Ik had het vorige week ook nog, pas toen ik 'm bijna aantikte (stapvoets) vloog ie weg, kutbeestenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:22 schreef Empathologica het volgende:
En toen reed ik laatst ergens, duif op de weg.. Oooooh die vliegt wel weg.
Niet dus
Ik heb gewoon elke dag gedouchtquote:Op woensdag 25 augustus 2010 10:02 schreef Purdey het volgende:
[..]
Nee hoor, ben niet naar Lowlands geweest![]()
Had ik ook geen plannen toe. Ik ben een luxekind, ik kan niet drie nachten in een tent zonder douche met liters bier over me heen. Ik ben van een douche, een bed en goed gestyled haar
Maar jij bent hier een tijdje niet geweest, was je op vakantie?
Duiven.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik had het vorige week ook nog, pas toen ik 'm bijna aantikte (stapvoets) vloog ie weg, kutbeesten
En ik ben er 1 met 70 voorbij gereden op een paar cm, bleef ook rustig zitten
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:10 schreef monsterd. het volgende:
Ik ben in Polen aangekomen! Veilig enzo! Wat een lange weg joh, duitsland was op zich wel chill, en de snelweg in polen ook wel prima te doen. Maaaar dann.. Dan kom je in warschau aan en is alles 1 grote bende, overal auto's, overal voetgangers. Ben geslaagd erdoorheen te rijden, en dat lukt me nog steeds goed. Zonder schade! Mijn ex-rijinstructeur kan trots op mij zijn![]()
Heb nu niet ech de tijd om alles door te lezen, heb ook nog geen internet hier thuis maar ik ben wel allemaal benieuwd alles. Purdey, hoe bevalt je micra?
Oh ja, een beetje spam maar mochten jullie mij willen volgen:Monsterd! Wat leuk dat je er weer bij bent! Gelukkig dat alles goed gegaan is, de micra heeft dus het 'ritje' overleefdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn micra bevalt prima, lekker geoefend van de week en hij rijdt lekker! Aankoop van het jaar
Ik ga je zeker volgen op waar ben jij nu!
Echt? Ik dacht dat er daar van die crappy gemeenschapelijke douchehokjes waren? Naar je zin gehad?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb gewoon elke dag gedoucht. Maar het was op zich wel een strakke actie geweest als wij allebei deuken hadden opgelopen daar
Ik ben niet op vakantie geweest, had het erg druk de afgelopen twee weken
Haha, ik ben van plan mijn micra héél lang heel te houdenMaar zal best heftig geweest zijn dan dat ongeluk. Ik draag ook altijd m'n gordel, en zo zie je maar wee hoe nuttig dat is
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
En die hoofdjes ookquote:Op woensdag 25 augustus 2010 16:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Duiven.![]()
![]()
Meer hoef ik niet te zeggen.
Of ze vliegen letterlijk recht voor je uit, en als je dan een beetje gang hebt worden nog wel door de luchtstroom omhooggeduwd.
Of ze vliegen netjes naar rechts weg, maar besluiten op het aller allerlaatste moment nog over te steken waardoor ze net nog raakt.
Of ze proberen weg te lopen (!)![]()
Of ze hebben gewoon helemaal niets in de gaten en blijven zitten.
Dat had ik echt niet gepiktquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:22 schreef Purdey het volgende:
[..]
En die hoofdjes ookConstant dat naar voren hippen met die kop
![]()
Ik heb er ooit vier tegelijk doodgereden tijdens rijles. Dat moest. Ik stopte netjes, en toeterde, maar m'n instructeur gaf vol gas
Dat weet ik, maar als het even kan is het volgens mij wel de bedoeling dat je stopt voor overstekend wild. Ik ga niet expres over duiven heen rijden.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:28 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Je bent zelfs fout als je remt voor een duif en iemand bij jou achterop klapt.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 15:10 schreef monsterd. het volgende:
Ik ben in Polen aangekomen! Veilig enzo! Wat een lange weg joh, duitsland was op zich wel chill, en de snelweg in polen ook wel prima te doen. Maaaar dann.. Dan kom je in warschau aan en is alles 1 grote bende, overal auto's, overal voetgangers. Ben geslaagd erdoorheen te rijden, en dat lukt me nog steeds goed. Zonder schade! Mijn ex-rijinstructeur kan trots op mij zijn![]()
Heb nu niet ech de tijd om alles door te lezen, heb ook nog geen internet hier thuis maar ik ben wel allemaal benieuwd alles. Purdey, hoe bevalt je micra?
Oh ja, een beetje spam maar mochten jullie mij willen volgen:Goed bezig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoelang heb je het zingen uitgehouden?Dat dusquote:![]()
Als je kan stoppen moet je natuurlijk gewoon remmen, maar aan de ander kant gooi ik mn stuur er ook niet voor om! Das vaak veel te link.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar als het even kan is het volgens mij wel de bedoeling dat je stopt voor overstekend wild. Ik ga niet expres over duiven heen rijden.
Ja, wat viel er te doen.. Ik wilde nog remmen, maar ik ondermeinde het gezag van mn instructeur al zo vaak, en hij was al niet zo vrolijk die dag.quote:
Nee, maar er zo overheen rijden terwijl je al stilstaat, dat vind ik niet normaal hoor. Dan doe je het erom.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:50 schreef L0we het volgende:
[..]
Als je kan stoppen moet je natuurlijk gewoon remmen, maar aan de ander kant gooi ik mn stuur er ook niet voor om! Das vaak veel te link.
Dan hadden ze maar aan de kant moeten gaan.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar er zo overheen rijden terwijl je al stilstaat, dat vind ik niet normaal hoor. Dan doe je het erom.
Ik ben ook geen fan van duiven, maar dit neigt erg naar dierenmishandelingquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:10 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Dan hadden ze maar aan de kant moeten gaan.
Wel katten, maar geen duiven?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben ook geen fan van duiven, maar dit neigt erg naar dierenmishandeling. Als het nou katten waren...
Er kan niks op tegen veren die alle kanten uitvliegen.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:14 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wel katten, maar geen duiven?
Een kat levert meer fictieve punten op
Katten maken leuker geluidquote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Er kan niks op tegen veren die alle kanten uitvliegen.
Ooohhh, that's mean!quote:
Hogedrukreiniger erop.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:23 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ooohhh, that's mean!
En jij ook, Goddelijker! Er is niks erger dan veren uit je gril te moeten halen![]()
M'n moeder heeft met haar lelijke eend, een eend doodgeredenGaf een enorme troep
Dat had de eend (De bestuurbare versie dus) waarschijnlijk niet overleefd.quote:
Wie?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:58 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ja, wat viel er te doen.. Ik wilde nog remmen, maar ik ondermeinde het gezag van mn instructeur al zo vaak, en hij was al niet zo vrolijk die dag.
Weet je wie ik trouwens tegenwoordig mis? KimPossible en Lammetje. Nooit meer gezien..
Dat bedoelde ik ook niet echt met mn post hoor!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar er zo overheen rijden terwijl je al stilstaat, dat vind ik niet normaal hoor. Dan doe je het erom.
Katten? Neh, bejaarden, die leveren pas punten op!quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:14 schreef Purdey het volgende:
[..]
Wel katten, maar geen duiven?
Een kat levert meer fictieve punten op
Altijd minder, dat soort momenten...quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:33 schreef Goddelijker het volgende:
Ik zou m'n verhaal van gisteren nog vertellen.
Ik de eerste 175 kilometer vanuit Duitsland gereden, laatste 75 zou m'n vriendin rijden.
Ze heeft net een paar maanden haar rijbewijs en heeft nog vrij weinig gereden (ik denk 100-150 km hooguit voor gisteren).
Gisteren kwamen we dus in die kei- en keiharde regen terecht, dat je nog 50 op de snelweg kon en maar 10 meter voor je neus kon zien tussen het wissen van de ruitenwissers door.
Ik heb haar echt er doorheen moeten praten, ben lang niet meer zo 'bang' geweest. Heb me groot moeten houden op dat moment. We hebben het gelukkig overleefd.
Precies, ik had liever zelf achter het stuur gezeten met ruim 15.000 km onder me gehad te hebben.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 19:54 schreef L0we het volgende:
[..]
Altijd minder, dat soort momenten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |