Dat was ook het eerste wat in mij opkwam!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Meneer van Dale wacht ook al heel lang op antwoord
Ik twijfelde om het te plaatsenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat in mij opkwam!
Die van dat carnaval feest? 49 jaar enzo?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik twijfelde om het te plaatsen![]()
Ik was eigenlijk wel benieuwd of LC iets meer wist over die man die was neergehaald afgelopen weekend...was het een crimi oid??
hoe kom jij aan je inside bronnen??quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Die van dat carnaval feest? 49 jaar enzo?
Volgens inside bronnen had het slachtoffer vorig jaar de dader geprobeerd neer te knallen, en gefaald. Nu dus andersom. Weer zo'n gevalletje 'kijk hoe stoer ik ben dat ik iemand neerknal midden op straat en nu de bak in mag'... Respect afdwingen, gang gebeuren enzo
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoe kom jij aan je inside bronnen??
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
En LC.... je moet een jas aan doen als je gaat fietsen met dit weer
ohh..ik lees de krant nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:55 schreef GotC het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lowlands is voor nieuwsdingen ook erg goed!
NRC gekregen op LoLa
Ik ook niet, maar kreeg m gratis meequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:56 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh..ik lees de krant niet
en was het nergens online tegen gekomen
Gelukkig lees ik altijd alles terug, dus het hoeft niet ook nog in een pmquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste wat in mij opkwam!
en sate shaslicks en hamburgers zijn ook hier de top 3..
(alhoewel een merquez worstje ook niet te versmaden is.. en er hopelijk meer dan 3 keuzes zijn)
moet het ok nog in een pm LC??
Nee geen idee.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik twijfelde om het te plaatsen![]()
Ik was eigenlijk wel benieuwd of LC iets meer wist over die man die was neergehaald afgelopen weekend...was het een crimi oid??
Zelfde als gisteren alleen nu had je een paar tellen voorsprong.....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
![]()
Waar heb je me nou weer gezien? Voor de zekerheid ben ik breed lachend de Alberdinck Thijmstraat overgestoken.
Ennuh...op de heenweg had ik een vestje aan ,dat lag achterin. Maar ik krijg het zo warm van dat fietsen. Enige nadeel daarvan is dat dat eigenwijze ding achterop dan ook gelijk haar jas niet meer aanwil.
Ik weet alleen dat het 2 crimi families van Curacao zijn.... maar met een naam zou ik al veel verder komen zeg maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:49 schreef GotC het volgende:
[..]
Die van dat carnaval feest? 49 jaar enzo?
Volgens inside bronnen had het slachtoffer vorig jaar de dader geprobeerd neer te knallen, en gefaald. Nu dus andersom. Weer zo'n gevalletje 'kijk hoe stoer ik ben dat ik iemand neerknal midden op straat en nu de bak in mag'... Respect afdwingen, gang gebeuren enzo
Namen geven ze niet zomaar uit hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Zelfde als gisteren alleen nu had je een paar tellen voorsprong.....
[..]
Ik weet alleen dat het 2 crimi families van Curacao zijn.... maar met een naam zou ik al veel verder komen zeg maar
Nou eerlijk gezegd had ik van 'een derde' allang verwacht dat hij de namen in mijn mailbox zou droppen,.... valt een beetje tegen. Wellicht omdat het in Arnhem is geweest ipv Amsterdam dat 'mijn mannetje' (klinkt zo leuk) er niet zo snel mee is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Namen geven ze niet zomaar uit he
Maargoed, ik zal m'n krant even uit de modder halen voor je
Maar wat maakt t eigenlijk uit wie het was?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd had ik van 'een derde' allang verwacht dat hij de namen in mijn mailbox zou droppen,.... valt een beetje tegen. Wellicht omdat het in Arnhem is geweest ipv Amsterdam dat 'mijn mannetje' (klinkt zo leuk) er niet zo snel mee is.
Ja uh... .das mijn hobby zeg maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Maar wat maakt t eigenlijk uit wie het was?
Namen van dode mensen opsporen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja uh... .das mijn hobby zeg maar
in arnhem?? de dochter van L:C zit toch in Dh op school??quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:14 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nou eerlijk gezegd had ik van 'een derde' allang verwacht dat hij de namen in mijn mailbox zou droppen,.... valt een beetje tegen. Wellicht omdat het in Arnhem is geweest ipv Amsterdam dat 'mijn mannetje' (klinkt zo leuk) er niet zo snel mee is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |