Was het de mening van je vrienden? Bleek hij een kettingroker te zijn?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 11:45 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Zou me niet heel erg verbazen, maar dat is het niet.
Wat grappig, het wordt een raadspelletje opeens
Nee, ik bleek er zowat van te gaan kettingroken. Maar dat was het ook niet. En de vriendin waar ik mee ging stappen vond 'm aardig, maar vond dattie volledig niet bij me pastte. En ze vond de jenever ook raar.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:10 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Was het de mening van je vrienden? Bleek hij een kettingroker te zijn?
Zo ver was het niet gekomen toch. Misschien een unibrow dan?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:17 schreef Ijscodude het volgende:
Bleek dat hij een oerwoud vol met rughaar had?
Tussen de jenever door vooral colaquote:
Misschien wel lange neusharen die bij iedere slok in de jenever zwommen.quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:19 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Zo ver was het niet gekomen toch. Misschien een unibrow dan?
Jakkes! Die staat voor de rest van de dag op m'n netvlies ben ik bangquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:20 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Misschien wel lange neusharen die bij iedere slok in de jenever zwommen.
Anders hier welquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:23 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Jakkes! Die staat voor de rest van de dag op m'n netvlies ben ik bang
Er waren twee oerlelijke vrouwtjes die hem begonnen uit te lachen waarop hij in zijn broek pieste? C'mon, er kijkt toch bijna niemand op Fok! dus je kan het best zeggen..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:21 schreef Turbomuis het volgende:
Zoals eerder al gezegd, het had niks met hem te maken!
Het ligt echt niet aan jou hoor, het ligt aan mijquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:21 schreef Turbomuis het volgende:
Zoals eerder al gezegd, het had niks met hem te maken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 12:52 schreef Ijscodude het volgende:
Whoohoo, al twee pagina's. I'm getting stronger![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat zijn erg veel reacties, zeker voor een man als ik de ervaringen van andere mannen hier mag geloven.
Wees blij dat er maar een paar leuk zijn, anders had je er een dagtaak aan om al die contacten aan te gaan en te onderhouden![]()
[ afbeelding ]Jij was toch al dik aan het daten met een meisje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat klopt!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Jij was toch al dik aan het daten met een meisje?
wel verstnadig dat je ze opspaart want als het niets wordt kun je verder!quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:47 schreef Ijscodude het volgende:
[..]
Dat klopt!Maar ik heb ook netjes elk bericht zitten te negeren natuurlijk
Kijk jij snapt het..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
wel verstnadig dat je ze opspaart want als het niets wordt kun je verder!
[ afbeelding ]Echt gastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
Absoluut..quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:53 schreef Silenus het volgende:
Vier berichtjes in één week en daarmee pimpen.
als hij daar gelukkig mee is, wat is dan het probleem?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:53 schreef Silenus het volgende:
Vier berichtjes in één week en daarmee pimpen.
ijscodude, ben je gelukkig?quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 13:54 schreef Olle. het volgende:
[..]
als hij daar gelukkig mee is, wat is dan het probleem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |