Ik wou zeggen dat het kwam doordat ze geen lid zijn, maar die smoes telt ok OKcupid niet nee. Beetje jammer inderdaadquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:03 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Wel origineel gevonden *proest*
De meeste vrouwen komen qua originaliteit niet verder dan een "interesse berichtje". En zelfs op OKCupid waar je gewoon berichtjes naar iedereen kunt sturen, daar komen ze niet verder dan 4 of 5 sterren geven. En dan moet je eerst gaan raden wie het was die jou leuk vindt.
Vrouwen zijn gewoon lui en denken macht te hebben op dit gebied.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik wou zeggen dat het kwam doordat ze geen lid zijn, maar die smoes telt ok OKcupid niet nee. Beetje jammer inderdaad
Gebrek aan emancipatie op dating gebied toch nog he!
Jouw ego heeft dat anders wel nodig.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:07 schreef Ijscodude het volgende:
Interesseberichten of 'flirts' versturen vind ik maar zwak hoor, zo verwacht je toch niet serieus genomen te worden?
Kuch. Gezellig? Ergens? Hier gaan we het liefst ongezellig nergens eten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 00:27 schreef Olle. het volgende:
[..]
ja best wel eigenlijk...
het klikt erg goed opzich, alleen ze is iets grotermoet niet een probleem zijn... die 3 cm
we gaan gezellig ergens eten
Olle houdt wel van gezelligheid heur!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 14:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja waar ik echt op afknap is op vrouwen die houden van 'gezelligheid' en een 'betrouwbare man' zoeken.
*proest*quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Jouw ego heeft dat anders wel nodig.
Hoe merk je dan dat iemand je sterren heeft gegeven? Of niemand heeft mij gerate?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:03 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Wel origineel gevonden *proest*
De meeste vrouwen komen qua originaliteit niet verder dan een "interesse berichtje". En zelfs op OKCupid waar je gewoon berichtjes naar iedereen kunt sturen, daar komen ze niet verder dan 4 of 5 sterren geven. En dan moet je eerst gaan raden wie het was die jou leuk vindt.
Wat een zwakke opmerking zeg, ik denk dat er iemand jaloers is..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:09 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Jouw ego heeft dat anders wel nodig.
Dan krijg je een mailtje van OKC met daarin 9 foto's van verschillende personen. Eén van die personen heeft jou dan 4 / 5 sterren gegeven.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoe merk je dan dat iemand je sterren heeft gegeven? Of niemand heeft mij gerate?![]()
Waarom plaats je dat screenshot anders? Blijkbaar ben je bang dat we je niet geloven als je zegt dat je maar liefst vier (ik herhaal: vier!) interesseberichtjes hebt ontvangen?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:37 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Wat een zwakke opmerking zeg, ik denk dat er iemand jaloers is..Beetje over iemand oordelen op basis van een screenshot is echt zielig. Alsof ik er wat aan kan doen..
![]()
Gast niet zo zeuren. Moet je dat screenshotje maar niet hier neerzetten.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:37 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Wat een zwakke opmerking zeg, ik denk dat er iemand jaloers is..Beetje over iemand oordelen op basis van een screenshot is echt zielig. Alsof ik er wat aan kan doen..
![]()
Tuurlijk ben ik blij dat ik berichtjes krijg, daarom plaats ik dat screenshot ook. Als jij iets hebt waarover je enthousiast bent vind je het toch ook leuk om met andere mensen er over te praten? Mijn ego heeft er niets mee te maken..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waarom plaats je dat screenshot anders? Blijkbaar ben je bang dat we je niet geloven als je zegt dat je maar liefst vier (ik herhaal: vier!) interesseberichtjes hebt ontvangen?
Het is 'het zegt meer over jou dan over mij'. Maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:08 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik blij dat ik berichtjes krijg, daarom plaats ik dat screenshot ook. Als jij iets hebt waarover je enthousiast bent vind je het toch ook leuk om met andere mensen er over te praten? Mijn ego heeft er niets mee te maken..![]()
In Nederland ben je een opschepper als je anders bent dan een gemiddeld iemand, iedereen moet in Nederland gelijk zijn. Tja cultuur, het zegt meer over jou dan ik..
ijscodude, kom eens van die kast afquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:08 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Tuurlijk ben ik blij dat ik berichtjes krijg, daarom plaats ik dat screenshot ook. Als jij iets hebt waarover je enthousiast bent vind je het toch ook leuk om met andere mensen er over te praten? Mijn ego heeft er niets mee te maken..![]()
In Nederland ben je een opschepper als je anders bent dan een gemiddeld iemand, iedereen moet in Nederland gelijk zijn. Tja cultuur, het zegt meer over jou dan ik..
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:20 schreef Maanvis het volgende:
Silenus, vind je niet dat Renske intens triest kijkt op de foto's op haar weblog? Ze lacht wel, maar haar ogen stralen niet.
Jaloers op een paar nietszeggende interesseberichtjes van dito meisjes. Ik wacht met smart op het volgende screenshotje.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:37 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
![]()
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:52 schreef Ijscodude het volgende:
Whoohoo, al twee pagina's. I'm getting stronger![]()
[ afbeelding ]Welke regio woon je? Randstad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:27 schreef kieskleurig het volgende:![]()
En ik maar denken dat vrouwen onderling krengen zijn.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 15:10 schreef macondo het volgende:
[..]
Kuch. Gezellig? Ergens? Hier gaan we het liefst ongezellig nergens eten.![]()
[..]
Olle houdt wel van gezelligheid heur!
En als Ijscodude klaar is met zijn screenshots, gaan we naar de wc's om de lengte van onze plassers te vergelijken.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 16:27 schreef kieskleurig het volgende:![]()
En ik maar denken dat vrouwen onderling krengen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |