Lol, ik ook :-)quote:Op maandag 23 augustus 2010 23:54 schreef Daanus het volgende:
Prince of Persia The Sands of Time (2010) DVDRip XviD-MAX
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:22 schreef criminal_mind het volgende:
Titanic II 2010 DVDRip XviD-ECSTASY
quote:
dat sowieso, ik had net nog gekeken, en ze waren allemaal fake of CAMquote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
aXXo is al tijden geleden gestopt met die kansloze ripjes van hem. Je hebt een fake te pakken, n00b.
link?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:52 schreef Regenbui het volgende:
Nee net klaar met download. Goede kwaliteit (1cd dvd-rip) en ac3 geluid. Ik denk dat jullie de verkeerde downloaden.
Jaaa zeker, heerlijke foto`squote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:46 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Sports Illustrated Swimsuit?
lul niet. Overal zijn het screeners. Hoe kan een DVDrip als hij (ook niet in USA) nog niet uit is op dvd ?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 17:52 schreef Regenbui het volgende:
Nee net klaar met download. Goede kwaliteit (1cd dvd-rip) en ac3 geluid. Ik denk dat jullie de verkeerde downloaden.
Ik denk dat hij ze mee heeft genomen uit de toekomstquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:17 schreef Markster het volgende:
[..]
lul niet. Overal zijn het screeners. Hoe kan een DVDrip als hij (ook niet in USA) nog niet uit is op dvd ?
R5 is nog niet uit. Het is gewoon een TS.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:22 schreef Regenbui het volgende:
Het is niet een dvd-rip, maar een r5 gok ik.
Nou, waar blijft die link?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:22 schreef Regenbui het volgende:
Het is niet een dvd-rip, maar een r5 gok ik.
of CAMquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
R5 is nog niet uit. Het is gewoon een TS.
Maakt niet uit, hij heeft hem toch nietquote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:28 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
TS=CAM, alleen het geluid is van een directe bron afkomstig.
Bij mij crasht ie altijd als ik hem probeer te starten, ook met de nieuwe crackquote:
Nice, ff downloaden dan maarquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:01 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
The X-Factor S07E01 1080i HDTV DD2.0 H.264
Zitten een paar geniale audities in naar het schijnt.
doe het dan ook goedquote:Op woensdag 25 augustus 2010 22:47 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Bij mij crasht ie altijd als ik hem probeer te starten, ook met de nieuwe crack
quote:
Hij is nu ook op de grote forums te vinden, check warez-bb.org voor de grap maar eens. Heeft zo z'n voordelen om iets via FTP te delen, heb je paar dagen eerder.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 18:27 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
R5 is nog niet uit. Het is gewoon een TS.
ik wacht wel op de avchdquote:Op zondag 29 augustus 2010 17:28 schreef Salatrel het volgende:
alle afleveringen van the big bang theory.
er is trouwens een hele goeie versie van expendables uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
is getagged als dvdscr maar is opgenomen het een hdcam. wel studiogeluid
The.Expendables.2010.DVDSCR.XviD-PrisM
Yep, klassiekertje.quote:Op zondag 29 augustus 2010 14:40 schreef SpauldingPF het volgende:
De film Memento, moet goed zijn, iemand um gezien ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |