Hela, ben nog steeds je bitch nietquote:
Ohw ja, het was andersom he... sorry Erik, het spijt me Erikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hela, ben nog steeds je bitch niet.
Ja sorry, m'n internet vond het leuk om weer eens om te rollen en dood te gaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:12 schreef iBenny het volgende:
Duurde lang...
Goeie TT, origineel ook
Je internet heeft een paar lessen van Cesar Millan nodig!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja sorry, m'n internet vond het leuk om weer eens om te rollen en dood te gaan.
Ik dacht het niet, die kerel zou mij de schuld geven!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je internet heeft een paar lessen van Cesar Millan nodig!
Ja je bent ook niet zo'n calm assertive energie op dit moment, daardoor wordt je internet dominant, terwijl het calm submissive zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik dacht het niet, die kerel zou mij de schuld geven!
Volgens mij is het juist dit soort moeilijk verteerbare drab dat het zo sloom maakt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja je bent ook niet zo'n calm assertive energie op dit moment, daardoor wordt je internet dominant, terwijl het calm submissive zou moeten zijn.
quote:
Ha die Koenquote:
Mogge c_aquote:
je was laatquote:
Ik heb over je gedroomdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:00 schreef Koen66 het volgende:
C_A, crv en zwabber !!!! Allemaal vroeg erbij !
Mogge Zwabberquote:
mogge Bellaquote:
Oeiii wat deed ik in je droom??quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb over je gedroomdwaarom weet ik niet
quote:
Vergeet Crazy niet, die doet altijd het licht aanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:00 schreef Koen66 het volgende:
C_A, crv en zwabber !!!! Allemaal vroeg erbij !
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
fokken op een onmogelijk tijdstip?
quote:
Werkt je vrouw in Duitsland?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:05 schreef crv het volgende:
[..]Vond het anders vroeg zat.
mijn ochtendritueel:
Maar mijn wekker staat om 06;30, dan eerst douchen, dan Fokken, dan wachten (vrouwtje staat nu te douchen en te tutten), en dan naar dutisland vrouwtje dumpen, dan door naar Roche, eerst koffie drinken en dan weer live
nee, hij is gewoon enorm sadistisch en zet haar iedere dag af op een willekeurige plekquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Werkt je vrouw in Duitsland?
Yep, maar gezien de tijd van z'n eerste post dacht ik dat ie alweer pleite was....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:05 schreef crv het volgende:
[..]
Vergeet Crazy niet, die doet altijd het licht aan
nee haar ouders wonen daar, maar ze is gewoon NL hoor, ik doe het niet met de "vijand"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Werkt je vrouw in Duitsland?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, hij is gewoon enorm sadistisch en zet haar iedere dag af op een willekeurige plek
Ik doe het wel met een vijandquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:11 schreef crv het volgende:
[..]
nee haar ouders wonen daar, maar ze is gewoon NL hoor, ik doe het niet met de "vijand"
Shockingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]je deed een beetje te lief tegen mij
Het was ergens waar veel mensen warenmaar het was geen meet ofzo. Leek wel van me werk ofzo.
nee, inmiddels alweer op werkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, maar gezien de tijd van z'n eerste post dacht ik dat ie alweer pleite was....
Dus alsnog.... Goedemorgen Crazy!!!!
En good morning bella!!
lolquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:12 schreef crv het volgende:
Crazy, heb eindelijk een wat passender smilie voor je gevoonden [ afbeelding ]
jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe het wel met een vijand
ja is nog eigenlijk niet helemaal, maar blijf zoeken. heb nog hiet echt een leuke "gekke" gevonden.quote:
tjah, zoals ik, is er maar 1 hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:17 schreef crv het volgende:
[..]
ja is nog eigenlijk niet helemaal, maar blijf zoeken. heb nog hiet echt een leuke "gekke" gevonden.
Alleen al dromen over getrouwde mensen die lief doen is gevaarlijkquote:
Het is maar een droomquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alleen al dromen over getrouwde mensen die lief doen is gevaarlijk
Het is je al weer vergevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
zeker als je gaat praten in je droom en namen gaat noemenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alleen al dromen over getrouwde mensen die lief doen is gevaarlijk
maar een droom is een stil verlangen naar ....quote:
bis späterquote:
een muismeisje om maar iets te noemenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar een droom is een stil verlangen naar ....
Doegiesssquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:29 schreef crv het volgende:
Vrouwtje is eindelijk (bijna) klaar, dus we gaan maar eens op pad
Strakkies
aapquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:28 schreef crv het volgende:
[..]
een muismeisje om maar iets te noemen
Ik heb ook wel eens gedroomd over Kallyquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar een droom is een stil verlangen naar ....
waar het hart van over loopt ...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gedroomd over Kally
Dus..........
Ik praat dus in me slaap.... maar me man heeft nog niet gevraagd: Wie is Koenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:27 schreef crv het volgende:
[..]
zeker als je gaat praten in je droom en namen gaat noemen
welke school zit je dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:16 schreef DeZwabber het volgende:
ik zit nu al een tijdje te zoeken naar plekken om te wonen
en nu twijfel ik, tarwewijk rotterdam, niet bepaald de beste wijk, maar wel dicht bij school
Waar in de Tarwewijk danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:16 schreef DeZwabber het volgende:
ik zit nu al een tijdje te zoeken naar plekken om te wonen
en nu twijfel ik, tarwewijk rotterdam, niet bepaald de beste wijk, maar wel dicht bij school
op de RDM campus van het HROquote:
Oh das wel echt de ghetto jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijnsheerenstraatlaan ofzotussen maashaven en zuidplein in
jepquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh das wel echt de ghetto jaDas bij de Dordtselaan in de buurt ofzo?
quote:De wijk heeft geen goede naam en is voor de deelgemeente een plek waar wordt geëxperimenteerd met huisvestingsvergunningen en controle door de dienst stadstoezicht voordat men er mag komen wonen. De wijk is in verband met de hoge criminaliteit aangewezen als veiligheidsrisicogebied, waardoor preventief fouilleren is toegestaan.
Ja het is die straat direct aan de metro toch? Das wel echt pauperbuurt ja. Maar dat er dus huisvestingsvergunning e.d. nodig is is alleen maar goed. Heeft Rotterdam inderdaad in een aantal straten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:25 schreef DeZwabber het volgende:
denk dat ik het maar laat gaan,
[..]
ik zou er niet willen wonen in de Tarwewijk....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:25 schreef DeZwabber het volgende:
denk dat ik het maar laat gaan,
[..]
ja, heb ook niets tegen de maatregel, maar dat het uberhaupt nodig is zegt wel watquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is die straat direct aan de metro toch? Das wel echt pauperbuurt ja. Maar dat er dus huisvestingsvergunning e.d. nodig is is alleen maar goed. Heeft Rotterdam inderdaad in een aantal straten.
Ik vond dat veiligheidsrisicogebied nog wat mooierquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, heb ook niets tegen de maatregel, maar dat het uberhaupt nodig is zegt wel wat
ja als er wat voorbij komt buiten de woningstiching om wel jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:28 schreef Loveless85 het volgende:
Kan je niet gewoon beter in (Oud)-IJsselmonde, Lombardijen of Charlois kijken? Ook geen topwijken ofzo, maar gewoon stukker normaler en beter dan Tarwewijk en die omgeving daar. Je hebt daar niet echt zo'n obvious ghetto als Dordtselaan en omgeving en geen 'veiligheidsrisico gebieden'
is dat niet heel duurquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:32 schreef Loveless85 het volgende:
Particulier huren? Ik had toen binnen 2 weken een flatje
Ligt er een beetje aan wat en waar natuurlijk. Maar over het algemeen wel IETS duurder dan woningstichtingen enzo, maarja je hebt geen gezeik met wachtlijsten en dat soort ellende... In sommige steden moet je je al inschrijven als je nog bij je vader in de yoghurtbuks zit als je op de 20e uit huis wil ofzoquote:
dat dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat en waar natuurlijk. Maar over het algemeen wel IETS duurder dan woningstichtingen enzo, maarja je hebt geen gezeik met wachtlijsten en dat soort ellende... In sommige steden moet je je al inschrijven als je nog bij je vader in de yoghurtbuks zit als je op de 20e uit huis wil ofzo
Dan moet je de grotere variant nemen (die heb ik ook), daar is net iedere kamer een stukkie groter. Ik kan er prima een 2p bed, bank, bureau/computermeubel, tvmeubel + tv, kast, en grote ladenkast in kwijt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:42 schreef DeZwabber het volgende:
das net iets te kleinmaar wel lekker goedkoop
![]()
in een ideale situatie zou ik er twee bureau's, een bed en een bank ik kwijt willen
das wel tofquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet je de grotere variant nemen (die heb ik ook), daar is net iedere kamer een stukkie groter. Ik kan er prima een 2p bed, bank, bureau/computermeubel, tvmeubel + tv, kast, en grote ladenkast in kwijt.
En nog vrij veel in de keuken, want die is voor de grote van het flatje abnormaal groot natuurlijk. Relaxte is gewoon dat je nog een vrij redelijke berging hebt waar je veel zooi in kwijt kan, een baden een redelijk balkonnetje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Kale huur (particulier); 262
LL, ik vind dat meer op peeshokken lijken dan op woonruimtequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet je de grotere variant nemen (die heb ik ook), daar is net iedere kamer een stukkie groter. Ik kan er prima een 2p bed, bank, bureau/computermeubel, tvmeubel + tv, kast, en grote ladenkast in kwijt.
En nog vrij veel in de keuken, want die is voor de grote van het flatje abnormaal groot natuurlijk. Relaxte is gewoon dat je nog een vrij redelijke berging hebt waar je veel zooi in kwijt kan, een baden een redelijk balkonnetje
[ afbeelding ]
Ja hey, ik moet ook de huur betalenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:16 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
LL, ik vind dat meer op peeshokken lijken dan op woonruimte
Mwah, het is particulier, dus als jij het gewoon kan betalen en bv. een van je ouders laat meetekenen voor het huurcontract oid dan kan ik me niet voorstellen dat ze er een erg groot probleem van gaan maken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:25 schreef DeZwabber het volgende:
vind het eigenlijk wel een perfect hok, maar probeer maar eens 1200/maand te verdienen als voltijd student
je gaat overdag naar school?Ze hebben geen avondopleidingen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:25 schreef DeZwabber het volgende:
vind het eigenlijk wel een perfect hok, maar probeer maar eens 1200/maand te verdienen als voltijd student
nope, gewoon overdagquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je gaat overdag naar school?Ze hebben geen avondopleidingen?
dus 's avonds geld verdienenquote:
dan paar vrouwen regelen, moet in die buurt niet zo'n probleem zijn, hou je maandelijks ook nog wat overquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:32 schreef DeZwabber het volgende:
ik kan het wel betalen, ik ga eens uitpluizen of ze dat doen, je ouders laten tekenen
Die hebben een mooie helm!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pizzabezorger....
Of nee! Je gaat bij de bezorgbeer werken
met zo'n leuke helm opquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pizzabezorger....
Of nee! Je gaat bij de bezorgbeer werken
Bel ze gewoonquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:32 schreef DeZwabber het volgende:
ik kan het wel betalen, ik ga eens uitpluizen of ze dat doen, je ouders laten tekenen
Vrij lastig is dat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:25 schreef DeZwabber het volgende:
Als hoer moet het lukken. Overdag kan je gewoon studeren en als de zon ondergaat verkoop je de ruimte tussen je dijen.quote:
ik zal het niet meer doenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:14 schreef DeZwabber het volgende:
nee, berenhelmen zijn gewoon topickillers
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 10:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als hoer moet het lukken. Overdag kan je gewoon studeren en als de zon ondergaat verkoop je de ruimte tussen je dijen.
Ben enorm druk met dom kutwerkquote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
Crazy
Ik ga straks een Italiaanse Bol met kaas eten....
Hoiquote:
Das niet leuk om te horen natuurlijk, en vooral zo laat ja. Al is het natuurlijk niet slim om drugs te gebruiken maar dan nog, leeggepomptquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:24 schreef charmed_angel het volgende:
Verdomme.... broertje is opgenomen in het ziekenhuis
Zaterdag naar Decibel geweest en drugs gebruikt.... SUKKEL!
Ook erg leuk dat ik het pas nu te horen krijgVannacht opgenomen in het ziekenhuis. Leeggepompt en nu word hij in de gaten gehouden
ik nu kaizerbroodjes met snijworstquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:01 schreef charmed_angel het volgende:
Crazy
Ik ga straks een Italiaanse Bol met kaas eten....
das minder,quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ook erg leuk dat ik het pas nu te horen krijgVannacht opgenomen in het ziekenhuis. Leeggepompt en nu word hij in de gaten gehouden
Maar wat zo vaag is.... zaterdag was decibel... en vannacht opgenomenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Das niet leuk om te horen natuurlijk, en vooral zo laat ja. Al is het natuurlijk niet slim om drugs te gebruiken maar dan nog, leeggepompt, dan heeft ie wel een redelijke hoeveelheid gebruikt. Sterkte
Dan nog, hij moet toch volledig van de kaart zijn geweest dan ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar wat zo vaag is.... zaterdag was decibel... en vannacht opgenomenDat moet dan wel veel zijn geweest denk ik???
De dokter zei dat zijn geluk was geweest dat hij er veel water bij heeft gedronken
ik snapte het ook niet helemaal....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
das minder,
maar decibel was zaterdag ... nu pas maag leeggepompt? dan is de drugs al uit het lichaam toch na 2 dagen ?
dat neem ik aan van welquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dan nog, hij moet toch volledig van de kaart zijn geweest dan ?
jah inderdaad, lijkt mij ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik snapte het ook niet helemaal....
maar het is nu uit zijn lichaam.... Maar vannacht nog wel wat leeggepompt.... ik denk dat hij dan behoorlijk wat op had
Ja hij zei tegen me ma.... ik doe het nooit meerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Wat een akelig nieuws zeg. Laat dit een goede waarschuwing zijn voor hem...
Ja lijkt mij ook idd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
Klote C_ASterkte
![]()
Maar ik denk dat broertje misschien wat regelmatig aan de drugs zit dan, want ik kan er zo geen enkele bedenken die 2 dagen later nog dusdanig sterk is of piekt dat je ineens naar het ziekenhuis moet. De meeste partydrugs als XTC enzo zijn zelfs na een paar uur al uitgewerkt, de wat stevigere troep heb je misschien nog paar dagen last van (slapeloosheid ofzo), maar ook echt niet dat je het op dag 1 gebruikt en op dag 3 pas zo hevig van de kaart bent dat je opgenomen moet worden.
Ik weet dat hij gebruikt heeft, maar ik weet ook dat hij de laatste tijd geen XTC heeft gebruikt. Alleen blowen, dat doet hij in de vakantie bijna wel elke dagquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:38 schreef Loveless85 het volgende:
Klote C_ASterkte
![]()
Maar ik denk dat broertje misschien wat regelmatig aan de drugs zit dan, want ik kan er zo geen enkele bedenken die 2 dagen later nog dusdanig sterk is of piekt dat je ineens naar het ziekenhuis moet. De meeste partydrugs als XTC enzo zijn zelfs na een paar uur al uitgewerkt, de wat stevigere troep heb je misschien nog paar dagen last van (slapeloosheid ofzo), maar ook echt niet dat je het op dag 1 gebruikt en op dag 3 pas zo hevig van de kaart bent dat je opgenomen moet worden.
Mjah, ook niet van 'een pilletje' en zeker niet blowen. Pillen kan je echt wel last van hebben, maar dat is dan instant, niet 3 dagen laterquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet dat hij gebruikt heeft, maar ik weet ook dat hij de laatste tijd geen XTC heeft gebruikt. Alleen blowen, dat doet hij in de vakantie bijna wel elke dag
Hij verteld zijn grote zus altijd allesIk ben de enige die weet dat hij wel eens gesnoven heeft
![]()
Ik ga als hij thuis is, natuurlijk wel even vragen wat hij allemaal opheb.... want dit kan niet van 1 pilletje zijn natuurlijk
Ik denk dat hij gewoon gesnoven heeft... en niet zo klein beetje ookquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, ook niet van 'een pilletje' en zeker niet blowen. Pillen kan je echt wel last van hebben, maar dat is dan instant, niet 3 dagen later
Misschien icm andere drugs, ik heb echt 0 verstand van drugs dus ik zou het niet weten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah, ook niet van 'een pilletje' en zeker niet blowen. Pillen kan je echt wel last van hebben, maar dat is dan instant, niet 3 dagen later
Ja, of misschien eerst wat pillen ,en daar een beetje teveel van en toen hij zich zondag of maandag niet lekker voelde en moest werken ofzo even een snuifjequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gewoon gesnoven heeft... en niet zo klein beetje ook
Dat zo kunnen.... een snuifje op zondagquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, of misschien eerst wat pillen ,en daar een beetje teveel van en toen hij zich zondag of maandag niet lekker voelde en moest werken ofzo even een snuifje![]()
Maar goed, klote is het zeker. Aan de andere kant wel in de categorie 'eigen schuld, dikke bult'. Maar daar heb jij als familie weinig aan
Ik heb ook niet veel verstand ervan....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Misschien icm andere drugs, ik heb echt 0 verstand van drugs dus ik zou het niet weten.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:54 schreef Myraela het volgende:
Ik werd wakker gebeld, met de mededeling dat ik 2de/3de was in een designopdrachtje. Dat was wel tof om te horen.
Nicequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:54 schreef Myraela het volgende:
Ik werd wakker gebeld, met de mededeling dat ik 2de/3de was in een designopdrachtje. Dat was wel tof om te horen.
Dikke shitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:54 schreef Myraela het volgende:
Ze begon met iets lekkers voor derzelf.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:15 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is slinks voorwaarden stellen en klinkt niet als onderhandelen. Mits je moeder bij een dropje begonnen was.
Wat goed!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:54 schreef Myraela het volgende:
Jemigquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:24 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
Wat heeft hij naar binnen gewerkt dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
Aha gevonden...
Hieronder volgt een lijstje met tijden voor verschillende middelen volgens Roche:
Amphetamines = 2-4 dagen
Barbituraten = 3 dagen
Benzodiazepines = tot 2 weken
Cannabinoïden (thc) = tot 10 dagen bij onregelmatig gebruik
= 30 dagen of langer bij chronisch gebruik
Cocaïne mataboliet = 2-3 dagen
Methadon = 2-4 dagen
Methylamphetamine = 2-4 dagen
Opiaten = 2-3 dagen
Phencyclidine (PCP) = 3-8 dagen
Bron: http://www.dhpforum.nl/forums/index.php?showtopic=655
De tijden dat het in je bloed blijft zitten geloof ik
Hahahaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoor net van me ma dat hij naar huis mag
Ik vraag me alleen af, of hij wel veilig is bij mijn moeder nu
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Bos heeft al zijn spullen in het nieuwe huis, de verhuizers zijn vertrokken. Straks gaat hij uitpakken.
dat weten we nog niet.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat heeft hij naar binnen gewerkt dan?
Ik denk eerder pillen als ie leeggepompt is?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat weten we nog niet.
Ik denk dat hij zo ondervraagd gaat worden door me moeder
Maar ikzelf denk cokeHij doet het in ieder geval nooit meer
Das nog best langquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
Aha gevonden...
Hieronder volgt een lijstje met tijden voor verschillende middelen volgens Roche:
Amphetamines = 2-4 dagen
Barbituraten = 3 dagen
Methadon = 2-4 dagen
Opiaten = 2-3 dagen
Ja maar de gein is dus dat het wel kwadratisch afneemt per uur ofzo. De kracht ervan. Het is ongetwijfeld nog te traceren na een paar dagen. Maar het is ECHT schier onmogelijk dat je zaterdag iets neemt, er dan amper last van hebt en maandag ineens opgenomen moet wordenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
Aha gevonden...
Amphetamines = 2-4 dagen
Barbituraten = 3 dagen
Methadon = 2-4 dagen
Opiaten = 2-3 dagen
Miauw, ik heb vannacht over je gedroomd. Er was een date voor me geregeld en dat was met jou.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:35 schreef -Miauw- het volgende:
Hallo![]()
'hallo collega's' wilde ik bijna zeggen
Hmm coke is het vast niet. Vast XTC ofzo i.c.m. drank?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat weten we nog niet.
Ik denk dat hij zo ondervraagd gaat worden door me moeder
Maar ikzelf denk cokeHij doet het in ieder geval nooit meer
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk eerder pillen als ie leeggepompt is?
What did you doquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm coke is het vast niet. Vast XTC ofzo i.c.m. drank?
Ehm toen ik nog wel een naar housefeesten ging, vroegah, heb ik ook wel eens een avond, nacht en ochtend bij de EHBO gezeten..zeiden ze
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Met mij gaat het nog niet echt veel beter. Ik zweet op het moment peentjes en heb over 40 minuten een afspraak bij de dokter. De pedicure wilde er, wat ik goed begrijp, niets aan doen.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Miauw, ik heb vannacht over je gedroomd. Er was een date voor me geregeld en dat was met jou.
We gingen luxe dineren en ik zag als ik naar buiten keek een bordje dat Deventer 90 km verder was.
ja pillen en cokequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik denk eerder pillen als ie leeggepompt is?
koorts? of heb ik iets gemist ?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Met mij gaat het nog niet echt veel beter. Ik zweet op het moment peentjes en heb over 40 minuten een afspraak bij de dokter. De pedicure wilde er, wat ik goed begrijp, niets aan doen.
Nouja, ik heb de combinaties erger meegemaakt.quote:
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Miauw, ik heb vannacht over je gedroomd. Er was een date voor me geregeld en dat was met jou.
We gingen luxe dineren en ik zag als ik naar buiten keek een bordje dat Deventer 90 km verder was.
Ik heb geen idee. Ik weet nog wel dat ik dacht dat jij dicht bij huis was en ik niet. We hebben na het eten gewandeld. In zo'n setting als een van de Marco Borsato clips. Ik meen die clip met Daphne Deckers. Een pad met aan weerskanten hoge bomen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:44 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
wat een leuke droom
![]()
Is deventer 90 kilometer van Amsterdam?
misschien een voedselvergiftiging opgelopen ofzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah het blijft een apart verhaal![]()
Alsof maag leegpompen nut heeft voor pillen die je zaterdag hebt genomen? En als het van de coke kwam dan heeft maag leegpompen weer totaal geen zin
Hmm nee is echt doktersmateriaal denk ikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik denk pillen en coke...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmm coke is het vast niet. Vast XTC ofzo i.c.m. drank?
Ehm toen ik nog wel een naar housefeesten ging, vroegah, heb ik ook wel eens een avond, nacht en ochtend bij de EHBO gezeten..zeiden ze
Ik nsap er ook geen bal van hoorquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:46 schreef Loveless85 het volgende:
Mjah het blijft een apart verhaal![]()
Alsof maag leegpompen nut heeft voor pillen die je zaterdag hebt genomen? En als het van de coke kwam dan heeft maag leegpompen weer totaal geen zin
Ik denk idd een combinatie van verschillende dingenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
misschien een voedselvergiftiging opgelopen ofzo
Wodka en pillenquote:
* Crazy-M is braaf, nooit drugs gebruikt (op alcohol na danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik denk pillen en coke...
Ik ben gelukkig nooit opgenomen.... Maar goed ik had ook maar een half pilletje genomenIk durfde eigenlijk niet
ach ja zo'n tijd heeft iedereen toch weleens gehadquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wodka en pillen![]()
Ok, ok, ik was 20 en wilde ook wel eens wat proberen af en toe
Je bent jong en je wilt wat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wodka en pillen![]()
Ok, ok, ik was 20 en wilde ook wel eens wat proberen af en toe
of gegeten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik nsap er ook geen bal van hoor
Misschien heeft hij gister nog wat gedronken??? Hij heeft immers vakantie
Hahaha wat leuk!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik weet nog wel dat ik dacht dat jij dicht bij huis was en ik niet. We hebben na het eten gewandeld. In zo'n setting als een van de Marco Borsato clips. Ik meen die clip met Daphne Deckers. Een pad met aan weerskanten hoge bomen.
ik denk ook dat het een doktergevalletje isquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dan waren we vast in Almerequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Deventer - Amsterdam is 108 kilometer.
Uhu. Het was het waardquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ach ja zo'n tijd heeft iedereen toch weleens gehad
ik droom nooit echt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha wat leuk!Ook in zwart/wit?
Ik heb stomme dingen gedroomd over mijn werk
Pittige tijden heet datquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:51 schreef Bellatrix het volgende:
Ik krijg nu een flashback. Vroegah deden Carlo en Irene toch altijd sketches voor Telekids maken. En Carlo maakte ook een parodie op die clip met Daphne Deckers. Hij is dan Daphne en draait ineens zijn hoofd zo dramatisch om met een pruik op enzo. Op de een of andere manier word ik nu nog bang als ik eraan terug denk.
Je had een stijlvolle paarse jurk aan met een zwart bijpassend vestje erover. En een opvallende ketting. Een hele aparte ketting ook nog, je kon op een medaillonnetje drukken en toen kwam er geluid uit. Je werd er heel emotioneel van.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha wat leuk!Ook in zwart/wit?
Ik heb stomme dingen gedroomd over mijn werk
Nee, was niets met GTST.quote:
Ach, ik heb alleen 1x gehad dat ik heel mn bovenlip aan de binnenkant had open geknaagd, verder nooit echt rare shit gedaan behalve the usualquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Uhu. Het was het waardal die paranoide aanvallen en hartkloppingen
Je droomde toen dus nog?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik droom nooit echt.
wel 1 keer gehad (afgelopen vrijdag)
werd wakker, en ik bleef nog ff liggen (dag ervoor goed gezopen) en ik dacht dat ik nog in de kroeg zat. Zag gewoon iedereen van die avond langslopen enzo, was echt kai vaag haha
mjah echt droom wil ik het niet noemen haha.quote:
Wauw, zo gedetailleerdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:52 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je had een stijlvolle paarse jurk aan met een zwart bijpassend vestje erover. En een opvallende ketting. Een hele aparte ketting ook nog, je kon op een medaillonnetje drukken en toen kwam er geluid uit. Je werd er heel emotioneel van.
je lip iopengeknaagd? Er liepen zeker beestjesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:53 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, ik heb alleen 1x gehad dat ik heel mn bovenlip aan de binnenkant had open geknaagd, verder nooit echt rare shit gedaan behalve the usual
Ja heb je dat nooit, dat je zo loopt te herkauwen als een koequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
je lip iopengeknaagd? Er liepen zeker beestjes
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heb je dat nooit, dat je zo loopt te herkauwen als een koe
Almere is heel erg veranderd als je het vergelijkt met een jaar geledenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Almere in 2030 dan. Want het zag er wel uit als een grote stad.
Ik zat toevallig gister het livetopic op FOK! tijdens 9/11 terug te lezenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:23 schreef Bellatrix het volgende:
Dit is heel random, maar gisteren zat ik wat op youtube te kijken, en kwam ik op een filmpje van 9/11. Echt heel veel dingen die ik nooit gezien heb, reacties enzo. M'n maag draait nog steeds om als ik alles zie.
Ik droom vaak gedetailleerd.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wauw, zo gedetailleerdwat voor muziekje was dat? Vast iets van de Scissor Sisters
![]()
ik moet nog kaartjes halen
Dan nog niet. Ik tenminste.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jonguhwel als je van de pillen loopt te snoepen
Je droomt wel heel vaak over FOK! he?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb over je gedroomdwaarom weet ik niet
Doe maar helemaal nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:00 schreef Myraela het volgende:
Ik snoep nooit van pillen. Wanneer zal ik daar eens mee beginnen?
ik heb ook wel eens gehad dat (als ik droomde) ik in de droom ergens vanaf viel ofzo, ik dan wakker werd en dan die beweging als het ware voelde. Dus krijg je echt ee nspastische trek zeg maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik droom vaak gedetailleerd.(maar ik onthoud ze niet allemaal) Het was geen muziek, maar een gedichtje van een dierbare van je. Ik had het idee dat ze overleden was... Ik weet nog dat ik een arm om je heen sloeg.
Heeey, welkom terugquote:
hoe gaat het met onze SC Vader ?>quote:
Nu ben ik uiteraard volwassen en verstandig en doe ik dat niet meer. Maar wel wat gekke avondjes mee gehad vroeger. Over hekjes stappen die er niet staan. 'S nachts buiten met 3 man naar hele vette bloemen zitten staren die niet bestaan. Dat ze serieus op donderdagnacht bij het verlaten van de Hollywood gaan vragen of het volgende keer wat minder kanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan nog niet. Ik tenminste.Wiet doet ergere dingen met me, om de een of andere reden.
Niks mis met experimenteren.quote:
Haha ja dat is zó lelijkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja heb je dat nooit, dat je zo loopt te herkauwen als een koe
Erik claimde de vader te zijn, ik mocht de moeder zijn...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoe gaat het met onze SC Vader ?>
Vakantie weer voorbij, dus mag weer vroeg opstaanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Erik claimde de vader te zijn, ik mocht de moeder zijn...
Voor de rest gaat het wel goed hoor. En met jou?
Nou ja op een gegeven moment gingen er op de hoogtij dagen 5 of 6 per nacht doorheen. Toen na die keer dacht ik ook 'Tijd om mee te nokken'quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Haha ja dat is zó lelijkDat heb ik gelukkig maar één keer gehad.
Vet toch.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nu ben ik uiteraard volwassen en verstandig en doe ik dat niet meer. Maar wel wat gekke avondjes mee gehad vroeger. Over hekjes stappen die er niet staan. 'S nachts buiten met 3 man naar hele vette bloemen zitten staren die niet bestaan. Dat ze serieus op donderdagnacht bij het verlaten van de Hollywood gaan vragen of het volgende keer wat minder kan
Vroeger was het vet op Donderdag. Studentenavond. Gratis entree, bier 1,50 en Darkraver als resident in de Basementquote:
Ohw jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Vakantie weer voorbij, dus mag weer vroeg opstaan
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik droom vaak gedetailleerd.(maar ik onthoud ze niet allemaal) Het was geen muziek, maar een gedichtje van een dierbare van je. Ik had het idee dat ze overleden was... Ik weet nog dat ik een arm om je heen sloeg.
Darkraver.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vroeger was het vet op Donderdag. Studentenavond. Gratis entree, bier 1,50 en Darkraver als resident in de Basement
Ohw, dus op zich valt het wel mee? Gelukkig maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
Het is maar 1 XTC pil geweest en hij heeft wat biertjes opDe combinatie is dus verkeerd geweest
Omdat er bloed meekwam tijdens het kotsen, hebben ze uit voorzorg de maag leeggepomp
Dus niet omdat het moet, maar voor de zekerheid.
Hij ligt nu op bed, vannacht heeft hij niet geslapen, omdat hij een snurkende mevrouw naast zich had liggen
nooitquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:00 schreef Myraela het volgende:
Ik snoep nooit van pillen. Wanneer zal ik daar eens mee beginnen?
Darkraver style!!quote:
dit is pas de derde keerquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je droomt wel heel vaak over FOK! he?
Ja dat schijnt te komen omdat je enigzins verlamd bent in je slaap, ter bescherming. Anders zou je maar rondrennen in je slaap en al die dingen ook echt doen o.i.d. Nou ja een -Miauw-vertaling van wat ik ooit heb gelezen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens gehad dat (als ik droomde) ik in de droom ergens vanaf viel ofzo, ik dan wakker werd en dan die beweging als het ware voelde. Dus krijg je echt ee nspastische trek zeg maar
Toen waren Australian jasjes ook nog in, betekent niet dat het goed is.quote:
gister viel mee, had wel slecht geslapen, maar gisteravond was ik na 20:30 niks meer waard. Helemaal suf haha.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw ja
Was het moeilijk op te starten?
Zo oud ben ik nou ook weer nietquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Toen waren Australian jasjes ook nog in, betekent niet dat het goed is.
O je komt uit 85.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo oud ben ik nou ook weer niet
Pffff, dan had hij vast behoorlijk wat alcohol op.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:10 schreef charmed_angel het volgende:
Het is maar 1 XTC pil geweest en hij heeft wat biertjes opDe combinatie is dus verkeerd geweest
Omdat er bloed meekwam tijdens het kotsen, hebben ze uit voorzorg de maag leeggepomp
Dus niet omdat het moet, maar voor de zekerheid.
Hij ligt nu op bed, vannacht heeft hij niet geslapen, omdat hij een snurkende mevrouw naast zich had liggen
haha, bedankt voor de duidelijke uitlegquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat schijnt te komen omdat je enigzins verlamd bent in je slaap, ter bescherming. Anders zou je maar rondrennen in je slaap en al die dingen ook echt doen o.i.d. Nou ja een -Miauw-vertaling van wat ik ooit heb gelezen.
niks tegen 85 hequote:
Ja gelukkig wel, maar ik was erg geschrokken..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, dus op zich valt het wel mee? Gelukkig maar
Heb ook wel eens dat ik wakker word en dat ik me niet meer kan bewegen, dit maak ik bewust mee en val daarna weer in slaapquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:12 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat schijnt te komen omdat je enigzins verlamd bent in je slaap, ter bescherming. Anders zou je maar rondrennen in je slaap en al die dingen ook echt doen o.i.d. Nou ja een -Miauw-vertaling van wat ik ooit heb gelezen.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel, maar ik was erg geschrokken..
Hij was boos op me ma, dat ze mij gebeld hadHij zei: nu krijg ik op me kop van Miranda
Mijn moeder zei: terecht, want je zus houd van je
Ik heb nog steeds mijn Australian en Cavello pakkenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Toen waren Australian jasjes ook nog in, betekent niet dat het goed is.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
omg, wat zijn jullie allemaal jong/omg, wat ben ik oud
Je bent Christusquote:08-10-0000
1 Keer over de meetquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
3de?
Volgens mij heb ik je er wel vaker over gehoord
We zijn nog onschuldig, puur en liev.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En een keer over dat ik met D. nuekte.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1 Keer over de meet
2 keer over Koen
Ow en 1 keer over Rauzer
ik voel me ook oudquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
dat was met die meet droomquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En een keer over dat ik met D. nuekte.
jij bent helemaal niet oudquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
slaapverlamming? Dat heb ik één keer gehad! Dat vond ik echt heel eng!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:14 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb ook wel eens dat ik wakker word en dat ik me niet meer kan bewegen, dit maak ik bewust mee en val daarna weer in slaap. Ook kan ik lucide dromen dus zelf bepalen wat ik in mijn dromen doe en dat ook allemaal herinneren.
Soms herinner ik me meerdere dromen die ik in een nacht heb gehad.
Ik ben vaag))
Doe mij dat eerste dan maarquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij bent helemaal niet oud
heb btw geprobeerd optezoeken over vallen in je droom.
maar wordt je niet wijzer van. ene wijsman dacht dat het iets te maken had met seksuele uitspatting, of met de dood ... haha
OMG Cavello, jááquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds mijn Australian en Cavello pakken
ja ergens anders stond weer dat het te maken kan hebben met angst of als je vroeger uit bed bent gevallenquote:
Jij en Sociosquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat was een goede droom. Daar werd veel geneukt.
In XFA én in WK heb ik je er ook 1 of 2 keer over een droom gehoordquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1 Keer over de meet
2 keer over Koen
Ow en 1 keer over Rauzer
Ja, jij welquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
We zijn nog onschuldig, puur en liev.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij en Socios
Bella en D.
Kally ook met iemand
Zeg, ben jij van de droomadministratie ofzoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
In XFA én in WK heb ik je er ook 1 of 2 keer over een droom gehoord
nu je over trainingspakken begintquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG Cavello, jáá![]()
Ik had geen trainingspakken. Ik droeg wel Timberlands, van die lelijke gele
Benny onthoudt alles wat niet nodig is.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zeg, ben jij van de droomadministratie ofzo
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
OMG Cavello, jáá![]()
Ik had geen trainingspakken. Ik droeg wel Timberlands, van die lelijke gele
ze genoot van het zichtquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je had er zelf ook eentje moeten kiezen.
Had niets anders verwacht.quote:
Yupquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zeg, ben jij van de droomadministratie ofzo
...ditquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:23 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Benny onthoudt alles wat niet nodig is.
Hmm vallen, ik heb het ooit eens opgezocht want ik had het ook. Ik dacht dat het te maken had met de angst om van je voetstuk te vallen o.i.d.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:18 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij bent helemaal niet oud
heb btw geprobeerd optezoeken over vallen in je droom.
maar wordt je niet wijzer van. ene wijsman dacht dat het iets te maken had met seksuele uitspatting, of met de dood ... haha
Ik heb hetzelfde.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup
en...
[..]
...dit
Daar staat dan wel tegenover dat ik belangrijke dingen dan weer vergeet
Hoezo dat danquote:
preciesquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:25 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde.Triviale feitjes weet ik genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |