Hela, ben nog steeds je bitch nietquote:
Ohw ja, het was andersom he... sorry Erik, het spijt me Erikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hela, ben nog steeds je bitch niet.
Ja sorry, m'n internet vond het leuk om weer eens om te rollen en dood te gaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:12 schreef iBenny het volgende:
Duurde lang...
Goeie TT, origineel ook
Je internet heeft een paar lessen van Cesar Millan nodig!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja sorry, m'n internet vond het leuk om weer eens om te rollen en dood te gaan.
Ik dacht het niet, die kerel zou mij de schuld geven!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je internet heeft een paar lessen van Cesar Millan nodig!
Ja je bent ook niet zo'n calm assertive energie op dit moment, daardoor wordt je internet dominant, terwijl het calm submissive zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik dacht het niet, die kerel zou mij de schuld geven!
Volgens mij is het juist dit soort moeilijk verteerbare drab dat het zo sloom maakt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja je bent ook niet zo'n calm assertive energie op dit moment, daardoor wordt je internet dominant, terwijl het calm submissive zou moeten zijn.
quote:
Ha die Koenquote:
Mogge c_aquote:
je was laatquote:
Ik heb over je gedroomdquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:00 schreef Koen66 het volgende:
C_A, crv en zwabber !!!! Allemaal vroeg erbij !
Mogge Zwabberquote:
mogge Bellaquote:
Oeiii wat deed ik in je droom??quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb over je gedroomdwaarom weet ik niet
quote:
Vergeet Crazy niet, die doet altijd het licht aanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:00 schreef Koen66 het volgende:
C_A, crv en zwabber !!!! Allemaal vroeg erbij !
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
fokken op een onmogelijk tijdstip?
quote:
Werkt je vrouw in Duitsland?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:05 schreef crv het volgende:
[..]Vond het anders vroeg zat.
mijn ochtendritueel:
Maar mijn wekker staat om 06;30, dan eerst douchen, dan Fokken, dan wachten (vrouwtje staat nu te douchen en te tutten), en dan naar dutisland vrouwtje dumpen, dan door naar Roche, eerst koffie drinken en dan weer live
nee, hij is gewoon enorm sadistisch en zet haar iedere dag af op een willekeurige plekquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Werkt je vrouw in Duitsland?
Yep, maar gezien de tijd van z'n eerste post dacht ik dat ie alweer pleite was....quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:05 schreef crv het volgende:
[..]
Vergeet Crazy niet, die doet altijd het licht aan
nee haar ouders wonen daar, maar ze is gewoon NL hoor, ik doe het niet met de "vijand"quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Werkt je vrouw in Duitsland?
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, hij is gewoon enorm sadistisch en zet haar iedere dag af op een willekeurige plek
Ik doe het wel met een vijandquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:11 schreef crv het volgende:
[..]
nee haar ouders wonen daar, maar ze is gewoon NL hoor, ik doe het niet met de "vijand"
Shockingquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]je deed een beetje te lief tegen mij
Het was ergens waar veel mensen warenmaar het was geen meet ofzo. Leek wel van me werk ofzo.
nee, inmiddels alweer op werkquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, maar gezien de tijd van z'n eerste post dacht ik dat ie alweer pleite was....
Dus alsnog.... Goedemorgen Crazy!!!!
En good morning bella!!
lolquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:12 schreef crv het volgende:
Crazy, heb eindelijk een wat passender smilie voor je gevoonden [ afbeelding ]
jaquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 07:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik doe het wel met een vijand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |