Lol, ik ook :-)quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:54 schreef Daanus het volgende:
Prince of Persia The Sands of Time (2010) DVDRip XviD-MAX
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:22 schreef criminal_mind het volgende:
Titanic II 2010 DVDRip XviD-ECSTASY
quote:
dat sowieso, ik had net nog gekeken, en ze waren allemaal fake of CAMquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
aXXo is al tijden geleden gestopt met die kansloze ripjes van hem. Je hebt een fake te pakken, n00b.
link?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:52 schreef Regenbui het volgende:
Nee net klaar met download. Goede kwaliteit (1cd dvd-rip) en ac3 geluid. Ik denk dat jullie de verkeerde downloaden.
Jaaa zeker, heerlijke foto`squote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Sports Illustrated Swimsuit?
lul niet. Overal zijn het screeners. Hoe kan een DVDrip als hij (ook niet in USA) nog niet uit is op dvd ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:52 schreef Regenbui het volgende:
Nee net klaar met download. Goede kwaliteit (1cd dvd-rip) en ac3 geluid. Ik denk dat jullie de verkeerde downloaden.
Ik denk dat hij ze mee heeft genomen uit de toekomstquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:17 schreef Markster het volgende:
[..]
lul niet. Overal zijn het screeners. Hoe kan een DVDrip als hij (ook niet in USA) nog niet uit is op dvd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |