar ik heb toastjes met pittige kip salade![]()
Tsk....had je foto zo in het plaatselijke krantje kunnen staan!quote:
Pm je mailadres maar , dan maak ik de volgende keer een foto als ik ergens langsrij (aangezien ik ook rustig voor de lol een stuk ga autorijdenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:44 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Tsk....had je foto zo in het plaatselijke krantje kunnen staan!
Dit geldt trouwens voor iedereen.....foto alles!![]()
Ow en Farmville is cool. Doe het op Myspace...heet dan FarmTown. Tis echt ernstig verslavend.
Haag West Nieuws en de Scheveningsche. En we zitten op kantoor met de nieuwe Loosduinse. Dus als er iets in het Haagse kustgebied gebeurd...foto's makenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nou kijk dan wel uit dat je niet vergeet je sla voer te geven op Farmville
edit; Jill...welk plaatselijk krantje is dat nou eigenlijk???![]()
Het was leuk je gekend te hebben.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik ben vanaf volgende week parttime Rotterdammer
als je hier maar blijft posten en niet " overloopt "quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
Als iemand nog een hotelbon wil hebben, ik heb een topic in V&A lopen.
Tevens goedemorgen!
Hey ik ben van origine een Rotterdammer he!!!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben.
GEDVER!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Hey ik ben van origine een Rotterdammer he!!!
En Rotterdammers en Hagenezen gaan prima samen
Maar ik ga in R'dam naar schooooooooool
Ja hoor, zet maar een stel Feyenoorders en een stel ADO "fans" op een veldje samen....zal idd prima gaanquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:11 schreef melanie_the_miss het volgende:
En Rotterdammers en Hagenezen gaan prima samen
quote:
Ikzelf ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je hier maar blijft posten en niet " overloopt "
* Barretje80 is overigens wel benieuwd naar het opbloeiende LC & R_B fiets/auto ochtend contact
Zit gelijk even verder te neuzen daar en zie een stukje over een kindje dat met de vingertjes vastzat in het fietsstoeltje. Daar kwamen brandweer en ambulance voor! Dat zou ik nou nooit bedenken, om die in te schakelenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:31 schreef Jill-RMC het volgende:
http://www.regio15.nl/act(...)je-gevonden-in-delft
Lekker wakker worden voor de mensen in daaro....
Mn broertje is een keer vast komen te zitten met zn grote teen in zo'n stepje (zo'n klapstepje die een paar geleden helemaal "in" waren) is toen ook de ambulance voor gekomen omdat we m met geen mogelijkheid loskregen....mede doordat ie keihard ging gillen als we ook maar wezen naar zn teenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zit gelijk even verder te neuzen daar en zie een stukje over een kindje dat met de vingertjes vastzat in het fietsstoeltje. Daar kwamen brandweer en ambulance voor! Dat zou ik nou nooit bedenken, om die in te schakelen![]()
Ooit wilde Oudste Zoon iets onder een hekje door pakken op het dakterras en toen kon zijn hoofd niet meer terug. Ik heb er een hoofdkussen onder gelegd en ben gaan zitten voorlezen, totdat mijn schoonvader kwam, die ik had ingeschakeld, met een boormachine om het hek los te schroeven
Zou niet iets zijn wat ik zo hard zou roepen hoorquote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
Als iemand nog een hotelbon wil hebben, ik heb een topic in V&A lopen.
Tevens goedemorgen!
Ooit komt de bundel uit, koop je ze dan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je hier maar blijft posten en niet " overloopt "
* Barretje80 is overigens wel benieuwd naar het opbloeiende LC & R_B fiets/auto ochtend contact
Klopt...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 09:59 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ikzelf ook![]()
Was vanochtend wat later op de terugweg, dus gok dat hij me niet gezien heeft.
Zal je broertje blij mee zijnquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:13 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Mn broertje is een keer vast komen te zitten met zn grote teen in zo'n stepje (zo'n klapstepje die een paar geleden helemaal "in" waren) is toen ook de ambulance voor gekomen omdat we m met geen mogelijkheid loskregen....mede doordat ie keihard ging gillen als we ook maar wezen naar zn teen![]()
Uiteraard vertellen we dit verhaal bij iedere gelegenheid die we krijgen
idd fout... verdunnen en mogelijk iets 'vettigs' nemen, mayo ofzo. Dan komt er een 'beschermlaagje'. Bij overgeven gaat de stof natuurlijk weer door de keel en is meer kans op schade.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:38 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zal je broertje blij mee zijn![]()
Ik bel in zo'n geval altijd als eerste m'n husb. En mochten we er dan samen niet uitkomen dan de overige hulptroepen. Opzich vind ik een ambulance geen hele rare keuze, zou het alleen zelf niet heel snel bedenken.
Wel ooit 112 gebeld omdat m'n schoonzus bij ons de keuken in liep en daar Oudste Zoon (toen 2,5) trof omringd door flessen schoonmaakmiddel. Zij gelijk: "Oh mijn God, hij heeft chloor gedronken!" Iedereen in paniek, papa probeerde hem te laten kotsen (hoe fout!) en ik dus toen maar het alarmnummer gebeld. Het arme kind bleek er alleen maar aan geroken te hebben en dat werd met de alarmdienst aan de telefoon al duidelijk. En ik wist wel dat hij zoiets niet zou doen maar liet me echt meeslepen door de paniek van de anderen.
wooeeii!!quote:
is er voetbal vanavond??quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
idd fout... verdunnen en mogelijk iets 'vettigs' nemen, mayo ofzo. Dan komt er een 'beschermlaagje'. Bij overgeven gaat de stof natuurlijk weer door de keel en is meer kans op schade.
Ik heb geen zin meer... zit met mijn hoofd al bij de voetbal van vanavond!
Ik denk dat ik zo uitgekeken zou zijn op zo'n dvd...sterker nog ik heb ze gezienquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is er voetbal vanavond??
Ik ga de DVD van het ongeboren kind van een vriendin bekijken..
weet nog niet of ik het leuk moet vinden
Reageer enthousiast op deze DVD en dan weet je dat je over een paar maanden ook de bevalling op DVD mag komen bekijken.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:50 schreef Barretje80 het volgende:
Nouja mn broertje en ik waren toen alleen thuis. Denk dat ik een jaar of 15/16 was en mn broertje dus 11/12. Eerst mn moeder gebeld...die zat bij de kapper en kwam direct naar huis. Die had mn vader gebeld die zat op zn werk en dat duurde ook nog een uur voor die thuis was. Die had op zijn beurt weer mn tante gebeld en toen mn tante en mn moeder er dus niet aan mochten zitten en nog de aloude 'dan moeten we 112 bellen en dan sta je best wel voor paal'-truc hadden gebruikt en hij zoiets had van 'het maakt me niet uit!' toen pas hebben we 112 gebeld. Die vraagt dan wat je nodig hebt...moeder uitgelegd en die besloot tot de ambu.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:38 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Zal je broertje blij mee zijn![]()
Ik bel in zo'n geval altijd als eerste m'n husb. En mochten we er dan samen niet uitkomen dan de overige hulptroepen. Opzich vind ik een ambulance geen hele rare keuze, zou het alleen zelf niet heel snel bedenken.
Whut?! Ik mag hopen dat het je het zelf wel een beetje leuk lijkt, want als ze je zoiets opdringt is het geen goede vriendinquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
is er voetbal vanavond??
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Reageer enthousiast op deze DVD en dan weet je dat je over een paar maanden ook de bevalling op DVD mag komen bekijken.
Hulde aan jullie dan!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:08 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb van m'n laatste zwangerschap ook zo'n dvd maar van m'n bevallingen echt geen bewegend beeld hoor.
Je hebt DA?? Zijn daar medicijnen voor??quote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:57 schreef Atreidez het volgende:
Ah jeetje, is t weer zover vanavond.. Heb DA, dus hopelijk beetje rustig op de weg dan
Gz met de nieuwe auto GOTC
Haha, thanksquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hulde aan jullie dan!
Ze zijn er genoeg volgens mij die alles van minuut tot minuut filmen en vervolgens vol trots aan de familie en vrienden tonen.
Maar wat is DA? (behalve de drogist)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:16 schreef Atreidez het volgende:
Nee, dat mag je ook doen als je geen medicijnen slikt
Zo denk ik er ook over (qua bevalling showen oid). Vind een bevalling altijd wel erg prive, denk ik. Zou dus ook echt nooit foto's ervan laten maken oidquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:18 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Haha, thanks![]()
Nee hoor, er is bij ons bijzonder weinig bevallingsmateriaal te vinden. Ooit heeft een keer een kraamverzorgster een foto van de placenta gemaakt, maar die liet ik er altijd tussenuit. Evenals de net-na-geboorte-foto's. Alle keren dat ik thuis beviel was ik namelijk ongekleed, dat wil je ook niet met iedereen delen
Precies.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over (qua bevalling showen oid). Vind een bevalling altijd wel erg prive, denk ik. Zou dus ook echt nooit foto's ervan laten maken oid. Alleen foto's van de kleine
DierenAmbuquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Maar wat is DA? (behalve de drogist)
Ik zat zelf aan dierenarts te denken maar dat klopte niet met de rest van je zinquote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:32 schreef Atreidez het volgende:
Ben wel blij dat mensen vaak die foto's eruit latenAl kan ik er wel degelijk tegen, het is echt nergens voor nodig om dat te showen lijkt me.. Gaat uiteindelijk om het product natuurlijk
[..]
DierenAmbu
Oh wat cool, dat wist ik niet. Lijkt me leuk!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:32 schreef Atreidez het volgende:
Ben wel blij dat mensen vaak die foto's eruit latenAl kan ik er wel degelijk tegen, het is echt nergens voor nodig om dat te showen lijkt me.. Gaat uiteindelijk om het product natuurlijk
[..]
DierenAmbu
Je zal maar een moederkoekfetisj hebben en dat de kersverse ouders juist die foto's achterwege laten.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:32 schreef Atreidez het volgende:
Gaat uiteindelijk om het product natuurlijk
Delft is buiten me gebied hequote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oh leuk... we gaan over naar Delft voor een bom onder de auto van P.P.
Is Jill al onderweg?
Oh wat lui zeg hahahaha.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:37 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Delft is buiten me gebied he
En trouwens eerste melding was om 5.30 uur....veels te vroeg. Dan moet er minstens een vliegtuig gecrashed zijn wil ik mn bed uitkomen om die tijd
Summer moet (mocht ze het uberhaupt willen) dus een ander de verloskamer inslepen mocht ze ooit bevallen?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:35 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb nooit bevalling gezien. Als dat op tv is zap ik door. Tis voor mij de ultieme horror. Nog liever afgehakte hoofden en rondspuitend bloed dan dat kijken.
Ja, dom mens zeg. "Tis maar een kat"quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:10 schreef SolidasRock het volgende:
Hebben jullie het nieuws gevolgd over kat die in kliko gegooid wordt? Voorbijgangster dumpt kat in vuilnisbak
mweh.. als ik "het goed doe" mag ik zelfs bij de bevalling zijn..quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Reageer enthousiast op deze DVD en dan weet je dat je over een paar maanden ook de bevalling op DVD mag komen bekijken.
Ik geloof niet dat mijn lijf noemenswaardige schade heeft opgelopen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:16 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Summer moet (mocht ze het uberhaupt willen) dus een ander de verloskamer inslepen mocht ze ooit bevallen?
1 keer is voor mij ook wel genoeg trouwens , het is de pest voor je lijf en fijn is het ook niet
Jouw bevalling is dan ook niet de standaard hoe iedere vrouw hem beleefdquote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:43 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat mijn lijf noemenswaardige schade heeft opgelopen.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:46 schreef Marvelous het volgende:
Hallo lieve den haag vriendjes! ik ben gister 4e geworden op een geinig pokertournooitje (100 man). dus heb ik ik wat moois in de bingo!
weer even reclame maken dus,
Asus eee 1001PX netbook, nieuw
hmm, dit was een tournooi voor collega`s! dus kom maar eens solliciterenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:02 schreef Atreidez het volgende:
Gefeliciteerd, is niet simpel om bij 100 man 4e te worden! Wanneer is het volgende tournooi, en kunnen er dan 101 mensen mee doen?
Huh? Mijn bevalling?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:01 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Jouw bevalling is dan ook niet de standaard hoe iedere vrouw hem beleefd. Maar goed voor mij dan
Laat maar. Ik bedoelde dat iedere bevalling anders isquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Huh? Mijn bevalling?![]()
Welke bedoel je dan?
quote:
Vier??? Hoezo vier? We komen zaterdag toch ook allemaal op het feestje? Of had je ze nog niet uitgenodigd en praat ik nu mijn mond voorbij?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:38 schreef tuintegel het volgende:
[..]
En je hebt weer vier hele dagen rust van mij![]()
Nee plaagquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:44 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Vier??? Hoezo vier? We komen zaterdag toch ook allemaal op het feestje? Of had je ze nog niet uitgenodigd en praat ik nu mijn mond voorbij?
Ik persoonlijk niet. Zal morgen ff een balletje opgooien bij mn collega....quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:35 schreef tuintegel het volgende:
@ Jill , jullie doen ook het Loosduinse krantje he , heb je ook wat meegekregen van de asbestrel in de tuinenbuurt?.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:35 schreef Ronnie_bravo het volgende:
jjjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!![]()
![]()
![]()
Volgens mij valt het dan wel mee. Geloof ook niet dat als het om kleine hoeveelheden in een korte periode gaat dat het dan veel schade kan aanrichten.....had ze er op zitten kauwen ofzo dan was het ws een ander verhaal geweestquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:42 schreef tuintegel het volgende:
Niet erin denk ik , maar wel in de straat (ze was bij opa en oma ) en andere kinderen hadden het dus in hun handen. Ze zegt dat ze er niet aan heeft gezeten ... maar goed ze was er wel bij.
Ik weet niet zo goed hoeveel zorgen ik mij nu moet maken. Ik was niet bij de gesprekken met tv west enzo , das echt niks voor mij.
Das wel fijn jaquote:
Da's best leuk idd. Of kartenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb een idee voor de volgende meet: Lasergamen
Who is in??
me!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
Who is in??
Kan je uit ervaring vertellen dat dat erg fijn isquote:
Ah, inmiddels staat in de Telegraaf meer hierover. Jammer dat ze zijn achternaam niet noemen.... praat wel wat makkelijkerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 12:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oh leuk... we gaan over naar Delft voor een bom onder de auto van P.P.
Is Jill al onderweg?
ik doe liever karten.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Das wel fijn ja
[..]
Da's best leuk idd. Of karten
Dat zeg je verkeerd. Jij vindt karten stom.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
Karten is stom!!!
Krijg ik alleen maar dagen pijn van
Zie ik daar een aap uit een mouw komen?quote:
in het kader van " ik wil iets niet want daar krijg ik pijn van" lijkt paintballen me niet een goed alternatief...quote:
ik wil mee!!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:53 schreef melanie_the_miss het volgende:
Laat ik het anders stellen:
Vind iemand het leuk met mij mee te gaan lasergamen?
Binnen is het droogquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
in het kader van " ik wil iets niet want daar krijg ik pijn van" lijkt paintballen me niet een goed alternatief...
en om nou in het huidige weer te gaan karten
Karten is meestal binnen hoor. Tenminste, waar ik heb gekart was een heuse 2 verdiepingen baan binnen.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
in het kader van " ik wil iets niet want daar krijg ik pijn van" lijkt paintballen me niet een goed alternatief...
en om nou in het huidige weer te gaan karten
jah .. ik wilde een ninja edit doen maar m'n i'net stopte er mee..quote:
Wat betreft het schieten en de grijnsquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:53 schreef SolidasRock het volgende:
Ik begrijp haar wel, vrouwen hebben wat meer moeite met besturen van voertuigen. Ze schieten natuurlijk liever alle mannelijke FOKkers "dood" en zullen savonds zoetjes slapen met een grijns die 3 dagen lang niet van hun gezichtje zal verdwijnen.
Ik kan idd niet rijden want ik heb geen rijbewijs en ik wil je best wel neerknallen jaquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:53 schreef SolidasRock het volgende:
Ik begrijp haar wel, vrouwen hebben wat meer moeite met besturen van voertuigen. Ze schieten natuurlijk liever alle mannelijke FOKkers "dood" en zullen savonds zoetjes slapen met een grijns die 3 dagen lang niet van hun gezichtje zal verdwijnen.
Komt daar nu een aap uit een mouw?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:05 schreef melanie_the_miss het volgende:
Die pakken trillen ook altijd zo leuk als je wordt neergeschoten
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Komt daar nu een aap uit een mouw?
Dat heb ik in 13 jaar nooit meegemaakt. Ben zeker op tijd verhuisdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:13 schreef Jill-RMC het volgende:
Tis een beetje nat op de Westduinweg.
[ afbeelding ]
Tis dan ook best sneu voor die jongen in t midden dat zn scooter halverwege de plas stil viel![]()
Je wilt een meet gaan organiseren terwijl je op de aanstaande niet eens durft te komen? Okeuj...quote:Op donderdag 26 augustus 2010 08:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
Who is in??
Al je oude bende door de plee gespoeld waardoor nu het riool verstopt is?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:17 schreef SolidasRock het volgende:
Dat heb ik in 13 jaar nooit meegemaakt. Ben zeker op tijd verhuisd
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al je oude bende door de plee gespoeld waardoor nu het riool verstopt is?
Ik heb de vorige meet ook georganiseerdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:18 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Je wilt een meet gaan organiseren terwijl je op de aanstaande niet eens durft te komen? Okeuj...
Je hoeft die bbq ook niet op te eten....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik niet van bbq's houd!
En ik de 11 wss naar een brulesque feest ga.
een burlesque feest??quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:21 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik niet van bbq's houd!
En ik de 11 wss naar een brulesque feest ga.
Kijk, dat is dan tenminste een eerlijk antwoord. Dat zei je namelijk niet toen ik vroeg of je ook kwam.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Ik heb de vorige meet ook georganiseerd
En ik durf wel te komen maar ik wil niet komen
Ik ben er nog steeds bij!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:23 schreef Lovechild het volgende:
* Lovechild voorziet overigens een mini-meet:
er haken mensen af, er twijfelen mensen, er zijn mensen die nog niet weten of ze kunnen én er zijn mensen die niet meer reageren. Al met al beslaat dit wel de helft van de mensen die eerst zeiden te komen.
Geeft op zich niet, scheelt een hoop gesjouw![]()
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-aquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een burlesque feest??
*dat de heren nog niet op het puntje van hun stoel zitten...*
Eeeeuuuhmmmm.... Niet opzeker he. Er stonden vraagtekens bij de datumprikkers bij zowel mij als sum.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds bij!
en jij en je lief.. en summer en SaR toch ook ?
Definitief ja van: MissMSX (die heeft ook al betaaldquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:25 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds bij!
en jij en je lief.. en summer en SaR toch ook ?
Daar weet ik helemaal niks van.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:30 schreef Lovechild het volgende:
Definitief ja van: MissMSX (die heeft ook al betaald)
De afgelopen jaren hebben we een heerlijke nazomer gehad van september tot ver in oktober. Dus dit argument gaat niet helemaal op.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:33 schreef SolidasRock het volgende:
Laten we eerlijk zijn, het zomergevoel is nu wel weg toch? BBQen in de zomer met zonnig weer ben ik dol op. Ik vermoed gewoon zo dat 11 september niet zo geweldig weer zal zijn? Als het regent hoeft het van mij niet meer zo. Een restaurant had alles opgelost, de eet en drinkvoorkeur en de niet opdagende medeFOKkers en zelfs de niet vooruitbetalende mensen en tot slot het afwas en de dak boven hoofd.
Oke, dan zullen we het wel zienquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De afgelopen jaren hebben we een heerlijke nazomer gehad van september tot ver in oktober. Dus dit argument gaat niet helemaal op.
Oké mensen, ga hem alsjeblieft heel snel tegenspreken want als jullie er allemaal zo over denken dan is het zo afgeblazen hoor.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:33 schreef SolidasRock het volgende:
Laten we eerlijk zijn, het zomergevoel is nu wel weg toch? BBQen in de zomer met zonnig weer ben ik dol op. Ik vermoed gewoon zo dat 11 september niet zo geweldig weer zal zijn? Als het regent hoeft het van mij niet meer zo. Een restaurant had alles opgelost, de eet en drinkvoorkeur en de niet opdagende medeFOKkers en zelfs de niet vooruitbetalende mensen en tot slot het afwas en de dak boven hoofd.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:35 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oké mensen, ga hem alsjeblieft heel snel tegenspreken want als jullie er allemaal zo over denken dan is het zo afgeblazen hoor.
En mocht het omgezet worden naar een restaurant, dan ben ik zelf de afhaker.
Ach je hoeft niet meer te betalen om baantjes te zwemmenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:52 schreef Jill-RMC het volgende:
En bewegend beeld:
[ link | afbeelding ]
Hoe hoog is waterstand in de haven?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:52 schreef Jill-RMC het volgende:
En bewegend beeld:
[ link | afbeelding ]
Dat is waar , ik ken september niet anders als een maand met best nog wel wat mooie dagen!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:02 schreef MissMSX het volgende:
Wat een pessimisten zeg. Het was pas ook kutweer en iedereen riep dat de zomer voorbij was. En kijk eens hoe prachtig het afgelopen weekend was!
Maar toen vond ik dit:quote:1530442 09:35:59 26-08-10 4xxxxx-!!!INZET!! NU in dienst komen aan het HB. Appel PP ruimte. [4] POL Haaglanden (ME Persoonlijk)
1530204 09:35:59 26-08-10 4xxxxx-!!!INZET!! NU in dienst komen aan het HB. Appel PP ruimte. [4] POL Haaglanden (ME Persoonlijk)
1530001 09:35:59 26-08-10 4xxxxx-!!!INZET!! NU in dienst komen aan het HB. Appel PP ruimte. [4] POL Haaglanden (Lichtkrant AC Den Haag)
1530442 09:35:52 26-08-10 4xxxxx-!!!INZET!! NU in dienst komen aan het HB. Appel PP ruimte. [3] POL Haaglanden (ME Persoonlijk)
1530277 09:35:52 26-08-10 4xxxxx-!!!INZET!! NU in dienst komen aan het HB. Appel PP ruimte. [3] POL Haaglanden (ME/E-Peloton Persoonlijk)
1530266 09:35:52 26-08-10 4xxxxx-!!!INZET!! NU in dienst komen aan het HB. Appel PP ruimte. [3] POL Haaglanden (ME/B-Peloton Persoonlijk)
1530204 09:35:52 26-08-10 4xxxxx-!!!INZET!! NU in dienst komen aan het HB. Appel PP ruimte. [3] POL Haaglanden (ME Persoonlijk)
1530001 09:35:52 26-08-10 4xxxxx-!!!INZET!! NU in dienst komen aan het HB. Appel PP ruimte. [3] POL Haaglanden (Lichtkrant AC Den Haag)
1530432 09:35:40 26-08-10 4xxxxx-!!!INZET!! NU in dienst komen aan het HB. Appel PP ruimte. [4] POL Haaglanden (ME Persoonlijk)
1530191 09:35:40 26-08-10 4xxxxx-!!!INZET!! NU in dienst komen aan het HB. Appel PP ruimte. [4] POL Haaglanden (ME/D-Peloton Persoonlijk)
1530095 09:35:40 26-08-10 4xxxxx-!!!INZET!! NU in dienst komen aan het HB. Appel PP ruimte. [4] POL Haaglanden (ME/B-Peloton Persoonlijk)
1530001 09:35:40 26-08-10 4xxxxx-!!!INZET!! NU in dienst komen aan het HB. Appel PP ruimte. [4] POL Haaglanden (Lichtkrant AC Den Haag)
1530530 09:35:16 26-08-10 4xxxxx-!!!INZET!! NU in dienst komen aan het HB. Appel PP ruimte. [3] POL Haaglanden (ME Persoonlijk)
1530509 09:35:16 26-08-10 4xxxxx-!!!INZET!! NU in dienst komen aan het HB. Appel PP ruimte. [3] POL Haaglanden (ME/D-Peloton Persoonlijk)
1530491 09:35:16 26-08-10 4xxxxx-!!!INZET!! NU in dienst komen aan het HB. Appel PP ruimte. [3] POL Haaglanden (ME/D-Peloton Persoonlijk)
1530402 09:35:16 26-08-10 4xxxxx-!!!INZET!! NU in dienst komen aan het HB. Appel PP ruimte. [3] POL Haaglanden (ME/D-Peloton Persoonlijk)
1530344 09:35:16 26-08-10 4xxxxx-!!!INZET!! NU in dienst komen aan het HB. Appel PP ruimte. [3] POL Haaglanden (ME/D-Peloton Persoonlijk)
1530198 09:35:16 26-08-10 4xxxxx-!!!INZET!! NU in dienst komen aan het HB. Appel PP ruimte. [3] POL Haaglanden (ME/D-Peloton Persoonlijk)
1530001 09:35:16 26-08-10 4xxxxx-!!!INZET!! NU in dienst komen aan het HB. Appel PP ruimte. [3] POL Haaglanden (Lichtkrant AC Den Haag)
Dus hier 1 straat achter mijquote:In de Drebbelstraat in het Haagse Laakkwartier is een dode man aangetroffen. Hij is door een misdrijf om het leven gekomen.
Foto: Henk Ros
Please Wait ...
Dat meldt politie Haaglanden. Hij zou zijn neergestoken.
De omliggende straten zijn afgesloten.
Hopelijk is het mijn huisbaas... anders moeten ze straks weer terugkomen om hem onder een tentje droog te houdenquote:
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:09 schreef Flappekz het volgende:
Wat een hoop gezeur en gezeik om een bbq zeg
Moet je zorgen dat je wat vermoeider bent in bedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:34 schreef SolidasRock het volgende:
Ik ben jaloers RB, ik kan me niet herinneren wanneer ik voor laatst lekker heb geslapen.
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 09:53 schreef SolidasRock het volgende:
Maar jij bent dan ook een gemene vrouwquote:Op donderdag 26 augustus 2010 10:00 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Wat betreft het schieten en de grijnsAbsoluut
Dat is wel zo hequote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:09 schreef Flappekz het volgende:
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:09 schreef Flappekz het volgende:
Mensen die: afhaken, twijfelen of mensen die nog niet weten of ze kunnen of mensen die niet meer reageren.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:28 schreef Lovechild het volgende:
Maar wie zeikt er dan? Ikke? Ik heb hem ter sprake gebracht.
Uberhaupt mensen. Zonder mensen geen gezeikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mensen die: afhaken, twijfelen of mensen die nog niet weten of ze kunnen of mensen die niet meer reageren.
Ik zeik nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:38 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Mensen die: afhaken, twijfelen of mensen die nog niet weten of ze kunnen of mensen die niet meer reageren.
Dat wordt een dikke blaasquote:Op donderdag 26 augustus 2010 11:48 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik zeik niet, ik hoop zelfs gewoon voor de rest dat het heel mooi weer wordt die dag .
Ik ben eigenlijk gewoon een beetje bang mijzelf in het openbaar te tonen
Ik ben vast ook niet gewenst! Maar eng om dan te komen? Nee zeker nietquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:04 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb ook rotdag, voornl. door me werkKomt gewoon door t weer ofzo!
En meetings, tja, als je t niet gewent bent is het eng maar ik meet al mensen van internet sinds 1993Wel jammer dat TT niet komt, want dat betekent dat mijn drankvoorkeur moet omgezet worden van bier naar fris
Ben jij de geen die ik denk dat je bent?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:25 schreef tuintegel het volgende:
Ik had vast wel gedurfd maar vind het wel eng.
Haat je haar echt nog steeds? Ze is redelijk veranderd , maar ik zie haar nog steeds zeer weinigquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben jij de geen die ik denk dat je bent?
Iets met een monster? En een gezamelijke vrouw die we haten?
Kom haar regelmatig tegen en verder dan hoi en dag komen we niet. En dat is precies goedquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:33 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Haat je haar echt nog steeds? Ze is redelijk veranderd , maar ik zie haar nog steeds zeer weinig
Nee maar daar ga ik me niet over uitlaten op Fokquote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:44 schreef tuintegel het volgende:
Ah zo. Alles goed met je trouwens?
Maar hoe ist met jou?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:53 schreef tuintegel het volgende:
Groot gelijk , niet alles hoeft open en bloot. pff ik zit echt de tijd weg te kijken ... over een half uurtje moet ik richting de brillendokter ..
En ik haat dit weer, ik zag zelfs al eikeltjes op de grond liggen .
Nee ik zit op mijn mobieltje te internettenquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:02 schreef ook_gek het volgende:
Mooi zo! Goed te horen.
Je bent niet op msn zag ik?
Hoe staat de keizerstraat er bij eigelijk?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:15 schreef Jill-RMC het volgende:
http://twitpic.com/2iamsm
Gaatje in t wegdek Bentickstraat
Of je auto total loss rijden....quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:16 schreef tuintegel het volgende:
Vorig jaar was dat toch ook ergens ? dat het wegdek instortte.Je zou er maar net inrijden met je brommertje
Nee bij jullie staat alles in de fikquote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:31 schreef MissMSX het volgende:
Wij hier op het Zand hebben geen last van dat soort wegverzakkingen uiteraard
Owh?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:32 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee bij jullie staat alles in de fik
Ach wat scheelt hetquote:
Ja, we moeten inderdaad nog afspreken met de kinderen! Maar even na alle feestjes doen?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:21 schreef tuintegel het volgende:
Ik had ook echt graag meegedaan hoor . En we zouden nog steeds een keertje afspreken om weer eens de kinderen te laten spelen (klinkt alsof je een stel honden gaat uitlaten hihi) .
Maar ik heb 1 vaste regel met mijzelf , ik heb al opvang voor uk als ik moet werken , alle opvang die ik buiten werktijd krijg om leuke dingen voor mijzelf te kunnen doen is een bonus. Ik kies zelf voor een kind , dat is dus de lusten maar ook de (leuke) lasten.
Oh ja miss en R_B hebben mij gezien , Atreidez alleen nog maar van msnfototjes.
Waar zijn tranen voor nodig hoor meis, kop op het hoort voor jouw een hele feestelijke dag te zijn !![]()
Ik hoop dat zodra mijn gezin weer om me heen is, het toch nog feestelijk wordt.quote:Het regent, M werkt, de kinderen zijn op school. Er hangen nog wel
slingers maar er zijn geen cadeautjes. Mijn zusje heeft gebeld, een
paar lieve krabbels op Hyves en verder is het stil, zo stil.
Mijn vader...op de datum die als onderwerp staat (26 augustus 1974) was hij hoop ik nog
blij met me. Ik weet niet of hij er vandaag nog aan denkt. Ik moet er
gewoon van huilen, ik voel me zo alleen.
Vandaag ben ik 36 geworden..
Door wie zou je niet gewenst zijn?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 13:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik ben vast ook niet gewenst! Maar eng om dan te komen? Nee zeker niet
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Fuck.. ben je jarig? Nog van harte dan! Wist ik niet.... (nog geen hyves aangehad he)
En al zo oud ook ...quote:
Hmm.. "grijze maandag" (of blauw, groen welke kleur dat ding ook mag zijn) is toch al geweest???quote:
Roze maandagquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Hmm.. "grijze maandag" (of blauw, groen welke kleur dat ding ook mag zijn) is toch al geweest???
ik vind dit weer echt heerlijk!
*loves herfst en winter!*
Dat moet jij nog maar eens zien te bereiken, die leeftijdquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:12 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En al zo oud ook ...![]()
![]()
![]()
(sorrie, kon het niet laten, weet dat vrouwen daar héél gevoelig voor zijn )
Dank je!quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:15 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 bespringt-knuft-feliciteerd LoveChild ook nog even!
gefeliciteerd met je verjaardag!
volgend jaar besteld R_B mooier weer voor je ok??
(aan de rest valt nu even niks te doen.. hoop dat hetvanmiddag toch nog een knalfeestje wordt!)
Wil ik dat?quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:24 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat moet jij nog maar eens zien te bereiken, die leeftijd
Als je beschikt over suïcidale trekjes, dan zul je het vast niet willen nee.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wil ik dat?
Helaas kan ik voor volgend jaar niets beloven mbt het weer,....al kan het niet slechter dan vandaag.
Ik heb een hoop trekjes volgens mij maar juist díe zit er niet bijquote:Op donderdag 26 augustus 2010 15:42 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Als je beschikt over suïcidale trekjes, dan zul je het vast niet willen nee.
Keizerstraat is de brandweer de hele ochtend bezig geweest met het leegpompen van kelders. Ook alles blub-blub.quote:Op donderdag 26 augustus 2010 14:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoe staat de keizerstraat er bij eigelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |