Ga je verhuizen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:33 schreef Bol_Wan het volgende:
Hehe, eindelijk alles klaar voor de verhuizing van morgen
simpele omschrijving is Media en Entertainment, en ik ga in West wonenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ahaaaa, wat ga je studeren en waar ga je wonen?
+1quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
goedenavond!
ik ga me even zitten schamen in een hoekje, maar wat vind ik since you,ve gone van kelly clarkson een lekker nummer
Nou, leuk, geniet ervan!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
simpele omschrijving is Media en Entertainment, en ik ga in West wonen
waaaaaaaaaaaaaah! ik ben gequote door een bn'er! das de 1e keer in mijn leven! ik heb dit meteen gescreenshot en ik ga dit bewaren voor de eeuwigheid!quote:
Een BN-er? Bedoel je niet een BE-er (een Blij Ei)?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
waaaaaaaaaaaaaah! ik ben gequote door een bn'er! das de 1e keer in mijn leven! ik heb dit meteen gescreenshot en ik ga dit bewaren voor de eeuwigheid!
MichielV: wil je met me trouwen? ;-)
Welkom alvast in West.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:42 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
simpele omschrijving is Media en Entertainment, en ik ga in West wonen
Sowieso is er met Kelly Clarkson niks aan de handquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
goedenavond!
ik ga me even zitten schamen in een hoekje, maar wat vind ik since you,ve gone van kelly clarkson een lekker nummer
niet mijn favoriete dj beledigen ja! ;-)quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een BN-er? Bedoel je niet een BE-er (een Blij Ei)?
tegenwoordig zie ze der toch een tikkie anders uitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 21:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Sowieso is er met Kelly Clarkson niks aan de hand![]()
[ afbeelding ]
Beledigen? Vindt Michiel alleen maar leukquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet mijn favoriete dj beledigen ja! ;-)
mmm, dat moet ik onthouden als ik hem ga versieren via Flirt je Stijf.....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:04 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Beledigen? Vindt Michiel alleen maar leuk
Proef je niets van.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tegenwoordig zie ze der toch een tikkie anders uit
Moet je wel lukken hoor....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, dat moet ik onthouden als ik hem ga versieren via Flirt je Stijf.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:12 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Moet je wel lukken hoor....pfuh, ik ben veel knapper dan die dames....(hoe sterk is die bril van michiel?? :S)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
oe, hier heb je iets verkeerd gezegdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pfuh, ik ben veel knapper dan die dames....(hoe sterk is die bril van michiel?? :S)
ho wacht, ik lees nu pas hoe fout dit opgevat kan worden! ik bedoel: hoe sterk is de bril zodat hij niet ziet dat ik een doorsnee ventje ben ipv 1 van die leuke dames die hem staan te zoenen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:17 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
oe, hier heb je iets verkeerd gezegd
Hing al heel dik in de lucht.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:13 schreef themauster het volgende:
en 3FM/BNN heeft er een dj bij http://lexgaarthuis.nl/
Oehhhh, nét op tijdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ho wacht, ik lees nu pas hoe fout dit opgevat kan worden! ik bedoel: hoe sterk is de bril zodat hij niet ziet dat ik een doorsnee ventje ben ipv 1 van die leuke dames die hem staan te zoenen?
pfiew...moet er niet aan denken de woede van de hele 3fmFOK!clan achter me aan te krijgen terwijl ik dit net zo'n leuke topicreeks vindquote:
Je kan t ook overdrijven he jongenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pfiew...moet er niet aan denken de woede van de hele 3fmFOK!clan achter me aan te krijgen terwijl ik dit net zo'n leuke topicreeks vind
ik drijf graag overquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:26 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Je kan t ook overdrijven en jongen
Neequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
ben ik btw de enige die marijke terug wil?
iedereen wil marijke terug, of niet, als sharid maar weg gaatquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik drijf graag over
ben ik btw de enige die marijke terug wil? ik kende sjared (hoe spel je dat?) nog niet, maar ik vind het geen vooruitgang :s
ik zag dat kind een keer op de webcam en ik dacht dat ze niet helemaal goed was :squote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
Weet je wat ik IRRITANTE radio vind:
Miranda van Holland, die loopt alleen maar te gillen![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zag dat kind een keer op de webcam en ik dacht dat ze niet helemaal goed was :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
dat is ze ook niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zag dat kind een keer op de webcam en ik dacht dat ze niet helemaal goed was :s
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |