Kan je het een beetje verstaan?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kwam ook ergens tegen dat jooi een verbastering is van 'jochie'
Kan alleen dat 'urn' niet vinden..![]()
Hoe doet zij dat?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan je het een beetje verstaan?
Schevenings toneel is erg leuk, ga er bijna altijd heen. Binnen kort is het weer
En ben weer klaar met afwassen, nu de was vouwen
Moet hij dan rekening houden met je? Hij is vrij gezel en kan doen en laten wat hij zelf wilquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:43 schreef Anne het volgende:
Ik ga zaterdag de tuin snoeien. En Tim peert hem gewoon.
Volg je effe niet, of ik kijk er overheen?quote:
Hij kiest wel de juiste momentenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moet hij dan rekening houden met je? Hij is vrij gezel en kan doen en laten wat hij zelf wil
Tim heeft het gewoon voor elkaar, he Annaquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij kiest wel de juiste momenten.
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:45 schreef Anne het volgende:
Nee, ga maar vast zoeken. Ben je mooi op tijd
.
Verstaan wel, maar ik vind geen reet aan toneelquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kan je het een beetje verstaan?
Schevenings toneel is erg leuk, ga er bijna altijd heen. Binnen kort is het weer
En ben weer klaar met afwassen, nu de was vouwen
Hoe je vrouw het voor elkaar krijgt dat je huishoudelijk werk doetquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volg je effe niet, of ik kijk er overheen?
werkt niet, de Niva laatst in de tuin geparkeerd, en alles staat er nogquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:54 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Jammer dat Lexxx's Niva het niet meer doet, die had mooi de tuin even om kunnen ploegen
Nog geen betaalbare onderdelen kunnen vinden dus?quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
werkt niet, de Niva laatst in de tuin geparkeerd, en alles staat er nog
Nou ik heb het altijd gedaan ook toen ik vrijgezel was, en het zijn zo goed als alleen mijn spullen.quote:
wel de lusten niet de lastenquote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:48 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij kiest wel de juiste momenten.
aandrijfas wel, diff onvindbaar, maar heb al weer wat nieuwe adresjes die het misshcen wel hebben.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 21:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nog geen betaalbare onderdelen kunnen vinden dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |