dan ben je zwaar de lul denk ik, als ik jou was zou ik de deur maar extra op slot doen voortaan! en goed uitkijken met je krantenwijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:06 schreef sk888er het volgende:
[..]
Nee zijn niet meer opgepakt, vanavond komt politie langs voor een verklaring.
Had nog wel van de politie gehoord dat ze flink bezig waren geweest binnen.
Die gast wordt gewoon zwaar omgelegd door die inbreker. Let op hoor, morgen met je krantenwijk....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:23 schreef ikweethetookniet het volgende:
Je staat in de telegraaf![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)er_aan__.html?p=18,1
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:10 schreef bijdehand het volgende:
Je had 'm ook kunnen helpen. Met de buit die je had kunnen vergaren had je een jaar geen kranten hoeven te doen.
Anders rot je een eind op met je opbeurende woorden.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:28 schreef FollowThisLeader het volgende:
[..]
Die gast wordt gewoon zwaar omgelegd door die inbreker. Let op hoor, morgen met je krantenwijk....
"Je krant of je leven?"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:32 schreef kickert het volgende:
ik zou daar echt geen kranten meer durven te bezorgen![]()
dalijk wachten ze je op ofzo
Handig, kan de inbreker zijn eigen verhaal teruglezen.quote:
hahaha die blikken had ik dan wel willen zienquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 17:18 schreef Kimsywimsy het volgende:
Heb een keer een inbreker gehad toen ik thuis was. Hij was net zo verbaasd om mij te zien als ik hem. Heb mezelf opgesloten in het winkelpand, het alarm op het huis gezet en met de 2e telefoonlijn de politie gebeld.![]()
Uiteraard had ik em ook moeten chuck-norrisen.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 11:16 schreef trolololo het volgende:
Ik zag tijdens mijn kranten dat iemand van zijn bed gelicht werd; maar nog nooit inbraken gezien.
Een donkere jongen van 15 werd door 3 politiewagens opgehaald. En die moeder maar schreeuwen en schreeuwen 'Kanker op' 'Hij deed niks fout!'
En op het einde:
'Uw krant'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |