Hela, ben nog steeds je bitch nietquote:
Ohw ja, het was andersom he... sorry Erik, het spijt me Erikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hela, ben nog steeds je bitch niet.
Ja sorry, m'n internet vond het leuk om weer eens om te rollen en dood te gaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:12 schreef iBenny het volgende:
Duurde lang...
Goeie TT, origineel ook
Je internet heeft een paar lessen van Cesar Millan nodig!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja sorry, m'n internet vond het leuk om weer eens om te rollen en dood te gaan.
Ik dacht het niet, die kerel zou mij de schuld geven!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je internet heeft een paar lessen van Cesar Millan nodig!
Ja je bent ook niet zo'n calm assertive energie op dit moment, daardoor wordt je internet dominant, terwijl het calm submissive zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik dacht het niet, die kerel zou mij de schuld geven!
Volgens mij is het juist dit soort moeilijk verteerbare drab dat het zo sloom maakt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja je bent ook niet zo'n calm assertive energie op dit moment, daardoor wordt je internet dominant, terwijl het calm submissive zou moeten zijn.
quote:
Ha die Koenquote:
Mogge c_aquote:
je was laatquote:
Ik heb over je gedroomdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:00 schreef Koen66 het volgende:
C_A, crv en zwabber !!!! Allemaal vroeg erbij !
Mogge Zwabberquote:
mogge Bellaquote:
Oeiii wat deed ik in je droom??quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb over je gedroomdwaarom weet ik niet
quote:
Vergeet Crazy niet, die doet altijd het licht aanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:00 schreef Koen66 het volgende:
C_A, crv en zwabber !!!! Allemaal vroeg erbij !
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
fokken op een onmogelijk tijdstip?
quote:
Werkt je vrouw in Duitsland?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:05 schreef crv het volgende:
[..]Vond het anders vroeg zat.
mijn ochtendritueel:
Maar mijn wekker staat om 06;30, dan eerst douchen, dan Fokken, dan wachten (vrouwtje staat nu te douchen en te tutten), en dan naar dutisland vrouwtje dumpen, dan door naar Roche, eerst koffie drinken en dan weer live
nee, hij is gewoon enorm sadistisch en zet haar iedere dag af op een willekeurige plekquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Werkt je vrouw in Duitsland?
Yep, maar gezien de tijd van z'n eerste post dacht ik dat ie alweer pleite was....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:05 schreef crv het volgende:
[..]
Vergeet Crazy niet, die doet altijd het licht aan
nee haar ouders wonen daar, maar ze is gewoon NL hoor, ik doe het niet met de "vijand"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Werkt je vrouw in Duitsland?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, hij is gewoon enorm sadistisch en zet haar iedere dag af op een willekeurige plek
Ik doe het wel met een vijandquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:11 schreef crv het volgende:
[..]
nee haar ouders wonen daar, maar ze is gewoon NL hoor, ik doe het niet met de "vijand"
Shockingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]je deed een beetje te lief tegen mij
Het was ergens waar veel mensen warenmaar het was geen meet ofzo. Leek wel van me werk ofzo.
nee, inmiddels alweer op werkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, maar gezien de tijd van z'n eerste post dacht ik dat ie alweer pleite was....
Dus alsnog.... Goedemorgen Crazy!!!!
En good morning bella!!
lolquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:12 schreef crv het volgende:
Crazy, heb eindelijk een wat passender smilie voor je gevoonden [ afbeelding ]
jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe het wel met een vijand
ja is nog eigenlijk niet helemaal, maar blijf zoeken. heb nog hiet echt een leuke "gekke" gevonden.quote:
tjah, zoals ik, is er maar 1 hequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:17 schreef crv het volgende:
[..]
ja is nog eigenlijk niet helemaal, maar blijf zoeken. heb nog hiet echt een leuke "gekke" gevonden.
Alleen al dromen over getrouwde mensen die lief doen is gevaarlijkquote:
Het is maar een droomquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alleen al dromen over getrouwde mensen die lief doen is gevaarlijk
Het is je al weer vergevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
zeker als je gaat praten in je droom en namen gaat noemenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alleen al dromen over getrouwde mensen die lief doen is gevaarlijk
maar een droom is een stil verlangen naar ....quote:
bis späterquote:
een muismeisje om maar iets te noemenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar een droom is een stil verlangen naar ....
Doegiesssquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:29 schreef crv het volgende:
Vrouwtje is eindelijk (bijna) klaar, dus we gaan maar eens op pad
Strakkies
aapquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:28 schreef crv het volgende:
[..]
een muismeisje om maar iets te noemen
Ik heb ook wel eens gedroomd over Kallyquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar een droom is een stil verlangen naar ....
waar het hart van over loopt ...quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens gedroomd over Kally
Dus..........
Ik praat dus in me slaap.... maar me man heeft nog niet gevraagd: Wie is Koenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:27 schreef crv het volgende:
[..]
zeker als je gaat praten in je droom en namen gaat noemen
welke school zit je dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:16 schreef DeZwabber het volgende:
ik zit nu al een tijdje te zoeken naar plekken om te wonen
en nu twijfel ik, tarwewijk rotterdam, niet bepaald de beste wijk, maar wel dicht bij school
Waar in de Tarwewijk danquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:16 schreef DeZwabber het volgende:
ik zit nu al een tijdje te zoeken naar plekken om te wonen
en nu twijfel ik, tarwewijk rotterdam, niet bepaald de beste wijk, maar wel dicht bij school
op de RDM campus van het HROquote:
Oh das wel echt de ghetto jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijnsheerenstraatlaan ofzotussen maashaven en zuidplein in
jepquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Oh das wel echt de ghetto jaDas bij de Dordtselaan in de buurt ofzo?
quote:De wijk heeft geen goede naam en is voor de deelgemeente een plek waar wordt geëxperimenteerd met huisvestingsvergunningen en controle door de dienst stadstoezicht voordat men er mag komen wonen. De wijk is in verband met de hoge criminaliteit aangewezen als veiligheidsrisicogebied, waardoor preventief fouilleren is toegestaan.
Ja het is die straat direct aan de metro toch? Das wel echt pauperbuurt ja. Maar dat er dus huisvestingsvergunning e.d. nodig is is alleen maar goed. Heeft Rotterdam inderdaad in een aantal straten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:25 schreef DeZwabber het volgende:
denk dat ik het maar laat gaan,
[..]
ik zou er niet willen wonen in de Tarwewijk....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:25 schreef DeZwabber het volgende:
denk dat ik het maar laat gaan,
[..]
ja, heb ook niets tegen de maatregel, maar dat het uberhaupt nodig is zegt wel watquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is die straat direct aan de metro toch? Das wel echt pauperbuurt ja. Maar dat er dus huisvestingsvergunning e.d. nodig is is alleen maar goed. Heeft Rotterdam inderdaad in een aantal straten.
Ik vond dat veiligheidsrisicogebied nog wat mooierquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, heb ook niets tegen de maatregel, maar dat het uberhaupt nodig is zegt wel wat
ja als er wat voorbij komt buiten de woningstiching om wel jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:28 schreef Loveless85 het volgende:
Kan je niet gewoon beter in (Oud)-IJsselmonde, Lombardijen of Charlois kijken? Ook geen topwijken ofzo, maar gewoon stukker normaler en beter dan Tarwewijk en die omgeving daar. Je hebt daar niet echt zo'n obvious ghetto als Dordtselaan en omgeving en geen 'veiligheidsrisico gebieden'
is dat niet heel duurquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:32 schreef Loveless85 het volgende:
Particulier huren? Ik had toen binnen 2 weken een flatje
Ligt er een beetje aan wat en waar natuurlijk. Maar over het algemeen wel IETS duurder dan woningstichtingen enzo, maarja je hebt geen gezeik met wachtlijsten en dat soort ellende... In sommige steden moet je je al inschrijven als je nog bij je vader in de yoghurtbuks zit als je op de 20e uit huis wil ofzoquote:
dat dusquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat en waar natuurlijk. Maar over het algemeen wel IETS duurder dan woningstichtingen enzo, maarja je hebt geen gezeik met wachtlijsten en dat soort ellende... In sommige steden moet je je al inschrijven als je nog bij je vader in de yoghurtbuks zit als je op de 20e uit huis wil ofzo
Dan moet je de grotere variant nemen (die heb ik ook), daar is net iedere kamer een stukkie groter. Ik kan er prima een 2p bed, bank, bureau/computermeubel, tvmeubel + tv, kast, en grote ladenkast in kwijt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:42 schreef DeZwabber het volgende:
das net iets te kleinmaar wel lekker goedkoop
![]()
in een ideale situatie zou ik er twee bureau's, een bed en een bank ik kwijt willen
das wel tofquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet je de grotere variant nemen (die heb ik ook), daar is net iedere kamer een stukkie groter. Ik kan er prima een 2p bed, bank, bureau/computermeubel, tvmeubel + tv, kast, en grote ladenkast in kwijt.
En nog vrij veel in de keuken, want die is voor de grote van het flatje abnormaal groot natuurlijk. Relaxte is gewoon dat je nog een vrij redelijke berging hebt waar je veel zooi in kwijt kan, een baden een redelijk balkonnetje
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:37 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Kale huur (particulier); 262
LL, ik vind dat meer op peeshokken lijken dan op woonruimtequote:Op dinsdag 24 augustus 2010 08:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan moet je de grotere variant nemen (die heb ik ook), daar is net iedere kamer een stukkie groter. Ik kan er prima een 2p bed, bank, bureau/computermeubel, tvmeubel + tv, kast, en grote ladenkast in kwijt.
En nog vrij veel in de keuken, want die is voor de grote van het flatje abnormaal groot natuurlijk. Relaxte is gewoon dat je nog een vrij redelijke berging hebt waar je veel zooi in kwijt kan, een baden een redelijk balkonnetje
[ afbeelding ]
Ja hey, ik moet ook de huur betalenquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:16 schreef crv het volgende:
[..]
[..]
LL, ik vind dat meer op peeshokken lijken dan op woonruimte
Mwah, het is particulier, dus als jij het gewoon kan betalen en bv. een van je ouders laat meetekenen voor het huurcontract oid dan kan ik me niet voorstellen dat ze er een erg groot probleem van gaan maken?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:25 schreef DeZwabber het volgende:
vind het eigenlijk wel een perfect hok, maar probeer maar eens 1200/maand te verdienen als voltijd student
je gaat overdag naar school?Ze hebben geen avondopleidingen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:25 schreef DeZwabber het volgende:
vind het eigenlijk wel een perfect hok, maar probeer maar eens 1200/maand te verdienen als voltijd student
nope, gewoon overdagquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je gaat overdag naar school?Ze hebben geen avondopleidingen?
dus 's avonds geld verdienenquote:
dan paar vrouwen regelen, moet in die buurt niet zo'n probleem zijn, hou je maandelijks ook nog wat overquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:32 schreef DeZwabber het volgende:
ik kan het wel betalen, ik ga eens uitpluizen of ze dat doen, je ouders laten tekenen
Die hebben een mooie helm!!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pizzabezorger....
Of nee! Je gaat bij de bezorgbeer werken
met zo'n leuke helm opquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pizzabezorger....
Of nee! Je gaat bij de bezorgbeer werken
Bel ze gewoonquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:32 schreef DeZwabber het volgende:
ik kan het wel betalen, ik ga eens uitpluizen of ze dat doen, je ouders laten tekenen
Vrij lastig is dat.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 09:25 schreef DeZwabber het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |