Ah joh, die is met verkeerslichten, niks spannends aan, als je weet waar je heen moetquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:03 schreef jacobras het volgende:
Heb alleen niet zo erg veel zin in die reuze rotonde bij Zwolle, maar moet wel lukken.
Windesheim is gewoon rechtsaf vanuit de richting Amersfoort toch?quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:03 schreef jacobras het volgende:
Oh ja, voor ik het vergeet... Maandag eerste schooldag weer, introductie zooi. Moet om 14:30 bij Windesheim zijn, ik mag met de auto!![]()
![]()
Heb alleen niet zo erg veel zin in die reuze rotonde bij Zwolle, maar moet wel lukken
.
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:03 schreef jacobras het volgende:
Oh ja, voor ik het vergeet... Maandag eerste schooldag weer, introductie zooi. Moet om 14:30 bij Windesheim zijn, ik mag met de auto!![]()
![]()
Heb alleen niet zo erg veel zin in die reuze rotonde bij Zwolle, maar moet wel lukken
.
Zo simpel? Ik durfde het al niet verder aan te raken om het niet erger te makenquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 09:57 schreef Sounddragon het volgende:
Doekje/keukenrol/schoonmaaakpapier met wat glasp0rno ??
Als ze nou ook nog een volle tank achter zou laten?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Ha, ik heb de sleutel van de auto van m'n zus
En de auto zelf?quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 12:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Als ze nou ook nog een volle tank achter zou laten?
Ehm, niet dusquote:Op vrijdag 27 augustus 2010 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah joh, die is met verkeerslichten, niks spannends aan, als je weet waar je heen moet
Pfff, navigatiequote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:09 schreef jacobras het volgende:
Ehm, niet dus. Vlak ervoor maar even radio uit en focussen op weg + navigatieinstructies.
Wtf, welke idioot is vergeten daar strepen te zettenquote:
Die zijn alleen voor het fietspad zo te zien. Op de rotonde zelf staan ze niet namelijkquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:41 schreef CherryLips het volgende:
Nu staan er stoplichten, volgens mij waren die er vroeger ook niet
"Het plein is een traditionele rotonde, dus het verkeer op het plein heeft geen voorrang op het verkeer dat het plein oprijdt. Ook is er geen rijstrookmarkering op het plein."quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Zijn die niet alleen voor het fietspad? Op de rotonde zelf staan ze niet namelijk
De rotonde heeft 100% zeker weten stopilichten, was er vorige week nog.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Het plein is een traditionele rotonde, dus het verkeer op het plein heeft geen voorrang op het verkeer dat het plein oprijdt. Ook is er geen rijstrookmarkering op het plein."
Volgens mij heb je ook stoplichten op de rotonde zelf? Ik weet het niet meer, ik zat de vorige keren achterin en toen was het stervensdruk
dan klopt die niet. Ik weet 100% zeker dat je voordat je hem oprijdt, stoplichten hebt, en ook bij het afrijden weer stoplichten hebt.quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:46 schreef Piles het volgende:
Op Google Maps alleen bij het kruisen van het fietspad
Dat zeg ik tochquote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:47 schreef Markster het volgende:
[..]
dan klopt die niet. Ik weet 100% zeker dat je voordat je hem oprijdt, stoplichten hebt, en ook bij het afrijden weer stoplichten hebt.
100%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |