Hela, ben nog steeds je bitch nietquote:
Ohw ja, het was andersom he... sorry Erik, het spijt me Erikquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hela, ben nog steeds je bitch niet.
Ja sorry, m'n internet vond het leuk om weer eens om te rollen en dood te gaan.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:12 schreef iBenny het volgende:
Duurde lang...
Goeie TT, origineel ook
Je internet heeft een paar lessen van Cesar Millan nodig!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:19 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja sorry, m'n internet vond het leuk om weer eens om te rollen en dood te gaan.
Ik dacht het niet, die kerel zou mij de schuld geven!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je internet heeft een paar lessen van Cesar Millan nodig!
Ja je bent ook niet zo'n calm assertive energie op dit moment, daardoor wordt je internet dominant, terwijl het calm submissive zou moeten zijn.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik dacht het niet, die kerel zou mij de schuld geven!
Volgens mij is het juist dit soort moeilijk verteerbare drab dat het zo sloom maakt.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja je bent ook niet zo'n calm assertive energie op dit moment, daardoor wordt je internet dominant, terwijl het calm submissive zou moeten zijn.
quote:
Ha die Koenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |